Gość Luridan Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Witam... Mam małe pytanko w szczególno?ci do użytkowników "burgmaników" an 400 k3... Jestem na etapie poszukiwań jakiego? sprzecika (motocykl/skuter) głównie dojazdy do roboty i okolice Wawy (skuter góra-automat, pozycja, mało pali...super imprezki "burgmanii") ale nie wykluczam ( znaj?c moja zwariowana naturę... wycieczek po 3000-5000 kilometrów i pora na Moje pytanie-jak to cacko spisuje sie w turystyce- Ja, kobitka, zapakowana "maxia" givi...i droga np: do Włoch przez Alpy, wyjazd na koło podbiegunowe (marzenie...), czy po prostu ?miganie polskich górkach? Czy "burgi da rade?czy raczej sobie darowac i kupić moto? |migałem kapkę po Grecji na moto ( co prawda 250...ale enduro... i potrafiło sie pod niektóre górki nieĽle napocić...!OK st?d moje obawy o "burgiego" (choć musze powiedzieć że sie w nim zakochałem i jak skuter to żaden inny hehehe) Dzięki za pomoc Pozdrawiam Luridan !scooter
Gość Rafal_Krzywda Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Cze?ć to zadała? pytanko!!!Postaram się odpowiedzieć w skrućie.Do pracy taki skuter się na pewno nadaje i moim zdaniem to jest dobre rozwi?zanie ale na te trasy od 1000 km i więcej do raczej burgiego ni widzę i jeszcze pod brzegi załadowany.Musisz mieć minimów 650 cm pojemno?ći to wystarczy.Pozdrawiam
MISIEK Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Do dojazdu do pracy zakorkowanymi miejskimi drogami duży skuter 400-tka nie jest najlepszym rozwi?zaniem. Zdecydowanie lepiej w g?szczu samochodów radzi sobie jaka? 125-tka, 150-tka: w?ska, lekka, zwinna, szybka i gibka jak ...rybka !OK Ale, hmm, ...można sobie i z takim skuterkiem jako? poradzić. Na dłuższe trasy 400-tka: TAK, da sobie radę, a jak będzie dwucilindrowa 600-tka a nawet 650-tka to nawet ...jeszcze lepiej.
zyzio Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 jeĽdziłem AN400 i nie zgadzam sie że 400-ka nie jest najlepszym rozwiazaniem do miasta. Jest idealna. Miescisz się w każd? lukę zupełnie jak na mniejszym skuterze, jest kapitalnie zwinny i sprytny i w dodatku mocy nie brakuje. Natomiast dalsza turystyka to może rzeczywi?cie zależy od tego ile na pokładzie kg załadujesz. Ale traski typu 500 - 700 km w dwie osoby to pestka
Sympatycy Kisiel Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Sympatycy Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Nie wypowiem się na temat AN400 w trasie kilka tysięcy kilometrów bo nigdy nie jeĽdziłem AN'em ale podobnie jak Zyzio nie zgodzę się z Mi?kiem co do jazdy maxi po mie?cie. Osobi?cie zaczynałem od 50-tek ale najlepiej jeĽdzi mi się na maxi - co do zwinno?ci nie widzę większej różnicy a za to "odpał" spod ?wiateł jest taki, że w zasadzie nie ma się co w lusterka ogl?dać bo się zal robi !OK Większo?ć zeszłego sezonu przelatałem po mie?cie T-maxem i nie widzę nic lepszego (nawet motocykl sprzedałem z tego powodu). W ramach "patriotyzmu lokalnego" oczywi?cie polecam YP400 - mniej awaryjna - nie pali oleju, nie zaciera się na okr?gło - ale jak Ci się podoba AN-tek "de gustibus...."
Administrator Artix Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Administrator Opublikowano 16 Kwietnia 2008 ... ale na te trasy od 1000 km i więcej do raczej burgiego ni widzę i jeszcze pod brzegi załadowany.Musisz mieć minimów 650 cm pojemno?ći to wystarczy.Pozdrawiam !OK Szkoda ze nie wiedzialem tego wczesniej jak objezdzalem AN400 Grecje i Wlochy, siakies 5,5 tys km w 2 osoby w 2 tyg i jak objezdzalem Balkany YP250 w 2 osoby wpadajac nawet do Albanii 5 tys km w 2 tyg, ani jak skoczylem sobie objechac Skandynawie z kolem podbiegunowym 8,1 tys km w 2 tyg. Nie skuter czyni turysta motocyklowym ale czlowiek i chec do jazdy. Wszystkie wypady masz opisane na stronie. Jedynie YP250 pocila mi sie w gorach na podjazdach. AN400 sprawdzal sie juz idealnie, choc kontrola oleju przy takim doladowaniu bagazami w Antku jest wskazana a nawet zalecana. FJS600 bo chyba tylko w nim dokladnie wazylem ile kg zabiera wyszlo mi 110 kg bagazu. Generalnie do turystyki nie wyobrazam sobie zapakowanie sie na biegowca w 2 osoby. Wszystkie torby i sakwy, kufry etc etc OK pokrywaj? sie, a gdzie zapakowac na biegowca to co wchodzi mi pod siedzenie w skuterze. Luridan na miasto i do turystyki ANtek cie sie sprawdzi.
