Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Wybór nowego maxi - proszę o opinie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie!

Niedawno udało mi się zmienić pracę na lepiej płatną i zaczynam powoli realizować swe marzenie o posiadaniu maxi :)

Do przyszłego roku będę zbierał fundusze, chciałem jednak wcześnie zasięgnąć opinii osób posiadających pojazdy, o których napomknę za chwilę. Pozwoli to zaplanować w czasie oszczędzanie :) Dodam również, iż z racji sytuacji na polskim rynku pojazdów używanych, rozważam raczej zakup nowego egzemplarza. Chyba że trafi się jakiś klubowy z potwierdzonym stanem/przebiegiem, jeśli jednak nie - nie mam czasu ani zdrowia grać w ruletkę.

Założenia są następujące: potrzebuję maxi który będzie w miarę dobrze przeciskał się w nie-ruchu ulicznym podczas dojazdów do pracy, ale również takiego który zabrany na wycieczkę za miasto (a tych planuję wiele bo już nawet 50-tką jadę 1,5km do domu trasą 25km ;) ) umożliwi wygodne wyciągnięcie nóg, na którym dłuższa trasa nie będzie męczyć. Plecaczek stwierdziła że nie jest zainteresowana wycieczkami jednośladem więc podstawową kwestią jest moja wygoda ;) Teoretyczny budżet: 20 tyś zł.

Oto lista maxi na dzień dzisiejszy, przedział to 300-400cm3. Opinie swe opieram po przeczytaniu Waszych opinii, testów w Internecie i to zarówno pisanych, jak i filmowych.

Proszę o Wasze opinie i doświadczenia jeśli któryś z poniższych jednośladów zamieszkuje Wasz garaż =) Tym bardziej że część wymienionych jednośladów nie jest dostępna do jazd testowych...

Mój faworyt nr 1:

Honda NSS300 Forza

honda-forza-nss-330-ville.jpg

Zalety:

- wygodna pozycja - możliwość wyciągnięcia nóg do przodu

- duży bagażnik który powinien pomieścić dwa integrale

- kierownica w stylu motocykla - powinno dać radę zamontować GPS

- spalanie, lekkość prowadzenia i wyważenie - zachwalane przez testujących

Wady:

- cena lekko przekraczająca zakładany budżet, jednak do zaakceptowania; być może w rozmowie z dilerem będzie można z niej nieco zejść przy zakupie za gotówkę;

- niewiadoma dostępność oryginalnych akcesoriów - strona Hondy jest bardzo lakoniczna w tej kwestii

Tutaj mój faworyt nr 2:

Kawasaki J300

110513-2014-kawasaki-j300-f.jpg

Bardzo ciekawy model powstały w wyniku współpracy Kawasaki i Kymco, gdzie to drugie dało praktycznie cały skuter a Kawasaki sobie pogrzebało tu i tam, zmieniając ustawienia ECU, przekonstruowując przedni klosz czy grzebiąc w zawieszeniu.

Zalety:

- bagażnik mieszczący dwa integrale (duże usprawnienie w stosunku do K-XCT 300i na którym jest bazowany, a do którego miałem okazję zmierzyć swoją Naxę S13 - nie weszła);

- zmieniony ECU, dzięki czemu w klasie 300 Kawasaki jest najszybsze i najbardziej dynamiczne;

- zachwalane przez testujących sprzęgło bez charakterystycznego opóźnienia sprzęgła odśrodkowego;

- poprawione w stosunku do K-XCT 300i zawieszenie zapewniające większy komfort i wybieranie nierówności

- dobre spalanie, które nawet mocno odkręcającym manetkę testującym przypadło do gustu

- stylistyka limited edition z elementami w kolorze Kawasaki green która bardzo mi się podoba ;)

- szeroki wybór akcesoriów dodatkowych

Wady:

- cena, o 6 tys. zł wyższa od Kymco na którym bazuje (Kawasaki J300 LE ABS); jak w przypadku Hondy, lekko przekracza zakładany budżet

- pozycja krzesełkowa bez możliwości wyciągnięcia nóg do przodu

Suzuki Burgman 400

suzuki-burgman-400-01.jpg

Krótko mówiąc: byłby to zwycięzca gdyby nie cena...

