Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Kupno Burgmana 650


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Też jeżdżę B650 i to wyłącznie po mieście. Wcześniej miałem kilka mniejszych skuterów i nie bardzo rozumiem gadki, że Burgman jest "za duży" do miasta. A moto o pojemności 700 czy 1000 jest w sam raz? A auto z silnikiem 1.8 jest za duże czy w sam raz? Dziwne mają co niektórzy kryteria oceny....

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • mpiekarz

    7

  • Lucjan73

    5

  • Bobas

    3

  • RONIN

    3

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Wydaje mi sie ze jest to ogloszenie tego goscia z Balic http://moto.allegro....2723515089.html

Tak to jest ten sprzedawca. Mieszka na Rodzinnej (przecznica od Tynieckiej) w Krakowie. Handluje tylko Burgmanami 650 i zawsze ma ich kilka. Sam kupiłem u niego i jestem bardzo zadowolony :confused:

Opublikowano

za duży to pojęcie względne, jednemu wygodnie jeździ się po mieście oplem corsą drugiemu do wygody potrzebny jest merc s klasa, B650 to oczywiście s-klasa, nie ma jak w pełni wykorzystać walorów w mieście, komfort okupuje się ponadprzeciętnym spalaniem, ale kto bogatemu zabroni :confused:

Opublikowano

Ciagłe składanie lusterek przed wjeżdżaniem w międzypas jest upierdliwe. A potem rozkładanie, żeby mieć pojęcie czy mnie ktoś nie wyprzedza. Pomijam już trwałość tego mechanizmu...

Lusterka w B650 sa bardzo nisko. Żeby w nie zajrzeć, trzeba opuszczać wzrok; wtedy nie patrzysz (nawet kątem oka) przed siebie - wymaga to większej ostrośności, niż podczas prowadzenia pojazdu z lusterkami na wysokości ramion. Może to tylko mój problem, bo mam "dłuugi brzuch". Osoba niższa może tego tak nie odczuwać.

Zmiana międzypasa pomiędzy stojącymi autami, czy wstawienie pojazdu w dziurę pomiędzy inne motocykle jest dużo łatwiejsze, gdy masz mniejszy skuter ważący 160-180 kg, niż dużo cięższy i jednak szerszy - B650. Jak postawisz go na centralce na lekko unoszącym sie podłożu - żebyś się zes...ł, nie zestawisz go z centralki. Jak się pochyli mocno i trzeba go ratować przed przewrotką, trzeba ogromnej krzepy.

Z jednej strony prestiż, szybkość, stabilniść i pakowność; z drugiej - gorsza poręczność, większe spalanie i większa cena..

Pod wieloma względami B650 jest trudniejszy w używaniu i nikt mi nie powie, że nie. Ma też sporo rzeczy źle zaprojektowanych (nie widziałem z bliska nówexa 2012/2013 - może tam poprawione są). Nie mogłem sobie darować, że mam wydać taką kupę szmalu za pojazd w którym są takie ewidentne niedoróbki, których nikt nie poprawiał (np aerodynamika taka, że mi zawsze wiało po ... jajkach., np kretyńsko umiejscowione gniazdka zapalniczek, np mocno szarpiący silnik przy dodawaniu i puszczaniu gazu (tak, wiem - nie umiem kręcić manetką...).

Wiem, że to wszystko kwestia przyzwyczajenia. Jeżdziłem 6 dni B650 i ... z ulgą wróciłem do mojej (wówczas) dwieściepięćdziesiątki.

Broń Boże nie twierdzę, że duży skuter jest gorszy, ani że lepszy. Po prostu jest w wielu aspektach inny i dobrze sobie przemyśleć, które cechy są dla mnie priorytetowe, Zgadzam się z poprzednimi głosami - najlepiej trochę pojeździć czym się da i wyrobić sobie samodzielnie zdanie w tej kwestii.

===========================================================

Trochę OT się zrobiło, bo chodzi o wybór "który, skąd, za ile, jak" a nie "czy".

  • Klubowicze
Opublikowano

Kmodzele?Ty coś paliłeś?Ja przejechałem już prawie 50 tys km i nie wiem o czym piszesz.

Opublikowano

Radzę personalne uwagi sobie darować; nie budują pozytywnej atmosfery. Nie palę i nie piję. Przejechałem więcej niż 50 tys km i wiem o czym piszę. A piszę pełnymi zdaniami, w miarę po polsku.

Opublikowano

Kmodzele?Ty coś paliłeś?Ja przejechałem już prawie 50 tys km i nie wiem o czym piszesz.

