Kuba_Wiosna Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Pojawiły się pojedyncze artykuły wspominające o tym, że rodzina jednośladów BMW może powiększyć się o kolejny skuter http://www.scooterfile.com/rumor/rumor-bmw-c350/
tomekmajesty Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Czyli nowy Kymvo ze znaczkiem BMW ? Sent from my iPhone using Tapatalk
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 8 Września 2015 Administrator Opublikowano 8 Września 2015 Czyli nowy Kymvo ze znaczkiem BMW ? Chyba z Kymco się pokłócili, w sumie to nawet jest o co Tym razem produkcją C350 miałaby zająć się chińska fabryka Loncin natomiast podzespoły byłyby wytwarzane w Indiach. "Perfekcyjny" mariaż Wiem, że walka o niskie koszty produkcji to teraz kluczowa sprawa przy wdrażaniu nowych modeli ale..................... ............BMW, nie idź znów tą drogą! Ps. Chyba już za późno Wszystkiego dowiemy się pewnie na listopadowej EICMA.
Klubowicze MarP Opublikowano 8 Września 2015 Klubowicze Opublikowano 8 Września 2015 Ciekawe kto będzie budował następne modele po tym jak pokłócą się z Chińczykami
Geni Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 Eskimosi będą je lepili ze śniegu, bo plastik z chińskiego sandału będzie stanowczo za drogi.
Lucjan73 Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 Nie ma co lamentować, większość rzeczy które używamy na co dzień a przynajmniej ich komponenty są z Chin. Kwestia dobrej kontroli jakości i nie będzie różnicy. Zakładam że w fabryce w De też pracują jacyś emigranci, kolorowi itp więc co za różnica ? Ważne żeby nadzór i kontrola była odpowiednia. Taka dygresja - leciałem samolotem z Berlina do Istambułu obsługa techniczna na jednym i drugim lotnisku była jednej nacji, i podpowiem że nie byli to Niemcy... Znalazłem jeszcze trochę info na temat tej współpracy, zdaje się że już sporo maszyn BMW ma silniki z tej firmy https://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://www.loncinindustries.com/en/RV/AboutUs.aspx%3Fcatid%3D646-655-882&prev=search
jagroski Opublikowano 9 Września 2015 Opublikowano 9 Września 2015 Czyli jak na razie z silnikami o pojemności skokowej 350 ccm nie mieli doświadczenia.
buzby Opublikowano 10 Września 2015 Opublikowano 10 Września 2015 Najfajniejsze jest to, że to cięcie kosztów i poszukiwanie tańszych rozwiązań nie odbija się w cenach końcowych produktów. Czyli produkcję przenosimy do Chin albo Indii, oszczędzamy, ile się da, na podzespołach i materiałach, ale naiwny klient niech płaci, jakby wciąż kupował nasze solidne niemieckie BMW. Tylko będzie gorzej, gdy wreszcie klienci się zorientują. A sądząc z postów i opinii o nowych wynalazkach BMW, to może nastąpić bardzo szybko. Czego sobie i Państwu życzę. Pozdrowienia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się