Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

Jestem w takim momencie życia, że "albo teraz albo nigdy". Mam 31 lat. Obecnie pracuję (od 10 lat) w jednej z największych państwowych firm w Polsce a tym bardziej w Warszawie. Czuję, że się już tu wypaliłem. Pensja również nie zachęca do codziennych pobudek o 5:30 rano... Należę natomiast do osób raczej pracowitych, oprócz stałej umowy w firmie prowadzę jeszcze mikro-działalność gospodarczą w wolnym czasie.

Tym bardziej widząc polski system emerytalny nie wierzę, że za te 30-kilka lat z państwowych pieniędzy będę miał co do garnka włożyć nie mówiąc już o lekarstwach czy pomocy dziecku.

Zastanawiam się nad wyjazdem z rodziną (żona i 5-letni syn) do UK albo innego anglojęzycznego kraju (niestety, innych języków nie znam).

W temacie wyjazdu jestem w tym temacie zupełnie "zielony" a nie bardzo mam osoby znajome, które opuściły kraj w celach zarobkowych (jeśli już to jako studenci na kilka miesięcy i to dawno temu).

Czy moglibyście podać mi jakieś praktyczne info jak się do tego zabrać? Co załatwiać najpierw, z kim rozmawiać? Co powinienem wiedzieć w ogóle?

Myślę o wyjeździe etapami czyli najpierw ja + załatwienie mieszkania + pracy a następnie za jakieś pół roku żona z synem.

Czy może powinno to wyglądać inaczej typu - biorę urlop w pracy, jadę do UK poszukać pracy i miejsca zamieszkania, następnie wracam do kraju, zwalniam się u siebie... ?

Opublikowano

Strasznie to przykre. Ja Ci konkretnie nie pomogę, bo wiara w przemiany, potem w Unię doprowadziła mnie do miejsca, w którym jestem. Napiszę Ci tylko jedno. Nie zawracaj już z tej drogi.

• Sympatycy
Opublikowano

Masz na naszym forum kilku forumowiczów którzy mieszkają w UK napisz do nich i pogadaj może coś sensownego Ci doradza.

Nie masz nic do stracenia a tu nic dobrego Cię nie czeka w przyszłości.

Opublikowano