Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Historia Kymco


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

na pewno nie masówka za 5 000-10 000€ !scooter choćby najoryginalniej wyposażona.

pozostaje ewentualnie własna inicjatywa w poprawianie fabryki...

w końcu kto powiedział, że nie mozna mieć kryształowych luster w skuterze, czy manetek obci?ganych skóra węża :D

Opublikowano

Oczywiscie, w koncu dlatego mozemy ogladac przerobki skuterow, warte wielokrotnosc ich poczatkowej wartosci :D .

Jednak sa ludzie na swiecie, dla ktorych 10- cio litrowy kanister wypelniony woda jest skarbem...

I chyba "czasami" warto o tym pamietac !scooter .

PS. Widze ze calkowicie zszedlem z tematu... A mialo byc o historii Kymco...

Opublikowano

tak to bywa - rozmowy ludzi maj?cy pewne horyzonty często s? wielopłaszczyznowe - choć rozumiem ten samokrytyczny ton :D

a rozmowa wci?ż traktuje o Kymco - w końcu może to metoda na te sprzęty - własna ingerencja i kultura techniczna. bo pewnie główna wada polega na tym, że nie s? tak idioto-odporne jak japońska konkurencja.

Opublikowano

proszę nie odczytajcie tego jako zło?liwo?ć, ale na forum ci?gle czytam o problemach Burgmanów czy Silwera, więc z t? jako?ci? różnie bywa :D

to nie s? motocykle jak np. Honda CX 500, której egzemplarze do dzi? jeżdż?, czy Goldas (zreszt? produkowany chyba w USA jeżeli się nie mylę), poza tym mam wrażenie, że japończycy oddali pole w zakresie skuterów, ogólnie niedużo modeli a szczególnie w Polsce i szczególnie Honda :P

czy w tym wypadku można mówić o rozwoju w tej dziedzinie?

przyszło?ć i tak należy do Taiwanu i oczywi?cie Makaronu :D

Opublikowano
proszę nie odczytajcie tego jako zło?liwo?ć, ale na forum ci?gle czytam o problemach Burgmanów czy Silwera, więc z t? jako?ci? różnie bywa :D

to nie s? motocykle jak np. Honda CX 500, której egzemplarze do dzi? jeżdż?, ...mam wrażenie, że japończycy oddali pole w zakresie skuterów, ogólnie niedużo modeli a szczególnie w Polsce  i szczególnie Honda

przyszło?ć i tak należy do Taiwanu i oczywi?cie Makaronu :D

z tym to różnie można interpretować - o X-ach też było niemało...teraz ma niewielu ludzi, bo wyszły i dlatego o nich cisza.

czy to znaczy że s? bezawaryjne? nie...

w zasadzie prawda z Hond? i jej skuterami w Polsce.

jednak odpowiedĽ na to pytanie czy powód sytuacji sam powiniene? znać najlepiej -

czy popyt wyznacza podaż czy na odwrót? i czy podaż nie jest uwarunkowana szacunkowym zyskiem?

my nie mamy takiego rynku jak Włosi i dlatego jeste?my brzydko mówi?c pomijani choć Yamaha czy Suzuki ma do?ć bogat? ofertę tego segmentu.

Opublikowano

Temat ten przypomina mi trochę pogawędkę o wyższo?ci |wi?t Bożego Narodzenia nad |więtami Wielkanocnymi :D .

Prawda niestety jest taka czy Kymco się chwali jakimi? kontaktami /kooperacjami czy nie to tak czy siak wiedzie prym w sprzedaży skuterów50-500 cm na ?wiecie, dorównuj?c takim potentatom jak Suzuki, Yamaha, Piaggio itp.

U nas na rynku bezkonkurecyjnie jest liderem i idę o zakład że sprzedało napewno więcej niż yamaha .... a już z pewno?ci? więcej niż Honda (słyszałem niepotwierdzone informacje że Honda sprzedała w Polsce jedynie 3 szt. Silverwingów).

Kolejka oczekuj?cych na now? dostawę Kymco - New Dink i Xciting jest już spora a fabryki Kwang Yang Co. nie nad?żaj? z rosn?cym popytem na ich produkty w Grecji,Włoszech a nawet Stanach Zjednoczonych.

Wnioski nasuwaj? się same jak to taki szit i tajwan bez tradycji to czemu się tego tyle sprzedaje na całym ?wiecie ..... My nie doceniamy na?miewamy się i szukamy haka na ich firmę. Czy to aby nie żal niektórych Co przepłacili z nadziej? kupna lepszego mocno markowego a okazał się wielkim „G” na 2oo.

Kiedy? wszyscy opluwali Majonowego Atlantica …. I Co ten przejeĽdził na pewno ponad 40000 km bez jakichkolwiek napraw a przecież to też „G…ana” włoszczyzna.

