Jacekd Opublikowano 7 Września Opublikowano 7 Września 5 godzin temu, EndriuBis napisał(a): No własnie .... a mamy taki fajny dział właśnie do przywitań klik . Możesz to jeszcze nadrobić, przy okazji napisz kilka słów o sobie. Bierz przykład z kolegi. ☺️ No chyba że chcesz utrzymywać kontakty tylko z użytkownikami Zontesa 368G ? Poprawię się psze Pana 💪💪😁😁🤗🤗... I dokonam odpowiedniej adnotacji...W dziele właściwym... ☺️☺️ 2
Jacekd Opublikowano 9 Września Opublikowano 9 Września Właśnie przesyłkę odebrałem. Spory kawał blachy to jest. Waży prawie kilogram. Niestety nie mogę suwmiarki znaleźć, ale sądzę że minimum 3 mm grubości to ona ma. Na dniach znajdzie się na swoim miejscu 😄😄. 1
Kazekkazek Opublikowano 9 Września Opublikowano 9 Września 28 minut temu, Jacekd napisał(a): Właśnie przesyłkę odebrałem. Spory kawał blachy to jest. Waży prawie kilogram. Niestety nie mogę suwmiarki znaleźć, ale sądzę że minimum 3 mm grubości to ona ma. Na dniach znajdzie się na swoim miejscu 😄😄. Jaka cena? 🙂
Sympatycy robert1973 Opublikowano 9 Września Sympatycy Opublikowano 9 Września Według sprzedawcy ma 3 mm 😁
Jacekd Opublikowano 9 Września Opublikowano 9 Września Godzinę temu, Kazekkazek napisał(a): Jaka cena? 🙂 Płaciłem za to 142 złote. Godzinę temu, robert1973 napisał(a): Według sprzedawcy ma 3 mm 😁 Słowa klucze "według sprzedawcy" :D :D Ale może w tym przypadku to się zgadzać.
Użytkownicy Nazir Opublikowano 9 Września Autor Użytkownicy Opublikowano 9 Września A tak zapytam: pytałeś może @Jacekd serwisu, czy nie będą potem robili problemu z gwarancją? No chyba, że Ci to lotto😉 - albo im🤔. Z tego co tak na fotach oglądałem to przykręca się to śrubami z obudowy silnika a nie jakimiś dodatkowymi. Fajnie jakbym się mylił, bo wtedy to raczej problem z punktem ewentualnego zgrzytu odpada. Alee... przyznam, że to warta zakupu rzecz💪💪
Jacekd Opublikowano 9 Września Opublikowano 9 Września Godzinę temu, Nazir napisał(a): A tak zapytam: pytałeś może @Jacekd serwisu, czy nie będą potem robili problemu z gwarancją? No chyba, że Ci to lotto😉 - albo im🤔. Z tego co tak na fotach oglądałem to przykręca się to śrubami z obudowy silnika a nie jakimiś dodatkowymi. Fajnie jakbym się mylił, bo wtedy to raczej problem z punktem ewentualnego zgrzytu odpada. Alee... przyznam, że to warta zakupu rzecz💪💪 Dlatego na ten czas nie zakładam. W sensie do czwartku 😂😂😂... W czwartek rano przegląd, a po nim w wolnej chwili zakładam osłonę. Problemem też nie będzie dla mnie, ściągnąć ją przed kolejnym przeglądem i tak często ile będzie gwarancja obowiązywać 😅😅. Ale w czwartek zapytam, jak oni się na to zapatrują.
Użytkownicy Nazir Opublikowano 9 Września Autor Użytkownicy Opublikowano 9 Września 2 minuty temu, Jacekd napisał(a): Ale w czwartek zapytam, jak oni się na to zapatrują. Może akurat☝️😉 , być może jak sami założą (zależy za ile🤔) to wtedy jako serwis przyklepią zmianę.
