Klubowicze robson Opublikowano 8 Lipca 2007 Klubowicze Opublikowano 8 Lipca 2007 witam wszystkich przegl?daj?c ostatnio ogłoszenia o sprzedazy burgmanów k1 oraz k2 zauwazyłem rozbieżno?ć w wygl?dzie w/w modeli , a mianowicie kształt tylnej lampy. jak mi wiadomo k1 miały lampę jeszcze "starego typu", a k2 zwana przej?ciówk? lampę typu "mercedes", ale niektóre ogłoszenia przedstawiaj? k1 , który wygl?da jak k2 i w opisie jest , że to rocznik 2001.jak to wytłumaczyć?przecież k2 produkowano podobno dopiero od 2002 roku.czyżby jaka? " przej?ciówka przej?ciówki " ??? pozdrawiam - robson
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 8 Lipca 2007 Administrator Opublikowano 8 Lipca 2007 K2 produkowane od 2001 do 2002. W drugiej połowie 2000 roku An 400 wychodziły ze starym tyłem (K1), star? kanap? (K1) ale zegarami już od K2 (czarny cyferblat). Poza tym należy pamiętać, że czasem sprzedawca nie podaje roku produkcji tylko datę I-wszej rejestracji... więc może być K1 z 2001 roku choć rok produkcji będzie np. 2000 lub nawet 1999.
Klubowicze robson Opublikowano 8 Lipca 2007 Autor Klubowicze Opublikowano 8 Lipca 2007 witam ponownie Mariusz dzięki za wyja?nienie.domy?lałem się , że z tymi wersjami bywa tak jak w 4oo , ale teraz już wiem na co zwracać uwagę. pozdrawiam - robson
Andrysz Opublikowano 8 Lipca 2007 Opublikowano 8 Lipca 2007 Swego czasu interesowałem się kupnem skutera i brałem pod uwagę Suzuki K-2 i wdaje mi się, że ten model zasługuje na uwage znacznie bardziej niż K-1 (przeczytaj opis z testu na tej stronie). Nie tylko wygl?d zewnętrzny jest jego atutem ale również wyeliminowanie dolegliwo?ci jakie sprawiał użytkowmnikom K-1
PC800 Opublikowano 9 Lipca 2007 Opublikowano 9 Lipca 2007 Nieznajomo?ć tematu sięga tutaj głęboko. Na stronie opisuj?cej test modelu AN400 K7 we wstępnie pojawi?j? się takie bzdury. To samo w opisie historii modelu AN400. Trzeba rozróżnić trzy pojęcia: rocznik modelowy, rok produkcji oraz generacja modelu. Wortal Burgmania jest młody - bodajże 2003r. W tym wła?nie roku pojawił się AN400 K3 z układem wtryskowym. Autorzy arykułów z sobie tylko znanych powodów wyszli z założenia, że symbol K3 pojawił się jako oznaczenie trzeciej generacji (je?li można mówić o "generacji"?): K1 model w "starej budzie", K2 tzw. "mercedes" oraz K3 model z układem wtryskowym. Niestety nie byli oni obeznani z układem kodowym producenta. Każdy rocznik modelowy ma swój kod, pocz?wszy od roku 1980 była to litera A, 1981-B ... 1998-W, 1999-X, 2000-Y, 2001-K1, 2002-K2 ... 2007-K7. Aby nie być gołosłownym, wystarczy zajrzeć do tzw. mikrofilmów (fiszek) w dowolnym ASO, a więc podstawowe Ľródło przy zamawianiu czę?ci. Ponieważ jest możliwo?ć obejrzenia online takich materiałów podaje link. http://www.pieces-suzuki.com/suzuki-identi...=an400&langue=3 WyraĽnie widać, że model 1999 i 2000 to tzw. "stara buda" i jest oznaczenie AN400X, AN400Y. Roczniki modelowe 2001 i 2002 to odpowiednio K1, K2 czyli "merceses". Inne Ľródło, wortal burgania.de Tutaj technika modelu K1 i K2 http://burgman1.portali.de/index.php?optio...d=78&Itemid=112 Tutaj dla kontrastu model Y http://burgman1.portali.de/index.php?optio...d=77&Itemid=111 Dla utrwalenia jeszcze jedno Ľródło online: http://www.suzukicycles.org/Burgman-series...0-Burgman.shtml No jeszcze jedno ważne i wiarygodne Ľródło http://www.repairmanual.com/motorcycles/0/62 Wystarczy wybrać model i zobaczyć, że nie tylko AN400 ma oznaczenie X, Y, K1, K2 itd, lecz wszystkie Suzuki. Warto byłoby nie wprowadzać przyszłych i obecnych użytkowników AN400 w bł?d i zaktualizować przede wszystkim opis tego modelu.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 9 Lipca 2007 Administrator Opublikowano 9 Lipca 2007 Oznaczenie An 400 K1 nie jest bzdur? tylko tak potocznie okre?laj? w/w model użytkownicy ale także komisy, po?rednicy czy serwisy (tak, to nie pomyłka) Suzuki w Polsce i nie tylko. Faktem jest (i wiemy o tym), że w/g serwisówek Burgman 400 z 1999 roku to model "X" a 2000 "Y" ale nikt tego okre?lenia nie używa. Po prostu tak każdy łatwiej kojarzy modele. Tutaj przykłady: Ogłoszenie Opis w którym porównuje się K1 do K3 Bardzo podobna sytuacja jest z Burgmanem 650 z roku 2002. Nikt nie mówi na niego K3 bo to rok 2002 (start produkcji maj. Pierwsze egzemplarze trafiły do salonów w wakacje 2002). Często pojawia się w ASO dyskusja z klientem i nikt do końca nie wie jaki to model... prawda jest taka, że kodowo jest to K3. Na gruncie 4oo też zdarzaj? się takie konfliktowe sytuacje. Passat produkowany w latach 2001- 05 potocznie nazywany jest B6 choć s? tacy, którzy mów? na niego B5 FL. W jednym serwisie więdz? co to jest B5 FL a drudzy będ? się upierać z cał? stanowczo?ci?, że to B6. Mam znajomego, który założył się w serwisie z go?ciem o równowarto?ć zamawianych czę?ci... nie pamiętam kto wygrał bo podobno obaj mieli racje Dlatego w ASO, podczas zamawiania czę?ci najważniejszy jest nr. VIN i nikt nie pyta czy to X, Y czy K1, K2 i chyba tak jest najpewniej. Poza tym jak nazwać model An 400 K1 z zegarami od K2? a wychodziły takie fabrycznie po wakacjach 2000 roku Innym dziwnym przykładem jest dopiero co testowany przez nas Burgman 400 K7. Pierwsze egzemplarze zjechały z ta?m pod koniec 2005 roku. PóĽniej produkowane były przez cały poprzedni rok oraz aktualny. Wszystkie maj? oznaczenie kodowe K7 mimo, że rok produkcji mog? mieć np. 2006 .
drzewo Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 Nie kumam tego wszystkiego! Ja właśnie kupiłem Burgmana 400 z usa. W dokumentach wpisane ma oznaczenie K3 i rocznik 2006. Jak to możliwe?
Sympatycy szorstki Opublikowano 24 Września 2009 Sympatycy Opublikowano 24 Września 2009 Bo przez te lata, od 2003 roku, właśnie ten model był produkowany. To K3 oznacza model, a nie rok produkcji. Dopiero w 2007 pojawił się nowy model - K7... !wolf pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się