My?lę że akurat Kymco jest przykładem firmy rodem z Chin daj?cej pozytywny przykład firm produkuj?cych dobre produkty za niewielk? cenę tworz?cych zdrow? konkurencję dla potentatów.

Opublikowano
Wnioski nasuwaj? się same jak to taki szit i tajwan bez tradycji to czemu się tego tyle sprzedaje na całym ?wiecie .....

... Czy to aby nie żal niektórych Co przepłacili z nadziej? kupna lepszego mocno markowego a okazał się wielkim „G” na 2oo.

My?lę że akurat Kymco jest przykładem firmy rodem z Chin daj?cej  pozytywny przykład firm produkuj?cych dobre produkty za niewielk? cenę tworz?cych zdrow? konkurencję dla potentatów.

Nic dodać - nic uj?ć.

sam odpowiadasz czemu jest taki popyt na te produkty - s? tanie.

nawet nam ich ceny wydaj? sie niskie - więc w przytoczonych krajach s? one dużo atrakcyjniejsze,a ich jako?ć co wszyscy podkre?laj? jest lepsza od marketowych.

zreszt? nie zdziwiłbym sie gdyby nawet na ich rynki te produkty miały inn? jako?ć.

a miewałem już tego przykłady, na bardziej prozaicznym polu...

Opublikowano

pytanie:

czy kymco jest tanie :)

czy yamaha za droga w stosunku tego co oferuje :)

kupiłem swojego czasu u dealera majesty 125 za 16.500 zł!!!

teraz uważam, że po prostu przepłaciłem, skuter nawet nie japoński tylko hiszpańsko-włoski, bardzo fajny, ale, wła?nie było dużo ale i nie był bezawaryjny, sprawiał ci?głe problemy, drobne ale uci?żliwe B)

ponadto kierownictwo yamahy i hondy w polsce sprawia wrażenie jakby ich rynek skuterów w polsce nie interesował :)

wystarczy popatrzeć na ich "paletę" produktów na nasz rynek whist

a co do jako?ci, to wydaje mi się, że każdy z producentów ma buble :) i każdy ma swoje cudowne dzieci :)

istotnym jest fakt, że kymco ma spor? paletę modeli, po dobrej cenie i w dobrej jako?ci :)

ja Ľle japońców nie oceniam jako cało?ci, tylko faktem jest, że nie wykazuj? oni zbyt dużego zainteresowania rynkiem polskim w sektorze skuterów (szczególnie honda)

Opublikowano

spójrz na to w szerszym aspekcie.

wysnuwasz wnioski dotycz?ce np. Yamahy po jednym swoim egzemplarzu,przy Kymco używasz ogólników - spora paleta, choć też użytkujesz tylko jedn? sztuke. nic bardziej mylnego. oczywi?cie mam ?wiadomo?ć, że pewnie twoje wykształcenie jest o profilu humanistycznym, a nie technicznym, jednak postaraj sie nie zawężać sobie tym horyzontu.

chodzi nie o pojedyncze wypadki tylko o całokształt.

nie można (no, dobrze - nie powinno się :lol:) oceniać Ľle np. Yamahy, bo miałe? jeden model z drobnymi jak napisałe? wadami. zreszt? pamiętam twoje wypowiedzi - w pewnej mierze usterki wynikały z niedbało?ci serwisów w których dokonywałe? przegl?dów. to oczywi?cie nie twoja wina, jednak nie powinno sie tego zrzucać na markę.

z X-em też miałe? pewne przeboje - choć chyba na forum było o tym ciszej.

co innego oceniać model - co innego markę.

Kymco ma rzeczywi?cie sporo medali, rzeczywi?cie w niewygórowanych cenach, ale chyba w adekwatnej do ceny jako?ci.

dobre i tanie nie istnieje - tylko stosunek zalet i wad w pryzmacie do tego ile jeste?my w stanie zapłacić.

okre?lenie jako?ci marki nie wyznaczaj? pojedyncze sztuki tylko ilo?ć napraw serwisowych danego modelu.

