leszek_krakow Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Witam, Czy miał ktoś problem z przycieraniem podnóżka w lewoskręcie na B400? Wydaje mi się że aż tak bardzo się nie przechylam - raczej staram się być ostrożny , ale zauważyłem że często w lewoskręcie (szczególnie na skrzyżowaniu, lewoskręt 90 st.) przycieram podnóżkiem o asfalt. Macie na to jakąś radę (oprócz oczywistych w stylu "mniej się przechylaj")?
mak Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Na skrzyżowaniu nie zdarzało mi się przycierać i raczej nie powinieneś, zbyt mała prędkość i nie ma potrzeby aż tak się pochylać. Czasem w ostrych winklach w trasie, ale to co innego...
Komar Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Bzzzzz Witaj. Jak jeździłem K1 to przycierałem ale tylko na ciasnych winklach i to też tylko w czasie jazdy z pasażerem. Moja rada to sprawdź sprężynę od centralnej podstawki. Prawdopodobnie jest ona za luźna i nie trzyma centralnej podstawki - jest opuszczona o parę cm i stąd to tarcie. Pozdrawiam
leszek_krakow Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Dzięki - zerknę dzisiaj na mocowanie centralnej i bocznej...
Komar Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Bzzzzzz Jeśli w skuterze nie przerywa silnik w czasie jazdy, to bocznej nie musisz sprawdzać. Pozdrawiam.
jack daniels Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 W moim B 400 mam zamontowane relingi ochronne przez co centralna stopka jest obniżona o około 1,5 cm a i tak jeszcze nigdy nie przychaczyłem ją na winklach. Co innego zaś jeśli tyczy zjazdu z chodnika czasami zdażyło mi się przytrzeć centralką o krawężnik. Może sprawdź spreżynę od centralki jeżeli będzie za miękka to na winklu może się gibać i szorować o nawieżchnię. Takie są moje spostrzeżenia J.D.
Sympatycy pawel883 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Sympatycy Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Zawsze gdy pasek się ślizgał to w lewym winklu darłem po zolu,w prawym nie. Przestaw dupsko bliżej kierownicy lewe kolano do asfaltu i jesteś ValentinoRossi. Ja tak miałem .an400k3.
leszek_krakow Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Dzięki Paweł za rady !scooter A tak na poważnie - sprawdziłem sprężyny przy centralnej i bocznej - są ok. Zachaczam chyba uchem od bocznej - muszę go podgiąc do góry i powinno być ok.
Waluś Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 W moim był podobny problem, ale raczej na ostrych winklach lub na szybkich skrzyżowaniach jak miałem potrzebę zacieśnić zakręt, przy normalnej jeździe raczej się nie zdarzało Ale odkąd w zimie rok temu przesunąłem skuter autem w garażu !scooter to i centralka się troskę odgięła w tył i problem znikł, ale za to jest inny bo koło prawie na ziemi stoi hihi, muszę wymienić bo prostowanie jest na krótko, potem znowu się odgina. Po prostu sie odkształciła.
Truszek Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 W K8 mam ten sam problem Trzeba po prostu przywyknąć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się