Sympatycy smok.wawelski Opublikowano 28 Marca 2008 Sympatycy Opublikowano 28 Marca 2008 Witam, Może kto? wie, czym się różni? te 2 pojazdy? Z danych technicznych wygl?da, że mas? niewiele, głównie moc? (czy to ten sam silnik o mniejszej pojemno?ci) i bardzo znacz?co cen?...? Czy 400tka ma słynne 12K między przegl?dami (o ile się nie mylę, Artixie, popraw mnie je?li SW600 ma mniejsze przebiegi).
Administrator Artix Opublikowano 28 Marca 2008 Administrator Opublikowano 28 Marca 2008 W SW co 12 ty? jest wymiana oleju i filtra oleju oraz tak zwany duzy przeglad, natomniast male przeglady sa co 6 tys. Czyli generalnie co 6 tys sprawdzamy czy aby wszystko ok a co 12 tys wymieniamy oleje. Natomiast same SW roznia sie detalami no i oczywiscie pojemnoscia silnika, bo masa tez nie wiele.
Karampuk Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 SW 600 > mniejsza komora bagażnika, większa pojemność silnika czyli więcej mocy
Sympatycy smok.wawelski Opublikowano 16 Lipca 2013 Autor Sympatycy Opublikowano 16 Lipca 2013 Aleś kotleta odgrzał
Klubowicze Campto Opublikowano 17 Lipca 2013 Klubowicze Opublikowano 17 Lipca 2013 Ale zawsze coś nowego w temacie ;-)
Sympatycy szorstki Opublikowano 30 Lipca 2013 Sympatycy Opublikowano 30 Lipca 2013 To i ja coś dorzucę, sw400 mają czarne felgi, dlatego już na pierwszy rzut oka łatwo je odróżnić pzdr
Julo Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 400 ma czarny matowy kokpit, 600 lakierowany w kolorze nadwozia. :)
Gość Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 Julo, to się zmieniło. 600cc od pewnego czasu, też już ma czarny, skóropodobny kokpit. Natomiast, podstawową różnicą, jest skala prędkościomierza. Bardzo często zauważalną różnicą bywa cena pojazdu. Najczęściej u dilerów 600cc jest droższe od 400cc, wiadomo, jest cięższy.
Szaary Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 kolego ravw Tak sie składa że SW400 ma dwa garki Pozdrawiam
Arkadiusz Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 No i 600 ma 2 cylindry a 400 jeden Ha ha sorki, ale poplakalem sie ze śmiechu.
Gość Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 A ja się zaniepokoiłem. Wkręciłem dwie świece w jeden garnek
Klubowicze ArtCho Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Klubowicze Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Dajcie mi chwilkę... Właśnie przymierzam się do "testu" porównawczego (jeśli chodzi oczywiście o SW-T400/600, a nie Silver Wing), do którego namawiał mnie jeszcze chyba w styczniu kmodzele. Oba (jeszcze) stoją w garażu. Ale wstępnie jeśli miałbym w jednym zdaniu podsumować, to "takie same zewnętrznie, z niewielkimi różnicami w szczegółach estetycznych oraz trochę różniące się mocą i brzmieniem silnika".
Sympatycy szorstki Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Sympatycy Opublikowano 22 Sierpnia 2013 A ja się zaniepokoiłem. Wkręciłem dwie świece w jeden garnek To nie jest niewykonalne. Wkręcić dwie świece w jeden garnek da się w przypadku nowego Master-a (np Satelis 500). Natomiast w przypadku omawianych modeli Hondy wkręca się po jednej świecy do każdego z 2 garnków. Tak więc ilość garnków nie różni obu modeli... pzdr
Gość Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 O rany, czyli mam jednak dwa. Ale mnie ravw nastraszył :-)
Klubowicze sonor Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Klubowicze Opublikowano 22 Sierpnia 2013 W ogóle,to masz wiecej... :-) bo nie doliczyles zeptera ;-)
wicher69 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Dajcie mi chwilkę... Właśnie przymierzam się do "testu" porównawczego (jeśli chodzi oczywiście o SW-T400/600, a nie Silver Wing). Dajemy Ci jeszcze chwilkę Interesuje mnie porównanie ponieważ następna będzie u mnie prawdopodobnie sw-t. Głupio mi teraz bo mój Satelis jakiś taki nie dokończony... świece dwie a cylinder jeden...