Zalety:

- komfort, komfort, komfort

- bardzo pojemy i pakowny bagażnik

- pozycja wręcz legendarna

- w limitowanej wersji bardzo ciekawe wyposażenie: osłony dłoni, podgrzewane manetki, wysoka szyba, siedzenie skórzane

Wady:

- cena, która w przypadku wersji limitowanej przekracza już 30 tyś. zł :/ To wręcz zawstydza...

Yamaha Xmax 300

Yamaha-X-MAX-400-Touring.jpg

Zalety:

- jeden z lepszych bagażników pod względem pojemności;

- bardzo dobre właściwości jezdne

- możliwość wyciągnięcia nóg

- spory wybór oryginalnych akcesoriów

- stylistyka, która bardzo przypada mi do gustu, w jakiś sposób kojarzy się ze skuterami BMW, przynajmniej mnie ;)

Wady:

- cena już troszkę znacznie przekraczająca zakładany budżet

- podatność na myszkowanie i wiatr boczny

Kymco K-XCT 300i

kxct300i1.jpg

Jenda z nielicznych maszyn z którymi miałem okazję zapoznać się in person. Pierwsze wrażenie po jej zobaczeniu - wow!

Zalety:

- cena mocno poniżej zakładanego budżetu;

- przyzwoite spalanie;

- bardzo dobre zawieszenie, aczkolwiek...

Wady:

- ... na równej drodze; jest twarde i nierówne drogi, których niestety sporo w Polsce, powodują mocną trzęsionkę;

- pozycja krzesełkowa

- mały bagażnik

Pytania:

- posiadam Kymco Agility RS2 w któym światło mijania doświetla jakieś 20-30m drogi przede mną, dalej jest czarna nicość; dopiero użycie drogowych oświetla poprawnie ale z racji innych użytkowników drogi nie jest to opcja na stałe; słyszałem wiele opinii o tym iż jest to często najsłabszy element Kymco w wielu modelach, w testach zaś bardzo rzadko się o tym wspomina - czy ktoś z Was ma K-XCT 300i i może podzielić się swoimi doświadczeniami w tej kwestii?

Nowy w grze:

Peugeot Satelis 300i/500i

Peugeot_500_Satelis_RS_stpz.jpg

Dziękuję koledze Zeglarz28 za zwrócenie uwagi na ten model! :)

Zalety:

- duży komfort

- jakość wykonania która, wg opinii które czytałem, bije konkurencję

- bagażnik w stylu samochodowym z super dostępem (gdy nie ma zamontowanego kufra)

- podwójne tarcze przód (500i)

- tylne światła LED

- bardzo dobre lusterka, widoczność wprost legendarna

- cena (wersja 300i)

Wady:

- bagażnik gdy zamontuje się kufer - specjalny stelaż powoduje że można kufer obrócić do tyłu by bagażnik mógł się otworzyć, to sprawia jednak że dostęp jest dość mocno utrudniony

- cena (wersja 500i - prawie 30 tys. :/), która sprawia że wersję 500i rozważałbym jedynie używaną, czyli tak naprawdę odpada :(

Zeglarz28 - prośba do Ciebie, czy mógłbym opisać swoje doświadczenia z 300i? Dynamikę, v-max, podatność na awarie, jakość spasowania materiałów i czy zmieniała się z czasem?

Sym Maxsym 400i

2012-sym-maxsym-400i-scooter-details-50464-7.jpg

Nie ukrywam że im dłużej czytam o tej maszynce, tym bardziej zbliża się do grona faworytów i zaczynam myśleć że może mieć sporą szansę na zwycięstwo...

