Olsen Opublikowano 10 Grudnia 2008 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Sprawdzał kto? z Burgmaniaków na własnym/cudzym/salonowym sprzęcie? Chodzi mi o Yamahę Cygnus 125 najnowszej generacji, schowek pod siodłem i kask pełnotwarzowy (bo otwarty to się wszędzie da upchn?ć). Z góry dziękuję za ewentualne odpowiedzi. Olsen
Geni Opublikowano 10 Grudnia 2008 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Ja sprawdzałem. Generalnie schowek nie jest duży i nie wszystkie modele kasków się zmieszcz? dlatego Olsen niestety musisz przymierzyć sam. Pozdrawiam
Olsen Opublikowano 13 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2008 Jestem ?wieżo po lekturze testu Cygnusa autorstwa Jagroskiego w grudniowym "|wiecie Motocykli", który tchn?ł we mnie optymizm. To teraz pozostaje rzucić monet?: Majesty i dwa w jednym czy Cygnus i niemal całkowite odcięcie się od fuch poza miejscem zamieszkania oraz turystyki krajowej do czasu dokupienia drugiego, większego jedno?ladu. !placz1 Prawdę powiedziawszy, obawiam się, że brak bardziej dalekosiężnego jedno?ladu po powrocie może (ale nie musi) oznaczać !placz1 w weekendy i nie tylko. Z drugiej strony kusi mnie wizja zakupu takiego całorocznego miejskiego rozkminiacza korków na lata, który mie?ciłby się w mieszkaniu (jak SV-ka).
miszczu Opublikowano 13 Grudnia 2008 Opublikowano 13 Grudnia 2008 No nie przesadzaj. Owszem jest to skuter typowo miejski, ale mnie zdarzało się robić wycieczki i 400 km dziennie np. dookoła Tatr. Jeżeli prędko?ć przelotowa ok. 90 km/h (max. ok. 105) Cię zadowala to polecam. Na dłuższych podjazdach słabnie i jedzie ok. 70-80. Byłoby idealnie mieć takiego Cygnusika na miasto i co? dużego na traski. Co do kasku to Ci nie pomogę, bo mam tylko otwarty. Ten się mie?ci bez problemu. Możesz sobie jeszcze zamontować kufer z tyłu. Tam integral powinien się zmie?cić.
Geni Opublikowano 13 Grudnia 2008 Opublikowano 13 Grudnia 2008 Sam kiedy? rozważałem zakup Cygnusa. Nawet doszło do salonowych przymiarek i dokładnych oględzin. Muszę przyznać, że to niezmiernie sympatyczny pojazd i gdyby nie to, że znacz?co odbiega osi?gami od maszyn używanych przez moich kumpli, a trudno sobie wyobrazić wspóln? kilkuset kilometrow? jazdę motocykli o mocach od kilkudziesięciu do ponad stu koni oraz Cygnusika goni?cego resztkami sił, to być może skusiłbym się na zakup. Rado?ci też może taki pojazd przynie?ć troszeczkę: http://www.youtube.com/watch?v=KgYH2BaF_t4&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=wOp7_p6ze0E&feature=related
Olsen Opublikowano 14 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2008 Jeżeli prędko?ć przelotowa ok. 90 km/h (max. ok. 105) Cię zadowala to polecam. Kiedy? wracałem 90 km/h z Zakopanego do Warszawy Banditem 600. Wyszło płótno z tylnej opony i wolałem nie rozwijać wyższych prędko?ci. Nie mam w?tpliwo?ci, że takim Cygnusem spokojnie doturlam się na pobliski zlot do Nieborowa czy Siedlec. Sęk w tym, że poprzednio zdarzało mi się chałturzyć np. na Dolnym |l?sku, a nie wszędzie jest dogodny dojazd poci?giem. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Nadal biję się z my?lami.
misioooo Opublikowano 14 Grudnia 2008 Opublikowano 14 Grudnia 2008 A dlaczego ten model? Ja z do?wiadczenia powiem tyle - w Kymco Bet&Win (czy to 50ccm czy 125 czy 250) spokojnie każdy pełnotwarzowy upchasz i jeszcze co? wejdzie. Mi się udało upchać kask integralny + to co w kasku (anty-deszczowe, rękawiczki, kamizelka etc), łańcuch do zapinania skutera 7kg gruby, kurteczka cienka na deszcz i litr oleju Castrol Power Racing 2T w oryginalnej butelce (taka niewymiarowa, kanciata jak to zwykle oleje) !OKK Może zainteresuj się też innymi skuterkami?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się