Klubowicze arturo-bb Opublikowano 21 Grudnia 2013 Klubowicze Opublikowano 21 Grudnia 2013 Buszujac po sieci trafiłem na informację o Silverze z Portugalii o przebiegu 180 tyś. km. TU Zdjęcie licznika z października 2012 Gość zdecydował sie na zakup jak skuter miał 175 tyś (i nie był to dla niego przebieg zniechęcajacy) Teraz ma już ponad 200 tyś. pali 4,2l /100 i facet jest mega zadowolony I to tyle w temacie : Jak będę kupował to tylko z "niskim przebiegiem" bo inaczej to zajechany trup. Fakt że gośc dba i serwisuje zgodnie z zaleceniami , no ale wynik jaki osiągnal do tej pory jest do pozazdroszczenia. Podsumowanie Jeżeli jest na forum ktoś komu dobrze się jeździ Silverem a ma go już parę lat i mysli o zmianie tylko z powodu "dużego przebiegu" (bo potem nikt go nie kupi) niech odetchnie z ulgą i cieszy się jazdą przez dłuuuuuugie lata Silver Wing rulez !
Jerry_R Opublikowano 21 Grudnia 2013 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Skuter trzymany caly rok pod chmurka w naszym klimacie, uzywany gl. na krotkich trasach w korkach, czesto 0-1, oszczedny serwis, przebieg X. Skuter garazowany, jezdzony w kraju o przyjaznej pogodzie, uzywany gl. na dluzszych trasach, turystycznie, regularnie serwisowany, przebieg X. Ich stan na pewno jest mocno rozny...
Barteq Opublikowano 21 Grudnia 2013 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Widzę kolejne maszyny biją rekordy przebiegu za co chwała im Ciekaw jestem jakie przebiegi traktowane są jako "ledwo dotarty" czy "w połowie żywota" dla naszych, używanych na co dzień skuterów... Czy 20/40/60 tyś prawdziwego przebiegu to dużo czy mało itp...
czaro69 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Zawsze wszyscy mówili, że wskazany jest regularny serwis hondy i można śmigać grubo powyżej 100 kkm. Także dajmy maszynom co im się należy a odwdzięczą się bezawaryjnością.
wize60 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Tak jest w większości ze wszystkim sam. moto. skut. czy chociażby rower (jak dbasz tak masz) wszystko w odpowiednim czasie jazda w granicach zdrowego rozsądku dobre materiały i części najlepiej orginalne.Przekonałem się o tym mając już w swoim krótkim życiu kilka sprzętów jak wyżej napisałem.
Lucjan73 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Jedna ważna rzecz w przypadku SW 600 - brak wszelkiej maści "wodotrysków" prosta konstrukcja - nie ma w zasadzie co się popsuć. Oczywiście trzeba na czas wymieniać wszelkie materiały eksploatacyjne i tyle. Dla jednych taka prostota to zaleta a dla innych wada - nuda.
dr.big Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Już niejednokrotnie spotykałem się za granicą z SW600, Tmaxem czy nawet AN650, które miały powyżej 100 tkm i to kilka lat temu... U nas na forum to tabu lub niewiedza, a sądząc po temacie*, skutery to "świeżyzna" z małymi przebiegami . *temat -> http://www.forum.bur...e__hl__przebieg PS. Na liście najmłodszym jest skuter Krzytra, rocznik 2010 i przebiegiem 56 tysi, najwyraźniej on jeździ . PS2. W tym roku sprzedałem Tmaxa '02 z przebiegiem 74 tysi km i jestem przekonany, że przy regularnej wymianie oleju i filtra, zrobi jeszcze raz tyle, bo nie było się do czego przyczepić.