Zalety:

- pojemny bagażnik i duże schowki przednie

- możliwość wyciągnięcia nóg do przodu

- znakomita ochrona przed wiatrem zarówno torsu i głowy, jak i rąk; w teście (bodajże Burgmanii) autor bardzo podkreślił znakomitą pracę owiewki;

- podwójne, radialnie zamontowane hamulce przednie

- regulowane klamki hamulców

- w zasadzie to w testach wspomina się brak poważnych dolegliwości technicznych tego modelu, raportowanych przez społeczności skuterowe

- stylistyka bardzo przypominająca Burgmana 400, który mnie się podoba ;)

- LEDowe światła postojowe i tylne (poza kierunkowskazami - czemu nie poszli za ciosem, nie wiem)

- wyłącznik zapłonu w schowku pod kanapą

- ABS

- gniazdo 12v i port usb do ładowania telefonu

- i to wszystko za niecałe 21 tys zł...

Wady:

- mało znana na polskim rynku marka w związku z czym mogą być problemy z odsprzedażą bądź częściami (w USA Sym się prawie wycofał z rynku i o ile Amerykanie chwalą Syma, coraz więcej z nich przestaje rozważać tę markę ze względu na problemy z obsługą posprzedażową i niedostępnością części zamiennych);

- zegary wydają się być trochę za bardzo upstrzone, gdyby wywalić niebieską linię w środku wyglądałyby zupełnie jak zegary Forzy które, moim skromnym zdaniem, są najlepsze;

Nie miałem żadnej styczności z maszynami Sym - proszę o opinię posiadaczy tychże o2o, szczególnie jeśli jest to Maxsym 400i :)

Notki: Będąc w Grecji widziałem tyle Symów że głowa pęka, wszędzie gdzie popularne są jednoślady Sym jest bardzo powszechny, tym bardziej dziwi że na polskim rynku marka jest bardzo mało znana...

Będę również wdzięczny za ukierunkowanie mnie na inne modele/producentów których nie wymieniłem w powyższy zestawieniu.

Za wszelkie opinie z góry dziękuję :)

Opublikowano

nie rozważałeś jeszcze kymco 400- zbiera świetne opinie. Od Kawasaki też wolałbym Kymco Downtown- to jest to samo ,a tańsze. jeśli stawiasz na wygodę to burgman 400, ale tutaj najsłabiej wypada dynamika

Opublikowano

Ja stoję aktualnie przed dokładnie takim samym wyborem tylko dodałem jeszcze jeden warunek brzegowy - ABS.

Jeśli chodzi o K-XTC300 to siedziałem na nim i przy moim wzroście 178 przy wolnym manewrowaniu i mocnym skręceniu kierownicą, kolana się nie mieściły - DT300 kierownicę ma wyżej, siedzisko ciut niżej i kolana już się mieszczą.

Mój wybór to na 90% DT300, chyba że się trafi x-max 400 z ABS w rewelacyjnej cenie :)

Opublikowano

widzę, że bierzesz pod uwagę Kymco - więc ja proponuje też dorzucić do listy XCiting 400i ABS.

Jeśli chodzi o wygodną pozycję turystyczną, to K-XTC, J300 i xmax moim zdaniem odpada.

Opublikowano

Jeśli chodzi o pozycję to dopasować się można tu: http://www.cycle-ergo.com/

Dzięki, bardzo przydatna strona!

Poczytam trochę o Xciting 400i, zapoznaję się jeszcze z Sym Maxsym 400, również wydaje się być interesującą opcją. Ktoś może ma tą maszynkę, może podzielić się doświadczeniami z nią na drodze, jak i poza? (petrolhead porn :D)

Opublikowano

Ja polecam Kymco DT 300i ABS. Właśnie odebrałem z salonu i po przejechaniu pierwszych 300 km jestem pod wrażeniem osiągów i relacji cena/jakość. Design tez bardzo mi się podoba. Jest mi tak samo wygodnie jak na moim byłym Burgmanie 400.

Opublikowano

Sam jestem zainteresowany DT 300i ABS,muszę tylko sprzedać motocykl. Zastanawiam się tylko jaka jest na nim prędkość przelotowa na trasie, Może ktoś się wypowiedzieć? Pozycja też mogłaby być lepsza,ale myślę,że nie ma tragedii.

Co do K-XTC300 to podzielam zdanie kolegi Rutka. Mam podobny wzrost i niezbyt wygodnie mi się na nim siedziało,dodatkowo schowek pod siedzeniem mniejszy.

