Pollacco Opublikowano 30 Września 2007 Opublikowano 30 Września 2007 Witam, Ale dzis byla piekna pogoda. Zrobilem traske wawa-lodz przez rawe i wieczorem z powrotem. Miodzio, sloneczko swiecilo (tzn. wiadomo ze w jedna strone), powietrze przejrzyste, cieplo jak na koniec wrzesnia:) no i sucho..a droga naprawde dobra, nie ma co kadzic Artiksowi ale jest ok:) Ale mam pytanko...a w zasadzie dwa. Jade dosc szybko i gdzies kolo 145 km/h mam na zwyklym automacie juz kolo 7-7.5 tysiecy obrotow. Czy przelaczac wtedy na manual? - zalacza sie wtedy bieg 5 i obroty lekko ida w gore ale po przelaczeniu na bieg 6 (nie wiem jak to sie profesjonalnie nazywa - moze nadbieg) obroty spadaja na 5,5 - 6 tysiecy. Elastycznosc spada ale wiadamo ze chodzi mi tylko o dlugie odcinki na prostych... Czy to jest dobre dla silnika zeby az tak go nie mielic? Czy ma to przelozenie na zywotnosc? Czy w zasadzie mozna to olac i krecic bez pardonu caly czas na "D" ? Chodzi mi o to czy ten sposob "oszczednosci obrotow" wogole ma jakies znaczenie i czy jest wskazana? I drugie pytanie odnosnie juz jazdy noca...Jak sie zapatrujecie na jazde na trasie z wlaczonymi "dlugimi"? Jezdze w kamizelce odlaskowej, antek swiatla ma dobre ale gdzies tutaj wyczytalem ze swiatla "dlugie" wplywaja na bezpieczenstwo...a moze chodzilo tylko o dzien? Mam opory zeby tak swiecic katamaryniarzom po oczach ale jesli maja mnie widziec lepiej...Moze tylko przy wyprzedzaniu..czy wogole nie i tylko "przepisowo"? No nie wiem, napiszcie czy tak robicie...czy to jest kompletna bzdura... pozdr.Pollacco
Gość elysek Opublikowano 1 Października 2007 Opublikowano 1 Października 2007 Odno?nie ?wiateł - w nocy jazda z wł?czonomi ?wiatłami drogowymi (długimi), może być delikatnie niebezpieczna, z tego względu, że będziesz o?lepiał innych. Skoro AN650 ma dobre ?wiatła to wydaje mi się, że mijania spokojnie wystarcz? zarówno do jazdy w dzień jaki i w nocy ... Napisałe?, że jeĽdzisz w kamizelce - możesz być spokojny widać Cię z daleka na odległo?ć ok. 500m ... Pozdrawiam Marcin
rafałek Opublikowano 1 Października 2007 Opublikowano 1 Października 2007 Takie obroty napewno nie zaszkodz? silnikowi. Nie wiem jak jest ze spalaniem, ale gdzie? czytałem, że tryb obniżonych obrotów w 650 wcale nie obniża konsumowania zupy.
Sympatycy Zenek Opublikowano 1 Października 2007 Sympatycy Opublikowano 1 Października 2007 Ja jezdze na "dlugich" w dzien i po miescie - czasami zdarzy sie na trasie - wg mnie stajemy sie duzo bardziej widoczni.
Gość DZIWAK Opublikowano 1 Października 2007 Opublikowano 1 Października 2007 wItam Swiecenie dlugimi wcale takie bezpieczne nie jest :/ jesli pojazd bedzie jechal z przeciwka to zaczniesz go oslepiac tym samym powodujac zagrozenie dla niego i prowokujac aby on rownierz poswiecil tak Tobie. Dodatkowo poprzez urzycie innych swiatel mozna sprawic ze ktos zle oceni sytuacje i odleglosc. Dlatego jestem wrogiem metody nonstop dlugie. Polecam za to miganie dlugimi podczas przeciskania sie w korku czy tez jakiegos wiekszego wyprzedzania.Wtedy mozna mignac celem zwrocenia na siebie uwagi innych. Kamizelki jak najbardziej OK !happybth poki nie sa przymusem !happybth Szacuneczek
-=Dee Jay=- Opublikowano 1 Października 2007 Opublikowano 1 Października 2007 ja takze nie jestem zwolennikiem jazdy na długich non stop. jednak zdażało się, że w mie?cie w jasny pogodny dzień, wł?czałem długie. już kiedy? o tym rozmawiali?my tutaj chyba. długie ?wiatła nie raż? tak mocno w dzień, jak w nocy. Kontrast z otoczeniem jest o wiele mniejszy, przez co oczy nie musz? się znacz?co przystosowywać. jednak w trasie, lepiej używać ?wiateł mijania i od czasu do czasu poganiaczy ... ja takze nie jestem zwolennikiem jazdy na długich non stop. jednak zdażało się, że w mie?cie w jasny pogodny dzień, wł?czałem długie. już kiedy? o tym rozmawiali?my tutaj chyba. długie ?wiatła nie raż? tak mocno w dzień, jak w nocy. Kontrast z otoczeniem jest o wiele mniejszy, przez co oczy nie musz? się znacz?co przystosowywać. jednak w trasie, lepiej używać ?wiateł mijania i od czasu do czasu poganiaczy ...
