marco Opublikowano 12 Września 2017 Opublikowano 12 Września 2017 Kolego Hipolit. Mnie zastanawia co innego. W opisie ogłoszenia napisane SW-T 400, a honda wyglada na 600 (chociazby ze względu na kolor zacisków) i naklejkach. Treść ni jak się ma do faktów, ale może się czepiam. Wygląda na to, że sprzedający nie wie co oferuje albo skopiował opis z innego ogłoszenia. Co do wycieku to nie do końca tak jest że zacne nie mają takiej typowej przypadłości! Mają i to było opisywane na forum. Zdarzają sie przypocenia z obudowy statora która znajduje się właśnie po prawej stronie. Jest tam uszczelnienie wiązki elektrycznej. Pewnie to jest opisywane przez Ciebie miejsce. pozdrawiammarco
1912michał Opublikowano 12 Września 2017 Opublikowano 12 Września 2017 1 godzinę temu, Hipolit napisał: Poza tym prawa pokrywa (ta gdzie jest bagnet oleju) na uszczelnieniu się poci. To jest szczegół możliwe, że ktoś tą pokrywę zdejmował i badziewnie uszczelnił. Pocenie do naprawy przy zmianie oleju odkręcisz i porządnie uszczelnisz.
Hipolit Opublikowano 12 Września 2017 Opublikowano 12 Września 2017 Odpuszczam ten egzemplarz. Ten przód jest podejrzany. Plastiki słabo się trzymają i tego ta dziwna sprawa z kołem. Wygląda na bity. Ps. Marco to jest 600. Sprzedający wiedział, że to 600:-)
MISIEK Opublikowano 12 Września 2017 Opublikowano 12 Września 2017 Chyba już było o tej Hondzie. Przód remontowany... Skuter może być po jakimś "dzwonie".? Pocący się silnik...???, w SW-T...??? Te silniki są wieczne.! - więc źle to wróży.!!!
marco Opublikowano 12 Września 2017 Opublikowano 12 Września 2017 Tak jak 1912michał napisał to zapocenie (o ile jest to TO co pod6ejrzewamy to pryszcz. Gorzej z tym czego nie widać i niewiadomo co kryje. Co innego gdy sprzęt jest znany i rozpoznawany w gronie burgmani i gdy nawet miał "parkingowe" przygody jest warty uwagi. Co innego w tym przypadku.pozdrawiammarco
dziadzia Opublikowano 12 Września 2017 Opublikowano 12 Września 2017 54 minuty temu, MISIEK napisał: Pocący się silnik...???, w SW-T...??? Te silniki są wieczne.! - więc źle to wróży.!!! Dokładnie jak Misiek pisze, razem mieliśmy identyczne nawet w tym samym kolorze i od zmiany do zmiany ani kropelki nie brały oleju, jak się poci to już jakiś domorosły chachanik cuś tam dudłał, tylko dlaczego???
Hipolit Opublikowano 12 Września 2017 Opublikowano 12 Września 2017 No właśnie też się zastanawiam po co ktoś tam palce pchał. Im więcej czytam komentarzy tym bardziej utwierdzam się w swojej decyzji. Ps. Sprzedający potwierdził, że nosek jest wymieniony, bo podobno we Francji ukradki szybę i skuter przyjechał do kraju bez niej.
tacim Opublikowano 12 Września 2017 Opublikowano 12 Września 2017 Ja myślę, że za mocno nad tym wszystkim się rozdrabniasz . Weź moto do Hondy i sprawdź, po co deliberować . Ja jestem z tych , że jakieś tam wymiany części w niczym nie przeszkadzają aby cieszyć się moto. Choć nie raz byłem w serwisie z autem i jak opowiadali, że auto było rozbierane bo na el. nadwozia były malowania markerem to ręce mi opadały bo każdy el. karoserii miał dwa ślady flamastrów po wewnętrznej stronie od fabryki i mówili, że to rzeźba pseudo specjalistów. Za przegląd zapłacisz góra 300-400 zł.
1912michał Opublikowano 12 Września 2017 Opublikowano 12 Września 2017 42 minuty temu, Hipolit napisał: No właśnie też się zastanawiam po co ktoś tam palce pchał Tam pod pokrywą jest alternator, możemy wróżyć. W każdym razie pocenie się z pod pokrywy nie eliminuje silnika. Możliwe nawet, że któraś śruba się poluzowała. To nie jest koniec świata. Silnik jeśli pracuje ładnie nic nie stuka i nie puka np na wale po wkręceniu na wyższe obroty. Wbrew obiegowej opinii Hondę też idzie zarżnąć. Kierownicę sprawdź czy prosta skręt w lewo i w prawo (tu równe odległości od jakichś charakterystycznych bliskich sobie elementów) Taki szczegół może świadczyć, że kierownica o coś gruchnęła i pół biedy jeśli jest krzywa tylko ona, poważniejsza sprawa krzywa sztyca. ( Ja miałem niegroźny szlif bez dzwona i skrzywiła mi się i kierownica i sztyca, cały impet przejęła rączka, a poskładanie tego nawet na używanych częściach wcale tanie nie jest)
Hipolit Opublikowano 12 Września 2017 Opublikowano 12 Września 2017 Silnik pracuje ładnie. Pocenie nie jest dużym problemem. Najbardziej zastanawiające jest przednie zawieszenie. Szukam czegoś innego. Nie mam ciśnienia. Jutro będzie u mnie rzeczoznawca i dowiem się, co dalej z moją Forzą. Sezon i tak się kończy, więc do następnego mam dużo czasu. Jeśli nie znajdę nic lepszego, to będę naciskał sprzedającego na wycieczkę do Rzeszowa do serwisu Hondy.