  • Klubowicze
Opublikowano

No tak, ale Akar-Zeaphyr podkreślił, że w Kawasaki J300 sporym minusem jest pozycja za kierownicą (pewnie chodziło o krzesełko), a w TD jest podobny problem. Można owszem zadrzeć nogi, bo podesty są na tyle szerokie, by stopa się tam zmieściła (w J300 miejsca tam nie ma), ale to ani fajnie nie wygląda, ani nie jest wygodne...

Nie wiem ile zakładający ma wzrostu, ale jeśli nie przekracza 180, Forza była by chyba dość wygodna (przynajmniej mi się nią fajnie jeździło przy 176 cm). Osobiście w Twoim przypadku poszukałbym jednak używanego Burgmana 400 od pierwszego właściciela lub samemu sprowadzić taki z np. Niemiec... Niezłą alternatywą jest też sporo tańszy Xciting 400, którym miałem okazje przejechać się na Burgmanii...

Opublikowano

Jako właściciel DT po kilku sezonach , wybierając jeszcze raz , oczywiście nowy skuter postawiłbym teraz na Xcitng 400 ABS.

Jeżeli miałbym się decydować na ,,uzywkę" w okolicy 20000 PLN moim faworytem jest na chwilę obecną Honda SW 400.

Opublikowano

No tak, ale Akar-Zeaphyr podkreślił, że w Kawasaki J300 sporym minusem jest pozycja za kierownicą (pewnie chodziło o krzesełko), a w TD jest podobny problem. Można owszem zadrzeć nogi, bo podesty są na tyle szerokie, by stopa się tam zmieściła (w J300 miejsca tam nie ma), ale to ani fajnie nie wygląda, ani nie jest wygodne...

(...)

Otóż to. Nie chcę być źle zrozumiany - jeżdżę 50-tką i krzesełko to norma ;) Uważam jednak że jeśli nowy maxi ma mieć cenę w okolicach 20 tys. zł. to jednak oczekuję już kilku rzeczy których nie spodziewałem się zastać w 50-ce. Np. możliwości wyciągnięcia nóg do przodu, zmieszczenia choć jednego kasku w bagażniku czy świateł awaryjnych. Xciting spełnia dwa z tych założeń więc dorzucam do listy :)

Jako właściciel DT po kilku sezonach , wybierając jeszcze raz , oczywiście nowy skuter postawiłbym teraz na Xcitng 400 ABS.

Jeżeli miałbym się decydować na ,,uzywkę" w okolicy 20000 PLN moim faworytem jest na chwilę obecną Honda SW 400.

(...)

Nie wiem ile zakładający ma wzrostu, ale jeśli nie przekracza 180, Forza była by chyba dość wygodna (przynajmniej mi się nią fajnie jeździło przy 176 cm). Osobiście w Twoim przypadku poszukałbym jednak używanego Burgmana 400 od pierwszego właściciela lub samemu sprowadzić taki z np. Niemiec... Niezłą alternatywą jest też sporo tańszy Xciting 400, którym miałem okazje przejechać się na Burgmanii...

Mam 175cm wzrostu. Sprawdzałem cycle-ergo.com i wygląda na to że Forza ma najniższą kanapę spośród wymienionych maxów co nie jest dla mnie bez znaczenia bo nie chcę za każdym zatrzymaniem przesuwać się do przodu siedziska by nie stać na palcach, co nawet na 50-ce mi się teraz zdarza. Planuję jednak przymierzyć się do tych sprzętów z których będę ostatecznie wybierał.

@Kenio: SW-400, dzięki, poczytam sobie. Jeśli znalazłby się dobry egzemplarz klubowy czy coś co rokowałoby dobrze to byłbym zainteresowany. Obawiam się tylko że polski rynek niełatwo będzie przesiać w celu wykluczenia złomu którego mnóstwo jeździ po drodze...

Opublikowano

Np. możliwości wyciągnięcia nóg do przodu, zmieszczenia choć jednego kasku w bagażniku czy świateł awaryjnych. Xciting spełnia dwa z tych założeń więc dorzucam do listy :)

Spełnia wszytskie trzy.

