szczepanj23 Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 witam w D R w rubryce G stoi 180 kg a na wadze w skupie złomu wyszło że 225 kg. Piaggio X 9 500 pół zbiornika paliwa plus płyn plus oleje bagażnik puściutki
Klubowicze AREQ Opublikowano 15 Września 2014 Klubowicze Opublikowano 15 Września 2014 różnica to szpachla nałożona po szlifie
T0MEK Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 Na szybko z katalogu: DIMENSIONS Length 2,140mm (84.25in) Width 880mm (34.65in) Seat Height 1540mm (60.63in) Wheel Base 1,395mm (54.9in) Running Weight 213kg (470lbs)
didi Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 dobry temat który miałem założyć w ubiegłym roku ... mój burgman ma w rubryce G - 202 kg a ten od żony 245 kg ...
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 15 Września 2014 Klubowicze Opublikowano 15 Września 2014 Ile waży SW-T 600 ? Nie wiem i nie interesuje mnie to. Nosił jej nie będę
LWfilip Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 Z tego co pamiętam to Aprilia Atlantic 500, rocznik 2002 ważyła coś około 200kg. I nawet to nie przeszkadzało do momentu kiedy nie trzeba się było pozbierać z podłogi Poza tematem jest waga teraźniejszego sprzęta liche ST1100, gotowe do trasy, bez pilota i bagażu to 350kg. Kawał szczęścia.
Bobas Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 Malaguti Spidermax GT 500 waży 204 kg na sucho. To mało biorąc pod uwagę jego gabaryty. Częściowo to zasługa aluminiowej ramy.
marek_m Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 Za dużo, szczególnie z zestawieniu z pojemnością / mocą silniczków.
dr.big Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 Dane z CoC, Tmax 530: "Gotowy do drogi" : 221 kg Dopuszczalny max: 415 kg
power_777 Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 Sym GTS 250i - 178 kg, no nie mało
pawel77 Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 Honda SW-T400: 250 kg, a DMC: 419 kg
Sympatycy irasko Opublikowano 16 Września 2014 Sympatycy Opublikowano 16 Września 2014 Burgman 400 K7 - 215 kg, DMC 415 kg.
janus60 Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 Hmmm...tak czytam temat , wszyscy podają dane z DR.I tak się zastanawiam czy autorowi tematu nie chodziło o rzeczywistą masę maszyn,a nie tę podaną w kwitach? U mnie poz G w DR- 230kg Rzeczywistej nie znam.
Perzan Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 Dane w DR mam jakieś z kosmosu. Masa własna to 211kg, a DMC 286kg Z tego by wynikało, że powinienem schudnąć żeby nie łamać przepisów, nie mówiąc już o zabraniu plecaczka ;-) Instrukcja mówi,że MW to 136kg, a dopuszczalna ładowność to 180kg. Ale szczerze mówiąc mam to gdzieś. Kolega kiedyś "prostował" dane w DR i okazało się, że w całym KRK jest jedna waga, która może wydać stosowne zaświadczenie Pozdro.
szczepanj23 Opublikowano 16 Września 2014 Autor Opublikowano 16 Września 2014 Własnie ,chodzi o realną masę naszych maxów a nie o dane katalogowe.No bo wiecie tuning może coś nam zmieniać.Kto przejeżdża koło jakiejś wagi niech waży skuta
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 17 Września 2014 Administrator Opublikowano 17 Września 2014 Wczoraj podczas badania na SKP wjechałem także na wagę. Dane z DR> masa własna (pojazd z płynami, zatankowany)> 225 kg. Waga rzeczywista (zbiornik 1/2 paliwa): Znaczy, wszytko się zgadza.
Klubowicze AREQ Opublikowano 3 Lutego 2015 Klubowicze Opublikowano 3 Lutego 2015 z tego co pamietam Burgman 650exe zatankowany pod korek to 270 kg
Klubowicze kenobi Opublikowano 3 Lutego 2015 Klubowicze Opublikowano 3 Lutego 2015 Waży tyle by nie odlecieć, za dużo żeby go pchać . Ogólnie to ciężka bestia (ja też). Pięciu ton nie przekraczamy. (~230-250kg ?).
Sobier Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 Nie miałem okazji zważyć skutera, wiec pozostaje mi tylko zaufać danym zamieszczonym w książce serwisowej. - Yamaha YP 400 ABS 2012 rok - 223kg - Yamaha XP 500A 2010 rok - 225kg Jak tylko będzie okazja zważyć to napewno to zrobię .
Termi_N Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 Mój buraczek gotowy do jazdy w wersji executive to 278 kg - niestety mojego jeszcze utuczyłem (duże własne oparcie, kufer tylny, stelaże dla kufrów bocznych itd.) - jednym słowem to już ładny kawał żelastwa z wagą bez mała 300 kg -.
Termi_N Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 Wiem Bobasku to już lekka przesada taka opasłość ale dla mnie praktyczność jest ważniejsza niż utrata osiągów (będziesz w Świnoujsciu to zobaczysz mojego miniGoldWing-Burka w obecnym ubraniu).
Burgerman Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 Termi_N zapodaj jakąś fotkę swojego miniGoldWinga-Burka.
Termi_N Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 Termi_N zapodaj jakąś fotkę swojego miniGoldWinga-Burka. Na chwilę obecną nie jest godzień być fotografowany bo jest u kosmetyczki (tapicer przerafia siedzisko) - jak tylko będzie w całej okazałości to wrzucę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się