Jacekd Opublikowano 9 Września Opublikowano 9 Września 13 minut temu, Nazir napisał(a): Może akurat☝️😉 , być może jak sami założą (zależy za ile🤔) to wtedy jako serwis przyklepią zmianę. Nooo 4 śruby..🤔🤔🤔. Po 100 każdą policzą 🤣🤣🤣. Czyli "półdarmo" 😂😂 i będzie jak znalazł 😅😅. Nie mam wiedzy na ten temat, kwestia tego, czy tak "poważną zmianę konstrukcyjną" serwis przyklepać może samodzielnie, czy może potrzebne jest jeszcze dodatkowo błogosławieństwo importera. Zobaczymy co mi powiedzą. 1
Jacekd Opublikowano 10 Września Opublikowano 10 Września Właśnie wróciłem z jazdy. Ciemnica już za oknem. Okazja była zatem sprawdzić jak reflektory pracują. I w mojej ocenie jest petarda. Zarówno światła mijania jak i drogowe. Bardzo miło jestem zaskoczony. Dzień w nocy nie następuje podczas ich pracy, ale już im niedużo potrzeba.😄😄😄
Użytkownicy Nazir Opublikowano 10 Września Autor Użytkownicy Opublikowano 10 Września Potwierdzam - światła robią robotę. Też właśnie wróciłem z małej objazdówki. Trochę padało alee.. w końcu zamontowałem rejestrację🤪 i niemogłem się powstrzymać, by zobaczyć jak jest na asfalcie😉 Jest frajda👌 W winklach jest jak w opowieściach @arturo-bb o ADV - lekko i zwinnie💪 i o to chodziło 😃
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 10 Września Klubowicze Opublikowano 10 Września 3 minuty temu, Nazir napisał(a): w końcu zamontowałem rejestrację No i myślałem że zobaczę ten sprzęt na żywo jutro . I co ? I kicha 🤬 Zaś coś
Klubowicze kenobi Opublikowano 11 Września Klubowicze Opublikowano 11 Września 8 godzin temu, arturo-bb napisał(a): No i myślałem że zobaczę ten sprzęt na żywo jutro . I co ? I kicha 🤬 Zaś coś Wystraszył się🫣.... ( my wiemy kogo.. 🤪)
Jacekd Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września Serwis "tysiączkowy" zrobiony. Dziś jeszcze od rana lało u mnie jak diabli, więc jazda w solidnym opadzie przećwiczona została. Jeśli chodzi o osłonę silnika i jej montaż. Usłyszałem, że mogę zakładać, że wpływu na nic to nie będzie miało i że nic nie powinno się stać. I że na gwarancję wpływu to nie ma. Więc w weekend montażu dokonam. W domu odkryłem też, że książka gwarancyjna przewiduje serwisy/przeglądy co 5000 km, a instrukcja użytkowania co 4000 km. I to sprawdzić jeszcze trzeba czego się trzymać, żeby gwarancja obowiązywała. To tyle z pola bitwy 🤣🤣🤣
Użytkownicy Nazir Opublikowano 11 Września Autor Użytkownicy Opublikowano 11 Września @Jacekd - dzięki za info. Czepiając się można, by to podsumować: powiedzieli co ... powiedzieli, a papieru na to brak😜 Zapodaj foty jak wyszło i czy są przy tym jakieś niespodziewajki😉 10 minut temu, Jacekd napisał(a): W domu odkryłem też, że książka gwarancyjna przewiduje serwisy/przeglądy co 5000 km, a instrukcja użytkowania co 4000 km. I to sprawdzić jeszcze trzeba czego się trzymać, żeby gwarancja obowiązywała. Na stronie Zontesa w Instrukcji Obsługi 368g jest: "Uwaga 1: Pierwszy przegląd serwisowy jest przeprowadzany co 1000 km lub co 3 miesiące (cokolwiek nastąpi wcześniej). Pierwszy serwis jest przeprowadzany, gdy rzeczywisty przebieg na liczniku osiągnie 5000 km. Następnie regularna konserwacja jest przeprowadzana co 5000 km lub co 12 miesięcy (cokolwiek nastąpi wcześniej)." Do skutera nie dostałem żadnej papierowej instrukcji (motosprzedawca mówił, że nie ma, bo jest na stronie) w książce nie pamiętam - spojrzę w domu co napisali🤔 1
Jacekd Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września Ja otrzymałem papierową po angielsku. Do tego teczkę z jakimiś drobiazgami. Brelok z napisem Zontes jakiś długopis też "zontesowy" był. Co ciekawe w poprzedniej instrukcji anglojęzycznej sprawdzanie i regulacja zaworów była co 40000 km. W tej nowej jest już 20000 km . Podobnie z interwałem przeglądów. Było co 5000, w nowej jest co 4000.
Użytkownicy Nazir Opublikowano 11 Września Autor Użytkownicy Opublikowano 11 Września Czyli na gadżetach mnie obrobili🤪 a książki nie dali, bo tylko wprowadza zamieszanie jak widać🙃 Skąd wiesz, która instrukcja jest nowa? Może właśnie nowa to ta na stronie Zontesa🤔, czyli co 5000km przegląd.
