Skocz do zawartości
Forum Burgmania

No i co tu wybrać ? Duży, mocny skuter miejski.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z tego zestawienia to wynika, że wypada jeszcze zerknąć na X-Max'a .

BV niewygodny, SH w zasadzie u nas nie do dostania, T-Max - ta pozycja mi nie pasuje.

 

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Znalezienie X10 w sensownej kondycji graniczy z cudem.
Xmaxa jeszcze nie trafiłem w Warszawie żeby się przymierzyć ( może do Liberty trzeba by podjechać) więc nie mam zdania.
Przysiadłem za to na chwilę na Kymco Downtown 350. Na początku nie wzbudził mojego entuzjazmu ale poczytałem i może jednak warto by się bliżej przyjrzeć temu skuterowi? Na pewno cenowo jest konkurencyjny.

Wysłane z mojego ASUS_Z017D przy użyciu Tapatalka

  • Sympatycy
Opublikowano

Napewno nie będziesz żałować. Miałem 300 i byłem zadowolony 

Opublikowano

W Liberty zapewne będą mieli Xmaxa 300-tkę. Mi udało się u nich przetestować Beverly 350, Vespę GTS 300 i Xmaxa 300. Efekt widać w awatarze.

Opublikowano

Do gry wrócił SYM. Może tam poszukać. Miałem GTS Joymax 250i - bardzo przypadł mi do gustu. 

Opublikowano

Geni,  wstępnie jestem umówiony z panią z POLandPosition na testy zarówno 400 jak i 300. 300 mają na miejscu, a 400 Pani rejestrowała w zeszłym tygodniu, więc będzie wkrótce dostępny.

Pierwsze przymiarki do X-Maxa są dobre, acz nie doskonałe. Trochę szeroka ta kanapa. Myślę, że podczas jazdy, jak się położy nogi wyżej to nie powinno już przeszkadzać.

Mam nadzieję, że w tym tygodniu uda się wyrwać z pracy na testy obydwu wersji. Na rynku jest kilka ciekawych ofert na 400, więc jeżeli jazdy testowe wypadną pozytywnie to być może porzucę marzenie o pięknej Włoszce :) (X10)

Benski, kilka opinii o wielotygodniowym oczekiwaniu na części mnie chyba trochę zniechęciły. Nadal to jednak dość mało popularny sprzęt w kategorii 300-500ccm

Opublikowano

Ano więc jestem po godzinnej jeździe testowej X-Max'em 400. Egzemplarz z przebiegiem 120km, więc może być trochę niedotarty.
pojeździłem zarówno po obwodnicy jak i po przykorkowanej już o tej Warszawie.
Xmax zaskoczył mnie przede wszystkim świetnym prowadzeniem i idealnym wyważeniem. Balansowanie przy niskich prędkościach między samochodami, zwolnienie prawie do zatrzymania, wszystko idealnie wyważone. Nie miałem żadnych problemów z wczuciem się w ten sprzęt.
Tak jak silnik Beverly 350 zrobił na mnie bardzo pozytywne wrażenie, to tu już nie było tego efektu. Skuter krótką chwilę po ruszeniu odpala istną turbinę, bardzo ładnie ciągnie do 130, potem nieco wolniej dociera do 140 i dalej już się bardzo męczy. Po schowaniu się za owiewkę dociągnąłem do licznikowych 150-152 i na tym koniec. Fakt, że dziś trochę wiało.
Sama odsłona od wiatru taka sobie ale ja jestem spaczony, bo w moim Beverly mam mega żagiel. Tak jak w BV350 ciężko było już przy 80km/h tak w Xmax jest ok do powiedzmy do 100 km/h
X-Max ma wysoko kanapę i jest ona dość szeroka, co daje komfort w podróży ale jest niewygodne na postoju. Ja z moimi 180cm wzrostu mam z tym dyskomfort.
Duża kanapa ma też taki minus, że przy takiej pogodzie jak dziś, czyli 32 stopnie, tyłek się poci niesamowicie.
Mam pewien niedosyt, więc temat jeszcze muszę przemyśleć.
Zostaje jeszcze Kymco Downtown 350.
Bardzo bym chciał dorwać X10 350 ale to graniczy z cudem.

Wysłane z mojego ASUS_Z017D przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Specjalnie dla uczestników tegorocznego zlotu Burgmania 2018, którzy w dniach 1- 3 czerwca 2018 złożą zamówienie na Xciting'a 400 , Kymco przewidziało mega promocyjną, dumpigową cenę na ten skuter: 19.990 pln

 

Twój załozony budżet przekracza, ale od czego ułańska fantazja :horse:

 

Opublikowano

Każda sroczka swój ogonek chwali. NIe napisałeś nic o Tmax. Owszem o siedzeniu ale sprobuj się przejechać.  KIedyś też miałem takie dylematy, przejechałem się na paru no i wybór padł  i król może być tylko jeden. Tak, że do miasta i nie tylko może być każdy skuter pod warunkiem, że jest to Tmax. Ale powodzenia w wyborze i potem dalszej bezproblemowej jazdy 

Opublikowano
Specjalnie dla uczestników tegorocznego zlotu Burgmania 2018, którzy w dniach 1- 3 czerwca 2018 złożą zamówienie nXciting'a 400 , Kymco przewidziało mega promocyjną, dumpigową cenę na ten skuter: 19.990 pln
 
Twój załozony budżet przekracza, ale od czego ułańska fantazja :horse:
 
