Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Kymco Grand Dink 250cc - czy 57tys przebiegu to duzo dla tego modelu?


Rekomendowane odpowiedzi

  • Użytkownicy+
Opublikowano

schabo78 - nie porównuj cen części 2oo do 4oo - inny rynek, inna dostępność częśći. Motocykl to "bardzo" drogie hoobby.

Opublikowano

schabo78 - nie porównuj cen części 2oo do 4oo - inny rynek, inna dostępność częśći. Motocykl to "bardzo" drogie hoobby.

Chodzi Ci o pojemności z tymi 200-400 ??

Ja codziennie gonię do pracy w jedną strone mam 12km VOLVO S80 2,4T które wiezie tylko mnie więc wymysliłem sobie że w ciepłe dni wsiądę na skuter raz żeby było szybciej taniej i mam nadzieję przy zakupie 250 w miarę przyjemnie.

Osiągi nie są mocno ważne ale ma być w miare dynamicznie dlatego pojemności do 125 zupełnie odpadaja no i w miare bezawaryjnie.

Opublikowano

Koledze chodziło o to, że 200-tki to motocykle a 400-tki to samochody :)

Nie pojemności silnika :)

Opublikowano

Kazda uzywka to ryzyko. Trzeba też brac pod uwage ze teraz skutery nawet tzw.Chinskie sa juz dobrej jakosci niz kilka lat wczesniej. Nowe to zawsze nowe a uzywka moze skrywac niespodzianki. Przy takim hobby trzeba liczyc sie z kosztami.

  • Użytkownicy+
Opublikowano

Dokładnie tak jak Maxell wyjaśnił. 2oo = dwa koła , 4oo = cztery koła (kierownicy i zapasowego nie liczymy) :)

A rozwijając mojego wcześniejszego posta. Chodziło mi o to że rynek części zamiennych do samochodów jest tak nasycony częściami że i ceny są dużo niższe.

Dodatkowo masowość produkcji, a do wyboru ta sama część z conajmniej klku tak zwanych "półek" - w zależności od jakości i ceny.

Do motocykli niestety tak dobrze nie ma. Przeważnie masz wybór między częściami fabrycznymi (wysoka cena), a zamiennikami dobrej jakośći (cena porównywalna z tymi fabrycznymi) i zamiennikami Made In China - niska cena, ale jakość "dyskusyjna".

Akurat do Kimco - ceny części są bardzo przystępne, a kolega Radka1 podał cenę całege nowego cylidra + tłok + pierścienie + komplet uszczelek + robocizna 700,00 zł.

Dla przykładyu: ostatnio w serwisie suzuki wyliczono mi że wymiana łożysk i panewki w silniki Burgmana 400 - 1 800,00 zł - na początek - po rozebraniu okaże się co dalej :(

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Pojezdzisz jeszcze... skoro sam dbasz o kazda pierdulke to dobze z Twojej strony tat powinno byc i nie zaponinasz o technicznych pszegladach to pszelatasz tego zycze. mialem Burgmana 400 byl dla mnie super pod kazdym wzgledem dbajac o niego pszejezdzilem nim 75 tys. i jeszcze bym latal. spszedalem go.. kupilem Cymco " Myroad " 700 i ,.pszejechalem 5,000 tys. A co dalej trudno pszewidziec. pozdrawiam.

Skoro walisz takie byki, stosuj edytor tekstu i nie męcz innych. Słowny warn, bo aż zaczęło mi "szszszszumieć" w uszach.

Administracja

  • 2 lata później...
Opublikowano

Podłączę się pod temat - do wyboru Kymco People S 300 i Grand Dink 250 - Co wybrać? Roczniki zbliżone. 

S300 jest mocniejszy i większe koła ale przebieg ma 45 tys.

GD małe kółka ale przebieg ca 10 tys ponoć. 

Skuter na jazdę podmiejska i miejską, zdarza się odcinek autostrady. Trasy do 120 km w jedną stronę raz w miesiącu drogą ekspresowa lub wojewodzka. 

W obu olej wymienia się co 2000 niestety. 

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

silniki w zasadzie te same, do GD też możesz założyć cylinder np od quada MXU300. Na Peoplu w trasie nie będzie za wygodnie, taka pozycja. GD za przestronny nie jest (po lifcie gorzej ) ale zawsze trochę nogi bardziej wyprostowane, a pozycja bardziej leżąca. Kanapa też wygodniejsza i miłe miekkie oparcie.Bagażnik w GD jest 2.5 raza większy

Opublikowano

Ja mam silnik 125 więc 2x mniejsza pojemność i złego słowa nie powiem. Praktycznie zero awarii. Leję, wymieniam płyny i kulam kilometry. Pewnie, eksploatacyjne sprawy i ew. wymianę zużytych elementów trzeba robić (jak dbasz tak masz), ale nie są to awarie które zaskakują w trasie. Puszczam się na krótsze i dłuższe odcinki i nigdy mnie nie zawiódł. Do miasta - rewelacyjny. Mały, zwinny i wszędzie się wciśnie. Można powiedzieć że jest taki trochę "oszukany" - wygląda jak 50-tka a wyrywa do przodu jak duży. Nawet 125 nie daje szans puszkom spod świateł, zawsze pierwszy.

Też słyszałem, że silniki mają nie do zajechania jeśli się o nie dba. Do tego części w śmiesznych cenach i dostępne na telefon (lub cała masa z rozebranych egzemplarzy na All...o). Mój ma aktualnie 34k i nie bierze grama oleju, nic się nie poci, nic nie cieknie, suchy jak pieprz. Gdyby był ciut wygodniejszy, można było by się puszczać w długie trasy, ale nóg za bardzo nie ma jak wyciągnąć - choć może da się to jakoś rozwiązać - i lędźwie po jakimś czasie bolą (myślę też nad zmianą oparcia).

Ogólnie - jeśli komuś nie przeszkadza jego dziwny (?) wygląd, małe kółka i dość wysokie siedzenie (niscy mogą nie sięgnąć palcami do jezdni), z zadbanego egzemplarza będzie zadowolony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...