PS

pewnie jeszcze poczekam na ugruntowanie się Kymco na rynku polskim (nie mylić z europejskim)

i pewnie za jaki? czas wyzbęd? się całkowicie typowych wpadek, i wtedy kto wie <_<

Opublikowano
spójrz na to w szerszym aspekcie.

wysnuwasz wnioski dotycz?ce np. Yamahy po jednym swoim egzemplarzu,przy Kymco używasz ogólników - spora paleta, choć też użytkujesz tylko jedn? sztuke. nic bardziej mylnego. oczywi?cie mam ?wiadomo?ć, że pewnie twoje wykształcenie jest o profilu humanistycznym, a nie technicznym, jednak postaraj sie nie zawężać sobie tym horyzontu.

chodzi nie o pojedyncze wypadki tylko o całokształt.

nie można (no, dobrze - nie powinno się <_<) oceniać Ľle np. Yamahy, bo miałe? jeden model z drobnymi jak napisałe? wadami. zreszt? pamiętam twoje wypowiedzi - w pewnej mierze usterki wynikały z niedbało?ci serwisów w których dokonywałe? przegl?dów. to oczywi?cie nie twoja wina, jednak nie powinno sie tego zrzucać na markę.

z X-em też miałe? pewne przeboje - choć chyba na forum było o tym ciszej.

co innego oceniać model - co innego markę.

Kymco ma rzeczywi?cie sporo medali, rzeczywi?cie w niewygórowanych cenach, ale chyba w adekwatnej do ceny jako?ci.

dobre i tanie nie istnieje - tylko stosunek zalet i wad w pryzmacie do tego ile jeste?my w stanie zapłacić.

okre?lenie jako?ci marki nie wyznaczaj? pojedyncze sztuki tylko ilo?ć napraw serwisowych danego modelu.

PS

pewnie jeszcze poczekam na ugruntowanie się Kymco na rynku polskim (nie mylić z europejskim)

i pewnie za jaki? czas wyzbęd? się całkowicie typowych wpadek, i wtedy kto wie :D

piszesz, że usterki były z winy serwisów - AUTORYZOWANYCH YAMAHA - więc co nie jest to wina marki? :D

poza tym nie chciałbym pisać listy usterek majesty - duża - ale jako pasjonat przeszedłem nad tym do porz?dku :lol:

fakt moje wykształcenie to zarz?dzanie, nie techniczne, ale byłem nr 1 w dużej firmie PRODUKCYJNEJ i to także na potrzeby przemysłu motoryzacyjnego, więc ten argument odpada, sczególnie przy ostatnim poziomie niektórych uczelni technicznych :lol:

ogólnie w/g mojej skromnej humanistycznej oceny - japonia w skuterach nie jest japoni? !TAZ

Opublikowano
piszesz, że usterki były z winy serwisów - AUTORYZOWANYCH YAMAHA - więc co nie jest to wina marki? ;)

poza tym nie chciałbym pisać listy usterek majesty - duża - ale jako pasjonat przeszedłem nad tym do porz?dku :D

fakt moje wykształcenie to zarz?dzanie, nie techniczne, ale byłem nr 1 w dużej firmie PRODUKCYJNEJ i to także na potrzeby przemysłu motoryzacyjnego, więc ten argument odpada, sczególnie przy ostatnim poziomie niektórych uczelni technicznych :D

ogólnie w/g mojej skromnej humanistycznej oceny - japonia w skuterach nie jest japoni? <_<

co sobie pogadamy to nasze :lol: :lol: !TAZ - ważne żeby w efekcie na naszym rynku pojawiały sie pojazdy z atrakcyjn? dla Nas cen? i dobrej jako?ci :P

Opublikowano
piszesz, że usterki były z winy serwisów - AUTORYZOWANYCH YAMAHA - więc co nie jest to wina marki? <_<

poza tym nie chciałbym pisać listy usterek majesty - duża - ale jako pasjonat przeszedłem nad tym do porz?dku :D

fakt moje wykształcenie to zarz?dzanie, nie techniczne, ale byłem nr 1 w dużej firmie PRODUKCYJNEJ i to także na potrzeby przemysłu motoryzacyjnego, więc ten argument odpada, sczególnie przy ostatnim poziomie niektórych uczelni technicznych :D

ogólnie w/g mojej skromnej humanistycznej oceny - japonia w skuterach nie jest japoni? ;)

co sobie pogadamy to nasze :lol::P:lol: - ważne żeby w efekcie na naszym rynku pojawiały sie pojazdy z atrakcyjn? dla Nas cen? i dobrej jako?ci :P

ogólnie wszystkie mi się podobaj? :)

tylko szkoda, że tak mało maksiskuterów jest w kraju, może trzeba by dzisiejsz? młodzież jeżdż?c? na 50 zaszczepiać już teraz ide? - bo oni id? póĽniej na motocykle !TAZ

Opublikowano
ogólnie wszystkie mi się podobaj? :lol:

tylko szkoda, że tak mało maksiskuterów jest w kraju, może trzeba by dzisiejsz? młodzież jeżdż?c? na 50 zaszczepiać już teraz ide? - bo oni id? póĽniej na motocykle :lol:

wprawdzie robimy trochę OT, ale może trzeba by tak jak z np. piłk? nożn?.

