Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Rekomendowane odpowiedzi

  • Klubowicze
Opublikowano

Kurza mać, ma trochę rzeczy na wypasie. 😲

Opublikowano

Cena też ciekawa 😊

  • Klubowicze
Opublikowano

Doposażenie TOP, ale czy to coś warte przekonamy się dopiero jak pojeździ tym kilku beta testerów i opisze swoje wrażenia tu, na naszym forum. Ja mam już karierę beta testera za sobą kupując jako jeden z pierwszych na naszym forum model KYMCO AK550. Po roku sprzęt sprzedałem, bo mimo, że to na tamten czas mega nowoczesny był model to nie spełnił moich wymagań.

  • Użytkownicy
Opublikowano

Wychodzi z opisu mega, lecz życie i czas eksploatacji pokaże ile to wytrzyma. Napewno jest to konkurencja cenowa z wieloma dodatkami. Żeby jeszcze większa pojemność 🤔 

Opublikowano

Większa pojemność - proszę

 SYM ADXTG 400

Zontes 368G

- ciekawie się przyszły sezon zapowiada, skoro opracowują nowe to znaczy jest zapotrzebowanie ;), jedynie martwi mnie ewentualny serwis, ale ja już stary jestem

Czy ktoś może skusił się na Zontes 310M - aktualnie 19 tyś

  • Użytkownicy
Opublikowano

Jeśli producent zapewni sieć serwisową, to ten model może namieszać wśród konkurencji. Czas pokaże.

  • Klubowicze
Opublikowano

Ja jakoś też nie mam zaufania do takich produktów,,no names". Ale fakt, że nie każdego stać na droższe sprzęty i wówczas istotnym jest szerokie i stabilne zaplecze serwisowe, z dostępem części zamiennych i eksploatacyjnych.

  • Użytkownicy+
Opublikowano

Z tego co podpowiada wujek Google za tym FORT-em 350 stoi ta sama Chińska firma co za Benelli, więc ....... tylko tym razem chce sprzedawać pod własną marką.

A zarówno SYM jak i Zontes to nie są wcale takie znowu "no names" przynajmniej w innych krajach UE .

  • Użytkownicy
Opublikowano

Napewno zamieszanie będzie. Konkurencyjna cena, plus wyposażenie. 
Lecz tak jak pisałem wcześniej nie wiadomo ile te produkty wytrzymają 🤷

A już napewno odsprzedaż będzie koszmarem. No chyba  że w dużo zaniżonej cenie. Co napewno nie będzie satysfakcjonujące dla sprzedającego. 🛵

  • Użytkownicy
Opublikowano

Producent marki Sym już w połowie 2018 roku był największym producentem skuterów i motocykli na świecie . Już wtedy roczny przychód tej firmy klasował się w wysokości ponad 1 miliarda dolarów. I już wtedy od początku produkcji wyprodukowali ponad 16 milionów jednośladów. W dużej mierze zawdzięczają to współpracy z Hondą która była bardzo owocna w latach sześćdziesiątych .A przypominam dane te są z przed sześciu lat.Więc chyba wiedzą co robią lecz niekoniecznie idzie to z jakością, która i tak w ostatnich latach znacząco wzrosła. 🛵

  • Użytkownicy+
Opublikowano

@sławek1  edytuj tego posta bo ten "1918" rok aż razi po oczach 😄

  • Użytkownicy
Opublikowano
5 minut temu, EndriuBis napisał(a):

@sławek1  edytuj tego posta bo ten "1918" rok aż razi po oczach 😄

Poprawione 👍

Opublikowano

Akurat o jakość bym aż tak się nie martwił, dla mnie problem to nowy jeszcze nie testowany model, nie wiadomo czy nie ma "bolączek nowości", choć od tego jest gwarancja pod warunkiem "dobrego" serwisu, a niestety z tym nie jest najlepiej, a będę zainteresowany jak będzie dostępny ogólny katalog części i miejsce (poza tak zwanym serwisem) gdzie będę mógł je zamówić i otrzymać w rozsądnym czasie, zwłaszcza, że osobiście pojazdów nie zmieniam zbyt często, a tu mam przykre doświadczenie

  • Użytkownicy+
Opublikowano

No to cyk 🙂 Nie wiem na ile obiektywny ten artykuł, ale coś tu jest. Downtown 350i vs Fort 350  .

