Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Aby było głośniej , wydechy akcesoryjne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czołem kilka lat jeździłem głośnym ciężkim sprzętem , teraz jest skuter .Trochę brakuje mi fajnego dźwięku , hałasu pojemności , chciałem się poradzić czy wydech akcesoryjny gpr vurore albo leo vince gran turismo wprowadzi trochę huku , może jakieś niskie tony się znajdą , może puszki się będą usuwać .

Chciałem się doradzić urzytkowników czy są zadowoleni z odgłosów , pomijam temat osiągów ( nie to jest celem ) i wyglądu .Chętnie poczytam o wrażeniach i uwagach , nie wiem co wybrać i czy na pewno warto :-)

Ps bardzo lubię odgłos wolnych wydechów z V2"ek .

  • Klubowicze
Opublikowano

No to już zależy chyba od indywidualnych upodobań... Ja dla odmiany wolę jak najcichszy system wydechowy, bo przy dalszych podróżach hałas wydechu bywa męczący. Preferuję bardziej rasowy "gwizd" przypominający turbinę. Ten w Burgmanie ma optymalny optymalny "gizd", a wydech na mieście daje delikatny "basik"... Na trasie szumy wiatru w zasadzie go niwelują i słychać tylko odgłosy otoczenia, delikatnie dzięki deflektorowi silnik i (tu o zgrozo), bieżnik przedniej, nowej opony Continentala... Osobiście jestem wrogiem wyjących wydechów, tak w autach, jak i 2oo. Może dlatego że kiedyś miałem okazję pojechać gdzieś dalej kumpla BMW 3-ką ze sportowym wydechem, i już po pierwszych 60 kilometrów czułem ból głowy i ogólny dyskomfort organizmu przenikliwymi, niskimi tonami dobywającymi się z tylnej części auta. Również podróż z kolegami na osławione w regionie żeberka w kapuście do Przybiernowa, za motocyklami z pustymi tłumikami była męcząca, a dla mojej żony skończyła się potworną migreną i wracaliśmy już solo, a nie w grupie... Myślę że musisz zobaczyć, jakie są twoje referencje (jazda typowo miejska, na krótszych odcinkach, czy tez ogólnie uwielbienie dla wszechobecnego gangu) i wtedy dobrać akcesoria lub z nich zrezygnować... Ogólnie mówi się, że cisza to komfort, ale inni są innego zdania, tyle że próby robienia z Dowtown'a "chopera" mogą wyjść dość komicznie w oczach "prawdziwych" motocyklistów :)

Opublikowano

U siebie mam Leo Vince Carbon (bez DB). Jest głośniej, ale w granicach rozsądku. Jest natomiast zdecydowanie bardziej basowo :)

DSC03614_zpse97ea2ee.jpg

Opublikowano

Cześć. Polecam tłumik "Leo Vince 4Road". Przy tym wydechu możesz wybierać albo wyciągasz db killer i masz fajny basowy i głośny dźwięk lub mieć normalny dopuszczony do ruchu odgłos. Ja na co dzień jeżdżę cicho, ale czasami lubię pochałasować. Pozdroiwionka

Opublikowano

Zdecydowanie jest lepiej, jak jest ciszej!

Proponuję pomyśleć o innych. Piesi, rowerzyści, zwierzęta itd...

Może są tłumiki akcesoryjne, dzięki którym pojazd będzie pracował ciszej i tym samym będzie mniej uciążliwy dla innych? ;-)

Opublikowano

IMAG0725.jpg

U siebie mam Leo Vince Carbon (bez DB). Jest głośniej, ale w granicach rozsądku. Jest natomiast zdecydowanie bardziej basowo :)

DSC03614_zpse97ea2ee.jpg

No ładnie, ładnie wygląda

Opublikowano

Dzięki za opinię i zdjęcia , leo jest deczko droższy od GPR stąd rozważam jego zakup . Z usa mozna go przytargać (gpr ) za tysiaka . Ciekawe czy ma ktoś takiego?

Podsumujcie proszę (użytkownicy )- akcesoryjnego nie sposób pomylić w odgłosie od seryjnego ? Nawet z db killerem ?

Widuję xmaxa z akropo u siebie i to jest to ! Ciekawe czy tańsze wydechy chodzą podobnie .

Opublikowano

Dzięki za opinię i zdjęcia , leo jest deczko droższy od GPR stąd rozważam jego zakup . Z usa mozna go przytargać (gpr ) za tysiaka . Ciekawe czy ma ktoś takiego?

Podsumujcie proszę (użytkownicy )- akcesoryjnego nie sposób pomylić w odgłosie od seryjnego ? Nawet z db killerem ?

Widuję xmaxa z akropo u siebie i to jest to ! Ciekawe czy tańsze wydechy chodzą podobnie .

