Gość Raq Opublikowano 15 Czerwca 2007 Opublikowano 15 Czerwca 2007 Działno?ć, a w zasadzie rejestracja firmy od 1963 ale pierwsza fabryka dopiero w 1970. http://www.kymco.com/us/about/history/hist...SY=1968&EY=1972 absolutnie zadnej wzmianki o jakiejkolwiek współpracy z Hond? a jest to podstawowa sprawa czym mogliby sie chwalić. jak popatrzeć na gdzie maj? umiejscowione fabryczki to też nie napawa optymizmem w dalszej czę?ci strony z informacjami gdzie składaj? skutery.np http://www.kymco.com/us/about/group/group.asp poza tym to była pocz?tkowa fabryka podzespołów - nie mieli żadnego do?wiadczenia w projektowaniu motocykli czy skuterów nie udało mi się znaleĽć pojazdów z ich znakiem z lat 70, 80 a chwal? się, że w 13 lat wyprodukowali - no wła?nie jaki? bł?d - 100000? czy milion? http://www.kymco.com/us/about/history/hist...SY=1983&EY=1987 w 1989 powstaje rozbudowane R&D centrum a w dwa lata poĽniej tor testowy. czyli wcze?niej nie testowali? ale to drobiazg i wła?ciwa (chyba) informacja - 1992 - start marki KYMCO http://www.kymco.com/us/about/history/hist...SY=1988&EY=1992 a pierwsze informacje i jakichkolwiek produktach mamy w '95 http://www.kymco.com/us/about/history/hist...SY=1993&EY=1997 czyli '92-'95 a nie '63, ale to częsta medota manipulacji faktami w tamtym rejonie. po prostu inna mentalno?ć. trudno znależć rzeczywiste informacje, a po kilku-kilkunastu latach nikt nie będzie pamiętał, że 1963 to rok zawi?zania firmy na nie powstania marki czy rozpoczęcia produkcji własnej. zreszt? w 1963 to japończycy "schodzili z drzewa" co było w chinach/na tajwanie aż trudno sobie wyobrazić. specyficzny region, a to tylko archiwum kreowanej przez firmę strony - przy prztoczeniu info z niezależnych Ľródeł start marki KYMCO umiejscowiłby się na rok 1996 podaję oczywi?cie tylko zapiski z anglojęzycznej oficjalnej strony producenta, na której można znaleĽć błędy - w sumie nie ?wiadczy to dobrze o wytwórcy i nie jest to wiarygodne. Szorstki - dostęp do technologii, a wytłuczone maszyny po 30 latach eksploatacji to dwie różne rzeczy. No i Polskie sity to jedno - a międzynarodowa informacja to co? innego.
Mario Opublikowano 15 Czerwca 2007 Opublikowano 15 Czerwca 2007 Czyli co Kymco i Honda to takie same brednie jak to co sprzedaj? handlarze chińszczyzn?, ze w kazdym chiczyku jest silnik yamahy ?
Sympatycy szorstki Opublikowano 15 Czerwca 2007 Sympatycy Opublikowano 15 Czerwca 2007 Raq, nie przesadzasz przypadkiem ? A tak po prawdzie, Twoje wnioski po pobieżnej lekturze internetu s? błędne a nawet tendencyjne ! Więcej wysiłku i nie stawiałby? takich "jednostronnych" tez. "...Wytwórnia Kwang Yang Motor Company czyli w skrócie KYMCO została założona w 1963 roku w kooperacji z Honda Corporation. Przez 30 lat do 1993 r. KYMCO był producentem motocykli i skuterów na licencji Hondy oraz dostawc? czę?ci dla japońskich fabryk największego ?wiatowego wytwórcy jedno?ladów. Od 1993 r. wszystkie pojazdy wytwórni firmowane s? mark? KYMCO, ale technologia KYMCO ?ci?le bazuje na technologii Hondy. Obecnie KYMCO jest największym tajwańskim producentem skuterów, motocykli i ATV. W 1998 r. akumulowana produkcja wytwórni osi?gnęła ilo?ć 6 milionów sztuk..." - "łyso" ? Nie jest chyba tak? zł?, marka, która bazuje na technologii takiego potentata jak HONDA ? Nie ma porównania jako?ć KYMCO z jak?kolwiek "mark?" przywożon? do Polski w kontenerach z Chin. A ew. tożsamo?ć jako?ci i technologii chińskich skuterów i Kymco, można wywnioskować z Twojej wypowiedzi. Nie jestem w tych sprawach guru, ale każdy z tej grupy potwierdzi Ci moje słowa. pzdr BTW: Może wytnij sporn? czę?ć swojej wypowiedzi z działu "IMPREZY", jak i ja wyci?łem.
