Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Nowości Kymco na sezon 2015


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

deleted

  • Odpowiedzi 87
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • kitenation

    8

  • marek_m

    6

  • lazyfox

    6

  • Lucjan73

    5

Top użytkownicy w tym temacie

  • Administrator
Opublikowano

I trochę odchudzić MyRoad'a?

Nie sądzę aby Kymco w skuter, który we Włoszech nie znajduje się w rankingu Top100 Scooter chciało nadal "inwestować".

Opublikowano

A `propos MyRoada to w kraju jest sporo ofert na rocznik 2012 po 25 tyś. Ciekawe co będzie dalej bo skutery stoją w salonach a za chwile minie kolejny rok. Ciekawe za jaką cenę znaleziby się chętni ?

Opublikowano

deleted

Opublikowano

Z tym MyRoadem to po prostu nie do końca dopracowany / udany produkt. Jeśli nic z tym nie zrobią, sprzedaż nie wzrośnie. Jak zrobią (lżejszy, wygodniejszy, lepsza szyba, hamulec ręczny nadający się do użycia, cena poniżej 30.000 PLN), to może i sprzedaz by ruszyła. Na razie poprawili ... tylko cenę. Dobre i to. Po zobaczeniu aktualnej ceny w salonie, aż sam się kilka minut zastanawiałem, czy nie zmienić "towara" na większy :-)

Opublikowano

" Na razie poprawili ... tylko cenę"

Raczej tylko zaktualizowali...... dopasowując do rocznika.

Opublikowano

deleted

Opublikowano

A ja jestem ciekaw, czy Kymco w najbliższej przyszłości wystawi coś dwucylindrowego. Niekoniecznie o "wielkiej" pojemności, bo wystarczy coś 400- 500 ccm. Tylko koszty takiego skuta są niestety zdecydowanie wyższe od jednocylindrówki.

Opublikowano

A może po prostu Kymco ma zakaz konkurencji w segmencie dużych maxi z powodu podpisanych kontraktów na dostawę silników dla BMW? Jeśli tak to wkrótce MyRoad przestanie istnieć.

A może poprostu idą w tym kierunku w którym mają sukcesy. Skutery klasy powiedzmy "średniej" i na dużych kołach sprzedają się świetnie to nad tym pracują. Pisząc sprzedają się świetnie mam na myśli choiażby rynek w Italii. A i u nas jak na nasze warunki sprzedają sporo. Chcieli mieć skuter klasy "premium" to mają a że nie wyszło to spodziewam się raczej że odrobią lekcje i za jakiś czas coś innego wypuszczą na rynek. Warunkiem będzie zapotrzebowanie na takie sprzęty bo jak widać na największych rynkach maxiskutery nie "ciągną" sprzedaży a głównie obrót generują miejskie skutery używane jako "woły robocze".

Opublikowano

Jak myślicie, jakich cen Downtowna i Agility Maxi można się spodziewać ?

Opublikowano

downtown5.jpg

agilitymaxi3.jpg

Opublikowano

Czyli skuter downtown utył, wzrosła pojemność a moc pozostała bez zmian... design dyskusyjny. Chyba spasuję:)

Opublikowano

Muszę przyznać że po przeczytaniu newsa mocno zacząłem myśleć o Kymco :)

DownTown 350i wygląda wyśmienicie, świeżo, a zegary kształtem obudowy przywodzą na myśl X-Maxa 400. Szkoda że podnóżki dalej wyglądają jak w starym DT i zamiast możliwości wyciągnięcia nóg, będzie je można zadrzeć do góry. No i znów siedzisko tak wysoko że nie wiem czy będzie mi odpowiadać ale bez przymiarek na żywo ciężko powiedzieć.

Plus za Agility Maxi który kolorystycznie wygląda jak nowa Forza 125 - taki mały transformers. Mnie się bardzo podoba :)

Widać że Kymco bardzo szybko prze do przodu i idzie tą samą drogą co niegdyś Kia. Jeśli konkurencja zignoruje ich poczynania, mogą szybko obudzić się z ręką w nocniku.

Opublikowano

No właśnie nie do końca. Podnóżki są niżej niż były do tej pory i mam wrażenie że również bardziej pochylone. Napewno będzie można bardziej wyciągnąc nogi niż w DT obecnym

Opublikowano

No właśnie, ze zdjęć nie można jasno zobaczyć. Zapytam dilera przy okazji przeglądu, kiedy pojawi się na salonie jakiś :)

PS: Teraz pozostaje czekać na oficjalną cenę :)

Opublikowano

Mimo wszystko, ten świeży model nie przekonuje mnie, czekam na cos w przedziale 400-500, z dużym bagażnikiem, przekrokiem, pod turystykę. Myślę, ze rynek na takie pojazdy jest, nie tylko u nas. Jakby za odważnym wzornictwem szły właściwości użytkowe i jezdne to sukces Kymco ma murowany. Tym bardziej ze dali się już poznać. Wpadka z 700tką może być dobrą nauczką i sugestią z rynku, że kolejne produkty muszą być duzo lepiej opracowane.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Ładnie wykonany :-)) Podoba mi się i widać że nie oszczędzali

  • 4 tygodnie później...
  • Użytkownicy+
Opublikowano

Znalazłem ogłosznie: Myroad z 2015 r i coś mi w tym zdjęciu nie pasowało, chwilę mi zajęło aby się domyślić o co chodzi.

c641bfd413a59a46med.jpg

Widzice tu coś dziwnego :) .

Link do oferty: http://otomoto.pl/ky...i-M4070893.html

Opublikowano

Widzę logo Kymco na odrwót - lustrzane odbicie, stąd i napęd po "prawej" stronie :) Jeśli to nie to to więcej nie widzę :P

Opublikowano

No a w ogłoszeniu, że wyprzedaż rocznika 2012 a nie 2015....

Opublikowano

Wersja angielska do stawiania na stopkę z prawej strony :frusty::Jumpy:

  • Użytkownicy+
Opublikowano

Widzę logo Kymco na odrwót - lustrzane odbicie, stąd i napęd po "prawej" stronie :) Jeśli to nie to to więcej nie widzę :P

Dokładnie :) Ja wprawdzie nie zauważyłem napisu, ale brak tłumika. Przez chwile się zastanawiałem czy to nie elektryk :)

No a w ogłoszeniu, że wyprzedaż rocznika 2012 a nie 2015....

No nie do końca.

Rok produkcji 2015 - cena 30 900 zł. Cena wyprzedażowa rocznika 2012 = 29 900 zł.

Opublikowano

Faktycznie masz rację. Pospieszyłem się. :-)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Widzę jedną wadę w stosunku do poprzedniej wersji. Kymco niepotrzebnie poszło śladem innych producentów i na włączonych światłach mijania pali się tylko jeden reflektor.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...