Przy wzroście 176 brakuje mi centymetrów żeby postawić całą nogę siedząc normalnie na kanapie.

Xciting 400 jest "twardy" i wybiera bardzo nierówności a to nie każdemu pasuje.

Ma sporo plusów ale i minusy: np szyba org jest do d... (ozdoba) a nie do osłony.

Wybierałem niedawno miedzy Suzuki 400 a Kymco i za tą samą kasę mam "używkę" z 2103 roku a nie kilknasto letniego Burka z niepotwierdzoną historią (tylko takie oferty były na rynku)

Ja bym brał "nówkę" lub poszukał ale od PIERWSZEGO właściciela ze znaną historią.

Opublikowano

Spełnia wszytskie trzy.

Przy wzroście 176 brakuje mi centymetrów żeby postawić całą nogę siedząc normalnie na kanapie.

Xciting 400 jest "twardy" i wybiera bardzo nierówności a to nie każdemu pasuje.

Ma sporo plusów ale i minusy: np szyba org jest do d... (ozdoba) a nie do osłony.

(...)

Dziękuję za info :) O ile opieranie się na palcach nie przeszkadza mi w lekkiej 50-ce, o tyle cięższą maszynę chciałbym już móc ułożyć na całej stopie. Ileż to razy stopa pośliznęła mi się i nie wyglebiłem tylko dlatego że to to małe i lekkie... Z czymś cięższym nie było by tak łatwo.

Co do twardości: nie szukam "francuskiej kanapy" ale dobrze było by gdyby zawieszenie nie było symboliczne, a tak mam w swoim obecnym Kymco.

Jestem jednak pewien że zanim zdecyduję się na zakup któregokolwiek maxi, będę chciał przejechać się na każdym z faworytów.

Szyba do kitu? Akurat w przypadku Kymco nie ma problemu z akcesoriami after market więc można dokupić nawet u dilera. Dziękuję jednak z informację, właśnie takich rzeczy szukam :)

Niebawem zupdate'uję pierwszy post, po zapoznaniu się z paroma testami modeli które wymieniliście :)

  • Użytkownicy
Opublikowano

Właśnie przyjechałem z małej wycieczki po salonach.Powolutku przymierzam się do zmiany starego burka na coś nowszego. Przy swoich 167 cm i użytkowaniu 200 dużo po miejscu ale też i wyjazdy we dwoje tam i tu i założeniu budżetu w okolicach koło 20 tys. mam swoje przemyślenia. Po pierwsze - 400 pojemność z uwagi na poręczność sprzętu i moje gabaryty. Generalnie wszystkie te sprzęta mają podobne rozmiary i po prostu trzeba na nich posadzić du** żeby stwierdzić co jest najwygodniejsze. Po drugie - cena wyjściowa to nie wszystko - kupując 200 musimy ją ubezpieczyć i dokonać przeglądów. Po trzecie - trzeba się zastanowić nad formą finansowania - nie musimy wywalać od razu całej gotówki. Istnieje coś takiego jak raty, leasing a także raty balonowe - np. 2x50%, 3x33%. Ważne jest by wcześniej ustalić gdzie i w jakiej formie będziemy z tego korzystali. Być może wtedy zamiast 21 tys za Kymco 400 lepiej będzie kupić Yamachę 400 x maxa za 26 tys. (2014), a może burka z 2010 roku nówkę za 22 tys.Negocjacje ze sprzedającym to też gra - my możemy kupić, sprzedawca musi sprzedać - trzeba to wykorzystać. Transport z drugiego krańca Polski to koszt ok. 400 zł - nie musimy kupować u najbliższego sprzedawcy. Po otrzymaniu lepszej oferty z drugiego krańca Polski pokażmy tę ofertę, może lokalny sprzedawca zmięknie. Na dzień dzisiejszy mój typ to x max w formie finansowania 3x33%. Co nie znaczy, że się nie zmieni - są też burki z 2012 r(nowe) za ok 26-27 tys. Przez chwilę zastanawiałem się nad Symem 400, ale zniechęcił mnie brak serwisu i problem z późniejszą odsprzedażą.

