kitenation Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Plus dodatkowo nie wiem czemu zeszli z soczewkowych świateł mijania (które oprócz tego że dobrze i równomiernie świecą to świetnie się prezentują). - pewno cięcie kosztów...
Kekuti Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Podwójne światła mijania dotychczasowego DT 300i rzeczywiście korzystnie się prezentują i przede wszystkim dobrze oświetlają drogę. W dotychczasowym modelu podoba mi się też to, że światła nie gubią się gdzieś tam z przodu pojazdu ale, jak po linijce, odcinają oświetloną część drogi od strefy mroku. Nie wiem jak nowe rozwiązanie sprawdzi się w praktyce ale szkoda byłoby, gdyby nowy Downtown nie dziedziczył dobrych cech dotychczasowej wersji. Pozdrawiam wszystkich użytkowników DT300i!
wojtek1989 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Dziwna polityka według mnie. Po co wprowadzać Agility City 300 które ma tylko 23KM? Z wyglądu to taki odświeżony DT tylko o 1,5 cm węższy.. ale za to o 3,5 cm dłuższy. Był już model K-XCT300, który był jeszcze sporo węższy (a więc jeszcze lepiej dopasowany do jazdy w korkach) ale się nie przyjął. Więc kto kupi słabszą 300 o podobnych wymiarach do obecnego DT? A co do nowego DT350 nie podoba mi się ta wyższa kanapa.. obawiam się, że z tego powodu zmieniając swojego DT300 nie przesiądę się ani na jego nową wersję, ani na xcitinga400
kitenation Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Agility City 300 jest de facto 250 a nie 300, stąd moc i nie wiem czemu zatem myląca nazwa
wojtek1989 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Rzeczywiście, ale nadal wydaje mi się to dziwne. Mieli sprawdzoną 300 z DT o większej mocy, więc po co sobie utrudniać życie i konstruować coś słabszego. Mogli wsadzić stary silnik DT300 do tej nowej ładnej obudowy i byłoby okej, a tak powstała prawdopodobnie najsłabsza niby 300 na rynku. Oby nie przestali sprzedawać starego DT
kitenation Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Wtedy by się popsuł rynek na Downtowna 350, który jest kontrowersyjny z wyglądu ale nadrabia osiągami (które btw jestem ciekaw jak się mają do poprzedniego modelu). P.
Klubowicze MarP Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Klubowicze Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Agility City 300 jest de facto 250 a nie 300, stąd moc i nie wiem czemu zatem myląca nazwa Tak dla ścisłości to Agility Maxi 300 ma faktycznie pojemność 270.6 ccm (folder) Podobny zabieg zrobiła Honda z modelem Forza 300 (faktycznie 270) Widać taka nastała moda podrasowywania nazwy
Sympatycy robert1973 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Sympatycy Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Ta moda trwa już "lata" np Sym Citycom 300 o pojemności........................................................ 263,7 cm³
kitenation Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 W autach jescze dłużej, nie pamiętam dokłądnie ale weźmy chociażby takie 55 AMG ~4800 ccm, 550d ~ 3000 ccm itp itd
Sympatycy KriSSo Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Sympatycy Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Podobny zabieg zrobiła Honda z modelem Forza 300 (faktycznie 270) Skoro gwoli ścisłości, to NSS300 Forza ma 279, (czyli niemal 280), a nie faktycznie 270
Klubowicze MarP Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Klubowicze Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Skoro gwoli ścisłości, to NSS300 Forza ma 279, (czyli niemal 280), a nie faktycznie 270 Tak, zgadza się. Moje niedopatrzenie w trakcie pisania
Nano Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Jeszcze lepszy z podawaniem pojemności jest francusko-chiński Mash, który ma model Mash Five Hundred o pojemności 397ccm... A co do Agility 300 to uważam, że to dobry pomysł, bo w segmencie miejskich dojeżdżadeł do pracy nie ma sensu walka o dodatkowe konie. Fakt, nazwa głupia, bo po co udawać coś większego, ale jeśli udokumentowane spalanie i cena będą wyraźnie niższe niż u DT300 to bym się poważnie nad nim zastanowił.
suchy998 Opublikowano 14 Maja 2015 Opublikowano 14 Maja 2015 Czy może ktoś już słyszał kiedy dostępny u nas będzie downtown 350i? na zagranicznych stronach już stoi z 4900€.
