Skocz do zawartości
Forum Burgmania

180 000 km Silver Wingiem


arturo-bb

Rekomendowane odpowiedzi

  • Klubowicze

Buszujac po sieci trafiłem na informację o Silverze z Portugalii o przebiegu 180 tyś. km. TU

Zdjęcie licznika z października 2012

7f49ca32742eb7f2med.jpg

Gość zdecydował sie na zakup jak skuter miał 175 tyś (i nie był to dla niego przebieg zniechęcajacy)

Teraz ma już ponad 200 tyś. pali 4,2l /100 i facet jest mega zadowolony

I to tyle w temacie : Jak będę kupował to tylko z "niskim przebiegiem" bo inaczej to zajechany trup.

Fakt że gośc dba i serwisuje zgodnie z zaleceniami , no ale wynik jaki osiągnal do tej pory jest do pozazdroszczenia.

Podsumowanie

Jeżeli jest na forum ktoś komu dobrze się jeździ Silverem a ma go już parę lat i mysli o zmianie tylko z powodu "dużego przebiegu" (bo potem nikt go nie kupi) niech odetchnie z ulgą i cieszy się jazdą przez dłuuuuuugie lata :newyear:

Silver Wing rulez !

Odnośnik do komentarza

Skuter trzymany caly rok pod chmurka w naszym klimacie, uzywany gl. na krotkich trasach w korkach, czesto 0-1, oszczedny serwis, przebieg X.

Skuter garazowany, jezdzony w kraju o przyjaznej pogodzie, uzywany gl. na dluzszych trasach, turystycznie, regularnie serwisowany, przebieg X.

Ich stan na pewno jest mocno rozny...

Odnośnik do komentarza

Widzę kolejne maszyny biją rekordy przebiegu za co chwała im :)

Ciekaw jestem jakie przebiegi traktowane są jako "ledwo dotarty" czy "w połowie żywota" dla naszych, używanych na co dzień skuterów...

Czy 20/40/60 tyś prawdziwego przebiegu to dużo czy mało itp...

Odnośnik do komentarza

Zawsze wszyscy mówili, że wskazany jest regularny serwis hondy i można śmigać grubo powyżej 100 kkm. Także dajmy maszynom co im się należy a odwdzięczą się bezawaryjnością.

Odnośnik do komentarza

Tak jest w większości ze wszystkim sam. moto. skut. czy chociażby rower (jak dbasz tak masz) wszystko w odpowiednim czasie jazda w granicach zdrowego rozsądku dobre materiały i części najlepiej orginalne.Przekonałem się o tym mając już w swoim krótkim życiu kilka sprzętów jak wyżej napisałem.

Odnośnik do komentarza

Jedna ważna rzecz w przypadku SW 600 - brak wszelkiej maści "wodotrysków" prosta konstrukcja - nie ma w zasadzie co się popsuć. Oczywiście trzeba na czas wymieniać wszelkie materiały eksploatacyjne i tyle. Dla jednych taka prostota to zaleta a dla innych wada - nuda.

Odnośnik do komentarza

Już niejednokrotnie spotykałem się za granicą z SW600, Tmaxem czy nawet AN650, które miały powyżej 100 tkm i to kilka lat temu...

U nas na forum to tabu lub niewiedza, a sądząc po temacie*, skutery to "świeżyzna" z małymi przebiegami :) .

*temat -> http://www.forum.bur...e__hl__przebieg

PS. Na liście najmłodszym jest skuter Krzytra, rocznik 2010 i przebiegiem 56 tysi, najwyraźniej on jeździ :) .

PS2. W tym roku sprzedałem Tmaxa '02 z przebiegiem 74 tysi km i jestem przekonany, że przy regularnej wymianie oleju i filtra, zrobi jeszcze raz tyle, bo nie było się do czego przyczepić.

Odnośnik do komentarza

Tylko pogratulować tak zacnego przebiegu. Ale jak już powiedzieli moi przedmówcy wszystko zależy od kilku czynników: właściwej eksploatacji, używanych materiałów: olejów i części zamiennych i regularnego serwisowania. Niestety w wielu przypadkach w pojazdach użytkowanych w Polsce (samochodach i motocyklach) na wszystkim się oszczędza stosując najtańsze oleje i zamienniki lub części używane, a potem tylko narzekania na ich dużą awaryjność. Jeśli do tego dodamy często powypadkową przeszłość pojazdów to mamy odpowiedź, czemu eksploatowane akurat w Polsce pojazdy są tak awaryjne. Pozdrawiam, Maro

Odnośnik do komentarza

Pierwsza sprawa to przecież mało kto z nas kupując używany skuter zna jego prawdziwy przebieg, jestem pewien, że też mamy takich rekordzistów wśród nas. Kolejny problem to dostępność wykwalifikowanych mechaników znających się na skuterach.

