PrezesBednarz Opublikowano 25 Marca 2008 Opublikowano 25 Marca 2008 Cze?ć. Na pocz?tku odrazu sory za ewentualne dublowanie jakiego? tematu. Nie korzystałem z szukajki. Tematem jest T-Max. Na co zwrócić uwagę przy kupnie? Czy szukać już tego po "lifcie" - dwie tarcze z przodu? Od którego roku kład? już dwie tarcze ? Skuter traktuje hobbystycznie, ale km kręcę lataj?c po trasach ,jakiego przebiegu w Xp można się nie bać? (czysto teoretycznie , bo wiem ,że od sposobu użytkowania to zależy) Czy maj?c w kieszeni ~14-15ty?. zł jestem w stanie kupić po lifta w sensownym stanie? Siedzi mi w głowie jescze Satelis 500 ,jednak on jest całkiem poza zasięgiem finansowym. Może polecicie co? innego niż xp? Ekhm Burgmany nie wchodz? w grę no chyba ,że 650, ale te też poza zasięgiem pieniężnym. Pozdrawiam PrezesBednarz
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 25 Marca 2008 Administrator Opublikowano 25 Marca 2008 Tak na dzień dobry wyszukałem dwa ?wieże tematy co zajęło mi jakie? 30 sekund... Kupno T-maxa "raz" Kupno T-maxa "dwa" Ten test rozumiem widziałe?? Teraz dalej w skrócie: - Dwie tarcze+ zasilanie injekcj? od 2004 w góre. - Je?li skuter był należycie serwisowany przebiegi rzędu 50- 70 tkm nie s? problemem. - Maj?c w kieszeni 14 tpln ciężko kupić jakiegokolwiek dobrego/idealnego T-maxa choć oczywi?cie przy odrobinie znajomo?ci tematu i wyczucia jest to jak najbardziej osi?galne przy rocznikach 2001- 2002. Roczniki 2004 to wydatek rzędu 20 tpln.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się