Barteq Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 Przekopałem forum w tym temacie, znalazłem info, że w NSS Forza występuje coś jak skrzynia biegów... Niestety - albo jest tylko info, że takie coś jest w maszynie albo że się zepsuło. Jednak chyba żaden z tematów nie wyjaśnia jak to działa i czy to się psuje. Prosiłbym Was o opinie w tej sprawie ponieważ bardzo podoba mi się w.w. skuter i nie ukrywam, że chciałbym aby był następną moją maszyną. Jeśli jednak temat był a ja nie znalazłem - prosiłbym o przekierowanie we właściwe miejsce
Lucjan73 Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 Rozwiązanie "skrzyni biegów" dotyczy tylko modelu 250. Nowa 300 - ka już ma klasyczny napęd, a wygląda to mniej więcej tak: Skrzynia biegów: S-MATIC: 7-stopniowa przekładnia pasowa o elektronicznym doborze przełożeń z wyborem trybu: automat, sport-automat, sekwencja ze zmianą przełożeń przyciskami na kierownicy Sprzęgło: automatyczne Przełożenie końcowe: 7,54 Nie wiem czy się nie mylę ale nie jest to rozwiązanie znane choća by z Integry tu raczej chodzi o napięcie pasa napędowego a nie klasyczną zmianę biegów. Ciekawostka to system bezkluczykowy, fajne rozwiązanie, niestety dorobienie tego kluczyka to majątek.
Jerry_R Opublikowano 19 Lipca 2014 Opublikowano 19 Lipca 2014 Barteq, mozesz napisac na priv. do kolegi kfcent, aby wlaczyl sie do watku. Byl niedawno swoja NSS250 na RWBN ;-)
kfcent Opublikowano 19 Lipca 2014 Opublikowano 19 Lipca 2014 Cóż moge wiecej napisać- Lucjan73 wyjasnił prawie wszystko. Skrzynia jest autoamtyczna z możliwością zabawy sekwencją,ale też nie do konca, bo nad wszystkim "czuwa" komputer- czyli nie zredukujesz z 7 emiki do 2-jki np. Przy 100kmh. Jest jeszcze fajny tryb automat sportowy, dluższe przelożenia. Generalnie zabawka;) na codzien uzywam trybu D lub S, sekwencja to juz jedynie przy relaksacyjnej jezdzie- fajna sprawa zredukować sobie bieg wchodząc głębiej w zakręt. Wersja z tiptronikiem po 2008 ma 7 biegów a strasza forza 6. Mialem poprzedni model, znajomy aktualnie sprzedaje go na allegro i nakrecil bezawaryjnie 41tys. Nie obawial bym sie awarii.u mnie wszystko hula jak trzeba. System keyless to mistrzostwo, nie widzialem w zadnym innym motocyklu takiego rozwiązania, abs, duży schowek pod siedzeniem, wygodne szyflady w kokpicie, fabryczne miejsce na glosniki,plastiki wysokiej klasy, super bogate zegary... Generalnie od zawsze mi sie podobal ten skuter i moge powiedziec same dobre rzeczy na jego temat. SW-T400 jest byl chyba mocno inspirowany wyglądem forzy.Jedyny minus to jego moc- to tylko 250cc i to z tych slabszych-xmax250 zostawia mnie na swiatlach bez mrugnięcia, nie wspominając juz o downtownie czy sh300 itd. Ale dla mnie do jazdy miejskiej osiągi są wystarczające - jak chce poszaleć to biore tmaxa'a Ps. No i to spalanie...3l w miescie- jak bys bardz bardzo chcial nie davrady by wziela wiecej niz 3,5/100km.
Barteq Opublikowano 20 Lipca 2014 Autor Opublikowano 20 Lipca 2014 @kfcent dzięki za odpowiedź. Chciałem wysłać Ci priw ale dostaję odpowiedź, że użytkownik nie może otrzymywać wiadomości... Pytam więc tu, czy ta maszyna którą sprzedaje kolega to ta? http://allegro.pl/honda-nss-forza-250-2005-warszawa-i4419573804.html
kfcent Opublikowano 20 Lipca 2014 Opublikowano 20 Lipca 2014 @barteq Miałem skrzynke na full i wiadomości nie dochodziły ,ale już ok. To dokładnie ten skuter, chociaż przyznam się że za mojej "kadencji" był mega dopieszczony , teraz wiem tylko że jest serwisowany .... sporo w nim zrobiłem, w tamtych czasach (jakiś 2008 rok) był to bardzo żadko spotykany model na naszym rynku, i ciężko było go kupić, już nie mówiąc o częściach zamiennych. Teraz jest dużo prościej, aczkolwiek to modelu mf010 gratów jest jak na lekarstwo, a oryginalne części kosztują majątek - wkoncu był to skuter klasy premium ( w swojej klasie). dla przykładu - przednia lampa koszt w hondzie ok.4000zł sic! Ja sciągnołem pare gratów z japonii i bardziej się to opłaciło - za błotnik zapłacilem 37zł )
puma Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Cześć kfcent ,wiesz na pewno jak wymienić zamek otwierania awaryjnego kanapy .Co należy rozebrać z plastików i jak są mocowane .Ja mam Forze 250a z 2009 roku ale tylko z jednym pilotem bez kluczyka awaryjnego otwierania kanapy . Dostałem nowy zamek z kluczykami i nie wiem jak go wymienić . Pozdrawiam .
pawelp Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Puma, ja sobie jakieś 3 tyg temu kupiłem 250A MF10 z 2008, wcześniej ściągnąłem ponad 700-stronicowego service manuala (się naszukałem, aż znalazłem na jakimś rosyjskim forum - wersja angielska rzecz jasna). Wyślij mi na priv maila, to Ci wyślę (jeżeli nie będzie problemu z przesłaniem 35MB).
puma Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Witam Cię i pozdrawiam ,spróbuj wysłać na mój adres : lryszewski@poczta.onet.pl Gdybyś spakować całość i podzielić na dwie części to na pewno by przeszło . Ja kupiłem w zeszłym roku 250a z przebiegiem 9500 dałem 7000.- ale tylko z jednym pilotem. Honda sprowadzona z Włoch i chyba po szlifie ale zrobiona dobrze ,na pierwszy rzut oka tego nie widać. Ja również przesiadłem się z Hondy VT 750 na skuter i jestem zadowolony .Na światłach niema startu żadne auto
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się