No tak... wiesz, najpierw sobie myślę... Nowy niech będzie w cenie tak około 10k... szybciutko to zweryfikowałem do 12k. Aktualnie jestem w okolicach 15k ale zerkam w kierunku sprzętu za 18-19 na FV 23 %, czyli wyszło by ciut taniej.
Tak że temat ewoluuje ;)

Wysłane z mojego ASUS_Z017D przy użyciu Tapatalka

Romanha,

Niestety, nawet jakbym chciał to obecnie na rynku jest jedna sztuka, a to i tak nieco ponad mój budżet (18900, z przebiegiem 8400) w tej cenie (+1000zł) mam w zasadzie nowego Downtowna, czy Xciting'a korzystając ostatniej promocji. A i w X-Maxach można przebierać

Opublikowano

Ja bym szedł w kymkacza 400. Dwie dychy za nowego xcitinga 400 to dobra cena.  Jak to mówią ccc (cena czyni cuda) - kiedyś jak szukałem i napalałem się na downtowna 300 (ceny nowych oscylowały w granicach 17 tyś.) trafiła się promocja na peopla gt300 i został zakupiony na f vat 23% za 14600zł.  Jeśli za 2 dychy jest nowy downtown 350 (320) i xciting 400 to nawet bym się nie zastanawiał. Dobra promka. Jak bym był na kupnie skutera to bym zamawiał xcitinga 400.

Opublikowano

pawelecm - pełna zgoda tylko czy, aby na pewno ta promka dotyczy nowego XC? Nowego w sensie nowego modelu? Obstawiam, że to wyprzedaż schodzącego, który zresztą jest świetny :D Po czterech latach i 40 tkm w każdych warunkach mogę coś na ten temat powiedzieć :rolleyes:

Opublikowano

Witam.

Jestem od ok 2tyg. użytkownikiem Piaggio x10 350cm.2013r Skuter zakupiony do jazdy, do pracy i załatwiania spraw po mieście i od czasu do czasu wycieczka z synem. Jak dla mnie to rewelcja, Wybierałem pomiędzy x10 500 i 350. Ze względu na ekonomike i specyfikacje użytkowania wybór padł na 350 i myślę, że to był strzał w 10tke. Mam 176cm wzrostu i waże ok 105kg - wiec skuter ma co wozić. Syn wazy ok 35kg i ma 135cm wzrostu.  1wsze litrażowanie wyszło na poziomie 3,2l /102km (56km zrobione z synem misato i trasa średnicowa i 48km ja sam , także miasto i średnicówka)- także moim zdaniem wynik bardzo przyzwoity. Skuter bardzo dynamiczny, ekonomiczny a zarazem wygodny (nóżki można praktycznie wyprostować). Do miasta super a myślę ze na dłuższą trasę także się doskonale sprawdzi - ale jak przejade dłuższy kawałek za jednym razem to dam znać.

 

Opublikowano

No dopsz ... Więc w garażu stoi srebrne X10 350.

Wyboru silnika 350 zamiast 500 dokonałem po jeździe testowej Beverly 350.

Mój egzemplarz na pewno nie jest doskonały. Dwumiesięczne poszukiwania mówią mi jednak, że na takie trzeba mieć bliżej 20 000zł. Ja miałem 15k i udało się w tym limicie w miarę zmieścić (+300zł).

Może najpierw plusy:

Oficjalnie skuter ma przebieg 1508km, rocznik rejestracji 2016. Stan mechaniki, praca silnika, ocena napędu, prowadzenie, hamulce, stan ogumienia z dużym prawdopodobieństwem odzwierciedlają ten przebieg. Jazda próbna przebiegła pozytywnie, to jednak mega wygodna maszyna.

I teraz minusy:

Skuter na pewno miał składany przód. Tu popękane, tam krzywo spasowane, tu brak śrubki itp. Część plastików udało się zdjąć i zajrzeć z latarką pod czaszę. Żaden element ramy czy kierownicy nie wzbudził moich wątpliwości, tak samo ocena przedniego koła, lag, zacisków i klocków hamulcowych i błotnika. Tu wszystko jak nowe. Niestety jednak góra poskładana trochę byle jak.

Bazując na kilku oglądanych egzemplarzach uznałem, że bilans na plus wyciąga zadowalająca mechanika.

Tak, że dziękuję wszystkim za dobre rady, z których najcenniejszą jest przekonanie mnie do silnika 350 zamiast 500 :)

 

Opublikowano

Fajnie, że udało ci się znaleźć maszynę. Jak już się poogarniasz z formalnościami, to napisz jak się jeździ X10-tką z tym silnikiem.

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Miło powitać kolegów. 

Stoję przed dylematem co kupić z maxi, Kymco XCiting 500i, czy Malaguti Spidermax. Wasze za i przeciw. Do Xcitinga robiłem przymiarkę i miejsca dla 2 metrowego kierowcy jest dość. Dziękuję za każdą opinię. 

Istnieje podobny temat. Proszę używać wyszukiwarki. Administracja

Opublikowano

Miałem xc250, rama ta sama co 500. Dla mnie (niestety tylko 177 cm) idealna pozycja kierowcy, mogłem wyprostować nogi, regulowany zadupek  + szeroka prosta kierownica. Jeździło mi się jak na moto i nawet lepiej po nierównościach niż TDM900. Żałuję że na xc400 nie jest tak wygodnie..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...