Odnośnik do komentarza

Panowie i Panie tak czytam i nie tyle chce mi sie smiac, co sie usmiecham.Trzeba sobie jasno powiedziec,ze "dzisiejsze" sprzety trzeba serwisowac by sie cieszyc w miare bezawaryjna eksploatacja,ale nijak nie ma sie to do starszych modeli.Nie chce mi sie walkowac tematu ale przypomne tylko ze nie wymienianie olejow nie oznacza zaraz zatarcia ,kopcenia utraty mocy itp strasznosci.Owszem w motorach wymieniam regularnie,ale w swojej corolli juz niee i wcale tego nie ukrywam,malo tego wrecz reklamuje.Z samochodem nie dzieje sie absolutnie nic a nie robie tego od chyba 5,6 lat jezdzac prawie codziennie i dodam ze to juz drugi tak eksploatowany sprzet ,w poprzednim nie wymienialismy oleju 8 lat i jezdzil swietnie do czasu sprzedazy. Olej mial dolany moze dwa razy za ten czas,corolla raz poniewaz popuscil filtr oleju na duzym mrozie w czasie rozgrzewania.Dodam jeszcze ze nie ruszam zaraz po odpaleniu zimnego silnika jak to pieknie nas dzis ucza i staraja do tego przekonac.Pozdrawiam jarek

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Słuchajcie.

Temat założyłem aby pokazać że można nie bać się dużych przebiegów jeśli pojazd jest zadbany i serwisowany(jeżeli mamy o tym jakieś wiarygodne informacje)

Na forum jest wiele osób które przejechały moc kilometrów( i pewnie jeszcze trochę przejadą) i dbają o sprzęt ale jak myślą o ewentualnej sprzedaży i jak czytają posty że "nie warto szukać skutera z przebiegiem <60-80 tyś. bo to tylko skarbonka bez dna i się rozleci" to ręce opadają.

Myślę że temat DrBiga o skuterach z przebiegiem < 50 tyś oraz to co podałem ma na celu uzmysłowienie niektórym że nawet 100 tyś. przejechanych kilometrów przy dbaniu o sprzęt to pestka i wcale nie dyskwalifikuje skutera do zakupu .

PS

Przyznam że o przebiegach skuterów ponad 100 tyś. słyszałem ale 200 tyś.to oprócz Hondy jakoś mi w oko nie wpadło.

Jednak co Zacna to Zacna :)

Odnośnik do komentarza

Skąd pewność, że ten skuter ma prawdziwy przebieg. Może ma kręcony licznik?

Ciekawe czy właściciel cofał licznik bo chciał sprzedać ? A może w drugą stronę bo chciał iść na rekord :)

Odnośnik do komentarza

Z przebiegiem skuta, jest jak z kobietami. My, w większości mężczyźni, kupujemyy oczami. Patrzymy — wszystko jest piękne i wygląda, że niewiele używane. Bierzemy, a rano się okazuje, że bez makijażu, po odklejeniu rzęs, odpięciu ekstra biustonosza... nie wygląda tak fajnie i sporo rzeczy wisi. Minę mamy podobną, jak po pierwszej wizycie u mechanika, zaraz po zakupie jedynej okazji na otomoto.

PS Mam nadzieję, że nie bardzo seksistowskie i, że Nasze Piękne Panie po tej lekturze spokojnie powrócą do lepienia Wigilijnych pierożków. ;-)

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

witam

myślę co do licznika to nie kręcił- bo sam posiadam yp 250 z roku 1997 stan dzisiejszy ok 80 tyś km dokładnie bym musiał zerknąć a kupiłem ją jak miała 98 tys później dobiła do 100 tyś km to znaczy licznik się wyzerował 0,00 a dziś ma ok 80 tyś km i wtym roku kupiłem yp 400 z roku 2007 z stanem licznika 52 tyś km a yp 250 do dziś posiadam oczywiście zrobiłem remont [tłok szlif cylindra docieranie zaworów , łańcuszek rozrządu a nawet padł moduł zapłonowy tzn nie podawał napięcia prawidłowego na sanie automatyczne więc jak przyszło zimno był problem z odpalaniem] i wszystko gra , myślę że yp 400 to już nie tak wytrzymała jak yp 250 ale to tylko moje zdanie

Odnośnik do komentarza
Gość bernardblack

Także jestem pod wrażeniem i tylko potwierdza się moje zamiłowanie do marki:) .... sam szukając pare miesięcy temu 2oo wiekszych niz 50 zdecydwoalem sie po lekturze na honde dylan (niefortunnie niesttey jezeli chodzi o wlasciciela i egzemplarz) przekonały mnie recenzje z sieci ze zwykla 125ccm jednostka hondy potrafi wytryzmac 100tys km jak to udowadnia jeden czlowiek na youtubie i jak potwierdza wielu innych na innych forach :) ... i ten post na dzisia napawa mnie nadzieją na rozszerzenie poszukiwańna dzis:) wielkie thx arturo za motywację i przypomnienie co jest ważne :)

Odnośnik do komentarza

Brawo Honda :clapping:

Do tej pory miałem 9 motocykli / skuterów m-ki Honda. Żaden nie potrzebował naprawy. Wystarczyło regularnie serwisować. :)

Marek dlatego jeden z Twoich sprzętów właśnie wyjechał do mnie :) :) :) / pozdrawiam Junior

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...