Użytkownicy Nazir Opublikowano 2 Lutego Użytkownicy Opublikowano 2 Lutego Witam, Dziękuję bardzo za głosy oddane na skuter stycznia 2025. Dla zainteresowanych zamkiem w tle mojego zdjęcia zapodaję linka: Był totalną ruiną, dziś jest wymarzoną scenografią filmu Disneya. Zamek w Bobolicach: tak wyglądał 70 lat temu, a tak wygląda dzisiaj | Dziennik Zachodni Jako, że już czas na dalszą część zabawy, to proszę o przesyłanie zdjęć na konkurs: "Skuter lutego 2025". Regulamin konkursu : Celem konkursu na "Skuter miesiąca" jest wybranie zdjęcia które zostanie zamieszczone w corocznym kalendarzu klubowym. • Do konkursu można zgłosić własnoręcznie zrobione zdjęcie swojego skutera, lub innego skutera tylko za zgodą jego właściciela. • Przed umieszczeniem swojego zdjęcia zapoznaj się ze Szczegółami Wątku i Szczegółami Głosowania oraz Wymaganiami Technicznymi >>TUTAJ • W konkursie można uczestniczyć wiele razy, ale fotki nie mogą być powtórnie użyte w kolejnych edycjach. • Zdjęcie zwycięskie lecz niepoprawne technicznie, może wygrać konkurs, ale nie zostanie umieszczone w kalendarzu lub zostanie użyte do dodatkowego kalendarza w pomniejszonej formie. Szczegóły wątku: 1. Na każdy miesiąc powstają 2 tematy: a. Skuter [miesiąca] [rok] - KANDYDATURY; b. Skuter [miesiąca] [rok] - GŁOSOWANIE (+ jawna ankieta). 2. Laureat konkursu z poprzedniego miesiąca zobowiązany jest do założenia powyższych wątków: a. do 5-ego następnego miesiąca wątek na KANDYDATURY b. od 15-ego - wątek na GŁOSOWANIE. c. 15-ego dnia miesiąca zamyka wątek KANDYDATURY, a ostatniego dnia miesiąca wątek GŁOSOWANIE w godz. 10-24 wpisując ostatniego posta >>ZAMKNIĘCIE WĄTKU>> i robi podsumowanie głosowania. d. jeżeli wątki nie zostaną założone w określonym terminie obowiązek ten przejmie ADMIN. 3. Do konkursu mogą być zgłoszone max. 3 fotki spełniające wymagania techniczne, zgłaszając zdjęcie autor automatycznie zgadza się na przekazanie fotek do wykorzystania w kalendarzu. Laureaci 1. i 2. miejsca konkursu miesiąca, po głosowaniu powinni przekazać oryginał zdjęcia w dużej rozdzielczości pod adres e-mail: fotoburgmania@gmail.com - w tytule e-mail'a podać: nick, miejsce w konkursie, miesiąc, rok. oraz przechowywać jego oryginał do czasu edycji klubowego. Dodam jeszcze swoje trzy grosze: Przedstawiony regulamin został wprowadzony już ponad 10lat temu i można by go delikatnie uaktualnić🙃 Celem sprostowania powyższego (w odniesieniu do ostatnich uwag) podjąłem decyzję, że w pkt. 2b -wątek Głosowanie rozpocznę od 16-tego lutego 2025r, a do konkursu zakwalifikuję kandydatury zgłoszone do ostatniej minuty dnia 15-tego lutego 2025r. Tyle celem wyjaśnień - zapraszam do zabawy! PS. @frodka2 proszę o dobrą jakość zdjęcia hondzi☝️😜
Klubowicze grzybek Opublikowano 2 Lutego Klubowicze Opublikowano 2 Lutego Nazir, bardzo Tobie dziękuję za uwzględnienie moich postulatów zmian regulaminu... i słusznie postąpiłeś w odniesieniu do sposobu i terminów realizowanych czynności. Tak to właśnie powinno wyglądać. I polegam na Migu, który deklarował chęć przedstawienia tej problematyki na nadchodzącym marcowym Kongresie. Trzymać kciuki, aby nie przegapić tematu. 👌 PS Gratuluję zwycięstwa i udanego połączenia zwiedzanych miejsc z fotkami sprzętu.😜
Klubowicze grzybek Opublikowano 4 Lutego Klubowicze Opublikowano 4 Lutego Zainicjuję zatem 😜 I zapraszam do zabawy 😉
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 8 Lutego Administrator Opublikowano 8 Lutego No to i ja coś wrzucę na przełamanie stagnacji Styczeń 2025 - Integra na wydmach.
Użytkownicy Nazir Opublikowano 9 Lutego Autor Użytkownicy Opublikowano 9 Lutego 17 godzin temu, 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 napisał(a): No to i ja coś wrzucę na przełamanie stagnacji Styczeń 2025 - Integra na wydmach. Zdjęcie piękne👌 ale.... panoramiczne🤷♂️ W myśl WYMAGAŃ TECHNICZNYCH nie spełnia niestety wymogów określonych przez Admina: " Proporcje 3:2 Jeżeli aparat kadruje w panoramie, to po obcięciu kadru do proporcji 3:2 powinna być zachowana podstawa 3200 pikseli. Należy tutaj pamiętać o właściwym kadrze motywu zdjęcia." Bardzo proszę Ojca Dyrektora o dobry przykład i dostosowanie zdjęcia do odgórnie ustalonych zasad 😉
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 9 Lutego Administrator Opublikowano 9 Lutego 3:2, Inne ujęcie. Ps. Mam też takie przemyślenie, aby inni wrzucali zdjęcia jakiekolwiek. Zawsze można dane foto odrzucić... Ważne żeby był w ogóle wybór.
Użytkownicy Nazir Opublikowano 9 Lutego Autor Użytkownicy Opublikowano 9 Lutego 2 godziny temu, 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 napisał(a): Ważne żeby był w ogóle wybór. Aż dziw bierze, że to prawda przy tak dużej społeczności
Klubowicze grzybek Opublikowano 9 Lutego Klubowicze Opublikowano 9 Lutego Super. No i o to chodzi. Jeśli by się jeszcze udało wprowadzić zmiany dot. terminów/ do 15tego Kandydatury, od 16-tego glosowanie/ , to już będzie całkiem przyzwoicie i czytelnie!
Użytkownicy Nazir Opublikowano 16 Lutego Autor Użytkownicy Opublikowano 16 Lutego Zamykam wątek kandydatur - przechodzimy do głosowania
Rekomendowane odpowiedzi