Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Test - Kymco Downtown GT 350


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szyba akcesoryjna zrobi robotę - kierowca nie walczy już z wiatrem. Od siebie dodałbym jako wadę brak możliwości zmiany jasności wyświetlacza - nocą daje po oczach. Poza tym - skuter zajefajny.

  • Administrator
Opublikowano

Przyznam że seryjna zupełnie nie przeszkadzała. No w czasie ulewy pewnie by trochę mocniej chroniła ale coż, finalnie i tak bym zmokl. Co do TFT, tak regulacja by się  przydała, jednak w mieście z latarniami też nie bylo to męczące. 

Opublikowano

Najpierw odbyłem kilka jazd testowych skuterami (także tym na zdjęciach), a następnie przez kilka miesięcy zastanawiałem się nad zakupem czegoś optymalnego dla mnie i wybór padł na Downtown GT 350. Na ten moment nie żałuję. Jeżdzę nim od marca (na liczniku 2200 km) i po przeczytaniu tekstu mogę się zgodzić w 100% z jego zawartością. Wydaje mi się, że jest idealny na moje szybkie i niezbyt dalekie wypady, a jestem pewien, że sprawdzi się w dłuższej trasie. W mieście jeździ świetnie, przyspieszenie rewelacja, manewrowość super (może wadą jest spory promień skrętu, ale nie mam odniesienia do innych skuterów). Tak naprawdę to trudno mi znaleźć jakieś uciążliwe wady. Może rozstaw lusterek mógłby być trochę większy. Na zbyt jasny wyświetlacz (oczywiście dotyczy to jazdy po zmierzchu w terenie nieoświetlonym) nakleiłem folię przyciemniającą 50% i jest OK. Zdarza mi się nie wyłączyć kierunkowskazu, ale trzeba się przyzwyczaić i pilnować - według mnie powinny być mocniejsze wskaźniki, wtedy byłyby widoczne nawet kątem oka. 

  • Administrator
Opublikowano

Ze skuterów które promień skrętu mają wręcz szokujący to na pewno jest Honda Super Cub i Kymco Agility. Tu wstydu nie ma w porównaniu z innymi skuterami tej wielkości. Co do kierunkowskazów tak, tu bym coś zmienił, może głośny sygnał dźwiękowy. 

Ja sam mam obecnie niską szybę ma 2 położenia, niska i bardzo niska i zupełnie mi nie przeszkadza nawet w zakresie prędkości niedostępnej dla żadnego skutera. A tarcze przydałyby się tej wielkości. 

20250625_102034.jpg

20250625_105112.jpg

20250625_105103.jpg

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

Wczoraj zrobiłem trasę Polska- Narva w Estonii. Ponad 800 km w jedną stronę. Skuter nie zawiódł. Ani razu. Tak że mogę z czystym sumieniem polecić  na dłuższe trasy. W tej pojemności jest naprawdę spoko . Po drodze kupa moto-luda. W obie strony. Pozdrawiam tych których mijałem 

  • Użytkownicy+
Opublikowano
1 godzinę temu, Czapajew71 napisał(a):

Wczoraj zrobiłem trasę .... Ponad 800 km w jedną stronę. Skuter nie zawiódł. Ani razu. ....

🤣 no bez takich. A co miało się zepsuć po 800 km ? Napisz jak pozycja za kierownicą, komfort jazdy (np. ile km zrobiłeś za jednym razem) itp.

A o awaryjności to napisz tak po 20 - 30 ale tysiącach km 🙂

Opublikowano

😁 Wszystko mogło się zepsuć. Pozycja wg mnie spoko ale nie mam porównania. Podnóżki z przodu mogłyby być oddalone o jeszcze z 5 cm. Ale ja mam 189 cm. W każdym razie te osiemset zrobiłem jednym przejazdem tylko z przerwami na tankowanie. Ostatnie sto trochę się wierciłem ale uciekałem przed deszczem więc bez marudzenia. Mam zrobione nim ogółem 7k km więc do 20-30 trochę brakuje. Ale nadrobię. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...