LWfilip Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Pocieszny chłopak I nie mogłem się powstrzymać, nawet jeśli było. Pocieszna dziewczynka [media=] i jeszcze to w temacie: jak funkcjonują motocykliści zimą?? ( to ten sam pokój i moto )
kropkacompl Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Popatrzcie teraz na ten filmik ... [media=] [/media] Przeraził mnie ten filmik. Takie sceny odbierają chęć do wsiadania na skuter.
hrabia Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 90 procent sytuacji przedstawionych na tym filmie wynika z bezmyślności kierującego jednośladem lub zbyt dużej szybkości - niestety jeżdzenie zobowiązuje do myślenia i ten filmik powinien do tego przekonać (i dodatkowo do myślenia za innych)
Gość maxell Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 A mówią, że u nas znieczulica http://youtu.be/bAmbnVGEghU
Miazga82 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 To chyba kwestia dalekowschodniej kultury. Na poniższym filmiku, jeszcze bardziej drastycznym widać to samo. Nie do pomyślenia. Aż się nóż w kieszeni otwiera.
Klubowicze krzytro Opublikowano 15 Stycznia 2015 Klubowicze Opublikowano 15 Stycznia 2015 Co za debile,ręce opadają
kropkacompl Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Sam ma córkę w wieku 7 lat i nie wyobrażam sobie przejść obok jak dziecku ( jakiemukolwiek ) dzieje się krzywda. Chore społeczeństwo. W sumie jak tak patrzę na te filmiki to już znam historię skuterów zanim przyjadą do kraju. [media=] [/media]
Tatko Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Witam,jeśli chodzi o film z udziałem dziecka to nie umiem tego pojąć jak tak można, widocznie ich jest tak dużo że u nich to norma,smutek ,tragedia,żal. Ręce opadają. Pozdrawiam.
marig Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 SPÓJRZ DWA RAZY W LUSTERKA! ELVIS kiedyś szukał przetłumaczonego filmiku więc znalazłem
Klubowicze DaniL Opublikowano 21 Stycznia 2015 Klubowicze Opublikowano 21 Stycznia 2015 Jak powstaje Honda: [media=] [/media]
mkapilkr Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Tak leżę i choruję i przeglądam filmy Tym musze się podzielić Powinny te jelonki im tak zrobić J Jestem za Uwaga troche nie dla dzieci
Vorenus Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Moim zdaniem to nie jest śmieszne, ale zastanawia mnie jakim cudem to moto tak przekoziołkowało... https://www.youtube.com/watch?v=Q15vqg-cwnI Tak leżę i choruję i przeglądam filmy Tym musze się podzielić Powinny te jelonki im tak zrobić J Jestem za Uwaga troche nie dla dzieci Ja tam bym się nie obraził jeżeli jakiś myśliwy wybrałby się w okolicę mojej działki i zniechęcił dziki do rycia pod płotem
Gość Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Moto przekoziołkowało, bo gościu postawił je na przednim zbyt mocno. Rączki słabe, przesunął się do przodu i już.
Vorenus Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Moto przekoziołkowało, bo gościu postawił je na przednim zbyt mocno. Rączki słabe, przesunął się do przodu i już. Pewnie tak. Teoretycznie jadąc na moto w zasadzie w ogóle mógł nie obciążać rąk przy hamowaniu. Ech... technika jadzy
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 24 Stycznia 2015 Klubowicze Opublikowano 24 Stycznia 2015 Pewnie tak. Teoretycznie jadąc na moto w zasadzie w ogóle mógł nie obciążać rąk przy hamowaniu. Ech... technika jadzy Możesz rozwinąć swoją myśl ? Bo na ścigu ZAWSZE masz obciążone ręce ze względu na pozycję. A już przy hamowaniu przednim hamulcem ( a to jak wiadomo podstawowy hamulec) to obciążenia na ręce są bardzo duże. Ech.....znafcy
Vorenus Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Na sportach nie jeździłem. W ogóle doświadczenie na większych moto mam raczej małe (kat A zrobiłem jesienią). Na to co napisałem zwrócił mi uwagę Tomek Kulik (jeden z lepszych instruktorów od doszkalania w Wawie). Hamując najlepiej zaprzeć się nogami o bak/mocniej objąć nogami bak (trudno to opisać) i nie obciążać kierownicy. Znacznie zwiększa to stabilność jazdy podczas hamowania. Teoria ta z oczywistych względów nie dotyczy skuterów. Edit: Jakoś umknęło mi ostatnie zdanie twojego posta. Proponuję żebyś epitety typu "znafca" zostawił dla swoich kolegów i znajomych. Ech, kultura osobista...