Spróbować w naszych regionach skupiać młodych ludzi przy oddziałach klubowych i krzewić skuteryzm w narodzie <_<

Opublikowano

dokładnie, może na nasze spotkania trzeba by zapraszać jako sympatyków młodzież 50, tak naprawdę to niektórzy po tunningu ganiaj? nasze 125 ;)

Opublikowano

spokojnie ganiaj? - nie dalej jak w zeszłym tygodniu na Toruńskiej jechała parka na - z wygl?du i rejestracji 50-ce ;).

jechali przede mn? więc dopiero w okolicach 100-ki zacz?łem do nich dochodzić i potem wyprzedzać.. ;)

PS

dla czepialskich i przepisowych - ta 100-ka to stopnie Celcjusza płynu chodniczego ;)

Opublikowano

na 50-tce jeĽdzi ze mn? kole? i idzie równo do 80 km/g, trochę pod górkę mu słabnie, ale można wytrzymać ;)

razem wybrali?my się w Góry |więtokrzyskie i dał radę, a byłem ja na ex i kolega na helce ;)

ale oczywi?cie ta 50 to .............................Kymco b&w po małym tunningu, a kierowca waży 105 kg! ;)

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Odgrzeje co nieco :unsure: , Kymco produkuje silnik do polprofesjonalnego enduro BMW G450X i sam ten fakt mowi naprawde wiele...

BMW <-> Kymco, kto by pomyslal...

I to firma ktora do dzisiaj wytwarza moto jedynie w Niemczech, bez ucieczki do krajow o nizszych kosztach produkcji.

PS. Honda produkuje calkiem fajny skuterek o nazwie Aviator (100ccm) na rynek indyjski w cenie 2400 zl (to tak odnosnie zarzutu ze Kymco "jest tani") :) .

Gość Don Senior Malina
Opublikowano

jezdze na kymco s9 i musz szczerze przyznac ze nie widze oprocz ceny roznicy w osiagach itp w porownianiu do 'sportowych' 50ek ze 'starej szkoły'

co do młodzieży co idzie póĽniej na motocykle...w te wakacje zrobie prawo jazdy kat.A i w dalej bede latal na skuterach....no ale może ja już nie jestem młodzież :unsure:

  • Sympatycy
Opublikowano

Pablos, tylko jedna sprawa - bo ci?gle mylisz Tajwan z Chinami. Różnica pomiędzy nimi może nie jest tak duża jak pomiędzy Kore? Południow? a Północn?, ale bardziej przypomina czasy NRD i RFN. Tajwan to NIE s? Chiny (chociaż używaj? nazwy Republic of China) - szczególnie w kontek?cie gospodarczym. To tak jakby? powiedział kiedy? ze Hongkong to Chiny. Inna sprawa, że nie zdziwiłbym się, gdyby Tajwańczycy produkowali co? w Chinach (np. podzespoły) ale mylenie produktów chińskich i tajwańskich to bł?d.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

wracaj?c do dyskusji o Kymco:

kolejny sezon bez awarii ;) zacz?ł się !tut

a co do japońców, to muszę wyrazić subiektywn? opinię o Burgmanie 400, na którym jeĽdziłem ostatnio dzięki uprzejmo?ci dealera:

w porównaniu do Excitinga - tragedia ;)

nisko się siedzi, do?ć niewygodnie

nie przy?piesza (co? jak turbodziura) ;)

ale za to:

lepiej ułożona kiera

większy bagażnik

po jazdach cieszę się, że wybrałem Kymco - dla mnie dużo lepszy :lol:

pozdrawiam kolegów na burgmanach

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Fajne te dyskusje w tym temacie. Niezla prowokacja. !sciana

Ja uwazam ze nie nalezy oceniac wszystkich produktow tej firmy ze wzgledu na rodowod.

Jak kupilem uzywanego B&W 125. I jestem bardzo zadowolony. Na liczniku 46 tys. km. Co do jakosci wykonania, to uwazam ze jest naprawde przyzwoita i na prawde nie da sie jej porownac do tanich produktow zza wielkiego muru.

Ale o tym trzeba sie przekonac osobiscie, a nie bazowac na plotach.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

apropos Kymco to ostatnio byłem w Motorlandzie i mechanik bardzo polecał People S 250 jako sprzęt uniwersalny, mówił że ogólnie lepszy produkt od Excitinga. Mój ZX też był kupiony używany i daje jako? radę pomimo przeróbek dokonanych przez poprzedneigo wła?ciciela, którę maj? swoje dobre (np. większy cylinderek) i złe storny (tłumik zamiast wymienić, pomalował), mam nadzieję, że jeszcze kilka miesięcy wytrzyma a potem przesiadka na co? większego chociaż chyba nie Kymco - jako? tak mi się nie wygodnie na tym siedzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...