ryba Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 witam czy olej motul 5100 10w40 ester czy nadaje sie on silnika z przebiegiem 35tys do pozdrawiam http://www.forum.burgmania.net/topic/12143-suzuki/ tu masz podstawowe dane które Cię interesują. Lucjan Odnośnik do komentarza
Volvo Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Oczywiście że tak . Ja używam motul 5100 10w40 do mojego skuterka. Odnośnik do komentarza
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 6 Listopada 2014 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Dokładnie, też na nim jeżdżę... Odnośnik do komentarza
wize60 Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Jeżeli można to jak najdłużej na pełnym syntetyku. Na pół zawsze się zdąży przejść. Odnośnik do komentarza
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 6 Listopada 2014 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Tego nie popieram... Należy lać taki, jaki zaleca producent ze względu na obliczenia konstrukcyjne silników (luzy technologiczne itp.). Jak piszą, że lać półsyntetyk, to taki kupować, a nie poprawiać fabrykę na siłę... Odnośnik do komentarza
ryba Opublikowano 7 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 dzieki koledzy za wiadomosc mam spokojna glowe pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Bulba Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Strona 37 instrukcji. Podaj maila to Ci wysle. Odnośnik do komentarza
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 7 Listopada 2014 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Ja teraz szykuję się do zakupu takiego zestawu - http://allegro.pl/ol...4698832841.html Odnośnik do komentarza
ryba Opublikowano 7 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 dzieki Bulba podaje meila joker772@op.pl Odnośnik do komentarza
wize60 Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Instrukcja podaje 10w40 ale nie jest powiedziane że ma to być półsyntetyk. (tylko nie mówcie że 10w40 to musi być półsyntetyk) Odnośnik do komentarza
Sympatycy Robsson Opublikowano 7 Listopada 2014 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Instrukcja podaje 10w40 ale nie jest powiedziane że ma to być półsyntetyk. (tylko nie mówcie że 10w40 to musi być półsyntetyk) Wygląda na to , że olej 10W-40 to właśnie połsyntetyk http://www.motoor.pl...to-sie-je1.html Odnośnik do komentarza
wize60 Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Nic bardziej mylnego wcale 10w 40 nie musi być pół. Odnośnik do komentarza
Sympatycy Robsson Opublikowano 7 Listopada 2014 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Szczerze mówiąc to aż tak sie nie znam na olejach ale postarałem się choć troszkę żeby znaleźć coś w necie na temat oleju półsyntetycznego. wize60 piszesz, że "nic bardziej mylnego" bez pokrycia. Może uzasadnisz swoją wypowiedź bo chętnie nauczę się czegoś nowego. A jak to mówią na naukę nigdy nie jest za późno Pzdr dla kierownika króla Odnośnik do komentarza
melmacie Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Proszę bardzo. Dwa rożne Motule do moto, jeden syntetyczny drugi pół. Ta sam klasa lepkości 10W-40. Możesz lac który chcesz. Jeżeli olej spełnia wymagania w przypadku B650 np JASO-MA i masz pewność że to co na etykiecie jest w bańce to możesz użyć. Motul 5000 10W-40 Lubricant for 4 stroke motorcycle engine HC-Tech Technology Motul 5000 4T 10w-40 is a semi-synthetic motorcycle engine oil reinforced with hydrocracked basestocks to ensure engine protection and improve gear lifetime. Suitable for street and road bikes, trails, off-road bikes fitted with 4 stroke engines, integrated gearbox or not, wet or dry clutch, engines meeting Euro 2 or Euro 3 emission regulation, fitted with exhaust gas after treatment systems : catalytic converters, air injection into exhaust pipe. RECOMMENDATIONS - Oil change: according to manufacturers' requirements and to be adjusted according to particular use. - Can be mixed with synthetic or mineral lubricants. Motul 7100 4T 10W-40 High performance lubricant for bikes 100% Synthetic – Ester High performance lubricant for bikes 100% Synthetic – Ester High performance bikes, sports bikes, street & road bikes, trails, off road bikes, enduro, trial…fitted with 4 stroke engines, integrated gearbox or not, wet or dry clutch, engines meeting Euro 2 or Euro 3 emission regulation, fitted with exhaust gas after treatment systems : catalytic converters, air injection into exhaust pipe... Other uses : street bikes without catalytic converters, scooters, ATV, mopeds... Następny syntetyk 10W-40 do moto: SHELL ULTRA 4 motorbike synthetic engine oil 10W40 SG/JASO MA VISCOSITY 10W-40, meets norms API SL;JASO MA, synthetic oil designed to work in modern, high RPM, 4-stroke motorbike engines working in most difficult conditions and with high load. i jeszcze jeden przykład: Castrol Power 1 Racing 4T 10w-40 fully synthetic 4 stroke motorcycle engine oil Power 1 Racing 4T 10W-40 is fully synthetic 4-stroke motorcycle engine oil for modern high performance sports bikes that increases engine acceleration and power right up to max rpm. Its Race Derived Technology based on Castrol's racing history and testing experience ensures maximum engine performance, without sacrificing engine durability, thus giving a significant benefit over other types of engine oils. JASO to jedna z instytucji okreslająca w tym wypadku w Japonii, właściwości olejów do motocykli. W przypadku silników czterosuwowych mamy trzy klasy: In 1998 the Japanese Automotive Standards Organization (or JASO for short) developed a grading system for motorcycle oils. JASO introduced 2 ratings for 4 stroke motorcycle oils: JASO MA – This was the standard for single unit engines where the wet clutch, gearbox and engine used the same oil. JASO-MA oils don’t contain friction modifiers. (do silników ze sprzegłem pracującym w kąpieli olejowej) JASO MB – This lower standard was for bikes that use separate oils for the engine, clutch and gearbox (e.g Harley Davidson’s and BMW’s). Then in 2006 JASO introduced….. JASO-MA2 – This specification was introduced in 2006 for modern motorcycle engines. As well as being a higher standard of oil the JASO-MA2 approval means the oil is suitable for use in bikes with catalytic converts in the exhaust system. Odnośnik do komentarza
Sympatycy Robsson Opublikowano 8 Listopada 2014 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Proszę bardzo. Dwa rożne Motule do moto, jeden syntetyczny drugi pół. I to jest wyczerpująca odpowiedź, dzięki melmacie Odnośnik do komentarza
wize60 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Malmecie dzięki że mnie wyręczyłeś. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się