rudy_56 Opublikowano 9 Maja 2008 Opublikowano 9 Maja 2008 Witam serdecznie. Czy kto? z naszch orientuje sie jakie dokładnie dokumenty i jak wygl?daj?ce musze miec, aby spokojnie zarejetrowac moto z angli. - Może kto? przerabial ten temat ? Dotyczy to raczej wersji kupna od handlarza po?rednika z innego kraju, nie Anglii. Co? tam niby wiem, ale chciałbym sie upewnic Pozdrawiam
Geni Opublikowano 10 Maja 2008 Opublikowano 10 Maja 2008 Ja jestem na etapie rejestracji moto z UK: 1) od sprzedawcy bierzesz: dowód rejestracyjny - V5C - gdzie masz wpisanego wła?ciciela i sam wpisujesz się jako nowy owner, fakturę, na której występujesz, jako kupuj?cy, 2) ubezpieczasz moto na siebie - wpisuj? cię jako wła?ciciela i angielski numer rejestracyjny, 3) tłumaczenia dok. angielskich (V5C i faktura), 4) na stacji diagnostycznej robisz I-wszy przegl?d techniczny, 5) wypełniasz formularz VAT-24 i razem z dowodem wpłaty 160zł polskich składasz go w Urzędzie Skarbowym (oczywi?cie + kopia V5C, faktury i tłumaczeń) 6) po kilku dniach (do 7) odbierasz z US dok. potwierdzaj?cy zwolnienie z podatku - druk VAT-25, 7) Z całym tym majdanem udajesz się do Wydziału Komunikacji i po wypełnieniu wniosku i uiszczeniu normalnych w naszym murzyńskim kraju opłat za kartę pojadu, tablice itp. odbierasz tablice rejestracyjne i miękki dowód. 8) po zarejestrowaniu pojazdu udajesz się do ubezpieczyciela, gdzie robisz aneks, w którym wpisuj? aktualny numer rejestracyjny pojazdu, 9) po około miesi?cu odbierasz z Wydziału Komunikacji twardy dowód. 10) kupujesz flaszkę i opijasz sprzęt z kumplami kln?c na wszystkie durnowate formalno?ci i przerost zatrudnienia w administracji, na ukryte podatki, którymi s? te wszystkie pieprzone opłaty i na traktowanie obywatela, który utrzymuje tych wszystkich darmozjadów z płaconych przez siebie podatków. 11) pomykasz po winklach maj?c w d.... wszystko powyższe i nie tylko. Pozdrawiam
Gość madzia Opublikowano 10 Maja 2008 Opublikowano 10 Maja 2008 I chyba nalezałoby wymienic lampe na Europejska ,bo bedzie troche inaczej ?wieciła ,a chyba nie chcesz o?lepiac innych
Geni Opublikowano 10 Maja 2008 Opublikowano 10 Maja 2008 Jasne, że nie, ale przej?cie przegl?du technicznego jest chyba równoznaczne z powyższym .
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 11 Maja 2008 Administrator Opublikowano 11 Maja 2008 I chyba nalezałoby wymienic lampe na Europejska Sic! A ja całe życie my?lałem że Anglia leży w Europie !happybth Rudy56... Jest z tym trochę zabawy jak z każdym pojazdem nieprzygotowanym do rejestracji i napewno musisz sobie odhaczyć kilka dni w kalendarzu na przej?cie przez biurokracje naszego kraju . Pytanie tylko czy pojazd jest tego warty...
Geni Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 No i warto obserwować: http://waluty.onet.pl/11,tabele.html Silnych nerwów życzę - pamiętaj u nas w kraju każdy rejestruj?cy pojazd jest z góry podejrzany. Po prostu panie w okienkach za dużo "Bruneta wieczorow? por?" się w życiu naogl?dały.
tomekmajesty Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 anglia nie leży w europie, tylko na wyspie tak przynajmniej mówi? anglicy, więc chyba maj? rację a oprócz ?wiatła trzeba zmienić jeszcze kierownicę na drug? stronę a nie wiem czy wiecie, że kiedy? czyli w latach 50-tych motocykle angielskie miała odwrotnie dĽwignie biegów i hamulca nożnego?
Geni Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 Żadna to dla mnie sensacja, istniało poza dwoma tzw. angielskim i niemieckim systemem rozmieszczenia dĽwigni jeszcze kilka innych - znacznie dziwniejszych.
jul Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 A czy kto? pamięta że WFM Osa 150 miała hamulec pod lew? nog?, a biegi pod praw?? Osa 175 już miała normalnie. Kisielu - pozdrowienia , też kiedy? miałem Osę (teraz YP).
Sympatycy Kisiel Opublikowano 13 Maja 2008 Sympatycy Opublikowano 13 Maja 2008 Przekażę pozdrowienia mojej Osie, która niestety od pewnego czasu spokojnie spoczywa w skrzyni w oczekiwaniu na restauracje. Na razie tylko ja czasem się restauruje jak zgłodnieje Co do dĽwigni zmiany biegów w WFM Osa to w istocie wcze?niejsze modele M50 miały te fanty "na opak" w modelu M52 poprawiono wiele rzeczy - w tym niefortunnie umieszczone dĽwignie.
rudy_56 Opublikowano 13 Maja 2008 Autor Opublikowano 13 Maja 2008 Jest problemik- sprzedawca nie ma jeszcze całego ?wistka V5C, chcial skuter rejestrowac na siebie - chyba trzeba odpuscic do czasu jak mu dosla ...
maciejbilu Opublikowano 14 Maja 2008 Opublikowano 14 Maja 2008 A czy kto? mógłby tak fajnie wypisać jak Geni w punktach co i jak trzeba zrobić sprowadzaj?c squta s USA? Był chyba jaki? w?tek na ten temat, ale nie pamiętam abym go zrozumiał. A ponieważ w czerwcu wybieram się do USA to może bym cosik fajnego kupił... ino czy jest sens. Dzieki Maciek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się