Administrator MariuszBurgi Opublikowano 27 Lutego 2015 Administrator Opublikowano 27 Lutego 2015 3 koła, schowek 50 litrów, jazda bez kasku, 2 miejsca i motor dwucylindrowy 400 ccm... Przyznam, że niezależnie czy to fake czy może realna wizja BMW.. koncepcja jest bardzo ciekawa. [media=] [/media]Swoją drogą szkoda, że BMW zaprzestało produkcji C1 ... i tak jak kiedyś napisałem w tym teście, z pojazdu do codziennego użytkowania dla "Kowalskiego" stał się dziś skuterem z prognozą kolekcjonerską.
czaro69 Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 No powiem całkiem całkiem,pod warunkiem, że cena nie będzie zaporowa.
cwmarta Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 hm, ten model jakoś nigdy mi się wizualnie nie podobał, nie tyle chodzi o "zadaszenie" co o ten wysoko umieszczony nieruchomy błotnik nad przednim kołem, w prezentowanym trójkołowcu też nie za specjalnie to rozwiązali, bo błotnika wcale jakby nie ma..
Jarek_PL Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 Future bike. Super na miasto ale jak na przyszłość przystało powinien być GREEN.
LWfilip Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 Na mój gust, fajny sprzęt. Bardzo lubię takie pojazdy. Połączenie budy i trzech kółek jest dla mnie. Już nawet nie interesuje mnie cena pewnie będzie kolosalna? Trudno. Ważne, że takie pojazdy będą powstawać. Na mojej liście przyszłych zakupów jest Can Am Spyder. I kto wie? Może kiedyś?
Sympatycy Grzech Opublikowano 27 Lutego 2015 Sympatycy Opublikowano 27 Lutego 2015 Jakoś na tym filmiku nie widzę, żeby sprzęcik pochylał się w zakrętach. Jeśli miałby skręcać wyprostowany to byłaby to porażka. Widziałem w Alpach w akcji Can Am Spydera, którego załoga musiała mocno wychylać się w zakrętach, aby ich nie zrzuciło z pojazdu. Wyglądało to tak ch...wo, że aż śmiesznie. Pewnie na amerykańskich highwayach daje radę, ale w Europie niekoniecznie.
Sobier Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 Bardzo przyjemnie wygląda. Oby nie był podatny na częste awarie.
Klubowicze Campto Opublikowano 27 Lutego 2015 Klubowicze Opublikowano 27 Lutego 2015 Tu jest podobny projekt Toyoty, mimo że uznany za samochodowy: http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/producenci/news-toyota-i-road-czyli-program-o-nazwie-ha-mo,nId,1679153 Budowa wg mnie bardzo podobna.
Lucjan73 Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 Coś podobnego i to na prąd mają w Renault model Twizy
Lucjan73 Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 Bo to pojazd miejski na zakupy, dojazd do pracy itp. Zasięg max 100 km i prędkość do 80 km/h więc i skomplikowany układ zawieszenie nie jest potrzebny. Za to cena przez brak takich "wodotrysków" jak na taki wynalazek nie jest zaporowa - 38 tyś. demówki ze znikomym przebiegiem można kupić za 29 tyś.
Klubowicze Piootr Opublikowano 27 Lutego 2015 Klubowicze Opublikowano 27 Lutego 2015 Nie powiem, to ciekawa koncepcja. Niestety nie nadaje się do przeciskania w korkach, więc na mnie BMW jako potencjalnego klienta liczyć nie może. Projekt ładny, ale jak wspomniałem miejsko-nieużyteczny (jak każdy trike). GREEN, jak napisał Jarek to może być dobre rozwiązanie.
Jerry_R Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 Bardzo podoba mi sie ten projekt. Pozostale zalinkowane duzo mniej, jako, ze maja mniej wspolnego z 2oo (zakryte boki, okragla kierownica itp). Wg mnie wlasnie BMW ma szanse przeciskac sie w korkach, pozostale mniej, ale moze to zludzenie optyczne... W kazdym badz razie: "This project is a student project, realized at ISD (Institut Supérieur de Design). There is any attachement with BMW Motorrad, so it's a fictionnal project. " https://www.behance....12391739/BMW-C1 Wg mnie bardzo przyszlosciowe, choc rowniez bardziej bym to widzial jako "Green".
dr.big Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 Znowu zrobią jakąś "kooperację z TGB z Tajwanu " i wyjdzie niższa cena, przykleją swoje śmigło i będzie BMW pełną gębą typu "produkowana w świecie- składana w Niemczech" ... BMW- Bayerische ? Motoren Werke ... Lucku, takiego Twizzy widziałem do tej pory raz na ulicy zaparkowanego, popularne to one też nie są.... Myślę, że taki projekt zabiłaby głównie cena, tak jak już na początku XXI wieku "zwyczajne" C1...