Sympatycy m@rkiz Opublikowano 15 Czerwca 2007 Sympatycy Opublikowano 15 Czerwca 2007 Raqu - do czego zmierzasz w tym temacie? Historia Kymco w Polsce (moja )wersja Burzliwe dzieje Księcia Pablosa I z plemieniem Xciting Równie intensywne potyczki Murgrabiego W?skiego ze zbójem Dinkiem Epoka M@rkiza Żelaznego - Kwang Yang opanowany.... W międzyczasie Rycerz Szorstki ujeĽdził 9-tke...
Gość Raq Opublikowano 15 Czerwca 2007 Opublikowano 15 Czerwca 2007 edit: Historia Kymco w Polsce (moja )wersja "wydaje się", że historia i to nie tak odległa nie powinna mieć autorskich wersji Szorstki - nie łyso i KYMCo na żadnej technologii HONDY nie bazuje. Pokaż mi potwierdzenie Twoich "rewelacji" o tej współpracy. nawet Kymco się tym nie chwali na stronie. Ja oczywi?cie jestem w stanie zrozumieć pobudki i chęć znalezienia korzeni w uznanej marce, ale metody w stylu - jak będziemy długo powtarzać to się sprawdzi, do mnie nie przemawiaj?. zresztę nie o to mi chodzi. Zauważ, że ustosunkowałe? się w swojej odpowiedzi nie do moich słów tylko do tego co sobie z nich wywnioskowałe? : A ew. tożsamo?ć jako?ci i technologii chińskich skuterów i Kymco, można wywnioskować z Twojej wypowiedzi. ja się przede wszystkim czepiłem rzekomej historii i roku 1963 co jest nie prawdziwe. i zwróć tylko uwagę że Tajwan to też CHINY i chinskiego rz?du jurysdykcja!!!!!!! choć wniosek - cóż - chyba jednak słuszny. jako?ć tych wyrobów jest lepsza niż sprzętu marketowego - to nie ulega w?tpliwo?ci, bo jak wszędzie s? marki lepsze i gorsze. jednak sam Markiz zauważasz - jak kto? tym ostro jeĽdzi to zaraz co? wyłazi. Jak dosiada Kymco kto? powiedzmy - oszczędnie zbudowany(żarcik oczywi?cie) - to Kwang opanowany i tu jest sekret. Jak się tym jeĽdzi pamiętaj?c sk?d to jest - to może i wytrzymać sporo, ba zdarz? się pewnie egzemplarze które pojada wiele tysięcy bez awarii - jednak na pewno 2x szybciej pójda czę?ci eksploatacyjne. Jednak dla mnie firma która buduje wizerunek na chwytach marketingowych to nie to samo co Yamaha, Suzuki, Kawasaki czy HONDA. a nie zastanawiacie się sk?d się bierze cena takiego pojazdu? czy my?licie, że udział różnicy roboczo-godziny ma taki wpływ? NIE - to użyte materiały i czas po?więcony na badania podnosz? cenę, ale i jako?ć zarazem. Mój post jest po?rednio spowodowany wła?nie tym o czy wspomniał Mario - gdzie nie wejdę popatrzeć na chińskie skuterki, bo na prawdę chciałbym aby były dobrej jako?ci za nisk? cenę - to słyszę - Panie to ma silnik od HONDY a to to od YAMAHY, kur... ile mozna...przecież to obok tych marek nawet na ?wiatłach nie stało... nie chce nikogo przekonywać ani dyskutować - po prostu przelałem swoje przemy?liwania na forum. nie chce nikogo dyskryminować ze względu na to co posiada - zreszt? pewnie większo?ć posiadanych przez Was Kymco było droższa od mojego sqta. Każdy ma prawo posiadać to co może i chce, ale budowanie marki na mijaniu się z prawd? niezbyt mi się podoba. Oczywi?cie każdy producent ma lepsze i gorsze modele, ale pojazdy HONDY czy YAMAHY to się wykopuje w pokładach węgla w porównaniu z KYMCO. TAF