Rogierro Opublikowano 14 Maja 2015 Opublikowano 14 Maja 2015 Czy może ktoś już słyszał kiedy dostępny u nas będzie downtown 350i? na zagranicznych stronach już stoi z 4900€. Jak byłem jakiś czas temu w Warszawie w Motor Landzie to stał u nich jeden, niestety nie spytałem o cenę bo byłem zainteresowany Xcitingiem 400i, ale nie zaszkodzi zadzwonić i się podpytać.
suchy998 Opublikowano 14 Maja 2015 Opublikowano 14 Maja 2015 Dzwoniłem i powiedzieli że dostępny będzie od przyszłego roku. Cena ok. 20kzł z abs.
szary1977 Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 Witam serdecznie, mam pytanie czy ta nowa buda też będzie z silnikiem 125.
dziadzia Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 Mnie wpadł w oko kymco 700i podobno to flagowy model ze stajni kymco
Sympatycy kris02 Opublikowano 24 Maja 2015 Sympatycy Opublikowano 24 Maja 2015 Trzymam kciuki Kymco Myroad 700i ABS cena ok 30 tys.
suchy998 Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 Witam serdecznie, mam pytanie czy ta nowa buda też będzie z silnikiem 125. Będzie
Sympatycy kris02 Opublikowano 24 Maja 2015 Sympatycy Opublikowano 24 Maja 2015 http://www.kymco.pl/downtown-125i-abs_p_185.html
szary1977 Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 http://www.kymco.pl/...-abs_p_185.html Tylko że to jest narazie stara buda a nowy opis, a jeszcze nie widzialem w sprzedaży w nowej budzie.
suchy998 Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 A wjadomo jaka cena będzie 125? Tutaj masz za 4000€, http://www.kymcolux.com/be/scooters/125cc/40-downtown-125-i A u nas będzie pewnie ok 16kzł
Sympatycy kris02 Opublikowano 25 Maja 2015 Sympatycy Opublikowano 25 Maja 2015 Za taką kase to może 300, chyba że nie masz prawka.
pietro01 Opublikowano 29 Maja 2015 Opublikowano 29 Maja 2015 Krótkie omówienie podstawowych różnic w stosunku do DT300: Jednak udało się przerobić na podwójne światła. Ciekawa uwaga na temat wysokości siedziska. Pomimo iż nominalnie jest wyższe (81 vs 78) to niższym kierowcom powinno być wygodniej (brak pełnych podestów). No i mamy cześć drugą dotyczącą przyspieszenia i v-max. Co ciekawe v-max jest nieznacznie niższa niż przy poprzednim modelu. Dziś przy okazji serwisu DT300 przymierzałem się do DT350 stojącego w motr-land'zie. Powiem tak: Szału nie ma. Te błyszczące plastiki na kokpicie takie jakieś tandetne (cienkie) i słabo spasowane. Bardziej podoba mi się ta chropowata powierzchnia w DT300. Szybka mimo iż ma gruby rant jest znacznie niższa niż w obecnym modelu. W linku powyżej pojawia się info od usera, że zamienili mu H7 na H4 tak, że świecą mu oba światła przy jeździe na mijania. Nie wiem jak to zrobili ale metalowy kołnierzyk od H4 jest znacznie większy niż ten w H7 i raczej nie zmieści się w te reflektory u DT350. Generalnie mam nadzieję, że to wersja demo i w przypadku modeli dostępnych w sprzedaży będzie lepsza jakość spasowania.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się