bucher Opublikowano 28 Października 2024 Opublikowano 28 Października 2024 Cześć, czy nr vin możecie mi pomóc określić wersję/datę produkcji skutera? Sąsiadka chce sprzedać w/w za niewielkie piniądze chce się pozbyć Burgmana, perła to nie jest, ale kasa też śmieszna. Tak gdybam czy warto. VIN JS-1AU111100129385 Dzięki
ryszardo Opublikowano 28 Października 2024 Opublikowano 28 Października 2024 Wychodzi k1 czyli 2001r. K1 jest od AU1111-00121103 do AU1111-00141500. Pozdrawiam
bucher Opublikowano 28 Października 2024 Autor Opublikowano 28 Października 2024 29 minut temu, ryszardo napisał(a): Wychodzi k1 czyli 2001r. K1 jest od AU1111-00121103 do AU1111-00141500. Pozdrawiam Dzięki, jako laik spytam czy to wtrysk czy gaźnik?
Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 28 Października 2024 Użytkownicy+ Opublikowano 28 Października 2024 21 godzin temu, bucher napisał(a): Dzięki, jako laik spytam czy to wtrysk czy gaźnik? Gaźnik. Wtrysk dopiero w K3 - od 2004 roku. @ryszardo a z VIN widać że to na pewno jest 400 ? a nie 250 ccm ?
ryszardo Opublikowano 29 Października 2024 Opublikowano 29 Października 2024 13 godzin temu, EndriuBis napisał(a): Gaźnik. Wtrysk dopiero w K4 - od 2004 roku. @ryszardo a z VIN widać że to na pewno jest 400 ? a nie 250 ccm ? według VIN to 400, 250 miały oznaczenie AN do K2 i dalej na wtrysku BV do k6 jeszcze małe sprostowanie po JS nie ma kreski to jakieś uszkodzenie na tabliczce.. jest gaźnik potwierdzam :) 1
bucher Opublikowano 10 Listopada 2024 Autor Opublikowano 10 Listopada 2024 Dzięki za komentarze. Odpuściłem temat. Większość plastików połamana. Problem z dokumentami (nie wiadomo gdzie jest dowód).
bucher Opublikowano 17 Sierpnia Autor Opublikowano 17 Sierpnia Tamat znów powrócił, potrzebuję skutera na dojazdy do pracy. Wiem, że pytanie z czapy, ale czy warto się pchać w 400-tkę za 2k? Pewnie będzie sporo do zrobienia, sprzdający raczej nnie dbał. Na co dzień jeżdżę moto, nie znam cen serwisu skuterów. Pasek,płyny, opony? Na co spojrzeć przed zakupem?
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 17 Sierpnia Klubowicze Opublikowano 17 Sierpnia 11 minut temu, bucher napisał(a): Pasek,płyny, opony? Na co spojrzeć przed zakupem? Paska nie zobaczysz ( nikomu nie będzie się chciało tego rozbierać ) więc zalicz od razu do wymiany , nie wiem jak rolki i okładziny sprzęgła . Łożyska główki ramy. ( upierdliwa wymiana bo trzeba rozbierać dużo plastików ) Olej w lagach. No i wiadomo filtry i oleje. Klocki i opony zobaczysz i sam ocenisz . Płyny tak jak w moto , jak stare to do wymiany. W sumie przy wiekowym sprzęcie za cenę 2 tys to suma tych wymian i tak wyjdzie drugie tyle. No ale spokój na długo .
bucher Opublikowano 17 Sierpnia Autor Opublikowano 17 Sierpnia Dzięki, pytanie czy jest wart tych 4000?
Klubowicze kenobi Opublikowano 17 Sierpnia Klubowicze Opublikowano 17 Sierpnia ...po zakupie się okaże...🤨
Użytkownicy tommac Opublikowano 17 Sierpnia Użytkownicy Opublikowano 17 Sierpnia Kupowanie używanego sprzętu to zawsze loteria, trzeba nastawić się na niespodzianki. Chyba, że kupuje się z pewnego źródła i ze znaną historią 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się