Gość Izzy Opublikowano 18 Stycznia 2008 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Zapraszam do zapoznania się z naszym zdaniem o tym maxi skuterze LINK Czekam na komentarze i opinie.
Sympatycy orzech Opublikowano 22 Stycznia 2008 Sympatycy Opublikowano 22 Stycznia 2008 No cóż, test przeczytałem bardzo dokładnie i zgadzam się z nim w większo?ci przypadków Wg. mnie: Oparcie dla plecaczka w nowej wersji jest delikatnie mówi?c pomyłk?, to raczej mikro zadupek. Odruch otwarcia stopki bocznej mam opanowany do perfekcji i my?lę, że poprostu autorowi zabrakło czasu do jego opanowania. W te?cie nie dopatrzyłem się wzmianki o lampie przedniej, a jest ona godna pochwały 2x55W daje jasny snop ?wiatła wystarczj?cy do kontrolowania przestrzeni przed pojazdem w nocy, długie - rewelacja Osi?gi, no wła?nie: Spalanie minimalne w mojej sztuce w trasie 3,8 przy prędko?ciach 120-150 licznikowe (1 osoba), również 3,8 w dwie osoby ale prędko?ci licznikowe 80-100 Max 6,5 w mie?cie na dotarciu. Spalanie ?rednie w codziennej eksploatacji około 5,3 ale majka jest "pałowana" na maxa. Wskazówka prędko?ciomierza zatrzymuje się na 165 ale GPS pokazuje 140 Przy?pieszenie wystarczaj?ce aczkolwiek przy YP 250 w mie?cie nie ma szans. Zdecydowane jej plusy to absolutna bezawaryjno?ć. Mam przejechane 21000 km w rok i nic nigdy się nie stało (odpukać w niemalowane), jeżdżę w każdych warunkach pogodowych i nic. W tym czasie wymieniłem klocki tył(16 tkm), opona tył(20,5tkm)(przód już niedługo), pasek napędowy(20,5tkm). Nigdy nie dolałem ani grama oleju, płynu chłodniczego. Duuuuży minus to filtry powietrza, po 5tkm filtry nadaj? się już tylko do ?mieci a trzeba przynajmniej wymienić 2 z 3, koszt to ok. 90 zł za sztukę. Co bym zmienił: -wloty powietrza do silnika -przegl?dy olejowe co 10tkm, a nie tak jak teraz co 5tkm -spasowanie plastików lakierowanych troszkę marne -akcesoryjna podstawa kufra bardziej stabilna -osłony na nogi w standardzie Tyle teraz przychodzi mi do głowy
rafałek Opublikowano 22 Stycznia 2008 Opublikowano 22 Stycznia 2008 A ja bym dorzucił jeszcze zmianę miejsca montażu zamków kanapy. Przez to, że s? na ?rodku, a nie skrajnie po bokach jak w YP250 uniemozliwiaj? maksymalne doładowanie przestrzeni bagażowej na ?rodku pod siedzeniem. No i z tym żwawym przyspieszaniem zwłaszcza przy ruszaniu to całkowicie się nie zgadzam. YP400 zaczyna jechac dopiero powyżej 40km/h, ale wtedy idzie naprawdę dobrze. Nie?miało mogę stwierdzic, że prędko?ci miejskie to nie jest domena tego skutera.
Artemis Opublikowano 23 Stycznia 2008 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Ogólnie testy na tej stronie bardzo miło się czyta. Oprawa na 5 ,czyli: ładne artystyczne fotki , wyszczególnione ważne zdania. Na plus, brak błędów ortograficznych, interpunkcyjnych, powtórzeń itp. Kto? się naprawdę stara. Czekam z niecierpliwo?ci? na kolejne artykuły.
Gość Izzy Opublikowano 23 Stycznia 2008 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Najlepszym sposobem aby na stronie pojawiało się coraz więcej testów i artykułów jest... pomóc nam w prosty sposób. Rejestrujcie się, piszcie na forum, zapraszajcie znajomych, komentujcie i oceniajcie teksty. To nam podniesie statystyki, przez co importerzy dalej chętnie będ? wypożyczać nam pojazdy, a my widz?c zainteresowanie będziemy mieć więcej motywacji do prowadzenia strony i utrzymania wysokiego poziomu EDIT Aha, jeżeli kto? z Was posiada ten model skutera, czuje się na siłach i znajdzie wenę, to z chęci? przyjmiemy krótki komentarz użytkownika, który zamieszczony będzie pod koniec testu. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się