jot23 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 czy ktoś ma opinie z przejazdu takim moto ?
Ghandi Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Pytaj Tonego i Marcina z małopolskiego.
Bogart58 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Mogę się wypowiadać o 650. Doskonały motocykl. Przeniesienie napędu wałem kardana. Fantastyczny bezawaryjny silnik ten sam, co w Transalpie. Zabudowane na stałe kufry boczne. Fajny do turystyki.
Sent Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Miałem 650 z 2000r. i przesiadłem się na nią z AN 400 K2, jak sprzedawałem to miała przebieg chyba 92 500 km I można było kręcić go w sumie w dół, bo moto oprócz zużycia lakierniczego (lakier na lagach i wytarcia lakieru) nic nie dolegało. Spalanie w granicach 5 litrów, dynamika w porządku, wał kardana to super rzecz, miałem dużą szybę turystyczną, za którą nic a nic nie wiało, miałem też do niej oryginalne osłony na ręce, które też spełniały swoje zadanie. Z dodatków miałem jeszcze HISSa i CBS - super rzecz Szukając na allegro można kupić akcesoryjne pokrywy kufrów bocznych, które powodują, że możemy zabrać prawie wszystko co chcemy. W silniku 4 świece - zawsze odpali. Przy 180 000 km należy zrobić kontrolę łańcucha rozrządu. Porównując tylko z moim obecnym moto, to na jej prowadzenie, które nie jest złe, wpływa jednak masa. Z tego co pamiętam ok. 256 kg. Jeśli szukasz budżetowego moto, bierz i ciesz się spokojną jazdą po okolicy i kilkoma dalszymi i sporadycznymi wypadami, jeśli chcesz mieć rasowe moto w dalekie trasy po Polsce i Europie, to dołóż 2-3 tys. zł i kup Hondę ST 1100 Pan European Miałem swoją Deauville 650, teraz jeżdżę V-Stromem 650, a zaraz jadę na wakacje Pan Europą 1100 mojego taty. Każde moto ma swoje zalety. Jednak do codziennej jazdy tak jak ja mam głównie po Szczecinie, to wybrałbym V-Stroma lub Deauville, w trasy i za miastem Pan Europeana. Jeśli chcesz to poszukaj forum NT/NTV, tam jest dużo ładnych sztuk
Użytkownicy Tony Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Użytkownicy Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Dosiadam Deauville 700 z 2007r. Przesiadłem się z burka 400 k7 i jestem bardzo zadowolony już kilka osób przesiadło się z maxi właśnie na Devilkę, powody różne, dla mnie większe koła co jest lepsze na drogach gorszej jakości przy zachowaniu sporej ładowności. Komfort jazdy bardzo dobry, wbudowana kufry + centralny 53l pozwala w dwie osoby wybrać się na kilka dni, prędkość max pod 200 km/godz, dla mnie optymalna 100-140, spalanie najmniej jakie osiągnąłem to 3.6 l/100km, średnio 4.2-4.6. Moto niezawodne, kardan bezobsługowy, hamulce C-ABS bardzo fajne, w mieście daje radę ale lusterka dość szerokie, ogólnie bardzo uniwersale moto.
Lucjan73 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 A szyba w NTV 700 ma regulację wysokości ?
bobbens Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Podobnie jak Tony zamieniłem burka - tylko AN 650 - na NT 700V Deauville. Każde moto ma swoje + i - na plus NT wypadaja duże koła, kardan, bezawaryjność, super silnik - to jak mówią takie maxi z biegami. Moto obudowane plastikami, bardzo wygodne. AN natomiast to klasa sama w sobie - wygoda w podróżowaniu, automat. Minusem są małe koła oraz zdarzające się awarie CVT. Oba moto maja porownywalna moc 65 - 68 KM, w moim odczuciu wystarczająco. Często moto używane na przemian, znam osoby, które jeździły na maxi, zamieniły na NT by po jakims czasie powrócić do maxi. A i najważniejsze - na NT jesteś "prawdziwym" motocyklistą :) do lucjan73 - ma i uwierz mi jak ustawisz najwyższą pozycję to juzjej nie zmienisz
Użytkownicy Tony Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Użytkownicy Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Regulacja szyby jest wysoko lub nisko ale u mnie (rocznik 2007) trzeba się kluczem chwilkę pobawić a od 2008r regulacja ręczna bez narzędzi w kilku (chyba 5) stopniach
marek_m Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Dzisiaj, alternatywą dla NT 700V Deauville może być Integra, oczywiście, o ile jazda z pasażerem nie jest priorytetem. Nie ma co prawda kardana, ale ma za to automatyczną skrzynię biegów, co IMHO jest dużym atutem w codziennej eksploatacji. Wbudowane kufry boczne NT ograniczają manewry w mieście, a najdrobniejsza gleba jest kosztowna.
Sympatycy robert1973 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Sympatycy Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Fajne moto chociaż używałem Go tylko jeden sezon ( 6k km) praktycznie bezobsługowe, "idiotoodporne", trudne do zajechania, mało palące bo przekroczyć barierę 5/100 to trzeba było się poważnie "starać", łagodne jak baranek i elastyczne jak guma "donald" no można było wrzucić "5-tke" i od 60km/h do "końca" jechać z minusów na 2-e osoby to już mało( jak dla mnie) dynamiczna, z pakowaniem też nie było różowo, a i moja Pani narzekała na siedzenie i podnóżki. Dobrze się Ją prowadziło chociaż górskie serpentyny to nie Jej specjalność, schowki fajne jak w sqterze i jeden zamykany na kluczyk strasznie się do nich przyzwyczaiłem, kufry...no cóż pojemność mizerna(posiadałem moto '99), co do wygody kierowcy...pozycja "lekko pochylony na kierownicę"( przy wzroście 184) była prawie wzorcowa, przy wyższej szybie w czasie jazdy można było sobie zapalić papierosa( nie polecam)...zero turbulencji czy czegoś innego, w czasie deszczu najbardziej cierpiały buty...można to zniwelować odpowiednią owiewką od Plastbike( cena ok 200) i wtedy już jest ok. Dlaczego Ją sprzedałem..... niewygoda pasażerki, mało pojemna, brak możliwości zamontowania handbar-ów tudzież innych owiewek( b.trudno dostępne) jak masz jakieś pytania pisz PM. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się