Wujek ty widocznie jeżdzić nie umiesz :evil: .Tyle tkm i nic nie zepsuleś?.Stara prawda+jak kto dba tak ma sie potwierdza :) .
Opublikowano

Szczerze polecam Burgmana 650. Dobrze się prowadzi, nie jest wrażliwy na nierówności drogi. Co do jazdy pomiędzy samochodami to trzeba się wprawić i da się jeżdzić. Za to poza miastem jest o wiele lepszy niż każda 250-tka lub 400-tka. Mam porównanie bo jeżdziłem majką 250 przez 5 lat. Polecałbym zakup burgmana niemieckiego a nie włoskiego i jeżeli to możliwe ze sprawdzonym przebiegiem, góra 30 tys.km.

Opublikowano

Kmodzele?Ty coś paliłeś?Ja przejechałem już prawie 50 tys km i nie wiem o czym piszesz.

Nic nie palił.

Akurat Kmodzele nie ma do sprzedania Burgmana 650 więc może obiektywnie opisać swoje subiektywne odczucia. :)

Opublikowano

Szczerze polecam Burgmana 650. Dobrze się prowadzi, nie jest wrażliwy na nierówności drogi. Co do jazdy pomiędzy samochodami to trzeba się wprawić i da się jeżdzić. Za to poza miastem jest o wiele lepszy niż każda 250-tka lub 400-tka...........

Wspomnę o jeszcze jednej zalecie Burgmana 650 - miny "rajdowców" na 2oo kiedy wyprzedza ich skuter ...... bezcenne :)

Opublikowano

Jeżdziłem 6 dni B650 i ... z ulgą wróciłem do mojej (wówczas) dwieściepięćdziesiątki.

Kmodzele bystrzak z ciebie.

Tylko 6 dni jazdy B-650 , i tyle negatywnych spostrzeżeń.0winked.gif

Dziwne że taki spostrzegawczy gentleman nie zauważył żadnych pozytywnych walorów było nie było Króla. zwyciestwo.gif

Opublikowano

Witam wszystkich, jestem posiadaczem burej suki AN 400 2001r od miesiąca, nie myslałem że jest to sprzet działający tak kojąco na stresy, frajda i radść proszę księdza nie ziemska, ale do rzeczy jestem ze Zgierza i moja machina zaczeła nie równo pracowac na wolnych obrotach i jak ruszam dokręcając manetkę jest lekkie przydławienie i dopiero zaczyna ciągnąć, co szanowne grono burgmani myśli i sądzi na ten temat, może jakiś namiar na serwis w okolicach łódzi, jakas regulacja gażnika czy nie wiem sam, proszę o pomoc.

Opublikowano

"Trzeba się wprawić i da się jeździć" - to sformułowanie dużo mówi (i raczej nie zachęca do kupna do jazdy po mieście). Ok, czepiam się i łapie za słowa ale patrząc z boku to wogóle nie pomagacie w wyborze zachwalając tylko i skrzętnie ukrywając wszystkie wady. kmodzele przynajmniej kilka wad opisał (np. te zapalniczki) i tego bym się spodziewał po rzetelnym opisie (choć dalej nie wiem co jest nie tak z tymi zapalniczkami). Nie chcę pisać o umiejscowieniu jajek, bo to jakieś dziwne jest, ale poproszę o rzetelne za i przeciw nie tylko wychwalanie pod niebiosa. Żeby potencjalny kupujący dokonywał świadomego wyboru. Na pewno nie teraz, ale za rok dwa zapewne będę chciał zmienić moje 3 kółka. Choć na razie do 2oo nie jestem przekonany to za i przeciw chętnie wysłucham.

Opublikowano

Ja już o Burgmanie nic nie będę pisał, ale ........... rozwalają mnie Wasze słowne przepychanki :) .

Jak widzicie każdy ma swoje zdanie. Myślę, że osoby, które nie miały Burgmana 650 nie powinny zbyt dużo krzyczeć.

Przecież każdy z nas ma inne priorytety. Jeden na szczęście lubi blondynki, a inny brunetki.

Jak chcesz kupić ten sprzęt to się po prostu przejedź, sprawdź jego możliwości i podejmij decyzję.

Jak nie będzie Ci odpowiadał to pośmigasz nim 1 sezon i sprzedasz.

Opublikowano

Jak nie będzie Ci odpowiadał to pośmigasz nim 1 sezon i sprzedasz.

Święte słowa! Ja już podglądam ogłoszenia Hondy Silver Wing, 2 cylindry teraz chciałbym wypróbować :) Ale raczej poczekam na niższe ceny SW-T i jej ładne zegary.