Lucjan73 Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 Panowie jako że pojazd powstaje w Niemczech to nikt tam raczej przy projektowaniu nie myśli o przeciskaniu się w korkach bo tam jest to zabronione i w dodatku nikt tego nie robi.
dr.big Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 Niektórzy robią, ale bardzo delikatnie. Czasami nawet widać np. motocyklistów stojących grzecznie na autostradzie w kilkukilometrowej lawinie samochodów... A na autostradach bez pasa awaryjnego (autostrady miejskie) stoi ich ok. 80%, bo nie przeciskają się pomiędzy samochodami (głównie względy ubezpieczeniowe w razie wypadku). Mają ten przepis zmienić i właśnie ostatnio są zbierane podpisy pod petycją. C1+ jako ciekawostka i rozszerzający ofertę na pewno intrygujący, ale dla mnie osobiście nie interesujący.
Jerry_R Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 Przy takim pojedzie odpadaja, ok - zmniejszaja sie mocno - wydatki na ubranie motocyklowe, wlaczajac kask. Jeszcze lepsza ochrona przed niepogoda. Juz widze duze szerokokatne lusterko na przedniej szybie, albo ekranik LCD i obraz z kamerki z tylu. Wieksze mozliwosci zaladunkowe. W ogole duzo dodatkow juz mam przed oczyma do takiego pojazdu, wiecej niz do typowych 2oo. Patrze na projekt C1+ z punktu widzenia osoby: - regularnie jezdzacej 2oo w korkach: dom-praca-dom i w inne miejsca - czesto wozacej z tylu syna (8 lat) - lubiacej odziez motocyklowa cywilna, nie rzucajaca sie w oczy Takim pojazdem spokojnie moglbym odebrac, czy podwiezc - zone, ktora na normalne 2oo z kaskiem - nie wsiadzie, a nawet... tesciowa I siebie nawet widze mniej lub bardziej w garniturze*, w ktorym na zwykle 2oo nie wsiade. * ewentualnie nalokietniki i nakolanniki bym zalozyl, ciezko tak na sucho powiedziec Jak sami widzicie i sie pewnie zgodzicie - to nie pojazd dla tych co jezdza dla przyjemnosci 2oo w dobra pogode, w weekendy - ale maksymalnie praktyczna, uzytkowa maszyna.
Jarek_PL Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 I ja go też tak odbieram jak napisał Jerry "użytkowa maszyna" Na pewno nie jest to skuter który można używać tak jak większość z nas, tzn. środek transportu do pracy, pojazd rekreacyjny, i jeszcze maszyna turystyczna w jednym. Ten model z dodatkowymi aspektami jak dach który osłania kierownika przed słońcem i deszczem, czy dwa koła z przodu które wydaje mi się powinny poprawiać kwestie utrzymywania pozycji pionowej przy minimalnej prędkości, sprawdzić się powinien jako idealny mieszczuch. I takie wydaje mi jest przeznaczenie BMW C1+
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 1 Marca 2015 Klubowicze Opublikowano 1 Marca 2015 Z ujęć na projekcie wynika, że dwucylindrowa 4-setka będzie pracowała w układzie boxer... Ciekawe czy BMW zdecydowałoby się na swój tradycyjny system chłodzenia powietrzem plus głowica chłodzona olejem. Jednak takie rozwiązanie wymuszałoby chyba systemu tuneli doprowadzających powietrze przez dość grubą płytę podłogową, więc może jednak "woda"??
Sympatycy m@rkiz Opublikowano 1 Marca 2015 Sympatycy Opublikowano 1 Marca 2015 Koncepcja.... ? Swego czasu dostałem 2 fotki (nie do publikacji) ale na kompie mogę pokazać bardzo miejski wygodny z daszkiem
Jerry_R Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 Ma jedna wade - mozna mandat za parkowanie wstawic za szybe
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 7 Marca 2015 Autor Administrator Opublikowano 7 Marca 2015 Pocieszające jest, że skoro od blisko roku pojawiają się jakieś materiały oznaczone >BMW C1+< to jest szansa, że projekt może wejść do produkcji.
Lucjan73 Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 A jak ktoś nie może już doczekać na pojazd od BMW to jest propozycja od Toyoty model i-road, chyba są większe szanse na produkcje tego modelu. http://www.caradvice...k-drive/photos/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się