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 13 Września 2017 Klubowicze Opublikowano 13 Września 2017 17 godzin temu, Hipolit napisał: Przednia opona nie była wymieniana. Jest trochę wyząbkowana, ale skuter jedzie normalnie. Poza tym opona ma DOT 0313 - skuter produkcja 2011, ale pierwsza rejestracja we Francji 2014. O co chodzi? Skąd ta pewność ? Przy roku produkcji 2011 to opona była by nawet z 2010. Skoro DOT 0313 to już ją ktoś zmienił ( w końcu ma na liczniku 20 tyś./ km a opony to i po 12 można wywalić - zależy to tylko od stylu jazdy )
Hipolit Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 arturo pewności nie mam żadnej. Tak mi powiedział sprzedający. Skuterem już przestałem się interesować. Im więcej pytań tym coraz tym odpowiedzi sprzedającego mniej spójne. Nosek rzeczywiście jest matowy. Pierwsza wersja była taka, że ukradli szybę we Francji, później dowiedziałem się, że ukradli nosek. Na na końcu, że w wersji 600 były noski lakierowane i matowe (sprawdzałem w sieci, ale wszystkie 600 widziałem z lakierowanymi, a 400 z matowymi) - taką informację potwierdził handlarz, od którego kupił. Cała czacha ma jakieś dziwne luzy, słabo spasowana. Nie wiem, czy wszystkie sw-t tak mają. Rozumiem, że mógł mieć przygodę, ale oczekuję jasnego postawienia sprawy. A nie fochów - sprzedający napisał mi smsa, że poczuł się urażony tym, że mam wątpliwości co do stanu skutera. Koniec w temacie. Jeśli jest ktoś inny zainteresowany to proszę bardzo. W miarę możliwości czasowych mogę nawet z tą osobą podjechać i jeszcze raz pooglądać. Mam blisko. Ja tego nie kupię, bo wolę już zadbaną 400 niż na siłę pchać się w ten egzemplarz.
1912michał Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 2 godziny temu, Hipolit napisał: Cała czacha ma jakieś dziwne luzy, słabo spasowan Luźna czacha to nic dobrego u mnie w staruszce z 2002 roku trzyma się solidnie. Bardzo możliwe, że urwanie zaczepy, a one jak wiemy same nie pękają. Szukaj dalej powodzenia.
Sympatycy KriSSo Opublikowano 19 Września 2017 Sympatycy Opublikowano 19 Września 2017 Fajny T-Max do kupienia 1
Sysgone Opublikowano 19 Września 2017 Opublikowano 19 Września 2017 To były sprzęt Worlana. Odkupiła go jakaś panienka i nawet raz nimi nie jechała
tacim Opublikowano 19 Września 2017 Opublikowano 19 Września 2017 Znam to też tak mam . Szukasz miesiąc -kupujesz i stoi
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 19 Września 2017 Autor Administrator Opublikowano 19 Września 2017 U niektórych czasem pojawia się potrzeba posiadania, nie mająca nic wspólnego z funkcją używania...
Klubowicze Piootr Opublikowano 19 Września 2017 Klubowicze Opublikowano 19 Września 2017 Przecież to nasz bardzo dobry znajomy - żółtek Worlanowy. I ten jest warty kupienia.
Sympatycy Worlan Opublikowano 19 Września 2017 Sympatycy Opublikowano 19 Września 2017 7 godzin temu, MariuszBurgi napisał: U niektórych czasem pojawia się potrzeba posiadania, nie mająca nic wspólnego z funkcją używania... Ooo dobrze powiedziane A odnośnie żółtka potwierdzam, że to mój były. Jak potrzebne będą informacje o tym sprzęcie to służę pomocą
kacwil Opublikowano 21 Września 2017 Opublikowano 21 Września 2017 mam pytanie co myślicie o ww. sprzęcie może ktoś oglądał ? https://www.otomoto.pl/oferta/yamaha-tmax-yamaha-t-max-530cm3-orginal-100-tlumik-termignoni-ID6z4t2J.html
Johny7205 Opublikowano 21 Września 2017 Opublikowano 21 Września 2017 Nie widziałem tmaxa ale znam firmę. Lepią moto z ubezpieczalni ze Szwajcarii. Obejrzeć można ale historia i tak zostanie tajemnicą.
Siwy Opublikowano 30 Września 2017 Opublikowano 30 Września 2017 Dzisiaj zwróciłem uwagę na takie ogłoszenie: https://www.otomoto.pl/oferta/honda-sw-t400-cena-po-sezonowa-okazja-ID6z9Esz.html#5e1d24d96c Może ktoś z ekipy warszawskiej zna właściciela. Przebieg na tym silniku podobno nie robi wrażenia, a zważywszy na wyposażenie dodatkowe cena wydaje się bardzo rozsądna. Co sądzicie o tej ofercie?
Hipolit Opublikowano 30 Września 2017 Opublikowano 30 Września 2017 W zeszłym roku też widziałem to ogłoszenie.
Siwy Opublikowano 30 Września 2017 Opublikowano 30 Września 2017 Hipolit czyżby w tym sprzęcie były jakieś wady ukryte? To sugerujesz?
pawelp Opublikowano 30 Września 2017 Opublikowano 30 Września 2017 Ja też widziałem ogłoszenie i nawet byłem poważnie nim zainteresowany, ale jak na wiosnę sprzedałem swojego VN900 to już tego swt nie było. Jeżeli moje zakładki archiwalne nie kłamią (bo ogłoszenie z otomoto dawno zniknęło) to sprzęt był wystawiony za 12750zł, miał 55000 przebiegu, na zdjęciach w ogłoszeniu była książka serwisowa z wpisami itd... (było to przed sezonem 2017) - czyli teraz sprzęt jest tańszy i nie był jeżdżony? Chyba, że to inny...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się