Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Tajna Sekta Tmaxa


Jakim Tmaxem jeździsz?  

48 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ciekawe, czy ktoś prowadził statystyki sprzętów na Burgmanii, ale idę o zakład, że T-Maksy stanowiły jedną z liczniejszych grup.

Opublikowano

Wojtuś myśle ze na Burgmanii raczej nam sie nie uda, ale nic nie stoi na przeszkodzie żebyśmy pojechali do Włoch na zlot T-Maxa.

Ja jestem otwarty na wyjazd na taką imprezę :) :) :).

Opublikowano

Opublikowano

Pytałem wcześniej o króćce gaźnikowe - sprawa załatwiona - ale generalnie, może to się przydać komuś, kto będzie szukał mniej popularnej części do swojego T-maxa starszej daty.

Temat: 2 króćce gaźnika dla T-max 01-03:

Oryginał bezpośrednio od Yamahy: 457 zł / szt. = 914 zł

Oryginał z EasyParts.nl: 352 zł / szt. = 704 zł (bez wysyłki)

Zamiennik z Motointercom.eu: 500 zł + 80 zł wysyłka lotnicza z Włoch

Zdecydowałem się na ostatnią opcję - japoński zamiennik. Od przyjęcia zamówienia w poniedziałek o 9:43, mechanik odebrał części od kuriera we wtorek o 15 - także obsługa i czas dostawy międzynarodowej był super.

_____

Mam dodatkowe pytanie - odnośnie baku paliwa.

Formalnie wg. specyfikacji ma pojemność 14L. Jednak chyba nie udało mi się w niego wlać więcej niż 9,5L - i nie wiem, czy można to zrobić źle - ale w ten sposób tracę sporo zasięgu i zyskuję niepewność przed ruszeniem w dalszą drogę - czy starczy do kolejnej stacji ;)

Czy u Was pojawiał się taki problem i macie jakiś hak? Mechanik nie widział żadnych problemów na zewnątrz - także może potrzebuję instrukcji jak wlać możliwe dużo wachy;)

Opublikowano

Myślę, że trzeba wyjeździć do końca i wtedy wlewać :)

Opublikowano

Myślę, że trzeba wyjeździć do końca i wtedy wlewać :)

Wlewane wtedy, gdy zatrzymał się na drodze po tym, jak mu wachy brakło;)

Opublikowano

Wystarczy wrzucić pod kanapę motocyklowy kanisterek 2 litrowy... Dla tych "dociekliwych"... Tak, zalany Pb95... Nie róbcie problemu z każdej błachostki niewartej nawet klepnięcia w klawisze :helpsmilie: .

Opublikowano

A wlewając paliwo, nie pakujesz czasem całego pistoletu do zbiornika i czekasz na "odstrzelenie"? Bo takim cudem, to faktycznie możesz się zatrzymać przy 9 litrach.

Opublikowano

W T-Max SJ 06 zbiornik paliwa to 15 L, na pusty wlejesz 16L pod sam korek, (testowałem osobiście) :).

Rezerwa starcza na maksymalnie 50 km (tyle udawało mi się zrobić 2 razy), standartowo robiłem na rezerwie 40 km bez żadnego problemu.

Opublikowano

Do sj03 wlewam spokojnie 14 l.

Opublikowano

A wlewając paliwo, nie pakujesz czasem całego pistoletu do zbiornika i czekasz na "odstrzelenie"? Bo takim cudem, to faktycznie możesz się zatrzymać przy 9 litrach.

Niestety, po odstrzeleniu jeszcze ze trzy razy podwyższam pistolet i dolewam do odstrzału.

Miałem myśli, że mogłem mieć jakiś pogięty bak ale nic z tego ;)

Opublikowano

Lej z góry, aż poziom paliwa będzie ponad taką wewn. kryzą, czy jak się to tam nazywa ...

Opublikowano

Tak tylko by tak lać przynajmniej u mnie trzeba lać powolutku inaczej albo od tej kryzy paliwo pryska na boki i pistolet strzela, jedynie jak się go wyjmie i powolutku leje to można nalać praktycznie pod sam korek, ale to niestety trwa.

  • Administrator
Opublikowano

Gdzieś tam na forach przebijają się kolejne info nt wersji 2017.

W sumie wiadomo już o tym od kwietnia ale co i rusz pojawiają się nowe przecieki oraz domysły... czy będą zmiany w napędzie, pojemności motoru i co w praktyce oznaczać będzie "tajemnicze" SX (sport) i DX (tourist) ??? :detective::msn-wink:

arton2279.jpg

yamaha_TMax_2017_1.jpg

Na szczegóły niestety przyjdzie zaczekać do jesieni bo na tą chwilę nawet w kraju kwitnącej wiśni nikt nic nie wie...

