Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Rekomendowane odpowiedzi

  • Użytkownicy
Opublikowano

Witam,

Dziękuję bardzo za głosy oddane na skuter stycznia 2025.

Dla zainteresowanych zamkiem w tle mojego zdjęcia zapodaję linka: Był totalną ruiną, dziś jest wymarzoną scenografią filmu Disneya. Zamek w Bobolicach: tak wyglądał 70 lat temu, a tak wygląda dzisiaj | Dziennik Zachodni

Jako, że już czas na dalszą część zabawy, to proszę o przesyłanie zdjęć na konkurs: "Skuter lutego 2025".

Regulamin konkursu :

Celem konkursu na "Skuter miesiąca" jest wybranie zdjęcia które zostanie zamieszczone w corocznym kalendarzu klubowym.
• Do konkursu można zgłosić własnoręcznie zrobione zdjęcie swojego skutera, lub innego skutera tylko za zgodą jego właściciela.
• Przed umieszczeniem swojego zdjęcia zapoznaj się ze Szczegółami Wątku i Szczegółami Głosowania oraz Wymaganiami Technicznymi >>TUTAJ
• W konkursie można uczestniczyć wiele razy, ale fotki nie mogą być powtórnie użyte w kolejnych edycjach.
• Zdjęcie zwycięskie lecz niepoprawne technicznie, może wygrać konkurs, ale nie zostanie umieszczone w kalendarzu lub zostanie użyte do dodatkowego kalendarza w pomniejszonej formie.

 

Szczegóły wątku:

1. Na każdy miesiąc powstają 2 tematy:
  a. Skuter [miesiąca] [rok] - KANDYDATURY;
  b. Skuter [miesiąca] [rok] - GŁOSOWANIE (+ jawna ankieta).

2. Laureat konkursu z poprzedniego miesiąca zobowiązany jest do założenia powyższych wątków:
  a. do 5-ego następnego miesiąca wątek na KANDYDATURY
  b. od 15-ego - wątek na GŁOSOWANIE.
  c. 15-ego dnia miesiąca zamyka wątek KANDYDATURY, a ostatniego dnia miesiąca wątek GŁOSOWANIE w godz. 10-24 wpisując ostatniego posta >>ZAMKNIĘCIE WĄTKU>> i robi podsumowanie głosowania.
  d. jeżeli wątki nie zostaną założone w określonym terminie obowiązek ten przejmie ADMIN.

3. Do konkursu mogą być zgłoszone max. 3 fotki spełniające wymagania techniczne, zgłaszając zdjęcie autor automatycznie zgadza się na przekazanie fotek do wykorzystania w kalendarzu.

Laureaci 1. i 2. miejsca konkursu miesiąca, po głosowaniu powinni przekazać oryginał zdjęcia w dużej rozdzielczości pod adres e-mail:
fotoburgmania@gmail.com - w tytule e-mail'a podać: nick, miejsce w konkursie, miesiąc, rok. oraz przechowywać jego oryginał do czasu edycji klubowego.

 

Dodam jeszcze swoje trzy grosze:

Przedstawiony regulamin został wprowadzony już ponad 10lat temu i można by go delikatnie uaktualnić🙃

Celem sprostowania powyższego (w odniesieniu do ostatnich uwag) podjąłem decyzję, że w pkt. 2b -wątek Głosowanie rozpocznę od 16-tego lutego 2025r, a do konkursu zakwalifikuję kandydatury zgłoszone do ostatniej minuty dnia 15-tego lutego 2025r. 

Tyle celem wyjaśnień - zapraszam do zabawy!

PS.

@frodka2 proszę o dobrą jakość zdjęcia hondzi☝️😜

  • Klubowicze
Opublikowano

Nazir, bardzo Tobie dziękuję za uwzględnienie moich postulatów zmian regulaminu... i słusznie postąpiłeś w odniesieniu do sposobu i terminów realizowanych czynności. Tak to właśnie powinno wyglądać. I polegam na Migu, który deklarował chęć przedstawienia tej problematyki na nadchodzącym marcowym Kongresie. Trzymać kciuki, aby nie przegapić tematu. 👌

PS Gratuluję zwycięstwa i udanego połączenia zwiedzanych miejsc z fotkami sprzętu.😜

  • Klubowicze
Opublikowano

Zainicjuję zatem 😜

 

 

20240509_182845.jpg

I zapraszam do zabawy 😉

  • Administrator
Opublikowano

No to i ja coś wrzucę na przełamanie stagnacji 

Styczeń 2025 - Integra na wydmach.

37610db6d78d32aca149981ec6da8ee5.jpg

  • Użytkownicy
Opublikowano
17 godzin temu, 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 napisał(a):

No to i ja coś wrzucę na przełamanie stagnacji emoji683.png

Styczeń 2025 - Integra na wydmach.

37610db6d78d32aca149981ec6da8ee5.jpg

Zdjęcie piękne👌 ale.... panoramiczne🤷‍♂️

W myśl WYMAGAŃ TECHNICZNYCH nie spełnia niestety wymogów określonych przez Admina:

 

" Proporcje 3:2

Jeżeli aparat kadruje w panoramie, to po obcięciu kadru do proporcji 3:2 powinna być zachowana podstawa 3200 pikseli.

Należy tutaj pamiętać o właściwym kadrze motywu zdjęcia."

Bardzo proszę Ojca Dyrektora o dobry przykład i dostosowanie zdjęcia do odgórnie ustalonych zasad 😉

  • Administrator
Opublikowano

3:2, Inne ujęcie.

4258b48e7599bfba24d0c8610972e27b.jpg

Ps. Mam też takie przemyślenie, aby inni wrzucali zdjęcia jakiekolwiek. Zawsze można dane foto odrzucić... Ważne żeby był w ogóle wybór.

  • Użytkownicy
Opublikowano
2 godziny temu, 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 napisał(a):

Ważne żeby był w ogóle wybór.

Aż dziw bierze, że to prawda przy tak dużej społecznościScreenshot_20250209_174950_SamsungInternet.thumb.jpg.b2374692784a3013a79f043008eb9a7b.jpg

Opublikowano

Dorzucę coś do tematu . 

20241014_215033.jpg

  • Klubowicze
Opublikowano

Super. No i o to chodzi. Jeśli by się jeszcze udało wprowadzić zmiany dot. terminów/ do 15tego Kandydatury, od 16-tego glosowanie/ , to już będzie całkiem przyzwoicie i czytelnie!

  • Użytkownicy
Opublikowano

  • Użytkownicy
Opublikowano

Zamykam wątek kandydatur - przechodzimy do głosowania

  • temat został zablokowany
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...