Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Czy oferta kupna/sprzedaży maksiskutera jest interesująca? (Cz.1)


Rekomendowane odpowiedzi

  • Sympatycy
Opublikowano

80 tkm to mało który tego typu jednocylindrowy skuter dożywa. Na ogół takie Beverly we Włoszech kończą swój żywot w okolicach 50- 60 tkm i wtedy też często trafiają do utylizacji lub idą na export.

znajomy jako instruktor na kursie PJ miał przebieg 140k km na Burku 400 zanim umarł... Burek.... no na PJ łatwego życia raczej nie ma

  • Klubowicze
Opublikowano

Też czytałem na forum Burgmana 400 it. o kolesiu co jest kurierem i jak do tej pory miał 3 modele bodajże K3 , K4 i K7.

W każdym doszedł do przebiegu właśnie w okolicy 140 tkm.

Jak sam napisał robi przebiegi po 200-300 km dziennie.

Opublikowano

co sądzicie o tym burgmanie 650 , dwa lata w Polsce .Wcześniej był we Włoszech . Delikatnie przyrysowany z prawej strony za 8700 sprzeda go . Sprzedający mówił ,że był na zlocie burgmani w Malborku ale na forum się nie udziela .Na co zwrócić szczególną uwagę przy kupnie tego burka . Podczas jazdy zauważyłem ,że po puszczeniu manetki gazu mocno silnik hamuje motor .

http://olx.pl/oferta/suzuki-burgman-suzuki-burgman-executive-abs-warszawa-CID5-IDaLWNh.html#29bf77c621

  • Klubowicze
Opublikowano

Jakiś link?

Podczas jazdy zauważyłem ,że po puszczeniu manetki gazu mocno silnik hamuje motor .

Burgmany 650 tak właśnie mają mieć :) To normalne, choć po przesiadce z innego skutera, dość dziwne uczucie, ale po przyzwyczajeniu się do tego można wykorzystywać to w jeździe miejskiej, oszczędzając hamulce :)

Opublikowano

do Zuraw_1990

Ja znam tego burgamana i gościa co sprzedaje, nic przy nim nie kombinowane, tak jak pisze tak jest. Kupowałem razem z nim tę sztukę. Do dnia dzisiejszego śmiga bez problemów, oleje wymieniane co sezon. Co tam mogło być przed sprowadzeniem nie wiemy. kupowany był od gościa co ściąga skutery i sprzedaje pod Warszawą bodajże koło Radzymina. Był polecany nawet na forum.

Jeśli chodzi o stan techniczny, to silnik skrzynia pracuje prawidłowo, nie wydaje jakichś niepokojących dźwięków. Z wyglądu też jest OK. Przebieg jak to przebieg w sprowadzanym motocyklu, ale tarcze elementy zużywające się czy też wycierające nie odbiegają znacząco od tego co jest na liczniku. Kwestia jak był eksploatowany u poprzedniego właściciela. U nas w kraju nie wiele jeżdżony.

Opublikowano

O fajnie ,że się znalazła osoba ,która zna użytkownika i skuter . Ok , czyli mówisz ,że to raczej pewny sprzęt , bez przygód i nie mina . Jak się wydaje prawie 9k to chciałoby się już trochę pojeździć bez przygód . Widziałem na prawej stronie miał delikatną przycierkę i ogólne lakier mógłby być w lepszym stanie (trochę taki wypłowiały i małe pajączki widać ) ale w końcu swoje lata już ma . Czy przy przebiegu 50 000 km trzeba coś wymieniać w burgmanie ?

  • Administrator
Opublikowano

50- 60 tkm to moment, kiedy w AN650 wypada bezwzględnie zajrzeć do CVT aby uniknąć nagłej awarii i holowania.

Opublikowano

Można samemu coś takiego obejrzeć czy raczej musi specjalista . Dzwoniłem do brum serwisu czy mogli by sprawdzić mi skuterek i właśnie cvt to powiedzieli ,że nie za bardzo wiedzą jak miało by wyglądać takie sprawdzenie i że długo by się zeszło .Powiedzieli ,że jak ładnie pracuje silnik to ,żeby brać :) .

Może jest z Warszawy jakiś chętny burgmaniak podjechać ze mną na takie obejrzenie i oględziny ,który posiada taki sprzęt i trochę więcej się zna na temacie niż ja odpłatnie .

Opublikowano

Wiesz, CVT to jest loteria w burgmanie, jeden smiga 100tkm inny 20 i pasek się zerwie. Brumserwis to jedynie może zerknąć z zewnątrz, bo do środka to ja bym nie pozwolił jeśli śmiga ok, a nawet by się tego nie podjęli. Ten skuter jest OK, ale gwarancji nikt nie da, chyba że nowy z salonu. Jeśli go kupisz to możesz oddać np. do Mirka czy pogadać z Krzytrem na serwis skrzyni. Jedni śmigają aż pas się zerwie inni wymieniają łożyska profilaktycznie, ale nie znam nikogo kto by niezerwany pasek wymieniał profilaktycznie na nowy przy 50-60tkm (choć sam się zastanawiam żeby wymienić i zostawić sobie stary jako awaryjny).