Opublikowano

Wystarczy się jedną stronę cofnąć, żeby przeczytać wpis BYŁEGO użytkownika 650-ki zadowolonego z zamiany na 400-kę.

Właśnie dzięki priorytetom (jazda po mieście) jest zadowolony.

Ja kupując miesiąc temu MP3-kę kierowałem się bezpieczeństwem. Na nierównosciach, na deszczu i białej farbie Burgman nie ma szans po prostu. Przyjemność ze stabilnej jazdy i łatwego przeciskania się w korkach przyszła potem. Ostatnio zauważam, że najszerszą częścią skutera jest tylni kufer (superzaskoczenie).

Tak więc korzystając z tego, że jeszcze się rozglądasz: do miasta polecam Piaggio MP3, test porównawczy do Burgmana 650 znajdziesz w Internecie. Przyznam, że wygrana MP3-ki w mieście i złych warunkach wpłynęła na mój wybór. Jeżeli chodzi o zachowanie na długich trasach to poprzedni właściciel opisywał tu na forum wyprawę do Estonii.

Wady: jest nietypowy, pozycja krzesełkowa (to może przeszkadzać - dowiedziałem się od właścicieli burgmanów), lampa przednia jest podwójna ale świeci lewa (krótkie) lub prawa (długie) (to muszę przerobić bo mi estetycznie przeszkadza), kierunkowskaz trzeba wyłączać ręcznie (a są takie skutera co po 30sek same wyłączają), na jednym baku można przejechać tylko koło 300km (dziennie robię ponad 50 więc czasem 2 razy w tygodniu muszę tankować), potencjalnie drogi w eksploatacji (tego jeszcze nie sprawdziłem). Więcej wad na razie nie wykryłem.

Opublikowano

do Markos: w Aleksandrowie masz stunt-ex, serwis specjalizujący się w 200, osobiście polecam. Daleko nie masz ;-)

Opublikowano

Witam sprzedam burgmana 650 nowy z 2012r przebiek 4500km jeśli jesteś zainteresowany to pisz

Wszystko jeszcze jak nowe

  • Klubowicze
Opublikowano

Radzę personalne uwagi sobie darować; nie budują pozytywnej atmosfery. Nie palę i nie piję. Przejechałem więcej niż 50 tys km i wiem o czym piszę. A piszę pełnymi zdaniami, w miarę po polsku.

B-650?

  • Sympatycy
Opublikowano

Witam sprzedam burgmana 650 nowy z 2012r przebiek 4500km jeśli jesteś zainteresowany to pisz

Wszystko jeszcze jak nowe

A jakie pieniążki chcesz za ten skuterek? Odpisz tutaj jak nie możesz na PM.

Opublikowano

Piotrek odpowiem Ci w imieniu Grzesia - rozmawiałem z nim. Cena 35 tyś. brutto faktura VAT. Rocznik 2012 przebieg 4500 km, kufer. Mam telefon do właściciela jak coś to pisz.

  • Sympatycy
Opublikowano

Jeżeli możesz to bardzo proszę o fon do grześka najlepiej na PM. Dzięki

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Odświeżę lekko .

Panowie , szukam dla siebie wersji EX . Rocznik w okolicach 2007. Wyczytałem całe forum , jest tu oczywiście masa "Achów i Ochów" o Burgmanach , kilka dosłownie narzekań , ale pewnych rzeczy się jednak nie dowiedziałem . Nie znalazłem np nigdzie dokładnej historii modelu , rok po roku , jakie zmiany , wyposażenie kolory itp . Może w punktach zapytam będzie łatwiej .

1. Czy wersja EX ( z rocznika 2007 ) miała we wszystkich egzemplarzach :

- el. szybę

- el. kierunki

- chromowane dodatki ( ciężarki , osłona komina , i nie wiem co jeszcze )

- oparcie pasażera

- grzane manetki

- grzaną kanapę

- może coś innego ???

Co było w "standardzie" , a co w konfiguracji ?

2. Gdzie można po nr VIN ( w sieci , a nie u dilera ) sprawdzić Burgmana pod kątem wyposażenia z jakim został sprzedany przez dilera ?

3. Czy istnieje jakiś ewidentny objaw uszkodzonej , ale jeszcze pracującej skrzyni ? ( może link do jakiegoś filmu ? )

4. Dlaczego odradza się montaż systemu Audio do Burgmanów ?

Opublikowano
Opublikowano

czytałem już te artykuły > tego co mnie interesuje ( i o co pytam powyżej ) , tam nie ma . No i generalnie one dotyczą starszych wersji .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...