upiór Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 No Artur super ale znalazłeś temacik i to pod choinkę . P.S. A co tam niech świat widzi co jest grane
maro99 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Tylko pogratulować tak zacnego przebiegu. Ale jak już powiedzieli moi przedmówcy wszystko zależy od kilku czynników: właściwej eksploatacji, używanych materiałów: olejów i części zamiennych i regularnego serwisowania. Niestety w wielu przypadkach w pojazdach użytkowanych w Polsce (samochodach i motocyklach) na wszystkim się oszczędza stosując najtańsze oleje i zamienniki lub części używane, a potem tylko narzekania na ich dużą awaryjność. Jeśli do tego dodamy często powypadkową przeszłość pojazdów to mamy odpowiedź, czemu eksploatowane akurat w Polsce pojazdy są tak awaryjne. Pozdrawiam, Maro
RONIN Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Pierwsza sprawa to przecież mało kto z nas kupując używany skuter zna jego prawdziwy przebieg, jestem pewien, że też mamy takich rekordzistów wśród nas. Kolejny problem to dostępność wykwalifikowanych mechaników znających się na skuterach.
jarek77 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Panowie i Panie tak czytam i nie tyle chce mi sie smiac, co sie usmiecham.Trzeba sobie jasno powiedziec,ze "dzisiejsze" sprzety trzeba serwisowac by sie cieszyc w miare bezawaryjna eksploatacja,ale nijak nie ma sie to do starszych modeli.Nie chce mi sie walkowac tematu ale przypomne tylko ze nie wymienianie olejow nie oznacza zaraz zatarcia ,kopcenia utraty mocy itp strasznosci.Owszem w motorach wymieniam regularnie,ale w swojej corolli juz niee i wcale tego nie ukrywam,malo tego wrecz reklamuje.Z samochodem nie dzieje sie absolutnie nic a nie robie tego od chyba 5,6 lat jezdzac prawie codziennie i dodam ze to juz drugi tak eksploatowany sprzet ,w poprzednim nie wymienialismy oleju 8 lat i jezdzil swietnie do czasu sprzedazy. Olej mial dolany moze dwa razy za ten czas,corolla raz poniewaz popuscil filtr oleju na duzym mrozie w czasie rozgrzewania.Dodam jeszcze ze nie ruszam zaraz po odpaleniu zimnego silnika jak to pieknie nas dzis ucza i staraja do tego przekonac.Pozdrawiam jarek
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Klubowicze Opublikowano 22 Grudnia 2013 Słuchajcie. Temat założyłem aby pokazać że można nie bać się dużych przebiegów jeśli pojazd jest zadbany i serwisowany(jeżeli mamy o tym jakieś wiarygodne informacje) Na forum jest wiele osób które przejechały moc kilometrów( i pewnie jeszcze trochę przejadą) i dbają o sprzęt ale jak myślą o ewentualnej sprzedaży i jak czytają posty że "nie warto szukać skutera z przebiegiem <60-80 tyś. bo to tylko skarbonka bez dna i się rozleci" to ręce opadają. Myślę że temat DrBiga o skuterach z przebiegiem < 50 tyś oraz to co podałem ma na celu uzmysłowienie niektórym że nawet 100 tyś. przejechanych kilometrów przy dbaniu o sprzęt to pestka i wcale nie dyskwalifikuje skutera do zakupu . PS Przyznam że o przebiegach skuterów ponad 100 tyś. słyszałem ale 200 tyś.to oprócz Hondy jakoś mi w oko nie wpadło. Jednak co Zacna to Zacna
Administrator xmarcinx Opublikowano 22 Grudnia 2013 Administrator Opublikowano 22 Grudnia 2013 Skąd pewność, że ten skuter ma prawdziwy przebieg. Może ma kręcony licznik?
