marinero Opublikowano 25 Lipca 2017 Opublikowano 25 Lipca 2017 A jak z manewrowaniem po zatłoczonym mieście? Czy XC400 nie ma z tym problemów? Bo sporo pochwał słyszę z każdej strony na jego temat. Na wiosnę miałem okazję przejechać się kilkanaście km XC500 z niską fabryczną szybą i po za wiatrem urywającym głowę i każdą dziurą w asfalcie nic więcej nie byłem w stanie zapamiętać z tej przejażdżki dlatego troszkę mój zapał osłabł w kierunku zakupu XC ale to była 500-ka więc może jednak 400-ka okazałaby się dobrym rozwiązaniem do miasta i sporadycznych wypadów za miasto? Z X-Maxa 250 pewno najbliżej by mi było do przesiadki na DownTowna-350 ale czy jednak nie iść kroczek dalej i przymierzyć się do XC400?
czemil Opublikowano 25 Lipca 2017 Opublikowano 25 Lipca 2017 Ja dałem na maxa i z Forzy 125 przesiadłem sie na sw-t600. Nie żałuję. Najbardziej zadowala mnie nisko umiejscowione siedzisko, bo wreszcie sięgam do ziemi na płaskich stopach. W 125 nie było problemu, ale jakoś zawsze nie czułem podłoża, bo styk był palcami. Dlatego zrezygnowałem z zakupu XC400 ( był jeszcze 3cm wyższy od Forzy ). Ale ie powiem zastanawiałem się bardzo mocno właśnie na DT350. Ładny jest.
tmielcarz Opublikowano 25 Lipca 2017 Autor Opublikowano 25 Lipca 2017 47 minutes ago, marinero said: A jak z manewrowaniem po zatłoczonym mieście? Czy XC400 nie ma z tym problemów? Bo sporo pochwał słyszę z każdej strony na jego temat. Na wiosnę miałem okazję przejechać się kilkanaście km XC500 z niską fabryczną szybą i po za wiatrem urywającym głowę i każdą dziurą w asfalcie nic więcej nie byłem w stanie zapamiętać z tej przejażdżki dlatego troszkę mój zapał osłabł w kierunku zakupu XC ale to była 500-ka więc może jednak 400-ka okazałaby się dobrym rozwiązaniem do miasta i sporadycznych wypadów za miasto? Z X-Maxa 250 pewno najbliżej by mi było do przesiadki na DownTowna-350 ale czy jednak nie iść kroczek dalej i przymierzyć się do XC400? Z seryjną szybą faktycznie urywa głowę, ale po założeniu wyższej szyby jazda stała się dużo bardziej komfortowa. Z manewrowaniem po mieście nie mam żadnych problemów, ale też nie mam doświadczenia ze skuterami 125/250, więc ciężko mi to obiektywnie porównać. DownTown nie różni się chyba aż tak bardzo gabarytowo od Xcitinga, więc nie sądzę, żeby różnica w prowadzeniu była znaczna. Zaletą Xcitinga jest trochę mocniejszy silnik.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się