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 24 Stycznia 2015 Klubowicze Opublikowano 24 Stycznia 2015 Pewnie tak. Teoretycznie jadąc na moto w zasadzie w ogóle mógł nie obciążać rąk przy hamowaniu. Ech... technika jadzy Na sportach nie jeździłem. W ogóle doświadczenie na większych moto mam raczej małe (kat A zrobiłem jesienią) Krytykujesz technikę jazdy. Wygłaszasz teorię o " nie obciążaniu rąk na kierownicy" ( a na motocyklach typu naked czy sport pozycja jest mocno pochylona na kierownicę ) A potem sam przyznajesz że doświadczenia nie masz żadnego !!!!!!!!! ( ja na motocyklach jeżdżę od 1988 roku i parę kilometrów zrobiłem ) Ten konkretny przypadek to nie zwykłe hamowanie tylko awaryjne i jak widać w ostatnim momencie pojawił mu się skuter przed nosem. Za duża prędkość + paniczne !!! ściśnięcie klamki przedniego hamulca i w efekcie przerzuciło go przez koło. Nie ma się co obrażać za ZNAFCĘ ale jak się nie wie i nie ma własnego doświadczenia to lepiej milczeć .
grze Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 jazda na gumie ... tym razem na przedniej
Vorenus Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Krytykujesz technikę jazdy. Wygłaszasz teorię o " nie obciążaniu rąk na kierownicy" ( a na motocyklach typu naked czy sport pozycja jest mocno pochylona na kierownicę ) A potem sam przyznajesz że doświadczenia nie masz żadnego !!!!!!!!! ( ja na motocyklach jeżdżę od 1988 roku i parę kilometrów zrobiłem ) Ten konkretny przypadek to nie zwykłe hamowanie tylko awaryjne i jak widać w ostatnim momencie pojawił mu się skuter przed nosem. Za duża prędkość + paniczne !!! ściśnięcie klamki przedniego hamulca i w efekcie przerzuciło go przez koło. Nie ma się co obrażać za ZNAFCĘ ale jak się nie wie i nie ma własnego doświadczenia to lepiej milczeć . To, że używasz wielu wykrzykników i bolda nie znaczy, że masz rację. Co do argumentu o stażu jazdy... cóż, znam wiele osób które posiadają prawo jazdy od wielu lat i są miernymi kierowcami. Jeżeli cytujesz moją wypowiedź, to nie wyrywaj zdań z kontekstu. Pogadaj z kimś kto prowadzi kursy doszkalające, zanim rzucisz do się bezwzględnej krytyki rodem z forum na Onecie. Zapytaj o znaczenie odciążenia rąk przy hamowaniu. Pewnie jest tego dużo w necie. Tu pierwszy przykładowy link. http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/67494-hamowanie-i-odciazenie-rak-poprzez-dociazenie-nog/ Tyle w temacie z mojej strony. Średnio bawią tego typu pyskówki.
Geni Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Podsumowując. Gość nie zaparł się ani rękami, ani nogami. Za to jajcami prawdopodobnie przeorał zbiornik zdrowo i tego mu współczuję.
Gość Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Koledzy, myślę że jedno jest pewne. Gdzieś motocyklista popełnił błąd. Najczęściej jest to skutek wielu błędów. Nie ma się co spierać i szarpać. To jego błąd. Zapewne była zbyt duża prędkość, za mocno ściśnięta klamka, zła pozycja na motocyklu, być może spóźniona reakcja. Być może gość jeździ od 1988 roku i parę kilometrów zrobił, a być może był to jego pierwszy sezon. Dajcie sobie piątkę i przejdźmy do omawiania ważniejszych i przyjemniejszych spraw.
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 24 Stycznia 2015 Klubowicze Opublikowano 24 Stycznia 2015 Koledzy, myślę że jedno jest pewne. Gdzieś motocyklista popełnił błąd.....Dajcie sobie piątkę i przejdźmy do omawiania ważniejszych i przyjemniejszych spraw. Słusznie prawisz Niechaj nastanie pokój
Gość Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Kończąc, dodam jeszcze jedno. Obejrzałem jeszcze raz i nie zgadniecie (a może zgadniecie) co mi przyszło do głowy. Otóż, w wielu krajach Świata jest zupełnie odwrotnie niż u nas. U nas pasy na jezdni są śliskie, a w niektórych to tarka antypoślizgowa, tak mocna jak papier ścierny gruboziarnisty. Przyczepność w tych miejscach jest potworna powodująca natychmiastowe zatrzymanie się koła powleczonego gumą i jednocześnie nie dochodzi do uślizgu koła. Dla samochodów to nie problem, najwyżej podwozie zostaje, a nadwozie posuwa się dalej. Dla jednośladu, to jest tak, jakby walnąć w ścianę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się