Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Test - Kymco Downtown GT 350


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szyba akcesoryjna zrobi robotę - kierowca nie walczy już z wiatrem. Od siebie dodałbym jako wadę brak możliwości zmiany jasności wyświetlacza - nocą daje po oczach. Poza tym - skuter zajefajny.

  • Administrator
Opublikowano

Przyznam że seryjna zupełnie nie przeszkadzała. No w czasie ulewy pewnie by trochę mocniej chroniła ale coż, finalnie i tak bym zmokl. Co do TFT, tak regulacja by się  przydała, jednak w mieście z latarniami też nie bylo to męczące. 

Opublikowano

Najpierw odbyłem kilka jazd testowych skuterami (także tym na zdjęciach), a następnie przez kilka miesięcy zastanawiałem się nad zakupem czegoś optymalnego dla mnie i wybór padł na Downtown GT 350. Na ten moment nie żałuję. Jeżdzę nim od marca (na liczniku 2200 km) i po przeczytaniu tekstu mogę się zgodzić w 100% z jego zawartością. Wydaje mi się, że jest idealny na moje szybkie i niezbyt dalekie wypady, a jestem pewien, że sprawdzi się w dłuższej trasie. W mieście jeździ świetnie, przyspieszenie rewelacja, manewrowość super (może wadą jest spory promień skrętu, ale nie mam odniesienia do innych skuterów). Tak naprawdę to trudno mi znaleźć jakieś uciążliwe wady. Może rozstaw lusterek mógłby być trochę większy. Na zbyt jasny wyświetlacz (oczywiście dotyczy to jazdy po zmierzchu w terenie nieoświetlonym) nakleiłem folię przyciemniającą 50% i jest OK. Zdarza mi się nie wyłączyć kierunkowskazu, ale trzeba się przyzwyczaić i pilnować - według mnie powinny być mocniejsze wskaźniki, wtedy byłyby widoczne nawet kątem oka. 

  • Administrator
Opublikowano

Ze skuterów które promień skrętu mają wręcz szokujący to na pewno jest Honda Super Cub i Kymco Agility. Tu wstydu nie ma w porównaniu z innymi skuterami tej wielkości. Co do kierunkowskazów tak, tu bym coś zmienił, może głośny sygnał dźwiękowy. 

Ja sam mam obecnie niską szybę ma 2 położenia, niska i bardzo niska i zupełnie mi nie przeszkadza nawet w zakresie prędkości niedostępnej dla żadnego skutera. A tarcze przydałyby się tej wielkości. 

20250625_102034.jpg

20250625_105112.jpg

20250625_105103.jpg

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

Wczoraj zrobiłem trasę Polska- Narva w Estonii. Ponad 800 km w jedną stronę. Skuter nie zawiódł. Ani razu. Tak że mogę z czystym sumieniem polecić  na dłuższe trasy. W tej pojemności jest naprawdę spoko . Po drodze kupa moto-luda. W obie strony. Pozdrawiam tych których mijałem 

  • Użytkownicy+
Opublikowano
1 godzinę temu, Czapajew71 napisał(a):

Wczoraj zrobiłem trasę .... Ponad 800 km w jedną stronę. Skuter nie zawiódł. Ani razu. ....

🤣 no bez takich. A co miało się zepsuć po 800 km ? Napisz jak pozycja za kierownicą, komfort jazdy (np. ile km zrobiłeś za jednym razem) itp.