maciejbilu Opublikowano 15 Czerwca 2007 Opublikowano 15 Czerwca 2007 A ja tak z ciekawosci wlazlem na chinska (czy tez tajwanska) wersje strony KYMCO... okazuje sie ze chlopaki robia troche wiecej modeli o ktorych nie mialem zielonego pojecia...http://www.kymco.com.tw/products/products.asp Tylko nie czytajcie tych krzaczkow.... P.S. Cholera wie dlaczego Yamahy, Hondy itp. sa o tyle drozsze. Materialy na pewno tez, ale tu wchodzi tez polityka marketingowa....bla bla bla... a co do jakosci...no. Duzy Burgi niby drogi, ale z postow wynika ze wcale nie niezawodny... Mysle ze sporo sie liczy od techniki wykonania. Tzn. moze byc z gorszych materialow, ale odpowiednio wykonany i dobrany do parametrow nie ustapi niezawodnosci tym lepszym materialom... Tyle moim skromnym zdaniem. Pozdro Maciej "Bilu"
Sympatycy szorstki Opublikowano 15 Czerwca 2007 Sympatycy Opublikowano 15 Czerwca 2007 Szorstki - nie łyso i KYMCo na żadnej technologii HONDY nie bazuje.-------------- i zwróć tylko uwagę że Tajwan to też CHINY i chinskiego rz?du jurysdykcja!!!!!!! Dobra, Raq, spadłem z krzesła i odechciało mi się trochę z Tob? dyskutować... Czyja jurysdykcja ??? Rz?du ChRL ??? Taiwan to Chiny, ale tylko z politycznego punktu widzenia jego władz, nieuznaj?cych komunistycznego reżimu ChRL... Nie chcę prowokować kolejnej "ciekawej" dyskusji o wyższo?ci jednych ?wi?t nad drugimi, jednego rodzaju kasku nad innym czy jednego producenta nad drugim. Zwłaszcza, że nie widzę szans na przekonanie Cię, że nie wszystko co z tamtego regionu to goowno. cyt. Raq: "...ale to częsta medota manipulacji faktami w tamtym rejonie. po prostu inna mentalno?ć. trudno znależć rzeczywiste informacje, a po kilku-kilkunastu latach nikt nie będzie pamiętał, że 1963 to rok zawi?zania firmy na nie powstania marki czy rozpoczęcia produkcji własnej. zreszt? w 1963 to japończycy "schodzili z drzewa" co było w chinach/na tajwanie aż trudno sobie wyobrazić. ..." żegnam ozięble BTW: Skoro "nie bazuje na żadnej technologii Hondy" to ciekaw jestem sk?d wzi?ł się silnik mojej popierdółki Popytaj fachowców, może się dowiesz...
Gość Raq Opublikowano 15 Czerwca 2007 Opublikowano 15 Czerwca 2007 ...dobrany do parametrow ... sorki, że takie wycięcie, ale wła?nie ten kawałek zawiera główn? my?l - racjonalizm we wszystkim. co do "techniki wykonania" trudno się do tego ustosunkować bo....nie ma czego? takiego w technice. Może być natomiast zastosowana technologia wykonania danego elementu i tu pole do popisu jest spore choć nigdy gorsze nie może być lepsze od lepszego edit to ciekaw jestem sk?d wzi?ł się silnik mojej popierdółki pewnie kupili jak pojechali "na saksy" do Japonii, u siebie po powrocie rozebrali, stwierdzili, że zrobi? PRAWIE tak samo i już pojazd gotowy to tylko żarty oczywi?cie
Siodel Opublikowano 15 Czerwca 2007 Opublikowano 15 Czerwca 2007 Skoro "nie bazuje na żadnej technologii Hondy" to ciekaw jestem sk?d wzi?ł się silnik mojej popierdółki Popytaj fachowców, może się dowiesz... Jak jeĽdzili?my Runnerem (z Dacj?) to kolega Daro kupił sobie s9. Nie powiem całkiem fajny sprzęcik i spoko. Jedna rzecz mnie zawsze ciekawiła każdy mówił, że silnik w S9 jest z Hondy Bali i nawet w to uwierzyłem ( osi?gi i wytrzymało?ć), tylko małe, ale Balik chłodzony jest powietrzem a S9 ciecz?. Więc ja wierze, że S9 ma podzespoły bazuj?ce na, Hondzie ale z tym Balikim to lekka ?ciema, może tłok, wał, gaĽnik, zasilanie w paliwo i powietrze, ale karter,głowica i cylinder to już inna bajka.