Lucjan73 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Skąd pewność, że ten skuter ma prawdziwy przebieg. Może ma kręcony licznik? Ciekawe czy właściciel cofał licznik bo chciał sprzedać ? A może w drugą stronę bo chciał iść na rekord
Gość Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Z przebiegiem skuta, jest jak z kobietami. My, w większości mężczyźni, kupujemyy oczami. Patrzymy — wszystko jest piękne i wygląda, że niewiele używane. Bierzemy, a rano się okazuje, że bez makijażu, po odklejeniu rzęs, odpięciu ekstra biustonosza... nie wygląda tak fajnie i sporo rzeczy wisi. Minę mamy podobną, jak po pierwszej wizycie u mechanika, zaraz po zakupie jedynej okazji na otomoto. PS Mam nadzieję, że nie bardzo seksistowskie i, że Nasze Piękne Panie po tej lekturze spokojnie powrócą do lepienia Wigilijnych pierożków. ;-)
Klubowicze ziga Opublikowano 23 Grudnia 2013 Klubowicze Opublikowano 23 Grudnia 2013 witam myślę co do licznika to nie kręcił- bo sam posiadam yp 250 z roku 1997 stan dzisiejszy ok 80 tyś km dokładnie bym musiał zerknąć a kupiłem ją jak miała 98 tys później dobiła do 100 tyś km to znaczy licznik się wyzerował 0,00 a dziś ma ok 80 tyś km i wtym roku kupiłem yp 400 z roku 2007 z stanem licznika 52 tyś km a yp 250 do dziś posiadam oczywiście zrobiłem remont [tłok szlif cylindra docieranie zaworów , łańcuszek rozrządu a nawet padł moduł zapłonowy tzn nie podawał napięcia prawidłowego na sanie automatyczne więc jak przyszło zimno był problem z odpalaniem] i wszystko gra , myślę że yp 400 to już nie tak wytrzymała jak yp 250 ale to tylko moje zdanie
Gość bernardblack Opublikowano 26 Grudnia 2013 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Także jestem pod wrażeniem i tylko potwierdza się moje zamiłowanie do marki:) .... sam szukając pare miesięcy temu 2oo wiekszych niz 50 zdecydwoalem sie po lekturze na honde dylan (niefortunnie niesttey jezeli chodzi o wlasciciela i egzemplarz) przekonały mnie recenzje z sieci ze zwykla 125ccm jednostka hondy potrafi wytryzmac 100tys km jak to udowadnia jeden czlowiek na youtubie i jak potwierdza wielu innych na innych forach ... i ten post na dzisia napawa mnie nadzieją na rozszerzenie poszukiwańna dzis:) wielkie thx arturo za motywację i przypomnienie co jest ważne
Gość Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 To prawda. Nie bardzo się udał Hondzie ten model. Nie był to hit rentowności serwisowej.
Geni Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Akurat Honda ma jeszcze kilka równie"nieudanych" modeli.
marek_m Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Brawo Honda Do tej pory miałem 9 motocykli / skuterów m-ki Honda. Żaden nie potrzebował naprawy. Wystarczyło regularnie serwisować.
j.junior Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Brawo Honda Do tej pory miałem 9 motocykli / skuterów m-ki Honda. Żaden nie potrzebował naprawy. Wystarczyło regularnie serwisować. Marek dlatego jeden z Twoich sprzętów właśnie wyjechał do mnie :) / pozdrawiam Junior
filipmr Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 Francuskie ogłoszenia :BMW 1600 GTL 2011r przebieg 108000km typowy turystyk 20% warn za OT. Administracja
filipmr Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 Przepraszam ,zapomniałem że to forum skuterów i maxi skuterów,zapędziłem się trochę.
Geni Opublikowano 29 Września 2014 Opublikowano 29 Września 2014 Ponad 143 500 mil = ok. 230 000km http://silverwing.org/cgi-bin/topic_show.pl?tid=4957 Do Goldasowych zacnych przebiegów o połowę za mało, ale i tak zacnie.
dr.big Opublikowano 29 Września 2014 Opublikowano 29 Września 2014 No wiesz Geni, 3 razy mniej cylindrów ... 2R do 6 boxer ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się