Ja mam ponad 50tkm, tarcze hamulcowe bez rantów, klocki tył wymieniłem teraz 1 raz! (mało używany tył), itp. itd. Wszystkie wymiany na czas, np. klocki oryginały może dlatego tarcze idealne i duże przebiegi na klockach.

Kwestia czy się dba, gość co sprzedaje go to dbał, ale co robił poprzednik nie wiadomo. Jak zlewaliśmy oleje po kupnie widać było że nie są tam od lat. Magiczna śrubka CVT też była ok. Więcej historii tego AN650 nie znam.

Jest spory wybór na rynku, porównaj. I ten jest po lifcie nie Diesel (nie stuka) - wszystko jest na forum opisane o AN650.

Opublikowano

http://otomoto.pl/oferta/suzuki-burgman-burgman-650-executive-full-serwis-podgrzewana-kanapa-manetki-ID6y5emz.html

http://otomoto.pl/oferta/suzuki-burgman-okazja-ID6y8qxJ.html

Zna ktoś może tego sprzedawcę?

Twierdzi że w oryginale wszystko , jednak zastanawia mnie fakt braku napisu "Executive" w przypadku "czarnego króla". Czy możliwe żeby go fabrycznie nie było ?

Cena jakoś podejrzanie atrakcyjna jak na ten rocznik.

Opublikowano

Było na forum o tym komisie,skutery powypadkowe.

Cała oferta cenowo podejrzanie atrakcyjna.

Opublikowano

Brak nie tylko napisu executive ale i ABS a i przedni błotnik w tym srebrnym wygląda jak ze starszego brata wzięty, a swoją drogą temat tego handlarza był poruszany na tym forum i o ile dobrze pamiętam to niemiał zbyt pochlebnych opinii

Opublikowano

Witam czy ktoś miał doczynienia z tym komisem ? w.w.w.kronhaus.pl - 05-092 Łomianki, warszawski zachodni, Mazowieckie

http://otomoto.pl/of...html#9bb59607dd

dokładnie chodzi mi o tę aukcje :

Opublikowano

Brak nie tylko napisu executive ale i ABS a i przedni błotnik w tym srebrnym wygląda jak ze starszego brata wzięty, a swoją drogą temat tego handlarza był poruszany na tym forum i o ile dobrze pamiętam to niemiał zbyt pochlebnych opinii

ABS jest na czaszy w tych rocznikach.

Opublikowano

Nigdy bym nie pomyślał, że będę chciał co napisać w tym dziale.....

Jednak prosiłbym może o jakąś opinię o tych sprzętach:

http://otomoto.pl/oferta/yamaha-majesty-yp-400-idealna-burgman-ID3hjxHd.html#dd1fb04d7d

http://otomoto.pl/oferta/yamaha-majesty-burgman-400-bezwypadkowy-salonpl-fv23-ID6y7MOl.html

Godne uwagi, czy odpuścić?

Opublikowano

Od rzeszowskich okazji trzymaj się z daleka.

_________________

Przy okazji zapytam - zna ktoś ten skuter, a może również jego właściciela ? Jeżeli tak, to proszę o info (może być PM'ka).

http://allegro.pl/sh...6435#4c70449493

  • Sympatycy
Opublikowano

Ciekawa oferta, może warta obejrzenia, jeśli ktoś szuka.

http://otomoto.pl/of...m-ID6y8YrF.html

P.S.

Czyżby kolejna ofiara ubiegłorocznej nowelizacji ustawy o kierujących pojazdami?

Albo jakiś przypadek losowy, albo …… po prostu miesiąc/dwa jazdy 125cc i jedyny słuszny kierunek - sprzedać, kat.A i zakup kolejnej heh (o czym zresztą napisano w ogłoszeniu). Dlatego naprawdę warto zrewidować chęć zakupu nowej 125 cc, bo szkoda straty kasy.

Opublikowano

Możecie coś powiedzieć o forumowej ofercie burgmana 650 2007r. od Gumiśka . Oglądałem go , ogólnie ok tylko jedno co mnie zaniepokoiło to przy większych prędkościach powyżej 80 km wydawało mi się ,że trochę tak buja na boki . Ten typ tak ma?

  • Administrator
Opublikowano

trochę tak buja na boki . Ten typ tak ma?

Nie. Ciśnienie w kołach właściwe?

Opublikowano

Dzisiaj będę jeszcze nim jeździł to zobacze do tego , a ile prawidłowo powinien mieć ciśnienia w kołach ? Jeśli nie ciśnienie to może lagi ale nie widziałem ,żeby z nimi się coś działo .

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...