pablos Opublikowano 15 Czerwca 2007 Opublikowano 15 Czerwca 2007 Skoro "nie bazuje na żadnej technologii Hondy" to ciekaw jestem sk?d wzi?ł się silnik mojej popierdółki Popytaj fachowców, może się dowiesz... Jak jeĽdzili?my Runnerem (z Dacj?) to kolega Daro kupił sobie s9. Nie powiem całkiem fajny sprzęcik i spoko. Jedna rzecz mnie zawsze ciekawiła każdy mówił, że silnik w S9 jest z Hondy Bali i nawet w to uwierzyłem ( osi?gi i wytrzymało?ć), tylko małe, ale Balik chłodzony jest powietrzem a S9 ciecz?. Więc ja wierze, że S9 ma podzespoły bazuj?ce na, Hondzie ale z tym Balikim to lekka ?ciema, może tłok, wał, gaĽnik, zasilanie w paliwo i powietrze, ale karter,głowica i cylinder to już inna bajka. I tu się wtr?cę : Maćku S9 jest w wersji LC i AC i wła?nie wersja AC jak i kilka innych pojazdów z tej grupy posiada LICENCYJNY SILNIK - zaznaczyłem licencyjny a nie Hondy .... Raq co do reszty pochodzenia patrz wyżej to była licencja a nie fabryka Hondy ... w zamian za udostępnienie licencji Honda miała tani? siłę "robocz?" Kymco robiło dla nich niektóre podzespoły i ?miem twierdzić że jakby pogmerać u Ľródeł to mogło by się okazać ,że kilka elementów helenki czy Pantheona pochodzi wła?nie z fabryki Kymco. Tak samo jest w przypadku Xcitinga .... mnóstwo czę?ci pochodzi od znanego producenta dobrych motocykli zwanych : KTM sk?d te czę?ci w xcitingu zapytacie .... bo nie wszystko Kymco samo jeszcze potrafi zrobić albo poprostu się nie opłaca. Kymco jako?ć: I tu znowu będę się spierał w czym jest gorszy ... u mnie plastiki się nie ruszały po 2 latach nawet i kilkukrotnym ich ?ci?gnięciu.... za? Burgmany - takie markowe i dobre i co ????? lata cały zadek 650 -tce Mario niech opowie o Yamaszce --- jak to czacha lata cała pomiędzy reflektorami.... Nowy wspaniały K7 400 - lec? sprzęgła i lataj? plastiki a do tego potentaci maj? swoich klientów daleko w d... pip. Za? "gówniane" Kymco bez rodowodu i długiej tradycji uczy się na błędach i nawet po wyga?nięciu gwarancji naprawia wady za darmo .... i po co tu rodowód Hondy ... te pojazdy s? dobre a nawet powiem więcej ... lepsze od wszystkich ... bo dbaj? o klienta i o swoj? markę i s? tańsze o prawie połowę a wybaczcie stwierdzenie że i w wielu przypadkach ładniejsze od innych tych najlepszych konkurentów. Pozdrawiam Jeszcze raz wybrałbym markę KYMCO.
