Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Rybka ma prawko za pierwszym podej?ciem!!!


Przemo

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie ;)

musimy się Wam wszystkim pochwalić :D

Rybka wła?nie godzinkę temu zdała dzi? prawo jazdy kategorii A i to za pierwszym razem ;););)

Ja GRATULUJĘ ;)

pozdrawiam Przemo

Odnośnik do komentarza

Również gratuluję!!!

Nie dawno sam zdawalem, wiec wiem co to za rado?ć. Teraz tylko musisz uzbroić sie w cierpliwo?ć i czekać na wyrobienie dokumentu, mi ten okres strasznie się dłużył :D

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Gratulacje!!!!

No cóż mnie tez to niedługfo czeka , bo choć katamaranem jeżdżę od 10 lat to kategorii A nigdy nie zrobiłem :D

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Woitka, co prawda na zcacie gratulowałem, ale Oficjalnie na foruym też trzeba.

Ekstra się czyta takie wiadomo?ci, jak komu? się powiodło w takiej chwili.

Widać, zę dobry z Ciebie kierowca :D

A Ty komar nie masz jeszcze prawka i jeĽdzisz B400?? Prze go?ciu ;);) Ja na A mogę zdawac dopiero w listopadzie, bo jestem z listopada... i też musze na ... jeĽdizć virażk?. Ale Przetrwamy.

Wszystkim użytkownikom którzy jeszcze prawka nie posiadaj? życzę zdania tego Egzaminu...

Pozdrowionko, Kuba ;)

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Rybka>>>najszczersze gratulacje :D

Teraz już możesz (prawie w pełni bo musisz odebrać plastik) latać na legalu wszystkim pow. 50ccm...fajne uczucie co??

***GRATULACJE***

Odnośnik do komentarza
fajne uczucie co??

oooooooooooj bardzo fajnie :D;);););) . Latam po całym domu i dre się w niebogłosy z piwkiem w ręku ;) .

Dziękuje wszystkim:)

Pozdrawiam,

Rybka

P.S. życze powodzenia tym, którzy będ? w niedługim czasie zdawać ;)

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Wielkie Gratulacje. Przybyl nam kolejny uzytkownik legalnych motocykli. I tym bardziej sie chwali nie dosc ze za pierwszym razem to jest to jeszcze motocyklistka, oby bylo ich jak najwiecej na naszych drogach :D Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza