Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Burgman 400 VIN


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, czy nr vin możecie mi pomóc określić wersję/datę produkcji skutera?

Sąsiadka chce sprzedać w/w za niewielkie  piniądze chce się pozbyć Burgmana, perła to nie jest, ale kasa też śmieszna. Tak gdybam czy warto.

VIN JS-1AU111100129385

Dzięki

Opublikowano

Wychodzi k1 czyli 2001r.   K1 jest od  AU1111-00121103 do AU1111-00141500.

Pozdrawiam

Opublikowano
29 minut temu, ryszardo napisał(a):

Wychodzi k1 czyli 2001r.   K1 jest od  AU1111-00121103 do AU1111-00141500.

Pozdrawiam

Dzięki, jako laik spytam czy to wtrysk czy gaźnik?

  • Użytkownicy+
Opublikowano
21 godzin temu, bucher napisał(a):

Dzięki, jako laik spytam czy to wtrysk czy gaźnik?

Gaźnik.  Wtrysk dopiero w K3 - od 2004 roku.

@ryszardo  a z VIN widać że to na pewno jest 400 ? a nie 250 ccm ?

Opublikowano

Viv, wyglada tak:

 

vin.jpg

Opublikowano
13 godzin temu, EndriuBis napisał(a):

Gaźnik.  Wtrysk dopiero w K4 - od 2004 roku.

@ryszardo  a z VIN widać że to na pewno jest 400 ? a nie 250 ccm ?

według VIN to 400, 250 miały oznaczenie AN do K2 i dalej na wtrysku BV do k6 

jeszcze małe sprostowanie po JS nie ma kreski to jakieś uszkodzenie na tabliczce..

jest gaźnik potwierdzam :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dzięki za komentarze. Odpuściłem temat. Większość plastików połamana. Problem z dokumentami (nie wiadomo gdzie jest dowód). 

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Tamat znów powrócił, potrzebuję skutera na dojazdy do pracy. Wiem, że pytanie z czapy, ale czy warto się pchać w 400-tkę za 2k? Pewnie będzie sporo do zrobienia, sprzdający raczej nnie dbał. Na co dzień jeżdżę moto, nie znam cen serwisu skuterów. Pasek,płyny, opony? Na co spojrzeć przed zakupem? 

  • Klubowicze
Opublikowano
11 minut temu, bucher napisał(a):

Pasek,płyny, opony? Na co spojrzeć przed zakupem? 

Paska nie zobaczysz  ( nikomu nie będzie się chciało tego rozbierać ) więc zalicz od razu do wymiany , nie wiem jak rolki i okładziny sprzęgła . Łożyska główki ramy. ( upierdliwa wymiana bo trzeba rozbierać dużo plastików ) Olej w lagach. No i wiadomo filtry i oleje.

Klocki i opony zobaczysz  i sam ocenisz . Płyny tak jak w moto  , jak stare to do wymiany. W sumie przy wiekowym sprzęcie za cenę 2 tys to suma tych wymian i tak wyjdzie drugie tyle. No ale spokój na długo .

Opublikowano

Dzięki, pytanie czy jest wart tych 4000?

  • Klubowicze
Opublikowano

...po zakupie się okaże...🤨

  • Użytkownicy
Opublikowano

Kupowanie używanego sprzętu to zawsze loteria, trzeba nastawić się na niespodzianki. Chyba, że kupuje się z pewnego źródła i ze znaną historią

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...