Siodel Opublikowano 15 Czerwca 2007 Opublikowano 15 Czerwca 2007 Maćku S9 jest w wersji LC i AC i wła?nie wersja AC jak i kilka innych pojazdów z tej grupy posiada LICENCYJNY SILNIK - zaznaczyłem licencyjny a nie Hondy .... Oki tylko ona była niedostępna w Polsce i mówienie przy sprzedaży, że silnik jest taki a taki (niby z hondy)jest wprowadzaniem w bł?d.
pablos Opublikowano 15 Czerwca 2007 Opublikowano 15 Czerwca 2007 Maćku silnik w wersj LC jest niemal identyczny jak w wersji AC (wał, tłok,głowica i osprzęt ogólny silnika ... różnica jest jedynie w konstrukcji bloku). Więc nadal mówimy o tym samym w gruncie rzeczy silniku został on jedynie zmodyfikowany .... każde następne silniki to klony licencyjnego silnika Hondy .. zmiany musiały nast?pić ... normy emisji spalin itd. Silniki Grand Dinków i Xcitingów też nie do końca s? silnikami całkowicie Kymco .... jedynie zmodyfikowanymi jednostkami licencyjnymi ot takie Polskie Fiaty BIS ... wiem wiem przykład trochę zły bo ten model był całkowit? klap? , ale podałem tak dla rozluĽnienia co by zagorzali przeciwnicy marki nie zarzucali mi Fanatyzmu .
Siodel Opublikowano 15 Czerwca 2007 Opublikowano 15 Czerwca 2007 Oj i tu się nie mogę z Tob? zgodzić. Silnik chłodzony ciecz? jest zupełnie inny nie musi być tak mocno ożebrowany i ma zupełnie inn? konstrukcje. Przykład z bisem faktycznie nietrafiony, bo do bisa wsadzali 700cmm z pandy(tej starej), więc o modyfikacji nie ma tu mowy. Generalnie pewnie, że silnik jest pochodn? silnika hondy ( ten z s9), bo jak widać się sprawdził i do dzi? lataj? sqty na nich. Ja osobi?cie nie mam nic do nich tylko nie podoba mi się jak większo?ć powtarza ten mit o silniku z balika w s9...
Geni Opublikowano 15 Czerwca 2007 Opublikowano 15 Czerwca 2007 Honda mogła spokojnie sprzedać licencje na któr?kolwiek z dwusuwowych jednostek napędowych, więc do S9 też dlatego, że sama Honda wycofała się całkowicie z dwutaktów i nawet pilarki spalinowe i kosy spalinowe Hondy maj? silniki 4T. Co do Kymco, to o czym tu gadać?? Ot produkuje sobie fabryczka na Tajwanie (zbuntowanej prowincji Chińskiej Republiki Ludowej) jakie? konstrukcje, ale nie słyszałem, żeby pojazd wywodz?cy się z tego kraju zaistniał gdziekolwiek - TT, GP, Dakar, 24h Le Mans, Bold'o'r więc, jak dla mnie, to narazie do?wiadczenie i renomę ma blisk? zeru. Honda i Yamaha bior?c pod uwagę ich do?wiadczenia w sporcie wyczynowym, w tym F1 s? narazie dla Kymco gdzie? far, far away in another galaxy... Pablos - jako?ć B650 jest raczej tylko potwierdzeniem, że Sustuki to takie middle, middle, middle class i generalnie to owszem GS, GSX, GSF i GSX-R, być może SV, ale reszta to... .
