polikom Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Dzisij z żoną zrobiliśmy sobie przejażdżkę do Bydgoszczy. Jakieś 15 km. Do odbioru był dla niej śliczny srebrny kask HJC RPHA MAX EVO. Pierwsze założenie kasku w sklepie, stary pod siedzenie i w drogę. Daleko nie ujechaliśmy – może 20 m. Zjeżdżając z chodnika na osiedlową drogę nie doceniłem leżących na niej liści i zaliczyliśmy glebę! Prędkość ok. 5 km/h! Zasadniczo nic się prawie nie stało. Lekko zgięta manetka prawego hamulca, trochę zarysowany bok Burgmana i delikatnie stłuczone moje kolano. A ślicznym nowym kaskiem żona uderzyła w stojący na poboczu samochód. Na szczęście nie uszkodziła kasku, samochodu i co najważniejsze – swojej głowy. Do dzisiaj zdawałem sobie sprawę, że mokre liście na drodze to duże ryzyko. Od dzisiaj znam temat z własnego doświadczenia.
T0MEK Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 2 kółka z przodu pomagają. Polecam.
Gość Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Tomek, jak będę chciał jeździć na trzech kółkach, to sobie jedno z samochodu wyrwę. Niewychodzenie z domu też pomaga, polecam. Problem liści był, jest i będzie każdej jesieni, a problem piasku, każdej wiosny. Dobrze, że w ten sposób kolega polikom zapoznał się tym problem. Że nie ma poważniejszych strat w sprzęcie i ludziach. Trzeba o tym pamiętać, uważać i bez dwóch kółek z przodu też się da.
Sympatycy robert1973 Opublikowano 10 Listopada 2014 Sympatycy Opublikowano 10 Listopada 2014 Liście (mokre i "przyklejone" do asfaltu) deszcz w początkowej fazie ( jak zaczyna padać) piach ( jak Flyman wspomniał), poranki jesienne i wiosenne w pobliżu lasów i zacienionych miejsc to "śliskie sprawy" radzę podwoić uwagę i nie ważne czy na 2oo czy 4oo.... może być groźnie...... ważne że nic poważnego się nie stało
grze Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Wiadomo najlepiej jak jest asfalt suchy, czysty a opona rozgrzana a teraz jest coraz trudniej. Ja spotkałem się już dwa razy z zalanym rondem olejem napędowym. W jednym przypadku uratował mnie mój węch bo asfalt był pomoczony przez deszcz, wpadam na rondo a tu coś klepie ON, ja odpuszczam i przy może 20/h koła mi się dobrze pouślizgiwały.
LWfilip Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Pierwsze ostrzeżenie i oby ostatnie. Po liściach, śniegu i tym białym g....e namalowanym na jezdni staram się nie jeździć. Kostka brukowa ( a mam jej pełno w okolicy ) też jest tragiczna. Trzeba ciągle uważać. Pozdrawiam
Gość Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Dobra, dodam jeszcze — tory tramwajowe.
Klubowicze kenobi Opublikowano 10 Listopada 2014 Klubowicze Opublikowano 10 Listopada 2014 Choć trochę od tematu-tory kolejowe też-z racji wykonywanego zawodu -120 tonowa maszyna też "tańczy"na liściach (choć "gleba" jej nie grozi)-lepsze od smaru i jest problem z ruszaniem czy hamowaniem (dla odmiany piasek pomaga...) Niestety taki urok jesieni- 2oo,3oo,4oo,...trzeba poprawkę brać...
stator Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Kenobi, wykonujesz widzę pracę, o której sam marzyłem i uczyłem się w tym kierunku od dziecka. A temacie, ja wysypałem się swego czasu na połączeniu mokrej szyny z gumową płytą na przjeździe tramwajowym w deszczu. Nie wyobrażam sobie tego na liściach, kiedy idąc można wywinąć orła. Całe szczęście, że Wam nic się nie stało.
Użytkownicy zicoo62 Opublikowano 10 Listopada 2014 Użytkownicy Opublikowano 10 Listopada 2014 Kostka brukowa lekko porośnięta porostami (prawie cały czas w cieniu) po deszczu też jest śliska. Coś wiem na ten temat.
Gość maxell Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Na szczęście nie uszkodziła kasku, samochodu i co najważniejsze – swojej głowy. Ciekawe czy kolejność jest przypadkowa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się