Alien Opublikowano 29 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2015 A czy taka wymiana nie będzie się równać z wiekszymi obrotami, hałasem i wzrostem spalania. ? Ciekawe jak przy takich 400-500 o których rozmawiamy , spisują się 300 setki Kymko DT, Kawasaki J300 i inne. Jako skutery miejskie bo u mnie tak będzie użytkowany.
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 29 Czerwca 2015 Klubowicze Opublikowano 29 Czerwca 2015 A czy taka wymiana nie będzie się równać z wiekszymi obrotami, hałasem i wzrostem spalania. ? No chyba logiczne że trochę wzrosną i obroty i spalanie ( w zależności od rolek pewnie o jakieś 0,5 L /100km ) A hałas ? Hmmm no bez przesady. Poza tym trzeba się pogodzić że poprawę osiągów uzyskuje się kosztem np. spalania czy wyższych o np.500 - 800 obr. To nie są różnice nie do zaakceptowania.
Marci M Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Jeśli chodzi o osiągi na seryjnych ustawieniach Honda zostawia Tmaxa w tyle niestety taka prawda ale możliwości konfiguracji są tak duże że nie ma się czym przejmować każdy znajdzie coś dla siebie
RONIN Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Marci M rozumiem że masz na myśli hondę 600 a nie 400?? Bo temat jest o 400tce.
Marci M Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Honda 600 na 100% natomiast co do 400 nie jestem pewien ale Kymco 400 napewno robi na starcie seryjnego Tmaxa. Teraz cięszko porównać chyba tylko Sobier lata na seryjnych ustawieniach reszta z tego co wiem ma już w większym lub miejszym stopniu pozmieniane konfuguracje
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 9 Listopada 2015 Administrator Opublikowano 9 Listopada 2015 Zasadnicza różnica jest w prowadzeniu obu skuterów, m.in w składaniu się w winkle. Tmax SJ06 jedzie sam w/g obranego toru. SW trzeba "nadzorować" i wymaga delikatnej współpracy. Dla tych, którzy jeżdżą spokojnie a w zakrętach nie dziczą różnice mogą być nie tak oczywiste. O czym należy pamiętać...jeśli porównujemy SW do Tmax'a to do SJ03 (to są modele które należy porównywać ze względu na czas produkcji). Wtedy różnice są już mniej zauważalne, ale jednak wciąż na korzyść Tmaxa. Można tą różnicę niwelować poprzez montaż progresów i utwardzenie przodu w Hondzie. Taka myśl (choć to nic nowego) Aktywna jazda w winklach, bardziej sportowy charakter, zabawa na torze itp: Yamaha Turystyka, spokojna jazda z pasażerem, priorytet pojemności schowków: Honda Ps. Test z którym faktycznie w 99% się zgadzam -> KLIK.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się