Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Czym się różni? Honda SW600 od SW400?


Rekomendowane odpowiedzi

  • Sympatycy
Opublikowano

Witam,

Może kto? wie, czym się różni? te 2 pojazdy? Z danych technicznych wygl?da, że mas? niewiele, głównie moc? (czy to ten sam silnik o mniejszej pojemno?ci) i bardzo znacz?co cen?...?

Czy 400tka ma słynne 12K między przegl?dami (o ile się nie mylę, Artixie, popraw mnie je?li SW600 ma mniejsze przebiegi).

  • Administrator
Opublikowano

W SW co 12 ty? jest wymiana oleju i filtra oleju oraz tak zwany duzy przeglad, natomniast male przeglady sa co 6 tys. Czyli generalnie co 6 tys sprawdzamy czy aby wszystko ok a co 12 tys wymieniamy oleje.

Natomiast same SW roznia sie detalami no i oczywiscie pojemnoscia silnika, bo masa tez nie wiele.

  • 5 lat później...
Opublikowano

SW 600 > mniejsza komora bagażnika, większa pojemność silnika czyli więcej mocy

  • Sympatycy
Opublikowano

Aleś kotleta odgrzał :msn-wink:

  • Klubowicze
Opublikowano

Ale zawsze coś nowego w temacie ;-)

  • 2 tygodnie później...
  • Sympatycy
Opublikowano

To i ja coś dorzucę, sw400 mają czarne felgi, dlatego już na pierwszy rzut oka łatwo je odróżnić :)

pzdr

Opublikowano

400 ma czarny matowy kokpit, 600 lakierowany w kolorze nadwozia. :) :) :)

Opublikowano

Julo, to się zmieniło. 600cc od pewnego czasu, też już ma czarny, skóropodobny kokpit. Natomiast, podstawową różnicą, jest skala prędkościomierza. Bardzo często zauważalną różnicą bywa cena pojazdu. Najczęściej u dilerów 600cc jest droższe od 400cc, wiadomo, jest cięższy.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

No i 600 ma 2 cylindry a 400 jeden

Opublikowano

kolego ravw

Tak sie składa że SW400 ma dwa garki

Pozdrawiam

Opublikowano

No i 600 ma 2 cylindry a 400 jeden

Ha ha sorki, ale poplakalem sie ze śmiechu.

Opublikowano

A ja się zaniepokoiłem. Wkręciłem dwie świece w jeden garnek :Jumpy:

  • Klubowicze
Opublikowano

Dajcie mi chwilkę... Właśnie przymierzam się do "testu" porównawczego (jeśli chodzi oczywiście o SW-T400/600, a nie Silver Wing), do którego namawiał mnie jeszcze chyba w styczniu kmodzele. Oba (jeszcze) stoją w garażu. Ale wstępnie jeśli miałbym w jednym zdaniu podsumować, to "takie same zewnętrznie, z niewielkimi różnicami w szczegółach estetycznych oraz trochę różniące się mocą i brzmieniem silnika".

  • Sympatycy
Opublikowano

A ja się zaniepokoiłem. Wkręciłem dwie świece w jeden garnek :D

To nie jest niewykonalne. Wkręcić dwie świece w jeden garnek da się

w przypadku nowego Master-a (np Satelis 500). :(

Natomiast w przypadku omawianych modeli Hondy wkręca się po jednej

świecy do każdego z 2 garnków. Tak więc ilość garnków nie różni obu

modeli...

pzdr

  • Klubowicze
Opublikowano

W ogóle,to masz wiecej... :-) bo nie doliczyles zeptera ;-)

Opublikowano

Dajcie mi chwilkę... Właśnie przymierzam się do "testu" porównawczego (jeśli chodzi oczywiście o SW-T400/600, a nie Silver Wing).

Dajemy Ci jeszcze chwilkę :Jumpy:

Interesuje mnie porównanie ponieważ następna będzie u mnie prawdopodobnie sw-t.

Głupio mi teraz bo mój Satelis jakiś taki nie dokończony... świece dwie a cylinder jeden... :D

  • Klubowicze
Opublikowano

No i napisałem :)http://www.forum.burgmania.net/topic/18281-honda-sw-t400-vs-sw-t600/#entry310554

A teraz kilka uwag to Waszych postów:

SW 600 > mniejsza komora bagażnika, większa pojemność silnika czyli więcej mocy

Komory bagażnika są takie same :) Pojemność silnika tym razem powiększono przez rozwiercenie cylindrów i zwiększenie skoku tłoka. Bagażnik zostawiono w spokoju :Jumpy:

To i ja coś dorzucę, sw400 mają czarne felgi, dlatego już na pierwszy rzut oka łatwo je odróżnić :msn-cry:

pzdr

Tak tak, a 600-ka ma dla odróżnienia czarne felgi :msn-cry: Żeby się odróżniały :D

400 ma czarny matowy kokpit, 600 lakierowany w kolorze nadwozia. :) :) :)

Bravo! :)

Julo, to się zmieniło. 600cc od pewnego czasu, też już ma czarny, skóropodobny kokpit. Natomiast, podstawową różnicą, jest skala prędkościomierza. Bardzo często zauważalną różnicą bywa cena pojazdu. Najczęściej u dilerów 600cc jest droższe od 400cc, wiadomo, jest cięższy.