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 16 Czerwca 2007 Administrator Opublikowano 16 Czerwca 2007 Pablos - jako?ć B650 jest raczej tylko potwierdzeniem, że Sustuki to takie middle, middle, middle class i generalnie to owszem GS, GSX, GSF i GSX-R, być może SV, ale reszta to... Czyli uważasz, że aktualnie produkowane Suzuki GS 500 to nie jest middle class tylko high class? Geni... przyjrzyj się mu dokładnie, pogadaj z zaprzyjaĽnionymi dealerami (nie mylić z nachalnymi sprzedawcami ) o ilo?ci awari, zgłaszanych usterkach i wtedy pogadamy o low, middle i high class' ach w jedno?ladach Czytam ten w?tek i powiem szczerze... w pewnych momentach mam . W skuterach powoli zaczyna się robić podobnie jak w samochodach. Wła?nie kończę test Peugeota Satelisa i bardzo dokładnie przygl?daj?c się każdemu detalowi na przestrzeni 1200 km dochodzę do wniosku, że X- Max czy Burgman 200 wcale nie jest lepiej wykonany. Dlaczego? Bo s? produkowane we Francji i Hiszpani. Elementy tworzyw sztucznych z których wykoanany jest kokpit, zegary czy owiewki nie różni? się od plastików Peugeota, który nota bene ma wiele powi?zań z Piaggio. Ogólnie Peugeot Satelis zaskoczył mnie pozytywnie ale o tym za chwilę w te?cie. Stara szkoła japońska powoli odchodzi w zapomnienie i to nie dlatego, że japończycy zaczęli Ľle produkować a dlatego, że ze względów oszczędno?ciowych przenosz? produkcje pojazdów do Hiszpanii czy Francji. Przykłady: Burgman UH 125/ 150 do 2003 roku był produkowany w kraju kwitn?cej wi?ni. Po 2003 przeniesiono produkcje do UE. Podobnie jest z Suzuki GS 500. Starsze miały tabliczki Made in Japan a nowe maj? Made in Spain. Yamaha Majesty 250 do 2003 roku produkowana była w Japonii. PóĽniej te na nowych zegarach z obrotomierzem zjeżdżały z ta?m firmy MBK... oczywi?cie ze znaczkiem Yamahy. Niby nadal produkowane w Japonii s? T- Maxy, Majesty 400, Burgmany 400 i 650 ale patrz?c na to co się dzieje... czyli na wy?cig cięcia kosztów i walki o klienta możemy przypuszczać, że i te modele mog? być wkrótce produkowane w UE... oby nie. Co do Kymco... cały czas jest prowadzona dyskusja o jako?ci i porównania z Hond? czy Yamah?. Kymco nigdy nie miało silników Hondy "made in Japan" tylko niektóre modele bazowały na konstrukcjach Hondy a składane były na Tajwanie z tamtejszych materiałów. Jako?ć tajwańskich skuterów jest w moim odczuciu adekwatna do ceny ale napewno nie można jej nazwać zł?. Zdarzaj? się wpadki, choroby wieku dziecięcego ale to zdarza się najlepszym. Oczywi?cie je?li porównamy Xcitinga 500 z T- Maxem 500 to wygra ten drugi ale weĽmy pod uwagę, że Xciting jest tańszy o połowę od Yamahy!!! Musimy sobie zdawać sprawę, że skutery z poziomem jako?ci wykonania Hondy Helix, Yamahy Majesty 250 (tej Japońskiej), T- Maxa i jeszcze kilku innych odchodz? powoli do lamusa. Oto ciekawy przykład: W 2000- 2002 Yp 250 kosztowała w Polsce ok. 27.000 PLN. Teraz Yp 400, która ma więcej elektroniki i wydaje się być pozornie droższa w produkcji kosztuje ok. 25.000 PLN. Czyżby materiały używane do produkcji nagle potaniały? Ludzie pracuj?cy przy deskach kre?larskich, analitycy, ci od montażu, transportu i sprzedaży zaczeli mniej zarabiać? Niestety powód leży w obniżaniu kosztów produkcji a tutaj cudów nie ma... obniżanie kosztów= obniżanie jako?ci a to = mniejsza trwało?ć. Mniejsza trwało?ć powoduje większy ruch w zakupie czę?ci oraz nowych pojazdów, bo po jak? cholerę taka Honda Helix ma jeĽdzić 20 lat i jeszcze mało się psuć? Teraz skuter ma wytrzymać 5- 8 lat a póĽniej recykling i zakup nowego... Ech... takie czasy...
