marek_m Opublikowano 2 Października 2014 Autor Opublikowano 2 Października 2014 Jeżeli nowy, to Xciting 300i w kolorze niebieskim
Lucjan73 Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Sprawdź dobrze czy będzie pasował.....
marek_m Opublikowano 2 Października 2014 Autor Opublikowano 2 Października 2014 Oh shit. Słabo to wygląda.
Foka Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 2011 rok, będzie jeszcze w starszej budzie, nie tej od 2014... Dla mnie to by akurat byla zaleta, bo okragle zegary bardziej mi sie pododbaja od tych kanciastych: http://www.motorrad-news.com/wp-content/uploads/2009/10/yamaha-xmax250-2010-11.jpg Jezdze X-Maxem 250 i mialem jazde probna Downtownem 300. Downtown rzeczywiscie nieco bardziej zrywny ale jakos rwie ten silnik, bardziej szarpie, w X-Max i tak do 80 ciagnie w kilka sekund, po co 18-latkowi szybszy, a silnik pracuje kulturalnie. No i X-Maxik ladniejszy. Downtown troche jakby toporkiem ciosany. Ale oba sie nadadza jesli bedzie dobry rocznik i cena.
radi Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 Poza tym X-max przed 2014 składany nie we Francji . Więc lepszy i dokładniej skręcony :-)
marek_m Opublikowano 6 Października 2014 Autor Opublikowano 6 Października 2014 Temat nieaktualny. Syn już nie chce skutera.
kitenation Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Sprawdź dobrze czy będzie pasował..... Lucjan... to nie jest xciting tylko x-ktc a to dwie ZUPEŁNIE różne maszyny. X-ktc to downtown lekko pomniejszony i o bardziej sportowym looku. Xcitinga 300i nie ma. Jest 400i. A na co zdecydował się syn ?
Lucjan73 Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Lucjan... to nie jest xciting tylko x-ktc a to dwie ZUPEŁNIE różne maszyny. X-ktc to downtown lekko pomniejszony i o bardziej sportowym looku. Xcitinga 300i nie ma. Jest 400i. A na co zdecydował się syn ? Wiem, chciałem pokazać że dla kogoś o wzroście tak jak pisał Marek 185 cm może być problem z dobraniem odpowiedniego sprzętu. Temat nieaktualny. Syn już nie chce skutera. Pewnie ktoś opowiedział ten dowcip o skuterze i rowerze......
marek_m Opublikowano 6 Października 2014 Autor Opublikowano 6 Października 2014 Pewnie ktoś opowiedział ten dowcip o skuterze i rowerze...... Co tu dużo mówić, strzeliłem sobie w stopę
marek_m Opublikowano 6 Października 2014 Autor Opublikowano 6 Października 2014 Miałeś motocykl? Tylko to co w stopce
Geni Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Myślałem o przejściu Trampka pod władanie młodzierzy.
marek_m Opublikowano 6 Października 2014 Autor Opublikowano 6 Października 2014 Tak jesteśmy umówieni, do czasu aż znajdziemy coś lżejszego
Geni Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Coś lżejszego i biegowego - KTM 390?
dr.big Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Panowie, temat brzmi X-Max vs Kymco Downtown. Może się komuś kiedyś przyda. Proszę nie kontynuować tu OT.
kmodzele Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 Ja bym wybrał tego ... z ABSem. DT300 jest szybszy. X-Max 250 poręczniejszy i lżejszy. Pakowność - bardzo podobna. Niezawodność DT - dyskusyjna, X-max raczej bezawarayjny. Pozycja na obu - podobna, w obu nie "wyprostujesz" nóg, DT ma (moim zdaniem) lepsze światła - tzn dalej / mocniej oświetlają X-Max (z mojego doświadczenia) mniej pali. Ale różnica jest nieznaczna. Dostęp do aku - w Yamasze niesympatyczny, w DT - tragiczny. Może weźcie tego, który Wam się bardziej podoba wizualnie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się