Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Honda FJS 600 rocznik 2012 ABS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bardzo proszę Szanowne Koleżanki i Kolegów o odpowiedź na dwa pytania:

1. Gdzieś przeczytałem, że Honda FJS jest amerykańską wersją Hondy SWT. Nie bardzo rozumiem, o co chodzi, gdyż ta, o której piszę została kupiona w salonie w Polsce. Na mój Bardzo Mały Rozumek to nie panimaju w czym rzecz. Czy chodzi tylko o nazwę, czy o coś innego?

2. Bardzo, bardzo dokładnie przeczytałem na Forum świetnie napisane informacje na temat kupowania używanych skuterów. Po tej lekturze nawet największy " neptyk" będzie wiedział jak kupować używki. Czy należy zwrócić szczególną uwagę na coś w przypadku zakupu Hondy FJS rocznik 2012? Na Forum znalazłem dosłownie dwa problemy związane z SW: 

1. Awaryjność regulatorów napięcia.

2. Cieknące amorki z tyłu.

Bo kwestia" paliwożerności" w wysokości 6- 7 l/ 100 km to jest pikuś dla kogoś, kto jeździł sowietem żłopiącym etylinę bez ograniczeń:)

Bardzo dziękuję za odpowiedzi

Konrad

  • Użytkownicy+
Opublikowano

Kopiuj - Wklej fajna rzecz, ale nie w tym wypadku. 🙃 Jeden temat wystarczy bo za chwilę będziesz miał odpowiedzi w obydwu wątkach i się pogubisz. 🙂

Daj ludziom czas na powrót z pracy, obiad,piwo, sex i co kto tam lubi. 😁

Na pewno coś odpowiedzą. 

Opublikowano

Sorry, ale proszę o wyrozumiałość dla początkującego. No i te paluchy, co to nie chcą słuchać Centrali...

Obiecuję poprawę. Moja Kulpa, moja Kulpa...

Opublikowano

Honda FJS to model produkowany od 2000 roku (modelowo 2001 r) pierwotnie bez ABS-u który pojawił się w niej później, jeszcze trochę później dołożono sondę lambda i od tego czasu (podobno) zmniejszył jej się apetyt na paliwo. W 2008 roku pojawiła się SW-T czyli FJS po lifcie w nowej budzie. W dużym skrócie, stara buda to FJS a nowa buda to SW-T

Na temat usterek regulatora napięcia nic nie słyszałem od tych którzy mają lub mieli FJS / SW-T. Mankamentem wielu egzemplarzy bywa delikatny wyciek / pocenie się wyjścia wiązki przewodów alternatora z bloku silnika. Również nic nie słyszałem o cieknących amorach tylnych natomiast przednie są miękkie i lubią dobijać, ludzie coś tam kombinowali z gęstszym olejem i jego ilością ale ja się przyzwyczaiłem do tego co fabryka dała.

Można jeszcze spotkać sporadycznie oznaczenie FSC, ono jest chyba dla przedliftowych wersji na USA, z naciskiem na chyba.

  • Klubowicze
Opublikowano
15 minut temu, JER2Y napisał(a):

Na temat usterek regulatora napięcia nic nie słyszałem

Ja też

15 minut temu, JER2Y napisał(a):

Mankamentem wielu egzemplarzy bywa delikatny wyciek / pocenie się wyjścia wiązki przewodów alternatora z bloku silnika.

To prawda. Też tak miałem

15 minut temu, JER2Y napisał(a):

Również nic nie słyszałem o cieknących amorach tylnych

Tego nie słyszałem

16 minut temu, JER2Y napisał(a):

przednie są miękkie i lubią dobijać, ludzie coś tam kombinowali z gęstszym olejem i jego ilością

To robiłem ale najlepszym rozwiązaniem są sprężyny progresywne HYPERPRO

17 minut temu, JER2Y napisał(a):

dołożono sondę lambda i od tego czasu (podobno) zmniejszył jej się apetyt na paliwo

Od 2007 roku

Moja paliła od 4 l przy włóczędze do 5,5 przy 130km/godz

Świetny skuter

Opublikowano

Niestety nie mogę już zedytować poprzedniego posta więc wyprodukuję nowy. Być może pod hasłem "Silver Wing" czytałeś coś na temat motocykla Honda GL500. On miał właśnie nazwę Silver Wing ale był to zupełnie inny motocykl. Po zakończeniu jego produkcji nazwa Silver Wing "przeszła" na skuter FJS (FSC) oraz SW-T. Trzeba na to uważać np. przy zakupie części po wpisaniu w szukajkę  Silverwing czy Silver Wing

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...