Gość Easy Rider Opublikowano 20 Września 2007 Opublikowano 20 Września 2007 Mam troche zaleglosci a na stronie Suzuki nic nie widzialem (poza modelem AN400 na rok 2008). Czy cos wiadomo o najwiekszym Burgmanie na rok 2008? Zostaje 650, czy moze bedzie cos wiecej? Pozdrowienia i szerokiej !scooter Easy
Mareczek Opublikowano 20 Września 2007 Opublikowano 20 Września 2007 zostaje ten sam .. O nie nie zmiany będ? , produkowane będ? tylko srebrne. !scooter Największe zapotrzebowanie jest na ten kolor.
Gość Easy Rider Opublikowano 20 Września 2007 Opublikowano 20 Września 2007 Skoro zostaje ten sam to czemu na stronie Suzuki jest tylko AN400 na 2008 rok? Buda tez zostaje ta sama? !scooter Szerokiej!
Gość Easy Rider Opublikowano 20 Września 2007 Opublikowano 20 Września 2007 Na tej http://www.suzukicycles.com/ Jest AN400 na 2008 ale nie ma AN650 (jest tylko model 2007) Szerokosci
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 20 Września 2007 Administrator Opublikowano 20 Września 2007 Słuchajcie... o nowym An 650 K8 narazie nic nie wiadomo ale nie ma 100% pewno?ci, że Suzuki nie wypali w ostatniej chwili z jakim? fajerwerkiem na tegorocznych, jesiennych targach w Mediolanie. Jeszcze chwila cierpliwo?ci i będzie wszystko wiadomo...
Gość Easy Rider Opublikowano 20 Września 2007 Opublikowano 20 Września 2007 Słuchajcie... o nowym An 650 K8 narazie nic nie wiadomo ale nie ma 100% pewno?ci, że Suzuki nie wypali w ostatniej chwili z jakim? fajerwerkiem na tegorocznych, jesiennych targach w Mediolanie.Jeszcze chwila cierpliwo?ci i będzie wszystko wiadomo... Tak tez sobie wlasnie pomyslalem, bo jaka by mogla byc inna przyczyna nie wystawienia jeszcze AN650 na 2008 skoro AN400 jest juz na stronie Mam nadzieje, ze jednak bedzie sie cos dzialo Szerokosci!
Administrator Artix Opublikowano 20 Września 2007 Administrator Opublikowano 20 Września 2007 W AN400 raczej nie spodziewam sie fajerwerkow bo model zostal odmlodzony, natomiast po cichu licze na zmiane AN650 bo dotychczasowe zmiany byly raczej kosmetyczne, oby nie popsuli mechaniki.
Gość Easy Rider Opublikowano 20 Września 2007 Opublikowano 20 Września 2007 W sumie buda bez wiekszych zmian od 2003 roku. Moze w koncu... Ciekaw jestem, czy cos zmienia w silniku Moze grzechotki wymienia na kardana
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 20 Września 2007 Administrator Opublikowano 20 Września 2007 Jutro jak znajdę woln? chwilę pogrzebie na tajemnych serwerach Suzuki.jp...
Pleban Opublikowano 20 Września 2007 Opublikowano 20 Września 2007 Jutro jak znajdę woln? chwilę pogrzebie na tajemnych serwerach Suzuki.jp... Znaczy się haker
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 20 Września 2007 Administrator Opublikowano 20 Września 2007 W sumie buda bez wiekszych zmian od 2003 roku. Od połowy 2002 roku. Premiera koniec 2001. Znaczy się haker A gdzie tam...
Gość Easy Rider Opublikowano 21 Września 2007 Opublikowano 21 Września 2007 W sumie buda bez wiekszych zmian od 2003 roku. Od połowy 2002 roku. Premiera koniec 2001. True, true... !OKK Tylko to chyba pod koniec 2003 wszedl executive. To chyba byly ostatnie wieksze zmiany kosmetyczne (biale kierunki, elektryczne lusterka, inny wlew, opuszczana szyba). Buda rzeczywiscie ta sama od 2002 !OKK Trzymam kciuki, zeby Suzuki pozytywnie nas zaskoczylo !OKK
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 21 Września 2007 Administrator Opublikowano 21 Września 2007 Model K3 (lata 2002- 2003) Model K4 (od pocz?tku do końca 2004) Tutaj porównanie 2003 z 2004 EX Model K5 (do modelu K7 produkowany bez zmian). W zasadzie przez wszystkie lata Suzuki konstrukcyjnie nie wprowadziło jaki? wielkich zmian. Ten najważniejsze to ABS w roku 2004 oraz elektryczna szyba, wskaĽnik temp. otoczenia i Over Drive w roku 2005. Od '05> '07 bez żadnych zmian. W/g moich informacji na zupełnie nowego An 650 przyjdzie nam chyba poczekać do 2009 roku... a konkurencja nie ?pi... !OKK
Gość Easy Rider Opublikowano 21 Września 2007 Opublikowano 21 Września 2007 W/g moich informacji na zupełnie nowego An 650 przyjdzie nam chyba poczekać do 2009 roku... a konkurencja nie ?pi... !OKK Szkoda by bylo. Mialem nadzieje, ze w tym roku bedzie jakis przelom - Mamy juz 800ccm Gilery, Honda zaprezentowala prototyp z silnikiem chyba okolo 1l (nie pamietam ile miala ta rakieta) i myslalem, ze moze i Suzuki czyms zablysnie. Kymco ma juz nowe 700ccm. W sumie to i tak nie o pojemnosci tu chodzi bo mocy jest pod dostatkiem ale jakis powiew swiezosci by sie przydal !OKK BTW - czy ktos wie jakie sa dalsze losy prototypu Hondy??? Wejdzie to do produkcji? Szerokosci!