A o awaryjności to napisz tak po 20 - 30 ale tysiącach km 🙂

Opublikowano

😁 Wszystko mogło się zepsuć. Pozycja wg mnie spoko ale nie mam porównania. Podnóżki z przodu mogłyby być oddalone o jeszcze z 5 cm. Ale ja mam 189 cm. W każdym razie te osiemset zrobiłem jednym przejazdem tylko z przerwami na tankowanie. Ostatnie sto trochę się wierciłem ale uciekałem przed deszczem więc bez marudzenia. Mam zrobione nim ogółem 7k km więc do 20-30 trochę brakuje. Ale nadrobię. 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

W zasadzie już wcześniej opisałem swoje spostrzeżenia odnośni e kymco gt.  Tak - wyświetlacz to porażka w nocy. On wypala oczy- kiedy rzucę okiem na szybkość to przez chwile nic nie widzę. Pisząc o kolorowym wyświetlaczu chyba kymco miał na myśli biały i czerwony kolor-haha.  Co do szybkości max. Nie wiem jak Kolega to zrobił. Może waga kolegi oscyluje w granicach 60 kg. Szybkość max to nawet z górki trudno osiągnąć  134 a gdzie tu 154??? Czy Kymco posiada jakieś blokady??? Proszę jeśli jest wam wiadomo o podzielenie się tymi informacjami. Muszę poprawić się w jednej informacji. Napisałem, że nic w nim nie miga podczas mocniejszego hamowania- tutaj się przyznaje- jest jednak coś takiego. W sytuacji kiedy naprawdę byłem zmuszony ostro zahamować kierunkowskazy zaczęły migać. Kanapa bardzo wygodna i nie taka ślizga jak niektórzy piszą. Jeździłem na wiele gorszych. Sporo zależy od spodni w jakich jedziemy. Ten niby komputer pokładowy to taka zabawka, która zatrzymuje się na 2,5 l /100 km no chyba, że znowu w moim jest coś nie tak. Nakoniec ytanie do posiadaczy tego sprzętu. Czy hamując przednim kołem słyszycie dziwny odgłos takiego jakby szumu przy tarczy? Ogólnie to fajny sprzęt. Polecam wszystkim, którzy lubią skutery. Pozdrawiam i proszę o dyskusje w zawartych tematach.

 

Opublikowano
17 godzin temu, darek4-67 napisał(a):

 Ten niby komputer pokładowy to taka zabawka, która zatrzymuje się na 2,5 l /100 km no chyba, że znowu w moim jest coś nie tak. Nakoniec ytanie do posiadaczy tego sprzętu. Czy hamując przednim kołem słyszycie dziwny odgłos takiego jakby szumu przy tarczy? 

To prawda. Wskazania komputera jeżeli chodzi o spalanie są ułomne. Jakieś dziwne wartości do przeliczania w głowie. Ale to też nie problem, bo wiem z tankowań, że spalanie w mieście bez oszczędzania to ok. 4 l, a w trasie spokojnie można zejść do 3 l lub mniej. Jeżeli chodzi o hamulec przedni to mam to samo. Taki dźwięk szumu/szorowania, raz głośniej raz ciszej. Efekt hamowania jest OK, nie zauważyłem żadnych luzów. Może to materiał klocków. Przejechane prawie 5000 km, ogólne wrażenia OK. 

Opublikowano

Dziękuję za odpowiedź. Też się domyślałem, że to materiał z jakich wykonano klocki. Zmieniłem nawet klocki ale one są oryginalne więc z tego samego materiału, więc nic się nie zmieniło. Spalanie mamy bardzo podobne. Jak u kolegi z tą szybkością max?

 

Opublikowano

Jeżeli chodzi o V max. to nawet nie myślałem, żeby próbować. Chyba dotarłem do 110 i to mi wystarczy. Powyżej 100 raczej jest kiepska stabilność, a tak naprawdę to najbardziej rajcuje przyspieszenie, które uważam, że jest świetne. Przynajmniej dla mnie. O klockach wspomnę w serwisie przy najbliższym przeglądzie olejowym i zobaczymy co będzie. A z innej beczki to nie udało mi się wywołać awaryjnego włączenia kierunkowskazów przy gwałtownym hamowaniu, nie wiem czy to u mnie działa czy jednak za słabo hamowałem. 

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam, to naprawdę trzeba pizdnąć na hamulce żeby mignęły.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...