Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Honda Integra NC 750d RC71 po upgrade MY2014 i kolejnym RC89 MY2016-18


𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 6.08.2021 o 19:25, RONIN napisał:

I z ciekawości do czego służy ta czerwona końcówka? 

Dla mnie też jest to zagadka bo też to znalazłem u siebie. I nadal nie wiem...

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Z cyklu - jakie najniższe spalanie w Integrze 750... Dystans ~60 km, spokojna jazda po górach i terenie pagórkowatym do 80 km/h.

Wynik: 2.6 l/100 km.


6cad828500b0d4e94a6bc687dc1e0404.jpg

c9330cb985198172dcebcdfb961eaf1b.jpg
 

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Tym razem dwa projekty NC750D RC89.

Malta
96c2125f2bd142a9738eb5f2d76058c4.jpg

Tajlandia
ffd6ec512680ae2e577cd522af17c298.jpg

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Ulubiona RC89 i kolejny SKP... Badanie nie wykazało najmniejszych niedomagań
db02b17dfbb1eca2227e75f1cc2a8dd6.jpg

Odnośnik do komentarza

Jaki zestaw napedowy stosujecie do integry 750 d w hondzie troszkę drogo myslalem o did ale nie wiem czy z łańcuchem wzmocnionym jak do nc750x czy zwykły zestaw za 350zl?

Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Jak wiesz, ja jeżdżę dość spokojnie, więc zakładam zwykłego DID'a... Ostatnio udało mi się kupić na Allegro cały, kompletny zestaw z zębatkami (549 PLN), gdzie mała zębatka atakująca była już w wersji z tłumikiem drgań (nalewana, gumowa bieżnia)... Ogólnie zapisałem sobie w notatkach coś takiego:

Zestaw Napędu798 0761 /// łańcuch – 797 0210 (DID G&B520VX3/112) / zębatka przód – 726 0572 (JT F1373-17.17RB z tłumikiem) lub 726 0273 (JT F1373-17 ,17Z bez tłumika) / Tylna zębatka 727 1063 (JT R1316.39, 39Z)

20220129_140015.jpg

20220129_140114.jpg

20220129_140125.jpg

20220129_140132.jpg

Odnośnik do komentarza

Dzien dobry wszystkim uzytkowikom forum, w szczegolnosci tego watku... Jako poczatkujacy posiadacz Integry '15 sporo interesuje sie jej usprawnieniami. Czy ktos z Was ma doswiadczenie z modulem Rapid Bike Easy oraz wydechem dedykowanym LeoVince? Podzielcie sie opiniami.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Z modułem RBE miałem styczność w FJS400. Wg moich obserwacji, nic nie dawał. W NC nie słyszałem aby go ktoś stosował.

Odnośnik do komentarza

Kilku kolegow posiadajacych Africe Twin twierdzi, ze to dobre urzadzenie, zdecydowanie polepsza dolny zakres zwiekszajac elastycznosc. Byc moze to byloby panaceum na te podszarpywanie w trybie D, kiedy to automat wrzuca bardzo wczesnie kolejny bieg...  Techniczne wytlumaczenie do mnie trafia... No coz, moze ktos jednak testowal, czy uzywa...

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Ja od 2 miesięcy jeżdżę w trybie "S", przy którym nie ma żadnego podszarpywania, a parametry i wrażenie z jazdy są zdecydowanie lepsze.

Wydaje mi się, że mając tryb S nie potrzeba modułu RBE.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Ja jeżdżę w trasie na D (często współpracując z opcją manualnego wpływu na przełożenia oraz "hamowaniu silnikiem" poprzez redukcję) a w mieście często na S poziom 1 (dostępne od RC89). Nie czuję konieczności poprawy osiągów... ale tak jak napisałeś, może ktoś stosował i dopisze swoje doświadczenia w Integrze.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Ja jeżdżę tylko i wyłącznie na D, chyba że jadę przez górskie (mocno pagórkowate) odcinki, to przełączam się w tryb manualny... 

