marcinmoro1 Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 Witajcie,czy warto zainteresowac sie Piaggio MP3 ?Czy to dobry skuter ? Pozdrawiam
Maly Książe Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 Warto, tylko w bdb stanie i z większą pojemnością
Klubowicze pazdzioch Opublikowano 27 Marca 2014 Klubowicze Opublikowano 27 Marca 2014 Powiem tak miałem MP 3 500ccm na serwisie przez ponad 2 miesiące bo gość długo nie odbierał pojeździłem nim sporo kilometrów i dla mnie to nie ta bajka nie warto. Zaznaczam bardzo subiektywna opinia.
Gość Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 Paździoch, nie wtrącaj się. Jeździsz czymś, co ma łańcuch! A tak poważnie, to może kolega marcinmoro napisze, czemu trzy, a nie dwa kółka? Dużo torów w mieście? Musi być jakaś podstawa, do omawiania tematu. Każdy skuter warto kupić, nawet Integrę czy Piaggio 50cc. Ważne, czego się oczekuje.
Klubowicze pazdzioch Opublikowano 27 Marca 2014 Klubowicze Opublikowano 27 Marca 2014 Warto każdy ale mi osobiście zawsze przyświecała chęć posiadania 200 a nie 300 no chyba że kolega marcinmoro ma jakieś inne argumenty.
Marcino1 Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 Paździoch, nie wtrącaj się. Jeździsz czymś, co ma łańcuch! A tak poważnie, to może kolega marcinmoro napisze, czemu trzy, a nie dwa kółka? Dużo torów w mieście? Musi być jakaś podstawa, do omawiania tematu. Każdy skuter warto kupić, nawet Integrę czy Piaggio 50cc. Ważne, czego się oczekuje. No, może z tą Integrą to przesadziłeś... A Mp3, zwłaszcza o pojemności od 400 w górę to superskuter. Jeżeli zaakceptujesz pozycję krzesełkową to dla mnie ten skuter nie ma wad. Mamy jedną empetrójkę 400 cc w Burgmani nieprzerwanie od 2009 r i nadal sprawuje się bezproblemowo. Fajnie się jeździ, przednie opony praktycznie się nie zużywają, pakowny, względnie oszczędny... czego chcieć więcej Miałem go 3 lata i polecam z tym zastrzeżeniem, że do dalekich podróży po Europie są lepsze pojazdy. Natomiast do jazd lokalnych - rewelka.
marcinmoro1 Opublikowano 28 Marca 2014 Autor Opublikowano 28 Marca 2014 Skuter uzywany by byl przewaznie w miescie ,w dalsze podroze raczej bym sie nie wybieral.Co do pojemnosci to napewno 400 .A jak wyglada sprawa z zawieszeniem hydraulicznym ,sprawia to jakies problemy? ma swoje wady? Czemu akurat zainteresowalem sie Mp3? Hmm ciekawa konstrukcja,wyglad.Jednak te 3 kolo robi wrazenie
Marcino1 Opublikowano 29 Marca 2014 Opublikowano 29 Marca 2014 No tak, jeżeli szukasz skutera do robienia wrażenia, to nic lepszego nie znajdziesz. Zaręczam Ci, że w tłumie najnowszych i najlepszych skuterów i tak każdy przechodzień zauważy tylko Mp3... Nowe znajomości masz murowane. Z przednim zawieszeniem nie miałem żadnych problemów. Jak zresztą i z całym skuterem.
niko02 Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 Temat stary ale chciałem odświeżyć. Jutro jadę oglądać MP3, bo wczoraj sprzedałem swojego Burka K1 400. Piaggio podoba mi się wizualnie, będę dojeżdżał do pracy jednak oprócz standardowych procedur sprawdzania zastanawiam się właśnie nad zawieszeniem. Czy przez ten rok coś się zmieniło w kolegi opinii na temat tego modelu? jakieś wady?
gshock Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 sprawdz czy dziala blokada kol na obydwa kola ( sa osobne silowniki na kazde kolo + hamulec centralny) sprawdz czy kierownica porusza sie plynnie szczegolnie przy przejsciu przez srodek ( lozyska w kolumnach lubia sie psuc a sa drogie) sprawdz czy przy bardzo delikatnym ruszaniu kierownicy nie ma luzu (luz na drazku kierowniczym) sprawdz czy nie ciekna amortyzatory. fajnie by bylo sprawdzic geometrie ale do tego jest potrzebny przyrzad. zawieszenie wymaga okresowego serwisu , wymiany plynu hydraulicznego, regulacji hamulca centralnego,itd
marycha Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 witam, możesz coś więcej o okresowym serwisie zawieszenia? Co do płynnego poruszania kierownicą to u mnie nie występowało ;( dzięki koledze z forum i linkowi do strony amerykańskiej już sobie poradziłem z tematem, wystarczy przekręcić łożysko o 15% wymienić dodatkowo śruby na takie z wejściem do tawownicy i powinno być ok płyn hamulcowy to co dwa lata, jak w samochodzie jak na raie po przejechaniu z 50 km jestem zadowolony i czekam na lejce i poprawę zdrowia, aby wybrać się gdzieś dalej
gshock Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 wg. serwisowki co 6 tys. regulacja linki od hamulca centralnego i wlasnie trzeba te sruby zrobic i smarowac ciagle te lozyska. ogolnie sprzet bardzo fajny, bardzo stabilny,super hamuje i na mokrym bardzo bezpiecznie sie czulem. minusem bylo to ze mialem wersje 125 ktora totalnie nie jedzie, tu trzeba brac 500 bo masa zabija osiagi.
marycha Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 no to regulacjęmam już za sobą co do śrub to już są, muszę je tylko wymienić dlatego tez kupiłem 400, aczkolwiek bardziej podoba mi się Gillera Fuoco
magnumhigins Opublikowano 6 Maja 2015 Opublikowano 6 Maja 2015 na 125, nie polecam ....za malo silnik. Wieciej (400-500) tak jest bardzo wygodne pojazd ale uwaga na elektronic. Nasze ma problem z blokada (nie zawsze prcauje).