W?ski Opublikowano 16 Czerwca 2007 Opublikowano 16 Czerwca 2007 ...Epoka M@rkiza Żelaznego - Kwang Yang opanowany.... ... Chwalipięta ... A tak wła?ciwie, to czemu ma służyć ten w?tek ? Ma udowodnić, że Kymco reklamuj?c swoje wyroby wprowadza klientów w bł?d "chwal?c się" [cytat z M@rkiza ], iż m.in. działaj? w branży od prawie 50 lat ? Jak to mówi? - reklama dĽwigni? handlu. Kto jest w temacie to i tak przed zakupem jakiego? sprzętu poszuka informacji w innych, niezależnych Ľródłach. Rag , jak widzę, nie miał w swoich rękach żadnego Kymco, więc [bez urazy !] jego "atak" na tę firmę jest dziwnie podejrzany Decyduj?c się na zakup Grand Dinka bazowałem na opiniach o jego niezawodno?ci i prostocie wykonania, o cenie nie wspomnę. I tak wła?ciwie dla mnie to jest ważne, a nie podobne w tre?ci, nieraz szumne wypowiedzi producentów jakie można zobaczyć na ich stronach internetowych. pozdrawiam
dr.big Opublikowano 16 Czerwca 2007 Opublikowano 16 Czerwca 2007 (...)Sustuki to takie middle, middle, middle class i generalnie to owszem GS, GSX, GSF i GSX-R, być może SV, ale reszta to... . GS, GSX czy GSR w jednym "worku" z GSXR ? Ja sie z tym nie zgadzam , calkiem inna klasa moto i materialow uzytych do produkcji ( o miejscu produkcji nie wspomne) ...
Geni Opublikowano 16 Czerwca 2007 Opublikowano 16 Czerwca 2007 Sorry za niedopowiedzenia w moim po?cie. GS - wła?ciwie chodziło mi o stare GS-y (epoka mocno przed hiszpańska), z czasów kiedy w Hiszpanii japończycy interesu nie prowadzili, natomiast działały Bultaco i Montesa, ale słynna Ossa to już chyba nie. O.T. Pytanie dla kolegów - pamiętacie jak? ciekaw? konstrukcję wystawiła kiedy? Ossa na TT?? Owszem GS-y miały swoje słabe punkty, ale generalnie jak się widzi te sprzęty ci?gle na chodzie to po prostu budzi się we mnie podziw. Jako? nie mogę sobie wyobrazić obecnie produkowanych GS w takiej kondycji za 20 lat z okładem. GSX-R - oczywi?cie nie SRAD i nie GSX-RW, tylko stary poczciwy i trudny do zamordowania GSX-R tak mniej więcej do 1993 roku. GSX - jasne - tak, tak ta stara Katana z mord? rekina po prostu , cud miód i orzeszki. GSR - oj nie godzien on swoich poprzedników, oj nie godzien, jak krzyżak Danu?ki nie godzien. Wracaj?c do ogólnych trendów to niestety mamy do czynienia z tzw. równaniem w dół i czy to nam się podoba, czy też nie to owszem na nowszych konstrukcjach s? wymuszane lepsze parametry pod względem emisji spalin, produkowanej mocy z litra pojemno?ci, ale też kosztów jednostkowych wytworzenia itp, przez co dawno zatraciły to d?żenie do doskonało?ci pod k?tem użytych materiałów, które widziało się w konstrukcjach tak mniej więcej do połowy lat 90-tych. Zgodzę się w 100% z Mariuszem - porównywanie konstrukcji Kymco do konstrukcji Hondy i Yamahy jest bezprzedmiotowe na zasadzie 1:1. Można natomiast czynić porównania finansowe i wtedy tajwańska gwiazda może zabłysn?ć. Natomiast w tym, co tygrysy lubi? najbardziej: Isle of Man TT 2007 - klasa Superbike - pierwszych 6 miejsc Honda CBR1000. Klasa SuperStock kolejno: 1 - Suzuki GSX-R, 2 i 3 Honda CBR 1000, 4 - MV Agusta (brawo - una bella, bellisima F41000), 5 - Yamaha R1 To by było na tyle w temacie do?wiadczenia i technicznego wysublimowania konstrukcji 2oo.
Gość Raq Opublikowano 18 Czerwca 2007 Opublikowano 18 Czerwca 2007 spiesze wyja?nić, że w?tek powstał z przeniesienia wypowiedzi z innego Topic'u i nie miał byc atakiem na cokolwiek, tylko zwróceniem uwagi na pewien aspekt powiedzmy "agresywnwego markietingu". W sumie dobrze się stało, bo powstał ciekawy w?tek z różnorodnym spojrzeniem na markę Kymco. w każdym razie bardzo serdecznie dziekuję wszystkim uczestnikom dyskusji. w sumie szkoda, ale Zwolenników widzę tylko w?ród bezrytycznych fanów Kymco . Nawet niektórzy wyłaż? z krzaczorów, a to pozytywna cecha. Pablosku - Twoja miło?ć do Kymco jest WIELKA i szanuję takie podej?cie !scooter poogadamy w Monster Pablos Garage ..piłe? co?, czy co? ci się stało, zaszkodziło???? .. nie - po prostu umyłem uszy i czytam ze zrozumieniem (mam nadzieję ) niezłe, dobre czy coraz lepsze produkty to jedno, a wciskanie ludziom kitu to drugie.