mak Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 JeĽdziłem do pracy Kymco 50cc, teraz od roku jeżdżę AN400 i powiem tyle: jestem w pracy prędzej Burgmanem niż Kymco !OK. Do tego niesamowita frajda, jakiej nie da Ci żadna 50cc i możliwo?ć pojechania w dowoln? trasę z plecaczkiem. Gdybym miał kupować jeszcze raz, zastanowiłbym się co najwyżej nad 650 Executive, ale wcale niekoniecznie... (chyba, że głównie w trasę)
Gość Maciek_GSI Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Witam Kolegę, Na K2 400 poruszam się po zatłoczonych ulicach Warszawy od tygodnia. W zeszłym sezonie jeĽdziłem na Scarabeo 50cm3 i mam porównanie. Wszystko wskazuje na korzy?ć Suzuki. Lepszy start, mogę zapakować notebook-a + inne niemałe pierdoły pod kanapę, a spalanie na tym samym poziomie ( !!! ). Przeciskanie w korku porównywalne, a to ze względu na wysokie usytuowanie lusterek. Kierowcy patrz? z większym respektem. I przy mojej posturze wygl?dam na Burgmanie poważniej niż na Aprili Scarabeo. !OK Jeden malutki plusik dla Scarabeo.....duże koła! Zdecydowałem się na Burgmana ze względu na wygodę pasażera. Mam w planach transportować małżowinkę do pracy oraz zabierać j? na romantyczne wyjazdy za miasto.
Sympatycy Arecki Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Sympatycy Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Od mniej więcej 4 tys. km jeżdżę AN 400 głównie po Warszawie choć były i wypady za miasto (ostatnio Lublin), wcze?niej była Majesty 250 i jeżeli chodzi o poruszanie się po mie?cie dostrzegam pewn? różnicę, mianowicie tak? że nie w każd? szczelinę między samochodami w któr? wcze?niej wjeżdżałem, dam radę się wcisn?ć a to głównie za spraw? szeroko?ci na wysoko?ci lusterek, choć być może to kwestia wprawy i determinacji. Za to jeżeli chodzi pouszanie się bardziej turystycznie różnica jest znaczna, możliwo?ć załadunku większa, zapas mocy znacznie większy i pozwala bezstesowo wyprzedzać przy prędko?ciach przy których YP-ka dostawała już zadyszki. Posumowuj?c, YP-ka tylko na miasto była lepsza, jednak gdy chcesz mieć skuter na miasto i na wypady z Burgmani? to AN 400 lub Majesty 400 będzie skuterem zdecydowanie bardziej uniwersalnym. Gdybym miał tak? możliwo?ć to idealnym rozwi?zaniem była by YP250 na miasto i Silver albo Burgman 650 na wypady.
Administrator Artix Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Administrator Opublikowano 17 Kwietnia 2008 mianowicie tak? że nie w każd? szczelinę między samochodami w któr? wcze?niej wjeżdżałem, dam radę się wcisn?ć a to głównie za spraw? szeroko?ci na wysoko?ci lusterek, choć być może to kwestia wprawy i determinacji. Kwestia wprawy tez, ale w zasadzie kwestia ustawienia lusterek. Przekrec je o 180 stopni "i bedziesz mial YPke"
Sympatycy Arecki Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Sympatycy Opublikowano 17 Kwietnia 2008 mianowicie tak? że nie w każd? szczelinę między samochodami w któr? wcze?niej wjeżdżałem, dam radę się wcisn?ć a to głównie za spraw? szeroko?ci na wysoko?ci lusterek, choć być może to kwestia wprawy i determinacji. Kwestia wprawy tez, ale w zasadzie kwestia ustawienia lusterek. Przekrec je o 180 stopni "i bedziesz mial YPke" Ok, wypróbuję.
zyzio Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 mianowicie tak? że nie w każd? szczelinę między samochodami w któr? wcze?niej wjeżdżałem, dam radę się wcisn?ć a to głównie za spraw? szeroko?ci na wysoko?ci lusterek, choć być może to kwestia wprawy i determinacji. Kwestia wprawy tez, ale w zasadzie kwestia ustawienia lusterek. Przekrec je o 180 stopni "i bedziesz mial YPke" Ok, wypróbuję. O jej... nie znałe? tego tricku z "włoskim" ustawieniem??? Przeciez te lusterka s? zamocowane "mimo?rodowo" i naprawde znacznie się traci na szeroko?ci Antka przekręcaj?c je
Sympatycy Arecki Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Sympatycy Opublikowano 17 Kwietnia 2008 mianowicie tak? że nie w każd? szczelinę między samochodami w któr? wcze?niej wjeżdżałem, dam radę się wcisn?ć a to głównie za spraw? szeroko?ci na wysoko?ci lusterek, choć być może to kwestia wprawy i determinacji. Kwestia wprawy tez, ale w zasadzie kwestia ustawienia lusterek. Przekrec je o 180 stopni "i bedziesz mial YPke" !piwko Ok, wypróbuję. O jej... nie znałe? tego tricku z "włoskim" ustawieniem??? Przeciez te lusterka s? zamocowane "mimo?rodowo" i naprawde znacznie się traci na szeroko?ci Antka przekręcaj?c je Od niedawna jeżdżę AN-em i tego triku nie znałem. Dzi? go wypróbowałem, faktycznie pomysł bardzo prosty i skuteczny, zmierzyłem i wyszło że można zyskać ok. 9 cm na szeroko?ci ne trac?c nic z funkcjonalno?ci lusterek .
mak Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Od niedawna jeżdżę AN-em i tego triku nie znałem. Dzi? go wypróbowałem, faktycznie pomysł bardzo prosty i skuteczny, zmierzyłem i wyszło że można zyskać ok. 9 cm na szeroko?ci ne trac?c nic z funkcjonalno?ci lusterek . Tutaj bym troszkę polemizował... widoczno?ć do tyłu jest mniejsza, martwa strefa znacznie większa. Ja zrezygnowałem z tego sposobu - i tak nie stoję w korkach !piwko
jagroski Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Niestety każdy prawdziwy burgman ma to do siebie, że mu dupa skacze na polskich asfaltach, więc dosłownie masz po dupie i .....sam dokończ.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się