Jedno jest pewne. Jak już coś nabędę - obojętnie co to będzie - to banan na gębie, lewa w górę i nie będę myślał, czy dobrze zrobiłem.

Życzę dobrego wyboru i zadowolenia ze sprzętu.

Opublikowano

Kawasaki jest w rzeczywisyosci bardzo maly i tandetnie wykonany. Jezdzilem testowo u Sikory w Bielsku. Jak bu Ci sie udalo zdobyc Suzuki 400 to masz sprzet mocno uniwersalny. Mozesz do pracy i na drugi koniec europy.

Opublikowano

Zeglarz28 - dziękuję za informacje :) Mógłbyś podzielić się wrażeniami z jazdy J300? Nie widać tego wokół wiele, przynajmniej jeszcze, i ciężko znaleźć opinie kogoś innego poza dziennikarzami. Za wszelkie info będę niezmiernie wdzięczny :)

Opublikowano

Miałem Peugeota Satelis 250 . Peugeot zdecydowanie lepszy. Mam 193 cm wzrostu. Komfort i wykonanie francuskiej maszyny sprawiało wrażenie luksusowej. Kawasaki cenowo jest atrakcyjny ( choć bliski do Peugeota ) . Ale jak się bliżej przyjrzysz to jest Kymco w innej obudowie. Nie uwłaczając Kymco bo ta marka robi trwałe pojazdy ( też miałem ) . Podejrzewam też duży spadek wartości w Kawasaki. Kupisz za 20.000 a za rok ciężko będzie sprzedać za 11.000 zł. Jak chcesz to jutro tam zadzwonie i spytam o jazde próbną . Sikora to mój znajomy, więc nie powinno być problemu. Kwestia czy mają skuter. Mówili mi wtedy ,że testówkę mogą mi sprzedać dużo taniej. Z Krakowa masz blisko. Daj znać na priv jeśli jesteś zainteresowany. Ja bym w to nie wchodził. Wolał bym krajowy, 2 letni Suzuki. Ewentualnie Satelisa 500 jeśli Suzuki Cię nie interesuje. Burgman zawsze znajdzie nabywcę, trzyma cenę, jest szybki, wygodny. MA trochę toporne plastiki , podesty, mało aksamitne i błyszczące materiały ,ale mechanicznie ,trakcyjnie jest bardzo dobry. Przypomniało mi się ,że w tamtym roku miałem okazje przejehać się Piaggio X10. Wizualnie ten skuter to dzieło sztuki. Wykonanie genialne, nawet klamki są w metalicu.ABS ,ASR, LED'y,automatyczny hamulec,komputer pokładowy. Silnik znany z dużych przebiegów. Warto taki skuter rozważyć, druga połówka byłaby zachwycona designem. Ja wszedłem w B650 i nie zmienię już nigdy na inny :-). Każdy inny skuter ,jak mam okazje oglądać wydaje mi się motorowerem po przesiadce na B650. Środki jakie chcesz przeznaczyć pozwalają na wiele , pod warunkiem ,że zaakceptował byś świeżą używkę. Wtedy możesz kupić każde maxi ( może poza BMW ) . Zrób wycieczkę po Salonach i oglądaj, zamawiaj jazdy próbne. Honda mogła Ci się spodobać bo jest futurystyczna. Też ją oglądałem , w Tychach. Jak się bliżej przyjrzysz to zobaczysz ,że coś sie w fabryce Hondy zaczyna dziać. To nie przypomina Hondy SilverWing w kwestii wykonania. W małym komisie motocyklowym pod Bielskiem stoi ( lub stał ) Burgman 650 z 2011r, krajowy, z przebiegiem 3000 km., czarna perła. Kwota 28.000 zł wyjściowo. Wersja Executive. Uważam ,że cena wyjściowa atrakcyjna, z rozmowy wynikało ,że do negocjacji. Warto pomyśleć też o takim rozwiązaniu. Wtedy masz sprzęt kultowy ;-)

Opublikowano

Zeglarz28 - dziękuję za propozycję ale jeszcze nie mam "A" :) Zabieram się niebawem, wraz z pierwszą wypłatą z nowej pracy więc nie mógłbym jeszcze legalnie testować J300. Już niedługo ;)

Co do Satelisa - brałem go pod uwagę ale w tej chwili nie można go kupić oficjalnie w Polsce, w grę wchodzi jedynie używka bądź sprowadzanie zza granicy.