tomekmajesty Opublikowano 18 Czerwca 2007 Opublikowano 18 Czerwca 2007 Mowa o taiwanie jako o czym? gorszym od japońców, ale: - od wielu lat znane firmy sportowe produkuj? odzież i obuwie na tajwanie - praktycznie cała elektronika użytkowa pochodzi z tajwanu, chin i filipin - telefony komórkowe także i to jest dobra jako?ć natomiast samochody z europy np. niemieckie maj? coraż gorsz? jako?ć, po prostu NIC NIE JEST WIECZNIE TAK SAMO DOBRE, nowe czasy, nowe warto?ci, nowa jako?ć, niektórzy żyj? legend?, że japońskie czy niemieckie jest super, te czasy niestety mijaj? !scooter
Gość Raq Opublikowano 18 Czerwca 2007 Opublikowano 18 Czerwca 2007 Mowa o taiwanie jako o czym? gorszym od japońców, ale:- od wielu lat znane firmy sportowe produkuj? .... - praktycznie cała elektronika użytkowa pochodzi z tajwanu, chin i filipin..- telefony komórkowe takżei to jest dobra jako?ć natomiast samochody z europy np. niemieckie maj? coraż gorsz? jako?ć zgadza się , ale zwróć uwagę, że to s? produkty już uznanych firm, które s? tam produkowane/skladane, jednak pod nadzorem "nie chińskiej" kontroli jako?ci. co do zelaznych punktów np. niemieckiej jako?ci - niestety i tu wkroczyło cięcie kosztów i produkcja w krajach z tańsz? robocizn?. Choć zdarzaj? się marki, które wci?ż maj? napis Made in Germany i jako?ć jest wzorowa np. Bosch.
dr.big Opublikowano 18 Czerwca 2007 Opublikowano 18 Czerwca 2007 Wydaje mi sie ze ciezko znalezc dzisiaj marke, ktora w 100% produkowana bedzie w jednym kraju. Jesli juz, beda to wyroby kosztujace naprawde duzo (czyli luksusowe). Mozna to porownac na przykladzie samochodow z wyzszej polki, Tuareg i Cayenne sa produkowane na Slowacji, np. w Poznaniu (ach te jazdy pociagiem ) mamy fabryke "samochodu dla ludu"(VW) kiedys "made in germany" dzisiaj "made in EU", a niemieckim samochodem roku (ADAC) zostal Audi TT ... produkowany w calosci ... na Wegrzech. Przyklady moznaby mnozyc, bo np. Mercedes, BMW i inne firmy produkuja juz w kilku miejscach na swiecie... Po to, aby zyski byly wieksze !scooter . Za pare lat, produkcja z UE trafi najprawdopodobniej do Chin, a juz dzisiaj po wczytaniu sie w "drobny druk" mozna znalezc czesto napis: " podzespoly produkowane np. w Japonii, skladane w Chinach"... Dlaczego z jednosladami ma byc inaczej ? Pytanie nie brzmi "czy", tylko "kiedy"...
Gość Raq Opublikowano 18 Czerwca 2007 Opublikowano 18 Czerwca 2007 "... Jesli juz, beda to wyroby kosztujace naprawde duzo (czyli luksusowe)..... Dlaczego z jednosladami ma byc inaczej ? a może przynajmniej niektóre rzeczy pozostan? luksusowe? !scooter wiem wiem - kupa ?miechu
dr.big Opublikowano 18 Czerwca 2007 Opublikowano 18 Czerwca 2007 a może przynajmniej niektóre rzeczy pozostan? luksusowe? !scooter wiem wiem - kupa ?miechu Zegarek Glashuette za 179 tys euro, czy moze Ferrari ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się