Klubowicze grzybek Opublikowano 27 Września 2024 Klubowicze Opublikowano 27 Września 2024 Piaggio zaprezentowało model MP3 310, który będzie następcą MP3 300 HPE. Wzrosła pojemność silnika, a na pokładzie pojawiła się nowocześniejsza elektronika, której brakowało w poprzedniej odsłonie. Pojemność silnika w Piaggio MP3 310 wzrosła z 278 do 310 cm3, ale moc pozostała na tym samym poziomie i wynosi 26,4 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 27,3 Nm. Jednocześnie prędkość maksymalna wzrosła z 120 do 129 km/h. Poprawiono też ekonomię i teraz skuter może przejechać 32,3 km na litrze paliwa, a wcześniej było to 31,2 km. W kwestii wyglądu MP3 310 ma przeprojektowany przód z nowymi światłami, które są już w pełni wykonane w technologii LED. Poprawiono też aerodynamikę za sprawą nowych bocznych deflektorów i nowego kształtu szyby. Wyświetlacz jest nowy, ale nadal trochę trąci myszką w porównaniu z konkurencją. To ekran LCD o przekątnej 5 cali. Ułożenie przycisków zostało zmienione dla ułatwienia obsługi. Nad zegarami umieszczono schowek z szufladką i portem USB. Piaggio MP3 310 ma też nowy system bezkluczykowy. Na liście elektronicznych pomocników są trzykanałowy system ABS marki Continental oraz kontrola trakcji, więc w tej kwestii nic się nie zmieniło, ale też niczego więcej do szczęścia nie potrzeba. Koła nadal mają średnicę 13 cali, co jest kompromisem pomiędzy komfortem i zwinnością. Do modelu Piaggio MP3 310 producent oferuje platformę Piaggio MIA, dzięki której można połączyć skuter z telefonem. W przypadku modelu Sport moduł Piaggio MIA jest elementem wyposażenia standardowego. Pozwala na odbieranie połączeń, sterowanie muzyką i odczytywanie wiadomości. Aplikacja ma też funkcję Bike Finder, która pozwoli łatwiej znaleźć skuter na zatłoczonym parkingu. Wystarczy ją uruchomić, a Piaggio MP3 310 zacznie mrugać kierunkowskazami i zatrąbi. Do sprzedaży trafią dwie wersje. Bazowa w kolorach Bianco Luna i nowym Grigio Grafite. Druga to Piaggio MP3 310 Sport w kolorach Nero Meteora, Grigio Mercurio i Blu Zaffiro. Najważniejszą zmianą jest tu zastosowanie przednich tarcz hamulcowych o profilu falistym, a także dodatki w postaci Piaggio MIA i aluminiowych nakładek na podesty. 1
GrzechoCnik Opublikowano 27 Września 2024 Opublikowano 27 Września 2024 Nowa pojemność spoko. Ciekawe jak realne spalanie wyjdzie. Byle tylko ta elektronika nie siadała to klientela się utrzyma.
Klubowicze grzybek Opublikowano 27 Września 2024 Autor Klubowicze Opublikowano 27 Września 2024 Nawet mieli udoskonalić zawieszenie przód- podawali w tvn turbo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się