Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Nowości Kymco na sezon 2015


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 87
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • kitenation

    8

  • marek_m

    6

  • lazyfox

    6

  • Lucjan73

    5

Top użytkownicy w tym temacie

  • Użytkownicy+
Opublikowano

Nie wiem czy coś przeoczyłem, ale na stronie www.kymco.com znalazłem że MyRoad 700i jest cały czas w ofercie.

A teraz ciekawostka. W specyfikacji technicznej znalazłem: Cylinder: PARALLER TWIN !!!

Czy to znaczy to co mi się wydaje ?? Kymco ma wreszcie dwa cylindry ??

  • Klubowicze
Opublikowano

Nie wiem czy coś przeoczyłem, ale na stronie www.kymco.com znalazłem że MyRoad 700i jest cały czas w ofercie.

A teraz ciekawostka. W specyfikacji technicznej znalazłem: Cylinder: PARALLER TWIN !!!

Czy to znaczy to co mi się wydaje ?? Kymco ma wreszcie dwa cylindry ??

MyRoad 700i Można kupić w europie (a nawet można dostać Xciting'a 500R jeszcze), ale u nas Kymco wycofało go z oferty. Słabo schodził i obecnie najsilniejszym jest Xciting 400i.

Nie wiedziałeś, że 700-ka ma dwa "garnki"? To dobry, nowoczesny silnik, który do swoich skuterów dopasowało BMW (obniżyli tylko pojemność do 650, ale to wynika pewnie z umów między firmami).

  • Użytkownicy+
Opublikowano

Nie wiedziałeś, że 700-ka ma dwa "garnki"?

Jakoś tak przyjąłem że tam jest jeden garnek - we wszystkich testach pojawiała się jedna podstawowa wada - strasznie kiepskie przyśpieszenie przy starcie i tak mi zostało :)

........................ To dobry, nowoczesny silnik, który do swoich skuterów dopasowało BMW (obniżyli tylko pojemność do 650, ale to wynika pewnie z umów między firmami).

Tu mi "kopara opadła" :) Słyszałem że BMW produkuje małe GS-y w Chinach, ale o silnikach z Tajwanu pierwsze słyszę.

  • Klubowicze
Opublikowano

Kiepskie przyśpieszenie... nie jest aż takie złe, ale przy konkurencji na pewno gorsze. Może nie tyle przez silnik, co przez kosmiczną masę tego pojazdu (292 kg). Kultura pracy jest nie najgorsza, bo miałem okazję pojeździć tym modelem na Burgmanii oraz naszego kolegi ze Świnoujścia. Po Burgmanie 650 jest trochę kontrowersyjny, bo pozycja przy jego wielkości jest trochę mniej wygodna (nie da się tak fajnie wyciągnąć nóg) i napęd dość mocno gwiżdżący, ale chyba żaden skuter nie jest doskonały i ma swoje minusy. Obecnie biorę pod uwagę jego zakup, bo po AN650 trudno coś znaleźć innego do wygodnej, dalekiej turystyki (prócz moto oczywiście).

Opublikowano

A co z wyłożeniem nóg? Tak przyglądam się zdjęciom i mam wrażenie, że na 350 już chyba można je bardziej wyciągnąć, bo 300 to tylko krzesełkowo. Mam rację, czy tu nic się nie zmieniło?

  • Klubowicze
Opublikowano

Szału nie ma. Zależy wszystko od wzrostu kierownika. Wysocy i długonodzy mają kłopoty z miejscem na kolana (haczą o kokpit). U mnie przy wzroście 176 cm na Burku mam nogi zupełnie wyprostowane, podobnie było na Hondzie Forza 300, ale na Myroad 700 są już zgięte w kolanach. Ale jechało się Kymkaczem całkiem fajnie...

  • Sympatycy
Opublikowano

Sławku, ale MaxSym to godny następca. Rozmawialiśmy o nim nie raz. Czyli jednak lepszym następcą AN650 byłby Kymco Myroad?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Klubowicze
Opublikowano

Krisso... Jak to bywa, życie zweryfikowało plany. Muszę też pomyśleć o kupnie nowszego auta, bo moja 17-letnia Siena ostatnio zastrajkowała awarią hamulców (o mało nie wprasowałem się w dźwig na skrzyżowaniu - chcę coś małego, pokroju Fiata Pandy), więc w zakresie pewnej kwoty chcę zarówno skuter i auto... MaxSym 600i ABS jeśli ceny z poprzedniego sezonu by się utrzymały (a niestety waluty lecą UP), to auto byłoby już poza możliwościami. Ten Kymkacz też tani nie był, ale ponoć pochodzenie z Włoskiego salonu potwierdzone w papierach (egzemplarz odkupiony po jazdach próbnych dla klientów z salonu BMW-Kymco), z przebiegiem niespełna 7K, mimo rocznika 2011... Jest 6 miesięcy gwarancji, więc sprawdzę go dogłębnie.

411030d45b7e44f1.jpg

Opublikowano

Jeżeli to jest Kymco od Motonity, to mogę powiedzieć, że kupowałem u nich niedawno motocykl (również z Włoch). Wszystko załatwiłem na maila i telefon. Motocykl do domu dostarczył kurier. Stan moto był dokładnie taki jak w opisie (ogłoszenie i rozmowy telefoniczne). Innymi słowy byłem bardzo zadowolony i jeżeli nadarzy się okazja chętnie ponownie kupię moto / skuter w tej firmie.

  • Klubowicze
Opublikowano

Tak, to właśnie z Motonity... Szef (bo tylko z nim gadałem), bardzo konkretny, udzielał wszelkich informacji, wysłał dodatkowe foty i informacje... Obniżył koszt dostawy (po połowie). Więcej będę mógł powiedzieć po dostarczeniu sprzętu...

Opublikowano

Kymco wprowadza oficjalnie do sprzedaży w pl nowego Downtowna 350i oraz x-towna 125i.

http://www.kymco.pl/new-downtown-350i-abs_p_197.html

http://www.kymco.pl/x-town-125i-abs_p_200.html

Jak dla mnie, to nowy Downtown o ile ma bardzo ładny przód, to jego tył wygląda jakby kogoś oderwano od deski kreślarskiej przy projektowaniu. Patrząc na boczne wykrojenie plastików pod kanapą mam nawet takie przekonanie.

Przód DT350 i tył z-towna125 gdyby były scalone, to byłby fajny skuter.

Kymco widać czuje się już pewnie, bo ceny są zbliżone do bardziej renomowanych producentów z kraju kwitnącej wiśni. DT350i za 20 500zł z ABS. Wszystkiemu winny wysoki kurs eur i usd.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...