Opublikowano

Pamiętam pierwszą przygodę z Kymco, to było coś koło 2007 roku, dobry i dobrze zorganizowany serwis we Wrocławiu, z fachowcami, a wszystkie części max 3 dni, poprzedni jakiś "wynalazek", w pierwszym roku trzy miesiące w serwisie, bo mechanicy się uczyli, a dostęp do części w praktyce nie istniał, dla mnie markę buduje właśnie usługa serwisowa i dostęp do klamotów, również po kilku latach.

Cieszy mnie co raz większa ilość modeli, to czołowych producentów zmusza do innej kalkulacji ceny, a ceny co raz bardziej się zrównują.

  • Użytkownicy
Opublikowano

Dokładnie tak samo myśle . Dobry serwis i zamienność części  to postawa 🛵

Opublikowano
14 godzin temu, EndriuBis napisał(a):

No to cyk 🙂 Nie wiem na ile obiektywny ten artykuł, ale coś tu jest. Downtown 350i vs Fort 350  .

No tak. Cena tego skuterka, biorąc pod uwagę wyposażenie, jest szokująca, i w tej klasie pojemnościowej nie ma on pod tym względem konkurencji.

Poczekamy i zobaczymy jak producent będzie dbał o obsługę posprzedażną klientów.

Na marginesie: cena Forta to 40% ceny BMW C400gt na rok 2025 (w wersji podstawowej),  którego Fort wydaje się być kolejnym bliźniakiem (obok Voga). I teraz pytanie: biorąc pod uwagę, że BMW produkuje swoje 400GT w fabryce w Chinach, skąd wynika cena 45.000 za (w dobrej opcji) za "niemiecki" skuter?

Opublikowano

Mam nadzieję ,że gotowy skuter będzie lepszy niźli strona internetowa... - patrz zdjęcie dwóch pozycji stóp .No chyba ,że kurs jogi będzie w cenie,by nogi zakładać na tylną lampę... ,sole jeszcze może... ale z plecakiem to wyobraźni nie staje... .

  • 5 tygodni później...
Opublikowano
W dniu 24.12.2024 o 23:24, Marcino1 napisał(a):

I teraz pytanie: biorąc pod uwagę, że BMW produkuje swoje 400GT w fabryce w Chinach, skąd wynika cena 45.000 za (w dobrej opcji) za "niemiecki" skuter?

Znaczek doklejają Niemcy i cena rośnie x2

Opublikowano
W dniu 22.12.2024 o 21:04, sławek1 napisał(a):

Producent marki Sym już w połowie 2018 roku był największym producentem skuterów i motocykli na świecie . Już wtedy roczny przychód tej firmy klasował się w wysokości ponad 1 miliarda dolarów. I już wtedy od początku produkcji wyprodukowali ponad 16 milionów jednośladów. W dużej mierze zawdzięczają to współpracy z Hondą która była bardzo owocna w latach sześćdziesiątych .A przypominam dane te są z przed sześciu lat.Więc chyba wiedzą co robią lecz niekoniecznie idzie to z jakością, która i tak w ostatnich latach znacząco wzrosła.

Nie wiem skąd te błędne informacje, Honda od roku 1948 wyprodukowała ponad 400 milionów jednośladów, a w samym 2018 roku ponad 20 milionów sztuk. Z tego co wiem SYM nigdy nie współpracował z Hondą, firmą z Tajwanu która współpracowała z Hondą jest Kymco.

W dniu 22.12.2024 o 17:44, bogdi napisał(a):

Zontes 368G

Oficjalnie zapowiedziany na sezon 2025 przez Almot, cena nieoficjalna około 26k.

  • Użytkownicy
Opublikowano
W dniu 24.01.2025 o 14:11, Fudo napisał(a):

Nie wiem skąd te błędne informacje, Honda od roku 1948 wyprodukowała ponad 400 milionów jednośladów, a w samym 2018 roku ponad 20 milionów sztuk. Z tego co wiem SYM nigdy nie współpracował z Hondą, firmą z Tajwanu która współpracowała z Hondą jest Kymco.

Oficjalnie zapowiedziany na sezon 2025 przez Almot, cena nieoficjalna około 26k.

 

IMG_3898.jpeg

IMG_3899.jpeg

Informacje z internetu 🛵

Opublikowano
20 minut temu, sławek1 napisał(a):

 

IMG_3898.jpeg

IMG_3899.jpeg

Informacje z internetu 🛵

Faktycznie z Hondą mieli współpracę zwracam honor, ale co do produkcji jednośladów to jednak Honda.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...