Ze skalą prędkościomierza, to przesadziłeś, Flyman :blush: Ale to prawda - 600-ka cięższa, a zatem droższa (koszty transportu itd.) :)

kolego ravw

Tak sie składa że SW400 ma dwa garki

Pozdrawiam

Bravo! W nagrodę dostaje Pan talon na trzeci garnek i durszlag ;)

Howg! :)

  • Klubowicze
Opublikowano

ArtCho jeśli chodzi o SW-T 400/600 to masz w pełni rację natomiast w przypadku Silver Winga 600/400 to już niekoniecznie. SW 400 ma licznik wyskalowany do 180 km/h, natomiast SW 600 do 200 km/h.

cała buda i plastiki są identyczne po 2007 roku produkcji (to znaczy schowki i przednia półka są nielakierowane). Wcześniejsze modele 600 były lakierowane w kolorze nadwozia. Zawieszenie, napęd to tylko niewielkie różnice. 600 najczęściej występuje ze srebrnymi felgami. Nowsze modele 600 mają również czarne felgi.

Z tym rozwiercaniem cylindrów to nieco pojechałeś bo 600 była wcześniej produkowana niż 400 więc to coś nie tak. Generalnie silnik i osprzęt w obu modelach bardzo podobny i na pierwszy rzut oka nie do rozróżnienia. To tyle celem sprostowania.

Opublikowano

Ze skalą prędkościomierza, to przesadziłeś, Flyman :D Ale to prawda - 600-ka cięższa, a zatem droższa (koszty transportu itd.) :Jumpy:

ArtCho jeśli chodzi o SW-T 400/600 to masz w pełni rację natomiast w przypadku Silver Winga 600/400 to już niekoniecznie. SW 400 ma licznik wyskalowany do 180 km/h, natomiast SW 600 do 200 km/h.

No i co ArtCho? Jak nie umiesz to nie podpowiadaj. I w ogóle to się nie kłóć ze starszymi.

Opublikowano

Normalnie zaraz Wam zamkną temat .

Roni przybywaj .

  • Klubowicze
Opublikowano

ArtCho jeśli chodzi o SW-T 400/600 to masz w pełni rację natomiast w przypadku Silver Winga 600/400 to już niekoniecznie. SW 400 ma licznik wyskalowany do 180 km/h, natomiast SW 600 do 200 km/h.

cała buda i plastiki są identyczne po 2007 roku produkcji (to znaczy schowki i przednia półka są nielakierowane). Wcześniejsze modele 600 były lakierowane w kolorze nadwozia. Zawieszenie, napęd to tylko niewielkie różnice. 600 najczęściej występuje ze srebrnymi felgami. Nowsze modele 600 mają również czarne felgi.

Z tym rozwiercaniem cylindrów to nieco pojechałeś bo 600 była wcześniej produkowana niż 400 więc to coś nie tak. Generalnie silnik i osprzęt w obu modelach bardzo podobny i na pierwszy rzut oka nie do rozróżnienia. To tyle celem sprostowania.

No właśnie, mam na myśli SW-T :)

No i co ArtCho? Jak nie umiesz to nie podpowiadaj. I w ogóle to się nie kłóć ze starszymi.

A chcesz się bić? No dawaj! Po lekcjach za barakiem! ;)

-------------------------------

A tak serio, to pytanie jest sformułowane wieloznacznie, bo SW, może być SW-T, albo Silver Wing. Ja piszę o SW-T, bo to mam i wiem (no może rzeczywiście z rozwierceniem trochę przegiąłem ;) ).

Flyman, ale na prawdę SW-T600 ma czarne felgi, a SW-T400 ma czarne. Żeby się odróżnić! ;) Jak ten wróbelek, który ma lewe skrzydełko bardziej niż prawe.

Opublikowano

Nieważne, żaden model z ww. nie ma termometru temperatury otoczenia. To dyksw... dysw... w każdym razie to niedobrze, temperaturę otoczenia muszę poznawać po czasie wyłączenia "ssania" i spalaniu... :)

Pzdr.

M.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...