Klubowicze ArtCho Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Klubowicze Opublikowano 22 Sierpnia 2013 No i napisałem http://www.forum.burgmania.net/topic/18281-honda-sw-t400-vs-sw-t600/#entry310554 A teraz kilka uwag to Waszych postów: SW 600 > mniejsza komora bagażnika, większa pojemność silnika czyli więcej mocy Komory bagażnika są takie same Pojemność silnika tym razem powiększono przez rozwiercenie cylindrów i zwiększenie skoku tłoka. Bagażnik zostawiono w spokoju To i ja coś dorzucę, sw400 mają czarne felgi, dlatego już na pierwszy rzut oka łatwo je odróżnić pzdr Tak tak, a 600-ka ma dla odróżnienia czarne felgi Żeby się odróżniały 400 ma czarny matowy kokpit, 600 lakierowany w kolorze nadwozia. :) Bravo! Julo, to się zmieniło. 600cc od pewnego czasu, też już ma czarny, skóropodobny kokpit. Natomiast, podstawową różnicą, jest skala prędkościomierza. Bardzo często zauważalną różnicą bywa cena pojazdu. Najczęściej u dilerów 600cc jest droższe od 400cc, wiadomo, jest cięższy. Ze skalą prędkościomierza, to przesadziłeś, Flyman Ale to prawda - 600-ka cięższa, a zatem droższa (koszty transportu itd.) kolego ravw Tak sie składa że SW400 ma dwa garki Pozdrawiam Bravo! W nagrodę dostaje Pan talon na trzeci garnek i durszlag Howg!
Klubowicze Wrzonio Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Klubowicze Opublikowano 22 Sierpnia 2013 ArtCho jeśli chodzi o SW-T 400/600 to masz w pełni rację natomiast w przypadku Silver Winga 600/400 to już niekoniecznie. SW 400 ma licznik wyskalowany do 180 km/h, natomiast SW 600 do 200 km/h. cała buda i plastiki są identyczne po 2007 roku produkcji (to znaczy schowki i przednia półka są nielakierowane). Wcześniejsze modele 600 były lakierowane w kolorze nadwozia. Zawieszenie, napęd to tylko niewielkie różnice. 600 najczęściej występuje ze srebrnymi felgami. Nowsze modele 600 mają również czarne felgi. Z tym rozwiercaniem cylindrów to nieco pojechałeś bo 600 była wcześniej produkowana niż 400 więc to coś nie tak. Generalnie silnik i osprzęt w obu modelach bardzo podobny i na pierwszy rzut oka nie do rozróżnienia. To tyle celem sprostowania.
Gość Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Ze skalą prędkościomierza, to przesadziłeś, Flyman Ale to prawda - 600-ka cięższa, a zatem droższa (koszty transportu itd.) ArtCho jeśli chodzi o SW-T 400/600 to masz w pełni rację natomiast w przypadku Silver Winga 600/400 to już niekoniecznie. SW 400 ma licznik wyskalowany do 180 km/h, natomiast SW 600 do 200 km/h. No i co ArtCho? Jak nie umiesz to nie podpowiadaj. I w ogóle to się nie kłóć ze starszymi.
upiór Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Normalnie zaraz Wam zamkną temat . Roni przybywaj .
Klubowicze ArtCho Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Klubowicze Opublikowano 22 Sierpnia 2013 ArtCho jeśli chodzi o SW-T 400/600 to masz w pełni rację natomiast w przypadku Silver Winga 600/400 to już niekoniecznie. SW 400 ma licznik wyskalowany do 180 km/h, natomiast SW 600 do 200 km/h. cała buda i plastiki są identyczne po 2007 roku produkcji (to znaczy schowki i przednia półka są nielakierowane). Wcześniejsze modele 600 były lakierowane w kolorze nadwozia. Zawieszenie, napęd to tylko niewielkie różnice. 600 najczęściej występuje ze srebrnymi felgami. Nowsze modele 600 mają również czarne felgi. Z tym rozwiercaniem cylindrów to nieco pojechałeś bo 600 była wcześniej produkowana niż 400 więc to coś nie tak. Generalnie silnik i osprzęt w obu modelach bardzo podobny i na pierwszy rzut oka nie do rozróżnienia. To tyle celem sprostowania. No właśnie, mam na myśli SW-T No i co ArtCho? Jak nie umiesz to nie podpowiadaj. I w ogóle to się nie kłóć ze starszymi. A chcesz się bić? No dawaj! Po lekcjach za barakiem! ------------------------------- A tak serio, to pytanie jest sformułowane wieloznacznie, bo SW, może być SW-T, albo Silver Wing. Ja piszę o SW-T, bo to mam i wiem (no może rzeczywiście z rozwierceniem trochę przegiąłem ). Flyman, ale na prawdę SW-T600 ma czarne felgi, a SW-T400 ma czarne. Żeby się odróżnić! Jak ten wróbelek, który ma lewe skrzydełko bardziej niż prawe.
Marcin S. Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Nieważne, żaden model z ww. nie ma termometru temperatury otoczenia. To dyksw... dysw... w każdym razie to niedobrze, temperaturę otoczenia muszę poznawać po czasie wyłączenia "ssania" i spalaniu... Pzdr. M.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się