Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszystkich serdecznie. Może już był post o takiej tematyce, jeśli tak to proszę o linka. Mam pytanie jak w tytule. Nie mam znajomych mechaników, którzy mogliby mi powiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie skutera i gdzie zajrzeć. Miesiąc temu zrobiłem kat A. Więc postanowiłem kupić maxi skuter. Jestem zainteresowany kupnem Suzuki Burgmana 2003 rok, Honda S-Wing 2002 rok, Yamaha Majesty 2004 rok pojemność 400 i wzyż. Na co zwrócić uwagę w tych modelach. Jeszcze jedno. Widziałem na forum (ale nie mogę znaleźć) post w których można podać link do skuerów kóre są w sprzedaży w necie i Wasze opinie na ich temat- proszę o link. Pozdrawiam.

Opublikowano

Jeszcze jedno. Widziałem na forum (ale nie mogę znaleźć) post w których można podać link do skuerów kóre są w sprzedaży w necie i Wasze opinie na ich temat- proszę o link. Pozdrawiam.

http://www.forum.burgmania.net/topic/6493-czy-oferta-jest-interesujaca/page__st__4180

A tu możesz się podzielić informacją jak znajdziesz jakieś dziadostwo:

http://www.forum.burgmania.net/topic/2673-allegro-kupa-widzialesogladales-skuter-niezgodny-z-opisem-ostrzez-innych/page__st__1300

Opublikowano

Dzięki

Opublikowano

Akurat jestem świeżo po zakupie maxi - zdecydowałem się na AN400, jednak sporo czasu i pieniędzy na paliwo kosztowały mnie poszukiwania.

Z takich podstawowych spraw to sugeruję zwrócić uwagę na następujące rzeczy:

- stan plastików i ich spasowanie,

- odpalanie na zimnym i ciepłym silniku, dlatego przed obejrzeniem jakiegokolwiek egzemplarza uprzedź właściciela, żeby skuter był zimny,

- stan przednich uszczelniaczy - dotknij ręką przednich lag i zobacz czy są tłuste - jeśli tak, to kwalifikują się do wymiany,

- stan łożysk główki - skręcaj delikatnie kierownicą z podniesionym przednim kołem - kierownica powinna chodzić w pełnym zakresie bez żadnych skoków, jeśli wyczuwasz jakiś opór w jej centralnym położeniu to oznacza, że główka do regulacji albo jej łożyska do wymiany,

- luzy zawieszenia tylnego koła - postaw skuter na centralnej stopce i poruszaj energicznie tylnym kołem na boki, nie powinno być żadnych luzów,

- stan opon - zużycie bieżnika, ewentualne spękania wynikające z wieku opon,

- w trakcie przejażdżki puść kierownicę i zobacz czy skuter w miarę prosto się prowadzi, możesz tylko delikatnie przytrzymać kierownicę, żeby zniwelować drgania od nawierzchni,

- stan tarcz hamulcowych - do moto nie są one tanie,

- działanie rollgazu i klamek hamulcowych,

- przytkaj ręką wydech - skuter powinien wtedy przygasać i to jest właściwy .

Tak ma szybko to tyle, może ktoś inny też coś doradzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...