T0MEK Opublikowano 9 Maja 2015 Opublikowano 9 Maja 2015 Potwierdzam, że warto. Marycha: Piaggio zaleca żeby te śruby stosować jako narzędzie - tylko do smarowania, a po "serwisie" wrócić do normalnych śrub. Chodzi o trwałość, bo te ze smarowaniem są mniej wytrzymałe. Odnośnie wymiany płynu hydraulicznego "w zawieszeniu" jak pisał gshock: nie ma takiej potrzeby / instrukcja nie definiuje takiej czynności. Płyn (zwykły hamulcowy) służy tylko blokowaniu zawieszenia i nie pracuje tak mocno i często jak w przypadku hamulców. Dlatego producent nie przewidział wymiany, ale przewidział czujnik/sygnalizację kiedy spadnie ciśnienie. Zawieszenie jest czysto mechaniczne (a nie hydrauliczne) i nie powinno być problemem dla średnio rozgarniętego mechanika - nie trzeba się go bać. Magnumhigins: ale mówisz o Peugeocie? Bo tylko takiego 3-kołowca widzę w waszym sklepie. Jeżeli MP3 to sprawdź połączenia do czujników prędkości (a może Peugeot ma tak samo?) - może coś nie łączy lub kable przetarte - jeżeli skuter nie może poprawnie odczytać prędkości to nie można uruchomić blokady zawieszenia - tak ma być - jakaś lampka to pokazuje (u mnie po wizycie na serwisie jeden kabel został uszkodzony). Skuter jeździ tylko się nie daje "usztywnić" po zatrzymaniu.
magnumhigins Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 . Magnumhigins: ale mówisz o Peugeocie? Bo tylko takiego 3-kołowca widzę w waszym sklepie. Jeżeli MP3 to sprawdź połączenia do czujników prędkości (a może Peugeot ma tak samo?) - może coś nie łączy lub kable przetarte - jeżeli skuter nie może poprawnie odczytać prędkości to nie można uruchomić blokady zawieszenia - tak ma być - jakaś lampka to pokazuje (u mnie po wizycie na serwisie jeden kabel został uszkodzony). Skuter jeździ tylko się nie daje "usztywnić" po zatrzymaniu. Nie wiem co to jest, nie szukalismy duzo tez ...... nasze MP3 zostal w garazu .... brak czasu myslimy ze jest zle kontakt gdzies
marycha Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 Marycha: Piaggio zaleca żeby te śruby stosować jako narzędzie - tylko do smarowania, a po "serwisie" wrócić do normalnych śrub. Chodzi o trwałość, bo te ze smarowaniem są mniej wytrzymałe. to nie doczytałem i myślałem, że to na stałe, dlatego zamówiłem kilka sztuk Odnośnie wymiany płynu hydraulicznego "w zawieszeniu" jak pisał gshock: nie ma takiej potrzeby / instrukcja nie definiuje takiej czynności. Płyn (zwykły hamulcowy) służy tylko blokowaniu zawieszenia i nie pracuje tak mocno i często jak w przypadku hamulców. Dlatego producent nie przewidział wymiany, ale przewidział czujnik/sygnalizację kiedy spadnie ciśnienie. Zawieszenie jest czysto mechaniczne (a nie hydrauliczne) i nie powinno być problemem dla średnio rozgarniętego mechanika - nie trzeba się go bać. ok, myślałem, że tak jak z hamulcowym, wymiana co dwa lata Tomek, to na kiedy się umawiamy na smarowanie ? pzdr
Erwp Opublikowano 25 Lipca 2015 Opublikowano 25 Lipca 2015 A powiedzcie mi drodzy użytkownicy jak wygląda przestawianie takiego mp3/fuoco/metropolis z silnikiem 400/500 bo tylko takie mnie interesują. Mam przed domem taką wąska ślepą uliczkę i codzienne walcze z moim atlanticiem 500 żeby nawrócić do wyjazdu czyli obrót o 180 stopni. Jak wygląda takie przestawienie w trójkołowcu? Bo skuter jak dla mnie ideał. Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
mayday Opublikowano 25 Lipca 2015 Opublikowano 25 Lipca 2015 Jeśli chodzi o manewrowanie trójkołowcem to dla mnie była masakra . Miałem fuoco które waży 250kg i przestawienie go było poważnym kłopotem wiem bo wczesniej jezdziłem tmaxem który był o wiele bardziej zwrotny.
marycha Opublikowano 25 Lipca 2015 Opublikowano 25 Lipca 2015 Wiesz, teoretycznie możesz na zablokowanym zawieszeniu przedstawiać i wtedy gdy v lżej Proponuję się umówić na przymiarke z kimś kto ma
magnumhigins Opublikowano 25 Lipca 2015 Opublikowano 25 Lipca 2015 Fuoco, mp3, metropolis, wazy duzo tak.... ale kiedy jest oblokowany, jest bez problem .... nawet dla kobiet. Quadro jest trudno dlatego nie mozna za blokowac.
Erwp Opublikowano 25 Lipca 2015 Opublikowano 25 Lipca 2015 Dzięki za informacje, wg mnie powinien być bieg "wsteczny" przy takiej masie. Może znajdę kogoś na przymiarkę. W Szczecinie jeździ tego troszkę. Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się