Przypomniało mi się jednak o pewnych gościach z Piły którzy zajmują się sprowadzaniem jednośladów z Włoch, głównie Hond Hornet, i w społeczności tych maszyn mają nieposzlakowaną opinię. Naskrobałem im maila z zapytaniem o skutery i jeśli podejmą się sprowadzenia takich maszyn, Satelis mógłby być opcją.

Dam jeszcze znać w temacie :)

Opublikowano

To daj znać. Mogę Ci pomóc w obejrzeniu maszyny. Znam ten model. Zobiłem nim 15.000 km . Rocznik 2011r. Prędkość przelotową masz 115km/h , Vmax do 140, i bardzo niskie spalanie. Do tego dobre hamulce ( NISSIN ) i światła. Wtrysk ,4 zawory. Seryjne opony Michelin CITY. Silnik z PIAGGIO Fajnym bajerem jest elektrycznie otwierany bagażnik. Na żywo lepiej wygląda niż na zdjęciach. Ma stylowy design. Także oszczedności w produkcji nie było.

  • Użytkownicy
Opublikowano

Honda Forza jest bardzo fajna - testowaliśmy ją na Burgmanii - bardzo pozytywne opinie - niestety jedzie do 120 km/h, jeżeli to zaakceptujesz jest warta kupna. Ze względu na kształt stosunkowo mały schowek pod siedzeniem. Wrażenia z jazdy - super, bardzo fajne prowadzenie i dynamika, na miasto jeden z lepszych skuterów. Dla Burgmaniaków w Motorista w Warszawie dobre ceny - u Tomka Brysiaka, który na Burgmanii prowadził jazdy testowe - tel. 785-088-006

Opublikowano

Dodałem do zestawienia Peugeot Satelis 300i/500i i Sym Maxsym 400i, który to, po zapoznaniu się z testami w Internecie, zaczyna rosnąć na faworyta nr 1.

Żeglarz28 - prośba do Ciebie w kwestii Satelis 300i w pierwszym poście :)

Opublikowano

jeżeli chodzi o Satelis-a to również polecam

planowałem zakup (125cm), niestety wszystkie które oglądałem to były przystanki :(

wygodny sprzęt z dużym kufrem

Opublikowano

Na pierwszy skuter polecam, używany, najlepiej z forumowej giełdy. Pojeździsz, ocenisz co przeszkadza, co pasuje, czego brakuje, itd. Jeżeli uznasz, że to nie to, sprzedaż z minimalną stratą i mądrzejszy o własne doświadczenia, kupisz dokładnie taki jaki będzie Tobie pasował.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Moim faworytem na maxi skuter jest Suzuki Burgman od pojemności 250 wzwyż,ale każdy dopasowuje sprzęt pod siebie a nie odwrotnie.

Opublikowano

Satelisa bralbym w ciemno. Jest mega stylowo. Sprzet szybki. Duzym atutem silnim z Piaggio. Przednie zawieszenie idealne na polskie warunki. W stosunku do Burgmanow zdecydowanie lepsze wykonczenie. Fajny jest jeszcze Piaggio X10. Mialem okazje. Wykonczny i szpanerski jak milion dolarow. Tyle ,ze ekstremalnie drogi...

W Peugeocie nic nie powinno sie popsuc. Co 6000km maly serwis i tyle. Co 12.000 pasek. Opony wystarcza na 20.000km. Seryjne sa Michelin City. Takze lipy nie ma...Satelisa jest trudniej sprzedac w Polsce. Rynek i swiadomosc jest opanowana przez imortowane Burgmany. Jesli zamierzasz zrobic zakup na kilka lat to nie ma to znaczenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...