Użytkownicy+ grzybek Opublikowano 6 Listopada Użytkownicy+ Opublikowano 6 Listopada Dość ciekawie prezentuje się na targach EICMA25 maxi SYM , którego boczne kufry zostały zintegrowane z bryłą nadwozia. Zobaczcie 😉 https://www.scigacz.pl/Turystyczny,maksi,skuter,SYM,TTLBT,na,targach,EICMA,2025,Nowy,wymiar,luksusowego,podrozowania,53237.html
Użytkownicy+ grzybek Opublikowano 7 Listopada Autor Użytkownicy+ Opublikowano 7 Listopada Ma trochę popier...ną nazwę LGBT czy coś takiego🤔😅
Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 7 Listopada Użytkownicy+ Opublikowano 7 Listopada Z opisu wynika że pojemność tych bocznych kufrów duża nie jest. 28 litrów łącznie, bo nie symetryczne. Jak już poszli w coś takiego to moim zdaniem i tylny kufer powinien być zintegrowany.
Sympatycy robert1973 Opublikowano 7 Listopada Sympatycy Opublikowano 7 Listopada Już "przerabiałem" zintegrowane kufry boczne.... dziękuję za takie rozwiązanie, plusów dodatnich nie widziałem.
Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 7 Listopada Użytkownicy+ Opublikowano 7 Listopada 2 godziny temu, robert1973 napisał(a): ..... plusów dodatnich nie widziałem. a plusy ujemne były ? 😉 moim skromnym zdaniem są co najmniej dwa plusy: ładny wygląd akceptowalna szerokość, praktycznie nie odczuwalna np. w korkach
Sympatycy robert1973 Opublikowano 8 Listopada Sympatycy Opublikowano 8 Listopada 12 godzin temu, EndriuBis napisał(a): a plusy ujemne były ? 😉 moim skromnym zdaniem są co najmniej dwa plusy: ładny wygląd akceptowalna szerokość, praktycznie nie odczuwalna np. w korkach Ad 1 To sprawa gustu o tym nie będę dyskutować, jednym się podoba innym nie Ad 2. Życie pokaże, ja po swoich doświadczeniach wiem że czasami 2cm to już "jest za szeroko" Miałem taki wynalazek w Hondzie Devilce i po 2ch wyjazdach we 2 os zdecydowałem się sprzedać bo, to co wydawało się takie fajne ( kufry zintegrowane) okazało się totalną klapą. - nieregularne kształty, brak dedykowanych toreb - mała pojemność - brak możliwości zabrania kufrów ze sobą, odczepienia - dodatkowe komplikacje przy czynnościach serwisowych - w razie "W" pokrywa dostępna tylko w serwisie, co o ile jak moto będzie świeże, będą dostępne....po jakimś czasie Jak rynek pokazuje takie rozwiązania już były (co kojarzę 3 modele), ale nieszczególnie się przyjęły.. BTW całkiem ciekawy koncept, chciałbym Go zobaczyć na żywo.
Użytkownicy+ grzybek Opublikowano 8 Listopada Autor Użytkownicy+ Opublikowano 8 Listopada Podzielam Twoje stanowisko, zintegrowane kufry do bani.
Paul Opublikowano 9 Listopada Opublikowano 9 Listopada 9 godzin temu, grzybek napisał(a): Podzielam Twoje stanowisko, zintegrowane kufry do bani. Widząc twoje zdjęcia na forum to zawsze opakowany jesteś trzema kuframi nawet jak dookoła komina latasz , ten skuter lepiej wygląda niż motory i skutery z doczepionymi kuframi nawet jak są fabryczne . A to moje zdanie
Użytkownicy+ grzybek Opublikowano 9 Listopada Autor Użytkownicy+ Opublikowano 9 Listopada Tak to też kwestia oceny wyglądu, ale praktyczność w zakresie pakowności, funkcjonalności bo można je odpiąć i zanieść do hotelu, a po odpięciu wąskie moto do ruchu ulicznego- to wszystko sprawia że jestem zwolennikiem odpinanych kufrów, w których nam wewnętrzne torby... 1
Użytkownicy+ grzybek Opublikowano 9 Listopada Autor Użytkownicy+ Opublikowano 9 Listopada W dniu 9.11.2025 o 07:46, Paul napisał(a): Widząc twoje zdjęcia na forum to zawsze opakowany jesteś trzema kuframi nawet jak dookoła komina latasz ???🤔A gdzie Ty widzisz mój sprzęt z trzema kuframi wokół komina?😵Jak pamiętam, na tym forum nic z fotek NT ka nie wrzucałem.
Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 10 Listopada Użytkownicy+ Opublikowano 10 Listopada W dniu 8.11.2025 o 10:33, robert1973 napisał(a): ... Miałem taki wynalazek w Hondzie Devilce ..... Dokładnie o tym modelu pomyślałem, ale w innym kontekście. Z tego co pamiętam (nigdy nie miałem, ale w pewnym momencie mocno się tym modelem interesowałem) do Hondy NT 650 / 700 można było nabyć akcesoryjne pokrywy kufrów zwiększające pojemność dość znacznie, a w SYM-ie chyba się nie da bo wygląda na to że otwierane są z góry.
yossarian Opublikowano 10 Listopada Opublikowano 10 Listopada W Hondach były dwa rodzaje pokryw: płytkie do miasta i głębokie (szerokie) w trasę. Na płytkich chyba wyjeżdzały z fabryki, ale ręki sobie nie dam uciąć. Rozważałem oba modele i oba typy pokryw, ale wygrał B400, bo miał większy kufer pod siodłem niż wszystkie trzy w devilce razem wzięte 😆
Sympatycy robert1973 Opublikowano 10 Listopada Sympatycy Opublikowano 10 Listopada 8 godzin temu, EndriuBis napisał(a): NT 650 / 700 można było nabyć akcesoryjne pokrywy kufrów zwiększające pojemność dość znacznie Dokładnie tak było .... ale żeby było "łatwiej" w 650 były 2 rodzaje kształtów pokryw ( zależnie od rocznika) a w 700 nie mam pojęcia. Same powiększenie, powiem tak, szału nie było bo od wewnętrznej strony kufra (od moto) kształty były dość nieregularne... najgorsze w tej ideii jest to, że nie można ich (kufrów) zmienić na nic innego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się