Skocz do zawartości
Forum Burgmania

SYM TTLBT 508 z zintegrowanymi kuframi bocznymi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Następca Hondy PC800 normalnie 😀

  • Użytkownicy+
Opublikowano

Ma trochę popier...ną nazwę LGBT czy coś takiego🤔😅

  • Użytkownicy+
Opublikowano

Z opisu wynika że pojemność tych bocznych kufrów duża nie jest. 28 litrów łącznie, bo nie symetryczne. Jak już poszli w coś takiego to moim zdaniem i tylny kufer powinien być zintegrowany. 

  • Sympatycy
Opublikowano

 Już "przerabiałem" zintegrowane kufry boczne.... dziękuję za takie rozwiązanie, plusów dodatnich nie widziałem.

  • Użytkownicy+
Opublikowano
2 godziny temu, robert1973 napisał(a):

..... plusów dodatnich nie widziałem.

a plusy ujemne były ? 😉  moim skromnym zdaniem są co najmniej dwa plusy:

  1. ładny wygląd
  2. akceptowalna szerokość, praktycznie nie odczuwalna np. w korkach
  • Sympatycy
Opublikowano
12 godzin temu, EndriuBis napisał(a):

a plusy ujemne były ? 😉  moim skromnym zdaniem są co najmniej dwa plusy:

  1. ładny wygląd
  2. akceptowalna szerokość, praktycznie nie odczuwalna np. w korkach

Ad 1 To sprawa gustu o tym nie będę dyskutować, jednym się podoba innym nie

Ad 2. Życie pokaże, ja po swoich doświadczeniach wiem że czasami 2cm to już "jest za szeroko"

Miałem taki wynalazek w Hondzie Devilce i po 2ch wyjazdach we 2 os zdecydowałem się sprzedać bo, to co wydawało się takie fajne ( kufry zintegrowane) okazało się totalną klapą.

- nieregularne kształty, brak dedykowanych toreb

- mała pojemność

- brak możliwości zabrania kufrów ze sobą, odczepienia

- dodatkowe komplikacje przy czynnościach serwisowych

- w razie "W" pokrywa dostępna tylko w serwisie, co o ile jak moto będzie świeże, będą dostępne....po jakimś czasie

Jak rynek pokazuje takie rozwiązania już były (co kojarzę 3 modele), ale nieszczególnie się przyjęły..

BTW całkiem ciekawy koncept, chciałbym Go zobaczyć na żywo.

  • Użytkownicy+
Opublikowano

Podzielam Twoje stanowisko, zintegrowane kufry do bani.

Opublikowano
9 godzin temu, grzybek napisał(a):

Podzielam Twoje stanowisko, zintegrowane kufry do bani.

 Widząc twoje zdjęcia na forum to zawsze  opakowany jesteś  trzema kuframi  nawet jak dookoła komina latasz , ten skuter  lepiej wygląda niż motory i skutery  z doczepionymi kuframi nawet jak są fabryczne .  A to moje zdanie 

  • Użytkownicy+
Opublikowano

Tak to też kwestia oceny wyglądu, ale praktyczność w zakresie pakowności, funkcjonalności bo można je odpiąć i zanieść do hotelu, a po odpięciu wąskie moto do ruchu ulicznego- to wszystko sprawia że jestem zwolennikiem odpinanych kufrów, w których nam wewnętrzne torby...

  • Użytkownicy+
Opublikowano
W dniu 9.11.2025 o 07:46, Paul napisał(a):

 Widząc twoje zdjęcia na forum to zawsze  opakowany jesteś  trzema kuframi  nawet jak dookoła komina latasz 

???🤔A gdzie Ty widzisz mój sprzęt z trzema kuframi wokół komina?😵Jak pamiętam, na tym forum nic z fotek NT ka nie wrzucałem. 

  • Użytkownicy+
Opublikowano
W dniu 8.11.2025 o 10:33, robert1973 napisał(a):

... Miałem taki wynalazek w Hondzie Devilce .....

Dokładnie o tym modelu pomyślałem, ale w innym kontekście. Z tego co pamiętam (nigdy nie miałem, ale w pewnym momencie mocno się tym modelem interesowałem) do Hondy NT 650 / 700 można było nabyć akcesoryjne pokrywy kufrów zwiększające pojemność dość znacznie, a w SYM-ie chyba się nie da bo wygląda na to że otwierane są z góry. 

Opublikowano

W Hondach były dwa rodzaje pokryw: płytkie do miasta i głębokie (szerokie) w trasę. Na płytkich chyba wyjeżdzały z fabryki, ale ręki sobie nie dam uciąć. Rozważałem oba modele i oba typy pokryw, ale wygrał B400, bo miał większy kufer pod siodłem niż wszystkie trzy w devilce razem wzięte 😆

  • Sympatycy
Opublikowano
8 godzin temu, EndriuBis napisał(a):

NT 650 / 700 można było nabyć akcesoryjne pokrywy kufrów zwiększające pojemność dość znacznie

 Dokładnie tak było .... ale żeby było "łatwiej" w 650 były 2 rodzaje kształtów pokryw ( zależnie od rocznika) a w 700 nie mam  pojęcia. Same powiększenie, powiem tak, szału nie było bo od wewnętrznej strony kufra (od moto) kształty były dość nieregularne... najgorsze w tej ideii jest to, że nie można ich (kufrów) zmienić na nic innego

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...