Pollacco Opublikowano 3 Października 2007 Autor Opublikowano 3 Października 2007 Okey, o swiatlach mi napisaliescie, dziekuje bardzo ale o tych obrotach moze ktos z uzyktownikow An650 cos by skrobnal...wklejam jeszcze raz ten fragment: Jade dosc szybko i gdzies kolo 145 km/h mam na zwyklym automacie juz kolo 7-7.5 tysiecy obrotow. Czy przelaczac wtedy na manual? - zalacza sie wtedy bieg 5 i obroty lekko ida w gore ale po przelaczeniu na bieg 6 (nie wiem jak to sie profesjonalnie nazywa - moze nadbieg) obroty spadaja na 5,5 - 6 tysiecy. Elastycznosc spada ale wiadamo ze chodzi mi tylko o dlugie odcinki na prostych... Czy to jest dobre dla silnika zeby az tak go nie mielic? Czy ma to przelozenie na zywotnosc? Czy w zasadzie mozna to olac i krecic bez pardonu caly czas na "D" ? Chodzi mi o to czy ten sposob "oszczednosci obrotow" wogole ma jakies znaczenie i czy jest wskazana? pozdroxy.p
Administrator Artix Opublikowano 4 Października 2007 Administrator Opublikowano 4 Października 2007 Zwyczajne obroty i tyle. Oczywiscie jesli jedziesz w trasie i nie potrzebujesz go wysoko krecic to lepiej jechac na nizszych obrotach. Po pierwsze spalisz mniej paliwa, po drugie mimo wszystko silnik jest lagodniej traktowany. W Silverze przy V-max obroty dochodza prawie do 10 tys/obr, co prawda 2-3 razy tylko tak jechalem ale zal mi serce sciskal od takich obrotow. Co do 6 biegu to nie pomyliles sie, dokladnie jest to nadbieg do uzywania wlasnie trasie. Tak czy inaczej akurat tego dodatku zazdroszcze tez by sie przydal w SW
ERMI Opublikowano 4 Października 2007 Opublikowano 4 Października 2007 długie w dzień - do zaakceptowania choć wystarczy wyregulować "krótkie" na nieco dłuższe NIECO w nocy - jak dorwe na długich to dam po pysku.
Administrator Artix Opublikowano 4 Października 2007 Administrator Opublikowano 4 Października 2007 Wracajac z Mlyna sprawdzilem 100 km/h 5 tys obrotow, 120 km/h 6 tys obrotow, 140 km/h 7 tys obrotow nie pisze dalej bo znowu mi ktos napisze ze przekraczam predkosci dozwolone. Wiec 7 tys obrotow przy 140 km/h nie jest niczym niezwyklym !tut
Gość miras Opublikowano 5 Października 2007 Opublikowano 5 Października 2007 długie w dzień - do zaakceptowania choć wystarczy wyregulować "krótkie" na nieco dłuższe ... I tak wła?nie zrobiłem. Podniosłem nieco krótsze, Na długich w dzień nie jeżdżę , bo mi katamaryniarze bez przerwy pokazuj? abym zmienił ?wiatła. Taka to juz uroda Hond, że maja silne ?wiatła
Gość Cappo Opublikowano 6 Października 2007 Opublikowano 6 Października 2007 Cze, ja tej "6" praktycznie nie używam, po przeł?czeniu jest takie dziwne uczucie zmulenia silnika i wibracje rosn? - automat jest znacznie wygodniejszy, manuala używam jak trzeba sprać dupsko jakiemu? burakowi co startuje ze ?wiateł swoim "AMG" !happybth pozdro. M.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się