Wiesz Leo to ręczna robota i nierdzewka więc na pewno długo wytrzyma. Miałem ten wydech też w Burgmanie i innego nie chcę.

Opublikowano

Witam kolegę.Ja zakupiłem do mojej 4stki gran turizmo.Jest zarąbisty.Piękny bas,ale niezagłośny.Jak wchodzi na obroty i podobnie jak schodzi.Kiedyś miałem również leovince ale scooter 4takt.ale to inna klasa.Turizmo powala brzmieniem.Pozdrawiam.

9728556200_1401568399_thumb.jpg

Opublikowano

też rozważam głośniejszy wydech, i chciałbym go zastosować do majesty 250, tylko zastanawia mnie to jaki to będzie przy takiej pojemności, czy efekt będzie w miarę satysfakcjonujący, to co innego jak burek 400 nie mówiąc już o integra 750.

nodo i Gawron mówicie o stosowaniu tych wydechów przy pojemnościach 250-300?

Ciekawi mnie też czy próbował ktoś z przeróbkami seryjnych wydechów przy takich pojemnościach?

Opublikowano

tak jak pisałem miałem leo scooter na burku 250 i nadal tak jest po sprzedaży.Też praca ładna.Myślę,ze warto bo to cztero-sów.

Opublikowano

Slepy - tak ja chce go założyć do 300 tki , na x max brzmi lux ... , słuszę co kilka dni i zazdroszczę nie wiem czy to 250 czy 400 ale wydaje mi sie ze to niewiele zmienia , pewnie więcej zależy od producenta puszki , stąd moje pytania ....

W okolicy 1000 można kupić poza Pl kilka modeli , ale nie wiem który :-( a w stosunku do wartości sprzętu wydatek spory stąd próba dogłebnego zgłębienia tematu

Opublikowano

no ja miałem Leo 4Road na burgalocie 400 i teraz na jazz 250 i bez różnicy, po prostu monster i te strzały przy zwalnianiu

Opublikowano

Myślę,że dobrym jeśli nienajlepszym wyborem będzie turizmo,ale zalożony na jeden cylinder tak jak burku 400 czy tez 250.

Opublikowano
IMAG0382.jpg
Opublikowano

[media=]

[/media]
Opublikowano

Może jutro nagram jak u mnie to brzmi

Opublikowano

w kymco brzmi trochę jak piła do drewna ew. kuter rybacki, ale rasowo to nie chodzi. Wczoraj w swoim Leo wyjąłem DB killera i dzisiaj już założyłem spowrotem. Bez tego tłumik jest aż za głośny i co ważne bez db killera zmiania się mocno wyczuwalnie charakterystyka. Skuter staje się bardzo nerwowy co w mieście utrudnia jazdę.

Opublikowano

bez killera fajnie się jeździ z małymi prędkościami później robi się faktycznie męczące. Współczucia dla wolnowydechowców na długich trasach.

no ale bez killera lepiej się zbiera

Opublikowano

Moc jeszcze bym zrozumiał ale jazda w grupie NIE!!!

Opublikowano

ja uważam że akcesoryjny wdech spełnia swoją rolę jak mi się uda w wrzucić mój filmik to ocenisz.http://www.youtube.com/watch?v=OXnKAGBotWM

kręcone w garażu także efekt tez będzie trochę inny.

Opublikowano

Ja do pojemności 125 zamontowałem tecnigas maxi 4. Z homlogacją. Jest głośniejszy, ale główna różnica jest na wolnych obrotach i przy schodzeniu z obrotów, jest zdecydowanie bardziej basowo. Ostatnio na światłach stał przede mną duży motocykl i na wolnych obrotach mój skuter wydawał do złudzenia podobny dźwięk.Tylko na niskich. Generalnie lubie często odpuszczać manetkę podczas jazdy pomieście, fajnie mruczy.

Głośniejszego bez homologacji bym nie chciał, jeździ jedna 125 po moim mieście z taką wielką puchą bez db-kilera, masakra jest, oprócz tego, że jest bardzo głośnia, to dżwięk wcale nie fajny, ryczy i tyle. Wszystko zależy od konkretnego modelu, trzeba samemu posłuchać i tyle.

Opublikowano

Piaggio X 9 500 też fajnie brzmi i strzela przy odpuszczaniu

Opublikowano

dzięki za filmiki najgorsze w tym wszystkim jest to że kilka osób radzi aby wcześniej posłuchać przed decyzją to jest praktycznie niemożliwe trzeba zaryzykować kupić i potem ewentualnie cieszyć się dźwiękiem myślę że filmik i tak nie oddaje do końca rzeczywistości

Opublikowano

No risk, no fun ;)

Sent from my HTC One

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...