RobB. Opublikowano 24 Września 2007 Opublikowano 24 Września 2007 W AN400 raczej nie spodziewam sie fajerwerkow bo model zostal odmlodzony, natomiast po cichu licze na zmiane AN650 bo dotychczasowe zmiany byly raczej kosmetyczne, oby nie popsuli mechaniki. Jeszcze bardziej, eee to już chyba nie możliwe !YES A mogło by być tak pięknie, metalowe trybiki w przekładni i łańcuch w oleju na tylne kółko, no może być kardan i nareszcie byłby trwały niezawodny skuter. A jeszcze dobrze obrobione felgi, wycentrowany zacisk hamulca, nie paruj?ce lampy, nie urywaj?ce się zaczepy plastików tyłu, nie upalaj?ce się stacyjki, działaj?ce lusterka w Executvie, nie... czy co? pomin?łem ?! Największym wodotryskiem na 2008 r. było by wyeliminowanie wad o których już wiadomo, a jakby zawieszenie miało po 150 mm skoku i wydech nie rdzewiał to już prawie raj Pozdrawiam RobB.
dr.big Opublikowano 24 Września 2007 Opublikowano 24 Września 2007 Hihi, Robercie, nie przesadzaj. Czytam od lat forum Burgmana 650 i naprawde ten model nie jest az taki awaryjny . Na tej zasadzie moznaby znalezc wiele "wad" Silver Winga czy Tmaxa . Jesli wezmiemy pod uwage niedoscignione do dnia dzisiejszego rozwiazania techniczne w skuterach a zastosowane w AN650, to konkurencja wypada (nawet na rok 2007) naprawde blado !YES . PS. Ja tam oprocz lozysk i wymiany zebatki powodujacej terkotanie nie jestem w stanie dopatrzyc sie "wad konstrukcyjnych". PS. A na stacyjke byla oficjalna akcja Suzuki, bez zadnego ukrywania, czego np. nie moge powiedziec o Yamasze .
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 24 Września 2007 Administrator Opublikowano 24 Września 2007 Pisałem to kiedy? i napiszę raz jeszcze... żadna z moich dwóch ex 650- tek (model K3) nigdy mnie nie zawiodła, nigdy niczego na gwarancji nie reklamowałem, nigdy nie było potrzeby korzystać z assistance. Kiepskie łożyska kół, gówniane kolektory wydechu, zębatka SECVT (dzwięk starego diesla na wolnych obrotach), nienajlepiej zabiezpieczona przed korozj? rama i czasem gło?na praca przednich sprężyn w lagach... Poza tym nie mam żadnych zastrzeżeń do tego modelu.
RobB. Opublikowano 24 Września 2007 Opublikowano 24 Września 2007 Hihi, Robercie, nie przesadzaj. Czytam od lat forum Burgmana 650 i naprawde ten model nie jest az taki awaryjny .Na tej zasadzie moznaby znalezc wiele "wad" Silver Winga czy Tmaxa . Jesli wezmiemy pod uwage niedoscignione do dnia dzisiejszego rozwiazania techniczne w skuterach a zastosowane w AN650, to konkurencja wypada (nawet na rok 2007) naprawde blado . PS. Ja tam oprocz lozysk i wymiany zebatki powodujacej terkotanie nie jestem w stanie dopatrzyc sie "wad konstrukcyjnych". PS. A na stacyjke byla oficjalna akcja Suzuki, bez zadnego ukrywania, czego np. nie moge powiedziec o Yamasze . A dzięki Bigu za podpowiedĽ, zapomniałem o tych łożyskach Oj, co się nadymacie z Mariuszem, ja przecież nie piszę, że to złom tylko, że ma znane od lat wady, które jako? nie przeszkadzaj? Suzuki i powiela je w kolejnych niby odmłodzonych egzemplarzach! Zreszt? i Yamaha w "nowym" modelu też mnie zawiodła, czemu dałem wyraz na pi?mie Zreszt? Wy obaj, mięli?cie egzemplarze nieco młodszego rocznika, które jakby wydawały się trwalsze, nie eksploatowali?cie ich, też tak intensywnie, jak Dragon na którego do?wiadczeniach bazuję i baaardzo mu współczuję !YES Choć może niepotrzebnie bo Jego skuter odnawia się jak feniks z popiołu i po za tabliczk? znamionow? ma same nowe czę?ci No ale Go?ć jest z układu lubelskiego i serwisuje Mu skuter najlepszy (NAJLEPSZY !!!!) serwis w Polsce , nie powiem jaki bo i tak się agresywnie reklamuje Model B400 K7 potwierdził zreszt? takie odczucia, swoj? wpadk? z lipnym sprzęgłem. Tak, że spoko B650 nadal jest Rooler King, a że królowie też maj? wady ?! Pozdrówka RobB. I nie odbierajmy życia tak poważnie...przesun?ć czerwon? gałeczkę ?!