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

I ja w normalnej jeździe tylko na D. Przełączam na S w górach, na winklach itp., i czasem w mieście w korkach.

Ale mam też Afrikę 1100. Tam na D nie da się jeździć. Szarpie, trzęsie, prawie się dusi. Afryką zawsze na S1.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
W dniu 23.06.2022 o 08:22, SlawoyAMD napisał:

Jak wiesz, ja jeżdżę dość spokojnie, więc zakładam zwykłego DID'a... Ostatnio udało mi się kupić na Allegro cały, kompletny zestaw z zębatkami (549 PLN), gdzie mała zębatka atakująca była już w wersji z tłumikiem drgań (nalewana, gumowa bieżnia)... Ogólnie zapisałem sobie w notatkach coś takiego:

Zestaw Napędu798 0761 /// łańcuch – 797 0210 (DID G&B520VX3/112) / zębatka przód – 726 0572 (JT F1373-17.17RB z tłumikiem) lub 726 0273 (JT F1373-17 ,17Z bez tłumika) / Tylna zębatka 727 1063 (JT R1316.39, 39Z)

Sławku podlinkuj mi tą ofertę z Alle. Ja wkrótce także będę robił przegląd z wymianą napędu.

A co do wyboru w skrzyni DCT. Przez kilka sezonów jeździłem na mulastym D. Teraz nawet w mieście od razu na S1 (jak nie zapomnę 😂), a w terenie górskim S2, a czasem S3. D jest idealny na skandynawię, a dokładnie na Norwegię 😜 lub na baaaardzo pasywny i oszczędny styl jazdy.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
2 godziny temu, Piootr napisał:

Sławku podlinkuj mi tą ofertę z Alle.

Link już nieaktualny (archiwum)... Na pewno znajdziesz w zasobach Allegro wpisując "NSM-Pabianice".

EDIT - A zaraz... namierzyłem gościa 🙂 ALLEGRO

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Nie wiem czy większym szokiem jest przebieg blisko 400 tkm. zrobiony w 4 lata i 3 miesiące, czy też fakt, że luzy zaworowe nie były tu od nowości regulowane... a NC ma wciąż fabryczne sprzęgło.

Jakby ktoś jeszcze wątpił w niespotykaną wręcz długowieczność motoru NC, to zostawię tutaj przykład kuriera z UK


7925c8529054de6fb1b18f6707b21ea2.jpg

Odnośnik do komentarza
  • Tytuł został zmieniony na Honda Integra NC 750d RC71 po upgrade MY2014 i kolejnym RC89 MY2016-18
W dniu 23.08.2022 o 15:54, redrobo napisał:

Kilku kolegow posiadajacych Africe Twin twierdzi, ze to dobre urzadzenie, zdecydowanie polepsza dolny zakres zwiekszajac elastycznosc. Byc moze to byloby panaceum na te podszarpywanie w trybie D, kiedy to automat wrzuca bardzo wczesnie kolejny bieg...  Techniczne wytlumaczenie do mnie trafia... No coz, moze ktos jednak testowal, czy uzywa...

Z tego co kojarzę to najwiecej info na temat rapida znajdziesz na Tajlandzkiej grupie xadv na fb. Afryką faktycznie nie da się jeździć na D, zawsze po włączeniu zmieniam na S1 ale w NC750J spokojnie można na D jeździć i nie ma takiego efektu jak w CRF1100. Po to jest tryb S żeby było bardziej żwawo.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

To ja tu tylko zostawię taką RC89 po drobnych zmianach custom-sport
309accbdfc7103a0513ce404f80a9a7d.jpg

b72e72a35f93919430c4aac2c9df3557.jpg

3937c5a84a88a9141b1d6cbdd2cabcaf.jpg

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Integra to też NC 🫢
Pewnie miało być: "pełno NC-X a brak NC-D".

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...