2686_o.jpg

Jedno jest pewne... właśnie teraz, kiedy piszę te słowa Japanese siedzą i rzeźbią aż miło...

2012_XP500_Scooters_Clay.jpg

... i bardzo dobrze :clapping:

Opublikowano

No to czekamy do jesieni ( dobrze ze to juz tylko kilka tygodni ) :)

  • Sympatycy
Opublikowano

Jakie kilka tygodni - kurdę nie strasz. Przecież dopiero otwieraliśmy sezon. :mad2:

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Administrator
Opublikowano

Co prawda Sidney na ostatnim koncercie podczas Scooter Festival'u śpiewał: "Yamaha Tmax i basta! Nowy Król tego miasta..." (nie maczałem w tym palców ;)) ...jednak pojawił się nowy kawałek oddający >Szacunek Tmaxowi< grin.gif w wykonaniu Rock Blood'a afro.gif

Kolejny kawałek inspirowany Tmax'em :)

[media]

Opublikowano
W T-Max SJ 06 zbiornik paliwa to 15 L, na pusty wlejesz 16L pod sam korek, (testowałem osobiście) :).

Rezerwa starcza na maksymalnie 50 km (tyle udawało mi się zrobić 2 razy), standartowo robiłem na rezerwie 40 km bez żadnego problemu.

T-Max SJ 09 ma podobny zasięg rezerwy

ceefb59f9fef03db72d28fb4b5f49cc6.jpg

I podobną pojemność zbiornika

12efb0e7d9ed5ed10bbd16ffeb0558f0.jpg

Opublikowano

d5eb519bcd3b30b18f2403698abe236b.jpg

Ustrzelony w Maladze. Sporo tu skuterów. A wszyscy jeżdżą "na Włocha"

4ec567fafe6be7a72abcf8da66692712.jpg

9531838ddee6f4fe13f165fef958ad7d.jpg

Żeby nie było, że to jedyny :-)

  • Administrator
Opublikowano

Na pewno nie jedyny ale ogólnie Tmaxów w ESP nie jest tak dużo jak we FR, że o IT nawet nie wspomnę :)

Opublikowano

Czołem załogo!

Potrzebuję dobrej rady;)

Mam kufer - zdaje się, że jest to Kappa 30L.

https://www.bikestar.pl/kufer-centralny-kappa-k30-czarny-monolock.html

W moim t-maxie był metodą chałupniczą dorobiony stelaż, który sprawia wrażenie bardzo lichego i szybko się go pozbyłem, bo przy pierwszej okazji po oparciu przez pasażera, odpadnie ;)

Zatem - potrzebuję stelaża.

Czy ktoś z Was ma doświadczenie i może polecić taki, który będzie kompatybilny z tym kufrem, który mam?

Idealnie, gdyby w przyszłości dałby radę utrzymać kufer z większym litrażem.

Jedyne stelaże do mojego skutera, które wypluwa mi google:

http://4bikes.pl/kappa-kr45-stelaz-kufra-centralnego-yamaha-tmax-500-01-07-p-7378.html

http://www.moto-tour.com.pl/product-pol-28872-Stelaz-Givi-pod-kufer-centralny-MONOKEY-do-Yamaha-T-MAX-500-01-07-.html

Oba są z płytą monokey, która nie będzie kompatybilna z obecnym kufrem - ma monolock - poza tym mój kufer ma zdaje się uniwersalną płytę, która mogłaby pasować do gołego stelaża.

Tutaj pytanie - czy potraficie i możecie doradzić - co zrobić, co wybrać?

Opublikowano

A ja przy okazji dołączę pytanie czy T-Max 530 i 500 tka mają taki sam pasek wariatora i gdzie zakupujecie takie paski tylko nie kewlar ?

Opublikowano

Odnośnie bagaznika moja rada... Poszukaj oryginalnego Yamahy, mówię na podstawie wieloletniego doświadczenia, kilku Tmaxów oraz prób swoich i innych... Te akcesoryjne GIVI/Kappa nie są zbyt dobre w porównaniu do oryginału.

OEM 5GJ-W0736-00

$_12.JPG

Opublikowano

Z tego co wygooglowałem to 530 ma coś takiego z pasków Wariatora - BANDO 59C176410000 Czy wie ktoś może coś więcej na ten temat?

Może watro dodać te dane w TCHNICZBNYCH jeśli się zgadzaj

Opublikowano

Z tego co wiem pasek do 500 i do 530 jest inny. Jeśli kupować to tylko oryginalny - zawsze najlepszy. Jeśli już masz wkładać coś innego to jak dla mnie tylko Malossi Kevlar ale po co jak cena jest taka sama albo podobna do oryginału.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...