dr.big Opublikowano 24 Września 2007 Opublikowano 24 Września 2007 (...)Tak, że spoko B650 nadal jest Rooler King, a że królowie też maj? wady ?!(...) Zawsze "rozluznia" i rozbawia mnie okreslenie "krol skuterow" !YES . Jaki to krol? Po prostu duzy skuter... I staram sie dojrzec glownie zalety, a nie jedynie wady danego modelu . Edit (przepraszam, ze dopisuje tutaj): Bo spojrzmy pobieznie na kilka z nich : -zawieszenie z ktorym moze sie mierzyc jedynie Tmax -przestrzen bagazowa ktora moze sie mierzyc jedynie z Silverem -oswietlenie? wydaje mi sie, ze jedno z najlepszych -hamulce? moze sie mierzyc jedynie Tmax (i to ten z 3 tarczami, bo dwutarczowy przegrywa) -seryjne ogumienie? jedno z najlepszych -triptronic? zaden inny skuter tego nie ma -tryb normal- sport? zaden inny skuter tego nie ma -ruchoma szyba? ma dopiero GP800, anno koniec 2007 ... to tylko kilka punktow. PS. Ja tam o podobnych problemach z AN650 K6 i K7 naprawde nie czytalem, a przewija sie ich tam "kilka". "Dziadki" potrafia naprawde szybko jezdzic np. po Alpach, zwlaszcza ze te Burgmany, to ktores tam kolejne moto w ich dosyc dlugiej "karierze" 2oo . A czesc z nich jezdzila jeszcze na (dzisiaj) starych BMW, kiedy "japonii" nie bylo jeszcze w Europie . Czyli bedzie jakos lata 60- 70.
Administrator Artix Opublikowano 24 Września 2007 Administrator Opublikowano 24 Września 2007 Mi tam AN400 nie psul sie wcale, no dobra przepalaly sie zarowki i tyle !scooter W moim odczuciu bardziej awaryjny jest Silver Wing, niby duperele, tam regulator napiecia, gdzie indziej simering za 50 zl a roboty z wymiana na pol dnia. Jednak te wlasnie drobiazgi buduja opinie. Jesli chodzi o wykonczenie poszczegolnych elementow to tam gdzie widac w Hondzie jest OK, ale tam gdzie juz nie widac to tragedia. Wykonczenie niewidocznych detali na poziomie chinczyka. Nie ma skutera idealnego. Nie mniej czekam na np AN1100 !tut
Więcek Opublikowano 24 Września 2007 Opublikowano 24 Września 2007 Nie ma skutera idealnego. Nie mniej czekam na np AN1100 !scooter Artix na pewno popieram Ciebie w tym co piszesz o idealnym skuterze, ale czy tak od razu AN 1100, może tak zacz?ć od AN 900 !tut Pozdrawiam Więcek
Pollacco Opublikowano 24 Września 2007 Opublikowano 24 Września 2007 Witam, A ja chialem sie spytac gdzie jest wskaznik temteratury otoczenia w Burgmanie 650 k7? Moze cos przeoczylem ale nie naprawde nie wiem. pozdr.Pollacco
rudy_56 Opublikowano 24 Września 2007 Opublikowano 24 Września 2007 Osobi?cie do An650 Ex też nie miałem większysz zastrzeżeń, odgłosy z przekładni, czasami apetycik na olej, badziewne poszycie kanapy i wiecznie skrzypi?cy plastik z przodu. Poczekamy jeszcze rok !scooter Przez ten czas potestuje tmaxa, myslałem że już dzi? ale niestety pewnien egzemplarz z Gdańska wczoraj pogrzebał swoje szanse na nowy domek.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się