Jacekd Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września Stare "parametry" można zobaczyć na filmie na YT kanał "pragmatycznie o motocyklach". Ten Sam gość którego film umieściłeś odnośnie pracy reflektorów przeciwmgielnych. W filmie w którym prezentuje 368g, około 36 minuty otwiera instrukcję i tam można "stare dane"zobaczyć. Tutaj wrzucam foty serwisówki wydajnej w sierpniu tego roku. Tam nawet jest data na okładce. Ściągnąłem to ze strony Zontesa. Podobnie pobrałem serwisowke do silnika. W tabeli widać aktualne interwały przeglądów. 1
Użytkownicy Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Nazir Opublikowano Piątek o 06:31 Autor Użytkownicy Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano Piątek o 06:31 Jako, że wczoraj odbyłem przejażdżkę "po asfalcie" (śmieszne 140km🤭 ale autostradą i bocznymi), to podzielę się opinią - o którą na pv, co jakiś czas ktoś zapyta. Osobiście jestem bardzo zaskoczony frajdą z jazdy. Skuter jest żwawy - a na pewno może jeszcze więcej tylko ze względu na docieranie hamuję się w próbach. Jest mega zbalansowany - przy nim jazda burkiem jest jak czołgiem🤪 Winkle łyka z wielką lekkością. Pozycja na nogi choć dla mnie raczej słaba to i tak lepiej mi się nim jeździło jak na starym Transalpie. Obczaiłem, że spokojnie i wygodnie mogę jeździć na oparciu kierownika, wtedy nogi i ręce są całkowicie wyprostowane, ale to jakby pozycja siedząca już bardzo męczyła a tak jak pisałem wcześniej - nie jest tak źle jak myślałem. @Jacekd może doda coś więcej, jak mu się jeździ (po 1000km można już coś konkretnego powiedzieć) lub @ziga zapoda porównanie, bo po wczorajszej przejażdżce (jak zauważyłem) miał już konkretne spostrzeżenia odnośnie jazdy jak i porównania z ADV - jedziesz Ziga z porównaniem, tylko szczerze i bez pardon-u!😜 3
Klubowicze Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. ziga Opublikowano Piątek o 07:28 Klubowicze Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano Piątek o 07:28 Dziękuję Arkowi (Nazir)za możliwość krótkiej przejaszczi jego sprzętem oraz podzielę się moimi uwagami 1 kanapa mniej twarda porównania do adv lecz zato mniej miejsca na nogi (bardziej ugijęte kolana pogdczas jazdy ) 2 światła mijania robiły wrażenie dużo lepsze na postoju ale podczas jazdy już taką dużą różnicę nie widać za to światła drogowe super bez porównania 3 silnik z wydechem ładnie brzmi moim zdaniem przyspieszenie do ok 50 km/h lepiej adv takie odczucie potem myślę bez różnicy czuć moc -prędkość licznikowa 100km /h a obroty o koło 5900 -6000 więc podobnie jak adv 4.ilość miejsca pod kanapą podobnie Ogólnie za tą cenę i możliwości skutera super Dla mnie ze względu na nogi miejsca brak takiej wygody jak adv na dłuższą podróż (400km za jednym razem) odpada ale jaj komuś nie przeszkadza to go polecam 4
Jacekd Opublikowano Poniedziałek o 12:45 Opublikowano Poniedziałek o 12:45 No to osłona silnika na miejscu siedzi. 3 minuty roboty i temat zamknięty. Wszystko jest dopasowane bardzo dobrze. Jak to się mówi "jest jak stąd". Ta część osłaniająca filtr oleju mega przydatna, bo ta fabryczna "plasticzana" osłonka .... generalnie fajnie że jest w ogóle coś, no ale dupy nie uruwa. Z innej beczki. Dziś cyferblat wskazał mi 1100 km "po bezdrożach" 🤣🤣🤣. Coś tam po 1000 km odblokować się chyba musiało, bo odnoszę wrażenie, że motorek jakby ciut żwawszy się zrobił. Ale moje doświadczenie mizerne w tych kwestiach, więc może to być jakieś coś,co mój umysł sobie sam wykreował 🤭🤭😂😂.
Użytkownicy Nazir Opublikowano Poniedziałek o 14:38 Autor Użytkownicy Opublikowano Poniedziałek o 14:38 No i pięknie @Jacekd 💪💪
ComoDo Opublikowano Poniedziałek o 15:22 Opublikowano Poniedziałek o 15:22 W dniu 12.09.2025 o 09:28, ziga napisał(a): 3 silnik z wydechem ładnie brzmi moim zdaniem przyspieszenie do ok 50 km/h lepiej adv takie odczucie potem myślę bez różnicy czuć moc -prędkość licznikowa 100km /h a obroty o koło 5900 -6000 więc podobnie jak adv W jakim trybie jeśli można wiedzieć. Zontes ma też tryb sport czy coś w tym stylu więc jak wychodzi to porównanie w trybie normalnym i sportowym względem ADV ?
Użytkownicy Nazir Opublikowano Poniedziałek o 17:08 Autor Użytkownicy Opublikowano Poniedziałek o 17:08 1 godzinę temu, ComoDo napisał(a): W jakim trybie jeśli można wiedzieć. Zontes ma też tryb sport czy coś w tym stylu więc jak wychodzi to porównanie w trybie normalnym i sportowym względem ADV ? Aaaa.. Ty to chyba za bardzo ciekawy jesteś @ComoDo☝️😁 Ja Zonka @ziga dałem w trybie Eko i może się nie skapnął😜 Narazie chcę przepisowo docierać go do 1500km (tj. jazda do 5500 obr😉) więc jeszcze nie każ mu wszystkiego tak ambitnie porównywać🤪 @Jacekd pisze, że po dotarciu jest żwawszy - dajmy się i mojej maszynie spokojnie dotrzeć🤭🤣🤣 Dzisiaj stwierdziłem, że jednak lepszy z Zontesa konik polny jak wielbłąd pustynny🥵🥵🥵 A niby waży tylko 200kg🤓 Może kiedyś zmienię opony na kostkę🤔
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się